Honey Dew Skrevet 1. mars 2022 #27301 Skrevet 1. mars 2022 -C- skrev (På 19.2.2022 den 16.57): Å være anonym? Ha lukket bruker med familie og venner? Ikke poste ræv og tits hele tiden? Er hundrevis av andre kjendiser der ute, med både rynker og andre skavanker som ikke får noe tyn for det, da utseendet ikke er deres budskap. eksempel; Morten Ramm blir vurdert utifra humor. Han selger humor. Sophie Elise selger utseendet, og blir vurdert utifra det. Hun selger også parfyme. Jeg liker parfymen hennes, den lukter godt. Jeg har ikke bare negative meninger om alt hun gjør, men derimot er jeg negativ til det hun gjør med utseendet sitt, samt at millioner av jenter kan påvirkes av det. Min mening! Jeg er svært kritisk til det! Om du er helt ukritisk til det, eller ikke føler det er rett å uttale seg om det, står du fritt til å ikke uttale deg. Hun lever på og for utseendet hennes og for skandaleoppslagene. 5
Populært innlegg -C- Skrevet 1. mars 2022 Populært innlegg #27302 Skrevet 1. mars 2022 Honey Dew skrev (11 minutter siden): Hun lever på og for utseendet hennes og for skandaleoppslagene. Helt greit det, men IKKE syt etterpå! Ikke klag over at alle involverer seg. Ikke klag over at folk spekulerer. Ikke si du har prøvd å holde ting hemmelig, når du har jobbet 24/7 med å gjøre folk nysgjerrig. OM hun virkelig ønsker seg et privatliv, IKKE gjør alt for å offentliggjøre det! Synes overhode ikke synd i henne hva angår denne situasjonen. Beklager! 41 2 9
Ellevill Skrevet 1. mars 2022 #27303 Skrevet 1. mars 2022 AntiBullshit skrev (4 timer siden): Holder helt med deg. Dessuten virker det veldig sært at Isak skulle postet bilde av SE og kalt henne for "den sterkeste han har møtt", hvorfor akkurat sterk? Jeg tipper det er SE som har bestilt det komplimentet til seg selv som et stikk til interessenten fra Norges tøffeste. Som om SE er sterkere enn Victoria (fra Norges tøffeste). SE har tidligere uttalt hvor sjalu hun er/har vært på alle som er "naturlig pene" for det er noe hun aldri kan bli/operere seg til, og Victoria (fra Norges tøffeste) er utvilsomt veldig naturlig pen så det kan hun ikke ta fra henne, så da er det kanskje fristene å "ta fra henne" tittelen som sterkeste Isak har møtt. Jeg er klar over at dette høres utrolig lavmål, men så tenker jeg at SE er typen til å lyve om både sykdommer og å ha kjøpt leilighet i Tromsø så lavmål er hun godt kjent med. Nå blir det veldig mye kompliserte teorier her… 😅 10
Populært innlegg Isild Skrevet 1. mars 2022 Populært innlegg #27304 Skrevet 1. mars 2022 Pust skrev (6 timer siden): Det er noe sært, puerilt og patetisk over det å hinte om forhold/brudd/graviditet/utroskap i full offentlighet. Dette er altså mennesker som nærmer seg tretti, ikke sekstenåringer fulle av hormoner og forleste på kjærlighetsromaner fra kiosken. Den minimale respekten jeg hadde for de to, er fjernet for alltid. Heretter vil de, og særlig SE, bare virke fjollete og navlebeskuende, uinteressante og tomme. "Kommunisere" i gåter via sosiale medier. Både med publikum og hverandre. Hva skal man si. Norges tøffeste er Norges pinligste akkurat nå iallefall. 45 1 8
Chiqita Skrevet 1. mars 2022 #27305 Skrevet 1. mars 2022 cassio skrev (7 timer siden): Nei, det kommer an på hvor i Nord-Norge du bor. Noen steder betyr klar sliten. I Harstad der SE kommer fra betyr det IKKE sliten. At du har venner og slekt nordfra gjør deg ikke til ekspert på alle nordnorske dialekter. Bor i Tromsø, familie i Harstad. Vi bruker ikke her «klar» som at man er sliten/dårlig. Klar er «Æ e klar til å dra klokka 18!» «Æ e klar no!» - Står i gangen med jakken og sko på, klar til å dra liksom…. ferdig er ferdig. «Ferdig å spise!» Venninna mi i Stjørdal derimot sier at hun er «klar» om Hun er sliten/dårlig. Hadde aldri hørt det før henne🙈 Tolker også «hørte dette….» som å fysisk høre hjertelyden, hadde hun fått høre det fra noen sier dialekten vår mer «fikk vite detta i dag….». tok selv innvendig UL med lyd 6+4 (har prøverørsbarn, så planlagt tidlig ul i forbindelse med det!) 😊 7
allesote Skrevet 1. mars 2022 #27306 Skrevet 1. mars 2022 Uavhengig om "klar" er dialekt eller ikke så skrev hun faktisk bokmål i meldingen, så hun slenger vel ikke inn et tilfeldig dialektord med annen betydning på bokmål da. Om du leser setningen også så passer hverken sliten eller lei inn istedenfor klar, så det er tydelig at hun bruker ordet i den betydningen den har på bokmål. Det er også helt tydelig at OM bildet er ekte så er det sin EGEN ultralyd hun snakker om. Skjønner virkelig ikke hvordan de som tror noe annet kommer frem til teoriene sine? Da kan de umulig ha sett på bildet mer enn i 2 sek. Hun sender video av UL, mest sannsynlig da med hjerteslag. Å høre hjerteslag gjør det vanskeligere å vurdere beholde vs ikke beholde, dermed "hørte dette i dag så det gjorde det vanskeligere". Senere snakker hun om at hun egentlig er klar for barn (noe hun har sagt tidligere), men at hun og I ikke har prøvd. Om bildet er ekte og hun er gravid så kan hun ha blitt det i januar som andre skriver her siden man kan høre hjerteslag fra graviduke 7, altså 5 uker etter samleie. Jeg reagerte faktisk et par ganger på videoene hun har lagt ut med vin at hun later som hun tar en slurk på film, men at det er tydelig at hun hverken får drikke i munnen eller svelger. Jeg sier IKKE at dette beviser at hun er gravid eller at det beviser at hun ikke drikker alkoholen. Jeg trodde selv at det var fordi hun føler hun kanskje ikke ser bra ut når hun svelger drikke på film eller noe. Aner virkelig ikke - hun gjør mye rart og har rare tanker. MEN jeg påpeker bare at jeg stusset på det et par ganger fordi jeg syns det var så synlig at hun ikke faktisk drakk noe. Hu tok glasset til munnen og vippet det opp så vesken traff leppene også tok hun det ned igjen. Uten å åpne munnen eller svelge. (Og nei jeg er ikke psycho og overanalyserer alt hun poster, det var ganske tydelig og jeg syns det så så rart og kunstig ut. Derfor reagerte jeg. Tenkte ikke på graviditet engang før det ble tatt opp i denne tråden, jeg trodde som sagt det var ett "estetisk" valg). 24
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2022 #27307 Skrevet 1. mars 2022 Hvorfor legger hun ut en annen dames UL-bilde? Og hvorfor legge det ut om det hennes, hvorfor ska hele Norge vite at hun er noen få uker gravid!? Igjen normale mennesker gjør det!! 10
Gjest Finlay Skrevet 1. mars 2022 #27308 Skrevet 1. mars 2022 allesote skrev (7 minutter siden): Det er også helt tydelig at OM bildet er ekte så er det sin EGEN ultralyd hun snakker om. Skjønner virkelig ikke hvordan de som tror noe annet kommer frem til teoriene sine? Da kan de umulig ha sett på bildet mer enn i 2 sek. Hun sender video av UL, mest sannsynlig da med hjerteslag. Å høre hjerteslag gjør det vanskeligere å vurdere beholde vs ikke beholde, dermed "hørte dette i dag så det gjorde det vanskeligere". Teoretisk sett, så KAN noen kan ha sendt henne dette ultralydbildet som bevis for at X er gravid med Isak. Å få høre noe kan også bety å få vite noe. Å få høre noe sånt gjør da naturligvis forholdet vanskeligere. Tror ikke et sekund på at hun er/var gravid med Isak😂
Littlekolibri Skrevet 1. mars 2022 #27309 Skrevet 1. mars 2022 Chiqita skrev (16 minutter siden): Bor i Tromsø, familie i Harstad. Vi bruker ikke her «klar» som at man er sliten/dårlig. Klar er «Æ e klar til å dra klokka 18!» «Æ e klar no!» - Står i gangen med jakken og sko på, klar til å dra liksom…. ferdig er ferdig. «Ferdig å spise!» Venninna mi i Stjørdal derimot sier at hun er «klar» om Hun er sliten/dårlig. Hadde aldri hørt det før henne🙈 Tolker også «hørte dette….» som å fysisk høre hjertelyden, hadde hun fått høre det fra noen sier dialekten vår mer «fikk vite detta i dag….». tok selv innvendig UL med lyd 6+4 (har prøverørsbarn, så planlagt tidlig ul i forbindelse med det!) 😊 Folk fra Arnøya og Skjervøy sier klar når de sier at de er sliten !!!! Mange i Tromsø sier åsså det. Alt avhenger av hvilke generasjon som snakker. Er du gammel eller ung og oppvekst miljø osv… i Harstad som 27 åring sier man IKKE æ e klar hvis man er sliten ….MEN ingen må Påstå at dette ordet ikke har flere betydninger og at folk faktisk sier det andre plasser enn Stjørdal som du nevner her. 2
allesote Skrevet 1. mars 2022 #27310 Skrevet 1. mars 2022 Finlay skrev (8 minutter siden): Teoretisk sett, så KAN noen kan ha sendt henne dette ultralydbildet som bevis for at X er gravid med Isak. Å få høre noe kan også bety å få vite noe. Å få høre noe sånt gjør da naturligvis forholdet vanskeligere. Tror ikke et sekund på at hun er/var gravid med Isak😂 Det kan det, men om hun hadde fått høre at noen andre var gravid så hadde hun vel ikke skrevet videre at hun egentlig er klar, men at de ikke har planlagt det osv. 7
Gjest Finlay Skrevet 1. mars 2022 #27311 Skrevet 1. mars 2022 allesote skrev (7 minutter siden): Det kan det, men om hun hadde fått høre at noen andre var gravid så hadde hun vel ikke skrevet videre at hun egentlig er klar, men at de ikke har planlagt det osv. Vi ser jo ikke hva den andre skriver? Er ikke sikkert samtalen etter de sladdede kommentarene handler om graviditet i det hele tatt. Er vel en grunn til sladdingen tenker jeg. At hun er klar kan jo bety hva som helst. Det står heller ikke noe om planlegging, men at "jeg og Isak ikke har prøvd å.."Det kan jo også handle om hva som helst😄
Innsidenut Skrevet 1. mars 2022 #27312 Skrevet 1. mars 2022 Jeg føler jeg så et bilde der Isak sto bak Sofie og klemte henne, og holdt da hånden på magen. Husker jeg tenkte da at hun var gravid.
Frøkenfryden Skrevet 1. mars 2022 #27313 Skrevet 1. mars 2022 (endret) Slettet Endret 1. mars 2022 av Frøkenfryden Ønsker ikke hive meg inn i spekulasjon 1
Zebrina Skrevet 1. mars 2022 #27314 Skrevet 1. mars 2022 Havnefogden skrev (19 timer siden): Man går ikke til lege for å få bekreftet graviditet, ta ultralyd og utføre abort på en og samme dag! Det er ikke mer enn vel en uke siden Farmen-finalen gikk på TV. De var liksom par en god stund før det, i hvert fall nok til å hale ut hundretusenvis av kroner fra Se & Hør for å bli tatt på fersken. Jeg tviler på at SE har tatt abort, for så å leke kjæreste med Isak i flere uker etterpå, hvor de har vært på tur, han har bodd hos henne, etc. Dette må dreie seg om noen andre. Og med den tolkningen av hennes kommentar som er gjort av @Sitronmelissehører jo ikke latter med i en sånn sammenheng heller. Isak har nok smelt noen andre på tjukka, og noen har funnet det greit å informere SE. Arme kroker! Han har rotet det til ganske offentlig. Ikke rart han er lei, og lei seg. De tar ultralyd når man skal ta abort også. Kanskje hun fikk kalde føtter, ba om å få se det eller noe slikt. Men det står jo ingen steder at hun tom abort samme dag som ultralyden? Hun skriver jo under der noe med hjerter, så er neppe noen andre. Kanskje abort, kanskje spontanabort (noe som er veldig vanlig for kvinner), hvem vet, men akkurat dette syntes jeg blir for drøyt å sitte å spekulere i - selv når det gjelder SE.
Zebrina Skrevet 1. mars 2022 #27315 Skrevet 1. mars 2022 Djungelvrål skrev (1 time siden): Hvorfor legger hun ut en annen dames UL-bilde? Og hvorfor legge det ut om det hennes, hvorfor ska hele Norge vite at hun er noen få uker gravid!? Igjen normale mennesker gjør det!! Har hun lagt det ut? Ser ut som en privat samtale som noen andre har lagt ut, og som spres videre her inne. 4
EtFo Skrevet 1. mars 2022 #27316 Skrevet 1. mars 2022 Littlekolibri skrev (1 time siden): Folk fra Arnøya og Skjervøy sier klar når de sier at de er sliten !!!! Mange i Tromsø sier åsså det. Alt avhenger av hvilke generasjon som snakker. Er du gammel eller ung og oppvekst miljø osv… i Harstad som 27 åring sier man IKKE æ e klar hvis man er sliten ….MEN ingen må Påstå at dette ordet ikke har flere betydninger og at folk faktisk sier det andre plasser enn Stjørdal som du nevner her. Nei, det gjør de IKKE! Besteforeldrene mine er fra Skjervøy, og ingen der sier klar i betydningen sliten🙄 5
elskermenn Skrevet 1. mars 2022 #27317 Skrevet 1. mars 2022 (endret) Wth XD https://imgur.com/a/KfLSGET Midtlivskrise? Tro meg, det er verre med musikken over... Endret 1. mars 2022 av elskermenn 35
Xstrella Skrevet 1. mars 2022 #27318 Skrevet 1. mars 2022 Man begynner å lure på menneskeheten. Er de 14 år gamle? Gi dem en skikkelig jobb der de får brukt hodet og kroppen fornuftig. Dette her er så hjernedødt at jeg får makk. 27 7
Mrshopalot Skrevet 1. mars 2022 #27319 Skrevet 1. mars 2022 elskermenn skrev (2 minutter siden): Wth XD https://imgur.com/a/KfLSGET Herregud 🙄 Meb hvor kom dette bildet fra hennes telefon fra? Har hun selv publisert det i Sosiale medier? 🤦🏼♀️ 13
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2022 #27320 Skrevet 1. mars 2022 elskermenn skrev (16 minutter siden): Wth XD https://imgur.com/a/KfLSGET Midtlivskrise? Tro meg, det er verre med musikken over... Så utrolig flaut. Lurer på hvordan folk rundt henne reagerte på at hun lekte stripper på en vanlig bar. Må ha vært endel øyehimling der. 😳 35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå