Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Finlay skrev (1 minutt siden):

Hvor kommer denne angivelige meldingsutvekslingen, med ultralydbilde, fra?

Ingen som vet

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Finlay
Skrevet
-C- skrev (2 minutter siden):

Ingen som vet

Altså noe som hvem som helst kan lage.

Hva er det vi egentlig ser her? Må si jeg stusset over Isak sin story. Det virker ikke typisk ham å legge ut noe såpass..."følelsesladet"😅

Skulle ikke forundre meg om det er SE som styrer showet - også Isaks Instagram. Hun er vel hans selvutnevnte PR-agent.

Hvis det ER hun som står bak, så tror jeg dessverre hun i stor grad har klart å rive ned det han har bygd opp. Og det på rekordtid. (Tenker da særlig på Norges tøffeste.)

Skrevet
Littlekolibri skrev (2 timer siden):

Klar betyr at man er sliten/utladet!

men de yngre generasjoner bruker det skjeldent. Folk over 70 og oppover er det nok større skjangse for at man hører si : næi man blei no klar! Går å legg mæ

har venner og slekt i nord Norge forresten så VET dette. Så du har helt rett

Nei, det kommer an på hvor i Nord-Norge du bor. Noen steder betyr klar sliten. I Harstad der SE kommer fra betyr det IKKE sliten. At du har venner og slekt nordfra gjør deg ikke til ekspert på alle nordnorske dialekter. 

• Liker 35
  • Nyttig 1
Skrevet
Littlekolibri skrev (2 timer siden):

Klar betyr at man er sliten/utladet!

men de yngre generasjoner bruker det skjeldent. Folk over 70 og oppover er det nok større skjangse for at man hører si : næi man blei no klar! Går å legg mæ

har venner og slekt i nord Norge forresten så VET dette.  Så du har helt rett

I trøndelag brukes ordet klar om å være sliten, ikke i nord norge. 

Jeg er født og oppvokst i nord norge. Har familie på 70 +, og ingen, absolutt ingen bruker ordet klar i betydningen sliten. Mine slektninger i trøndelag derimot sier at de er klar når de er slitne.

• Liker 25
  • Nyttig 1
Skrevet

Oida skrev (4 minutter siden):

I trøndelag brukes ordet klar om å være sliten, ikke i nord norge. 

Jeg er født og oppvokst i nord norge. Har familie på 70 +, og ingen, absolutt ingen bruker ordet klar i betydningen sliten. Mine slektninger i trøndelag derimot sier at de er klar når de er slitne.

Jeg er også født og oppvokst i nord Norge, Troms, og der sier mange klar som i sliten. Derimot sier man også klar som i «ready».

Fan kor klar eg blei!

Eg e klar no, vi fær!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Sitronmelisse
Skrevet
Callie01 skrev (3 timer siden):

Hahaha, alvorlig talt folkens!

Dette er bare pinlig, skammelig egentlig..

Virker som om det er en person her inne som er med på dette, dere blir foret.

Ja, det har jeg også lurt på. Veldig rart at moderator ikke har rydda i bildene her! Jeg var sikker på at de ville være kjapt ute, som vanlig.

Gjest Finlay
Skrevet

Jeg er overbevist om at dette er et konstruert drama i regi SE.

Det ble for noen uker siden plantet et rykte på Jodel om at SE var gravid. Av hvem? Samtidig som det mer enn antydes at det er slutt, dukker disse meldingene med ultralydbilde opp. Hvor kommer denne meldingsutvekslingen fra? Jeg tipper SE står bak.

Parallelt legger Isak ut story der han mildt sagt legger seg flat for ett eller annet. Han framstår knust.

Alle som så Norges tøffeste vet at det ikke ligger til ham å brette ut følelser på denne måten. Han sa flere ganger at han ikke tåler “syting”, det er det verste han vet.

Jeg tror "PR-rådgiveren" hans har overbevist ham om at all pr er god pr. Han er en brikke i hennes spill.

Og SE på sin side får tilfredsstilt et par av sine behov. Hun er igjen høyaktuell (mye takket være medias oppslag om romansen), får oppmerksomhet, kan dyrke offerrollen, og samtidig antydet at hun faktisk er fruktbar😆 

Tror egentlig ikke Isak skjønner en døyt av dette spillet, og hva det gjør med det "hardbarka jævel" imaget hans.

Sophie Elise derimot - hun KAN dette.

Skrevet
-C- skrev (55 minutter siden):

Jeg er også født og oppvokst i nord Norge, Troms, og der sier mange klar som i sliten. Derimot sier man også klar som i «ready».

Fan kor klar eg blei!

Eg e klar no, vi fær!

Jeg er født og oppvokst i Tromsø. Har aldri hørt noen bruke ordet klar i betydning sliten. En av mine foreldre er født og oppvokst i Vesterålen. Der brukes heller ikke ordet klar i betydning sliten.

Dine eksempel i min språkdrakt.

Faen æ blei utsletten.

Æ e klar no, vi fær.

• Liker 5
Skrevet
Pust skrev (29 minutter siden):

Det er noe sært, puerilt og patetisk over det å hinte om forhold/brudd/graviditet/utroskap i full offentlighet. Dette er altså mennesker som nærmer seg tretti, ikke sekstenåringer fulle av hormoner og forleste på kjærlighetsromaner fra kiosken. Den minimale respekten jeg hadde for de to, er fjernet for alltid. Heretter vil de, og særlig SE, bare virke fjollete og navlebeskuende, uinteressante og tomme. 

Jeg mistet den minimale respekten for SE for flere år siden 😂 Nå er jeg bare mer fasinert over hvordan hun fortsatt blir hyllet i media og blant følgere. Hvorfor synes folk det er så bra med slike som SE som nærmest p*ler seg selv i speilet, og på kynisk måte lurer følgerne sine med skitne triks? Til og med som yngre så syntes jeg at dette var hjernedødt. Hun har holdt på slik i flere år hu. Hu nærmer seg 30 årene uten å lære fra feilene sine, hu er like usikker om ikke mer, like umoden, og sorry meg men like kynisk og jævli. Jeg misliker denne personen. Sofie S Isaksen virker ikke som et empatisk menneske bak merkevaren SE. Jeg hadde ikke likt å være venn med hu, men så er jeg heller ikke interessert i å smiske med slike folk som henne, for å bli influenser selv. Vennene hennes er også patetiske. 

Hu begynner å gå i CBE sine spor. Desperat etter følgere og oppmerksomhet. Null personlighet. Folk på hennes alder begynner å gjennomskue henne og de har for lengst tatt seg utdannelse, kanskje fått barn, og gjør noe mer meningsfylt enn å selge sjelen sin til grammen. 

• Liker 43
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest Finlay
Skrevet

Dere som diskuterer betydningen av ordet "klar" - kanskje lag en egen dialekttråd evt. ta det på pm?😉

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Jeg tror SE fikk vite at en annen har blitt gravid med Isak, noe som var dumt, siden hun egentlig var klar. Klar for et forhold, tenker jeg. 

Men det ble nå uaktuelt, han skal jo bli pappa og mamma er ikke SE.

Føler meg nesten flau som kommenterer i denne tråden, spesielt angående dette emnet 😅

Skrevet

Man blir jo påvirket av de man henger med. SE har vel adoptert «klar» fra Isak. Hun er sliten? 

Skrevet

Karma bites back🤡

• Liker 13
Skrevet
Finlay skrev (54 minutter siden):

Jeg er overbevist om at dette er et konstruert drama i regi SE.

Det ble for noen uker siden plantet et rykte på Jodel om at SE var gravid. Av hvem? Samtidig som det mer enn antydes at det er slutt, dukker disse meldingene med ultralydbilde opp. Hvor kommer denne meldingsutvekslingen fra? Jeg tipper SE står bak.

Parallelt legger Isak ut story der han mildt sagt legger seg flat for ett eller annet. Han framstår knust.

Alle som så Norges tøffeste vet at det ikke ligger til ham å brette ut følelser på denne måten. Han sa flere ganger at han ikke tåler “syting”, det er det verste han vet.

Jeg tror "PR-rådgiveren" hans har overbevist ham om at all pr er god pr. Han er en brikke i hennes spill.

Og SE på sin side får tilfredsstilt et par av sine behov. Hun er igjen høyaktuell (mye takket være medias oppslag om romansen), får oppmerksomhet, kan dyrke offerrollen, og samtidig antydet at hun faktisk er fruktbar😆 

Tror egentlig ikke Isak skjønner en døyt av dette spillet, og hva det gjør med det "hardbarka jævel" imaget hans.

Sophie Elise derimot - hun KAN dette.

Holder helt med deg. Dessuten virker det veldig sært at Isak skulle postet bilde av SE og kalt henne for "den sterkeste han har møtt", hvorfor akkurat sterk? Jeg tipper det er SE som har bestilt det komplimentet til seg selv som et stikk til interessenten fra Norges tøffeste. Som om SE er sterkere enn Victoria (fra Norges tøffeste). SE har tidligere uttalt hvor sjalu hun er/har vært på alle som er "naturlig pene" for det er noe hun aldri kan bli/operere seg til, og Victoria (fra Norges tøffeste) er utvilsomt veldig naturlig pen så det kan hun ikke ta fra henne, så da er det kanskje fristene å "ta fra henne" tittelen som sterkeste Isak har møtt. Jeg er klar over at dette høres utrolig lavmål, men så tenker jeg at SE er typen til å lyve om både sykdommer og å ha kjøpt leilighet i Tromsø så lavmål er hun godt kjent med.

• Liker 35
  • Nyttig 6
Skrevet
29_j skrev (Akkurat nå):

Jeg tror dette er uekte dramashit som skal få SE til å få flere følgere. Jeg gikk innpå hennes insta profil, men den var lukket. Av ren nyskjerrighet ville jeg følge henne, men dropper det. 

Hun åpner den når hun har noe nytt «hårreisende» å vise på story! Så går det noen minutter/timer, så lukker hun den igjen!

Hun vet 100% hva hun driver med! Manipulasjon på sitt verste! Gjerne legger hun ut et «hårreisende» greie for så å spe på med reklame for egne produkter i påfølgende story! 

💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰

• Liker 32
Skrevet
29_j skrev (4 minutter siden):

Men da får vi andre stå til ansvar om at den manipulasjonen der har vi klart å gjennomskue. #unfollow

Det er definitivt måten ja!

• Liker 7
Skrevet

Alt hva folk spekulerer i altså. Nå er det vel ytterst få som virkelig TROR på ett seriøst forhold mellom dem. Å smi jernet mens det fortsatt er varmt, brukes av de fleste som er offentlig.  I dette tillfelle utnytter de hverandre for å fremme seg selv. Når det i tillegg er vanskelig å holde sin populæritet borte fra å gi seg hen til andre ~ ja da går man i fella. Og at Isak er glad i damer er ingen hemmelighet. Og lille frøken Sophie ~ja, hun er fortsatt glad i menn.

• Liker 20
Skrevet (endret)
29_j skrev (2 timer siden):

Nei, her er det jo flere teorier. Den ene teorien om at Isak har gjort ei annen ei gravid? Hvis isåfall så har de hatt ubeskyttet sex. Så hvis det stemmer, tror jeg dama har gjort dette med vilje ja.

Ok 🙂

Jeg vedder på at dette er konstruert fra A til Å.

Forklaringen er sikkert et "veddemål" eller noe annet smakløst.

At dette skjer mens Kiev er beleiret bare illustrerer at Sophie Elise burde kanselleres fra norsk offentlighet. Ihvertfall den blogge-delen av dama.

Så får vi se om hun klarer seg som kjendis uten slike stunts.

(Svaret er 'nei', null karisma)

Endret av totti_1
  • Liker 24
  • Nyttig 8
Skrevet
Murstein skrev (2 timer siden):

Alt hva folk spekulerer i altså. Nå er det vel ytterst få som virkelig TROR på ett seriøst forhold mellom dem. Å smi jernet mens det fortsatt er varmt, brukes av de fleste som er offentlig.  I dette tillfelle utnytter de hverandre for å fremme seg selv. Når det i tillegg er vanskelig å holde sin populæritet borte fra å gi seg hen til andre ~ ja da går man i fella. Og at Isak er glad i damer er ingen hemmelighet. Og lille frøken Sophie ~ja, hun er fortsatt glad i menn.

De har vel aldri innrømmet et seriøst forhold heller, bare at de dater og lignende. Så jeg skjønner ikke hva Sophie og Isak hinter til nå. Unner henne ikke å ha det jævlig, så om han virkelig har gjort noe dritt mot henne så er det kjipt. Men det er noe ekstremt umodent over det hele, jeg får det ikke til å stemme at disse hintene om at Isak har gjort noe dritt mot Sophie i sosiale medier faktisk er seriøst av noen over 16 år. Sånne ting tar voksne på privaten, ikke igjennom diverse poster og reklameinnlegg (!) på Instagram… De må gjerne gå offentlig ut at det er et brudd med et innlegg om de ønsker å eie sin egen historie ved et eventuelt brudd, men disse hint-postene er bare umodent og rart.

Misforstå meg rett, det er jo selvsagt og umodent og rart om dette skulle vise seg å bare være PR-stunt også. 

• Liker 27
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...