Zenhouse Skrevet 13. februar 2022 #26501 Skrevet 13. februar 2022 Zenhouse skrev (På 3.2.2022 den 21.41): Næ, tror heller ikke Isak blir «myk mann». Setter heller penger på at SE begynner å spise kjøtt igjen da 😁 Jeg så den komme. Give me some money 🤑 17 4
Karpe Skrevet 13. februar 2022 #26502 Skrevet 13. februar 2022 Har ikke ord… ikke overrasket- men at hun kan være så dum? 😂 dyreslakt på tv er grining for å få støtte og trøst. Men må bytt personlighet for å være utro med en ny. Tror ikke dette er det siste påfunnet. Dermed kan følgerne hennes begynne å ta ting med en klype salt, brenner hun plutselig for noe- snur det like raskt. 16 1
Populært innlegg Jaimatadi Skrevet 13. februar 2022 Populært innlegg #26503 Skrevet 13. februar 2022 Fra spirituell veganer (Kasper) til jeger (Isak) på 1-2-3. Hun snur seg den veien høna sparker. 67 1
moroklompen Skrevet 13. februar 2022 #26504 Skrevet 13. februar 2022 (endret) J.. skrev (2 timer siden): Jeg så den komme. Nettopp fordi hun er helt blottet for egen personlighet,egne tanker og meninger. Alt blir endret,tilrettelagt og forandret hver gang hun har en ny kjæreste. Hver eneste gang. Jeg syntes mer synd på henne enn at jeg blir provosert. Det er jo helt tydelig at hun er innmari usikker på seg selv og ikke tørr å være hvem hun er/vet hvem hun er. Det er derfor hun er en kameleon som tilpasser seg sine omgivelser fullstendig. Bare det st hun betaler 30.000 kr for alkohol og mat er jo noe hun har gjort for å tilrettelegge. Det er jo bare trist. Endret 13. februar 2022 av moroklompen 40
*blueberry* Skrevet 13. februar 2022 #26505 Skrevet 13. februar 2022 moroklompen skrev (11 minutter siden): Jeg syntes mer synd på henne enn at jeg blir provosert. Det er jo helt tydelig at hun er innmari usikker på seg selv og ikke tørr å være hvem hun er/vet hvem hun er. Det er derfor hun er en kameleon som tilpasser seg sine omgivelser fullstendig. Jeg må si meg enig. Jeg håper hun finner ut hvem hun er snart. 1 2
Gjest Kattedama Skrevet 13. februar 2022 #26506 Skrevet 13. februar 2022 moroklompen skrev (52 minutter siden): Jeg syntes mer synd på henne enn at jeg blir provosert. Det er jo helt tydelig at hun er innmari usikker på seg selv og ikke tørr å være hvem hun er/vet hvem hun er. Det er derfor hun er en kameleon som tilpasser seg sine omgivelser fullstendig. Hun er åpenbart villig til å selge bestemora si hvis det innebærer penger inn på konto. Har dere glemt at hun tok ut silikonet når hun traff Kasper som åpenbart var mer jordet, enn denne pengemaskinen?
moroklompen Skrevet 13. februar 2022 #26507 Skrevet 13. februar 2022 Lill skrev (1 minutt siden): Hun er åpenbart villig til å selge bestemora si hvis det innebærer penger inn på konto. Har dere glemt at hun tok ut silikonet når hun traff Kasper som åpenbart var mer jordet, enn denne pengemaskinen? Det du skriver understreker vel bare det jeg sier, hun er kjempe usikker. Tror ikke det bare handler om penger for hennes del men anerkjennelse, tilrettelegging og å «bli» en person som er ønsket og elsket. 8
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2022 #26508 Skrevet 13. februar 2022 lokmeister2016 skrev (3 timer siden): Oj den så jeg ikke komme ! Så hun er ikke vegetarianer likevel da, akkurat som alt annet hun hat løyet om. 8 2
Skrottefar Skrevet 13. februar 2022 #26509 Skrevet 13. februar 2022 Lill skrev (4 minutter siden): Hun er åpenbart villig til å selge bestemora si hvis det innebærer penger inn på konto. Har dere glemt at hun tok ut silikonet når hun traff Kasper som åpenbart var mer jordet, enn denne pengemaskinen? Silikon som kommer og går ja, tror nesten hun må ha et sånn klippekort på silikon, etter 9 klipp så er nr. 10 gratis 😜 moroklompen skrev (Akkurat nå): Det du skriver understreker vel bare det jeg sier, hun er kjempe usikker. Tror ikke det bare handler om penger for hennes del men anerkjennelse, tilrettelegging og å «bli» en person som er ønsket og elsket. Hun blir vel mindre og mindre anerkjent, ønsket og elsket av slik hun holder på, og at hun fortsatt får anerkjennelse med all den vinglinga som hun bedriver skjønner jeg ikke......og at TV2 har blitt en eneste stor reklame-kanal for henne er urovekkende, at de støtter henne i alt hva hun gjør uten å noensinne kunne være litt kritiske finner jeg usmakelig 16 3
nonSilence Skrevet 13. februar 2022 #26510 Skrevet 13. februar 2022 Ganske tydelig at hun vernes når en slik sak blir skrevet om på Dagbladet men kommentarfeltet er stengt fra start. 16 1
velociraptor Skrevet 13. februar 2022 #26511 Skrevet 13. februar 2022 h/k skrev (3 timer siden): Det er mye bedre å skyte en fugl i skogen enn å kjøpe kyllingfilet i butikken. Er hun ikke vegetarianer lengre er dette en dyrevernmessig god måte å få tak i kjøtt. Helt enig, men det endrer ikke at det er ekstremt hyklerisk fra en som har preachet veganisme og kjeftet på alle slemmingene i verden som spiser kjøtt. moroklompen skrev (1 time siden): Jeg syntes mer synd på henne enn at jeg blir provosert. Det er jo helt tydelig at hun er innmari usikker på seg selv og ikke tørr å være hvem hun er/vet hvem hun er. Det er derfor hun er en kameleon som tilpasser seg sine omgivelser fullstendig. Bare det st hun betaler 30.000 kr for alkohol og mat er jo noe hun har gjort for å tilrettelegge. Det er jo bare trist. Utrolig trist. Hun er visst bare et speil. Bruker livet sitt på å studere seg selv i speilet, og å speile de hun ser opp til. 11 2
moroklompen Skrevet 13. februar 2022 #26512 Skrevet 13. februar 2022 Skrottefar skrev (1 time siden): Silikon som kommer og går ja, tror nesten hun må ha et sånn klippekort på silikon, etter 9 klipp så er nr. 10 gratis 😜 Hun blir vel mindre og mindre anerkjent, ønsket og elsket av slik hun holder på, og at hun fortsatt får anerkjennelse med all den vinglinga som hun bedriver skjønner jeg ikke......og at TV2 har blitt en eneste stor reklame-kanal for henne er urovekkende, at de støtter henne i alt hva hun gjør uten å noensinne kunne være litt kritiske finner jeg usmakelig Jeg er helt enig med deg! Jeg snakket mer fra hennes perspektiv og hvilke lengder hun går for å bli godtatt! Syntes absolutt ingenting om fremgangsmåtene hennes men for meg vitner det om en dame med ekstremt dårlig selvtillit, som gjør alt for å tilpasse seg de rundt. 4
Skrottefar Skrevet 13. februar 2022 #26513 Skrevet 13. februar 2022 moroklompen skrev (8 minutter siden): en dame med ekstremt dårlig selvtillit, som gjør alt for å tilpasse seg de rundt. Om det å ta silikon inn og ut og etter hvert se ut som cat-woman er å tilpasse seg de rundt, ja, da burde nok hun vurdere å bytte ut de rundt spør du meg 😛 11 1
*blueberry* Skrevet 13. februar 2022 #26514 Skrevet 13. februar 2022 Tenk om Sofie og Isak bare fungerte og de flyttet sammen på småbruk og trakk seg tilbake fra rampelyset. Det tipper jeg hun hadde hatt godt av. 28
Blomsterkaret Skrevet 13. februar 2022 #26515 Skrevet 13. februar 2022 Jeg hadde likt å se SE trekke seg fra Farmen Kjendis, med begrunnelsen at hun måtte hjem og «ordne opp i noe». Hadde fått mer respekt for forholdet hennes til Isak, dersom hun hadde dratt hjem for å dumpe Kasper. 21
Egenskap Skrevet 14. februar 2022 #26516 Skrevet 14. februar 2022 Blomsterkaret skrev (1 time siden): Jeg hadde likt å se SE trekke seg fra Farmen Kjendis, med begrunnelsen at hun måtte hjem og «ordne opp i noe». Hadde fått mer respekt for forholdet hennes til Isak, dersom hun hadde dratt hjem for å dumpe Kasper. Det er utrolig godt sagt. 9
Gjest BittenTei Skrevet 14. februar 2022 #26517 Skrevet 14. februar 2022 (endret) Hadde bare likt å se dama falle, jeg. Makan til falsk person. For ikke å snakke om ræva forbilde, med alle sine operasjoner. Hun gikk fra å være en uskyldig fjortis - til å bli en Jager av det overnaturlige og usympatiske. Man kan si mye om dette kvinnemennesket - hun har sikkert noen gode sider, men dama fins ikke verken sjarmerende eller spesiell på noen måte. Kjøpt, betalt, solgt. Blir for dumt. Dessuten snakker hun så stivt og nedlatende om andre/alt. Endret 14. februar 2022 av BittenTei
Populært innlegg mjaus Skrevet 14. februar 2022 Populært innlegg #26518 Skrevet 14. februar 2022 Måten hun alltid skal sitte å sutre i farmen når den minste lille ting går "imot" henne. Ånei hun blir muligens utsatt for tvekamp.. åneii... så utrolig forferdelig selvom alle i farmen er det og det er en del av gamet.. Stakkars sophie elise som blir utsatt for noe som er en del av programmet. Selv sitter hun der å legger ingen skjul på utroskapen hun bedriver der og da. Hun går rundt å lyver, spiller skittent men alltid stakkars sophie elise. Synes det sier veldig mye om henne som person. Hvordan hun kan fortelle med så god samvittighet at hun er forelska i en annen mens hun faktisk har en kjæreste som sitter der hjemme og venter på henne. 🤮 54 1 3
Populært innlegg J.. Skrevet 14. februar 2022 Populært innlegg #26519 Skrevet 14. februar 2022 Noen på Jodel har sendt mail til Go Vegan og spørt om deres samarbeid med SE etter dette jakt-bilde,hvor de svarte at de IKKE kommer til å samarbeide med henne igjen. Håper selv hun synes det er verdt det. Tenker da ikke på pengesekken snører igjen,men mangel på personlig integritet.. 60 1 9
Isild Skrevet 14. februar 2022 #26520 Skrevet 14. februar 2022 J.. skrev (39 minutter siden): Noen på Jodel har sendt mail til Go Vegan og spørt om deres samarbeid med SE etter dette jakt-bilde,hvor de svarte at de IKKE kommer til å samarbeide med henne igjen. Håper selv hun synes det er verdt det. Tenker da ikke på pengesekken snører igjen,men mangel på personlig integritet.. Hun gjør så mye rart som lager ris til egen bak. Klarer ikke helt å bestemme meg for om det er helt bevisst (for å få oppmerksomhet - også negativ sådan) - eller om hun faktisk ikke tenker lenger. Når hun er midt i en "shitstorm" der hun skal prøve å snike Isak inn bakveien i livet sitt (så færrest mulig skal oppdage at hun har vært utro mot Kasper) - så velger hun altså at DA er det lurt å komme med et jaktbilde med Isak, der hun poserer med en død fugl. - bare sånn for å virkelig provosere etter alle tordentalene (og griningen) sine om dyrs rettigheter og nei til å spise kjøtt - opplegg. 26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå