Gjest ISeeYouCreep Skrevet 28. februar 2022 #27241 Skrevet 28. februar 2022 (endret) Raven.Writingdesk skrev (På 28.2.2022 den 21.45): Jeg tolker det som at hun har fått høre at han har gjort noen andre gravid.. Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Hoppetau Skrevet 28. februar 2022 #27242 Skrevet 28. februar 2022 (endret) LastSummer skrev (På 28.2.2022 den 23.02): ..... Endret 3. mai 2022 av Hoppetau
J.. Skrevet 28. februar 2022 #27243 Skrevet 28. februar 2022 Hoppetau skrev (1 minutt siden): Mener bestemt at man bare kan se det da, ikke høre det. Man ser det på ultralydbildet, at det dunker, men høre gjør man ikke før seinere. Men nå har jeg jo allerede vært påståelig her inne så jeg skal være forsiktig med å være for bastant. Men et google søk er i alle fall enig med meg Jeg fikk høre hjertelyd i uke 7 og i uke 8.. 10
J.. Skrevet 28. februar 2022 #27244 Skrevet 28. februar 2022 Innsidenut skrev (3 minutter siden): Var Victoria warrer (??) sammen med Isak? Eller hvem er denne jenten, er hun «kjent» fra en plass? Hun bare plutselig var der. Aldri sett før, før nå nylig. En av de nye vennindene til SE som jobber hardt for å bli influencer.. 5
Cuddlegirl Skrevet 28. februar 2022 #27245 Skrevet 28. februar 2022 Nasse Nøff ❤ skrev (5 minutter siden): Hva tolker du det uti fra? Siste teksten er jo "Hahaha jeg er ooog egentlig klar men det *ser ikke hva som står* dritt er at jeg og isak ikke *ser ikke hva som står* prøvde å..." Klar på nordnorsk betyr vel "ferdig"? Når noen er klar med noen, så betyr det ferdig med? 3
Gjest Kattedama Skrevet 28. februar 2022 #27246 Skrevet 28. februar 2022 Se og Hør kommenterer shitshowet som «ærlige innlegg» fra SE. Synd de ikke advarer mot at man blir eksponert for reklame i disse «ærlige innleggene».
Møffins Skrevet 28. februar 2022 #27247 Skrevet 28. februar 2022 Sitronmelisse skrev (1 time siden): Men hun var jo på sykehuset akkurat i den perioden. Det må ha vært en viktig sykehusavtale ettersom hun tok fri fra God Kveld Norge-innspillinga. Sammen med teksten på bildet virker det som at det er SE sitt bilde. Koble dette med Isak sin dårlige samvittighet nå da, etter antatt abort. Der fikk Isak for å bruke SE for å få gitt ut en bok om seg selv. Nå blir han Norges drittsekk. Var det verdt det? Jeg tror også dette er greia, faktisk. 1
Møffins Skrevet 28. februar 2022 #27248 Skrevet 28. februar 2022 Til dere som mener man ikke kan høre hjerteslag så tidlig som uke 6, ett enkelt googlesøk slayer den teorien deres. Man kan faktisk høre hjerteslag så tidlig. 6 2
Gjest Sitronmelisse Skrevet 28. februar 2022 #27249 Skrevet 28. februar 2022 Nasse Nøff ❤ skrev (12 minutter siden): Hva tolker du det uti fra? Siste teksten er jo "Hahaha jeg er ooog egentlig klar men det *ser ikke hva som står* dritt er at jeg og isak ikke *ser ikke hva som står* prøvde å..." Fyller ut: "Hahah, jeg er ooog egentlig klar men det som er dritt er at jeg og Isak ikke har prøvd å [å få barn]" Det gikk ikke veien.
Sukkerblomst Skrevet 28. februar 2022 #27250 Skrevet 28. februar 2022 Cuddlegirl skrev (13 minutter siden): Klar på nordnorsk betyr vel "ferdig"? Når noen er klar med noen, så betyr det ferdig med? Klar betyr sliten, tror jeg. 8
athene24 Skrevet 28. februar 2022 #27251 Skrevet 28. februar 2022 Hun føler seg klar til å starte familie. Men de har ikke kommet til det stadiet enda. Vilt at dette tas i offentligheten så jeg skjønner de som tror dette er for PR. 11
LastSummer Skrevet 28. februar 2022 #27252 Skrevet 28. februar 2022 Hoppetau skrev (29 minutter siden): Mener bestemt at man bare kan se det da, ikke høre det. Man ser det på ultralydbildet, at det dunker, men høre gjør man ikke før seinere. Men nå har jeg jo allerede vært påståelig her inne så jeg skal være forsiktig med å være for bastant. Men et google søk er i alle fall enig med meg Da er du dårlig på å google. Man hører det ved 7 uker. Nok om det nå. 5
^littletoomuch Skrevet 28. februar 2022 #27253 Skrevet 28. februar 2022 Og der var profilen hennes privat igjen. Rakk akkurat litt drama, så reklame. Ka-ching! Klar i Harstad betyr klar. Fyi. 30 2
FrkZ Skrevet 28. februar 2022 #27254 Skrevet 28. februar 2022 Man får ultralyd, for å sjekke hvor langt man er på vei, om man vil ta abort også. For å finne ut hvilken type abort som passer. Da får man høre hjertelyden om man vil. 9 2
Zebrina Skrevet 28. februar 2022 #27255 Skrevet 28. februar 2022 Missy1 skrev (1 time siden): Man får ikke høre man er gravid med en ultralyd hos legen. Det gir ingen mening at hun skal ha funnet ut at hun er gravid og tatt ultralyd med en gang Jo hvorfor ikke? Hun fant ut at hun var gravid, gikk på tidlig ultralyd og hørte hjertelyden. Helt vanlig, det. Jeg gjorde det selv i uke 8 eller noe sånt. Hvis man leser teksten nederst så står det noe med hjerter og at hun egentlig er klar eller noe sånt. Tolker det som at hun sender film av hjertelyden/ultralyden. Men hun har jo festet på den mnd siden dette ble sendt så antar at hun ikke beholdt. Uansett, kjipt å få dette delt rundt på denne måten da. 9
Zebrina Skrevet 28. februar 2022 #27256 Skrevet 28. februar 2022 Hoppetau skrev (35 minutter siden): Mener bestemt at man bare kan se det da, ikke høre det. Man ser det på ultralydbildet, at det dunker, men høre gjør man ikke før seinere. Men nå har jeg jo allerede vært påståelig her inne så jeg skal være forsiktig med å være for bastant. Men et google søk er i alle fall enig med meg Det er bare å skru på lyden på ultralydapparatet? Ikke værre liksom. Så hører man 👍🏼 7
Havnefogden Skrevet 28. februar 2022 #27257 Skrevet 28. februar 2022 Man går ikke til lege for å få bekreftet graviditet, ta ultralyd og utføre abort på en og samme dag! Det er ikke mer enn vel en uke siden Farmen-finalen gikk på TV. De var liksom par en god stund før det, i hvert fall nok til å hale ut hundretusenvis av kroner fra Se & Hør for å bli tatt på fersken. Jeg tviler på at SE har tatt abort, for så å leke kjæreste med Isak i flere uker etterpå, hvor de har vært på tur, han har bodd hos henne, etc. Dette må dreie seg om noen andre. Og med den tolkningen av hennes kommentar som er gjort av @Sitronmelissehører jo ikke latter med i en sånn sammenheng heller. Isak har nok smelt noen andre på tjukka, og noen har funnet det greit å informere SE. Arme kroker! Han har rotet det til ganske offentlig. Ikke rart han er lei, og lei seg. 35 2
Ænema Skrevet 28. februar 2022 #27258 Skrevet 28. februar 2022 Er nok bare PR trix, all PR er god PR for de der tydeligvis. 13
Gjest Sitronmelisse Skrevet 28. februar 2022 #27259 Skrevet 28. februar 2022 Havnefogden skrev (2 minutter siden): Man går ikke til lege for å få bekreftet graviditet, ta ultralyd og utføre abort på en og samme dag! Det er ikke mer enn vel en uke siden Farmen-finalen gikk på TV. De var liksom par en god stund før det, i hvert fall nok til å hale ut hundretusenvis av kroner fra Se & Hør for å bli tatt på fersken. Jeg tviler på at SE har tatt abort, for så å leke kjæreste med Isak i flere uker etterpå, hvor de har vært på tur, han har bodd hos henne, etc. Dette må dreie seg om noen andre. Og med den tolkningen av hennes kommentar som er gjort av @Sitronmelissehører jo ikke latter med i en sånn sammenheng heller. Isak har nok smelt noen andre på tjukka, og noen har funnet det greit å informere SE. Arme kroker! Han har rotet det til ganske offentlig. Ikke rart han er lei, og lei seg. Selvfølgelig har det ikke skjedd på samme dag! Altså, først ultralyd i slutten av januar - senere antatt abort, dvs. antagelig ganske nylig, i takt med avsløringa av Isaks dater med andre damer. Derfor er hun superlei seg nå. Derfor driver Isak og sier unnskyld.
Ab85 Skrevet 28. februar 2022 #27260 Skrevet 28. februar 2022 J.. skrev (1 time siden): Kjenner ingen andre som har måttet ha prøverør pga svangerskap utenfor livmoren (kjenner 2 som måtte abortere pga det men som hadde naturlige normale svangerskap etterpå). Men som alt annet er hun vel ett medisinsk under på dette også.. Jo, nær familie av meg har prøverør nå etter svangerskap utenfor livmoren 2 ganger, har bare en eggstokk igjen. Og hvis hun blir gravid igjen på naturlig vis også her utenfor livmoren,kan hun risikere og måtte fjerne den andre eggstokken også. Da kan hun ikke bli gravid seinere i det hele tatt. Derfor vanlig og måtte ha prøverør etter svangerskap utenfor livmoren. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå