enkefru Skrevet 7. februar 2022 #26401 Skrevet 7. februar 2022 Egenskap skrev (4 minutter siden): Hun fikk to konvolutter? Eller tre? Det er vel noe produksjonsselskapet har oversett å dekke over. Så ut som 3 3
-C- Skrevet 7. februar 2022 #26402 Skrevet 7. februar 2022 Legger meg langflat! Var ikke klar over at hun har Sofie med f som pikenavn! Da vet jeg det! Hilsen petimeter’n😅 18 6
Pust Skrevet 7. februar 2022 #26403 Skrevet 7. februar 2022 (endret) -C- skrev (26 minutter siden): Legger meg langflat! Var ikke klar over at hun har Sofie med f som pikenavn! Da vet jeg det! Hilsen petimeter’n😅 Du mener fornavn😊 Pikenavn er et gammeldags begrep som beskriver det etternavnet en kvinne har som ugift, altså før hun gifter seg og tar mannens etternavn. https://naob.no/ordbok/pikenavn Jeg måtte se på GMN etter å ha lest @Havnefogden sin omtale … Det var veldig rart å se. Alle de andre har kroppsspråk og tydelig mimikk, SE var stiv i kroppen og helt uten mimikk. Jeg la ellers merke til at den andre farmendeltakeren var god på å reflektere rundt det å delta i et slikt programkonsept, mens SE kun deltok i samtalen ved å svare på konkrete spørsmål. Jeg kan tenke meg det er lett å føle seg liten ved siden av Øyunn, som er verbal, selvsikker og smart. SE er helt motsatt; usikker og poserende og alt for fokusert på eget utseende i monitor. Edit: Det er så merkelig at SE er tre år fra å fylle 30. Hun virker fryktelig umoden og lite reflektert. Endret 7. februar 2022 av Pust La til en setning 45 4
Jordbærkake34532 Skrevet 7. februar 2022 #26404 Skrevet 7. februar 2022 Ikke lenge etter SE fortalte at hun visste det var slutt fra dag en, postet Karine en video med sangen ''liar'' i bakgrunnen. Hun har også likt innlegget der Morten Ramm gjør narr av utroskapen til SE. Nok bekreftelse for meg. 44
Turjenta_95 Skrevet 8. februar 2022 #26405 Skrevet 8. februar 2022 (endret) Når Tonje intervjuer henne og Niklas på GKN og prøver å nøste opp i om det er noe mellom Sophie Elise og Isak, så sier Sophie Elise at hun gruer seg til å se uke 5 der inne? Endret 8. februar 2022 av Turjenta_95 Rettelse :) 8
Egenskap Skrevet 8. februar 2022 #26406 Skrevet 8. februar 2022 Jordbærkake34532 skrev (5 timer siden): Ikke lenge etter SE fortalte at hun visste det var slutt fra dag en, postet Karine en video med sangen ''liar'' i bakgrunnen. Hun har også likt innlegget der Morten Ramm gjør narr av utroskapen til SE. Nok bekreftelse for meg. Hvem er Karine? 1
Isild Skrevet 8. februar 2022 #26407 Skrevet 8. februar 2022 Egenskap skrev (3 minutter siden): Hvem er Karine? Karine er søsteren til Kasper, hun jobbet som assistent for Sophie Elise en god stund. Sluttet på dagen da det ble slutt mellom de, og det har vel senere kommet frem at hun sluttet pga det brå eller harde bruddet det var. 10 5
Egenskap Skrevet 8. februar 2022 #26408 Skrevet 8. februar 2022 (endret) Isild skrev (8 minutter siden): Karine er søsteren til Kasper, hun jobbet som assistent for Sophie Elise en god stund. Sluttet på dagen da det ble slutt mellom de, og det har vel senere kommet frem at hun sluttet pga det brå eller harde bruddet det var. Det er ingen tvil om at det nye forholdet hun etablerte inne i produksjonstiden,selv med etablert med 5 år samboerskap og et hjem sammen med samboer forteller oss alle at båndene ble kuttet i et nu. Desverre forteller hun at de er fortsatt venner, men det er vel mer tvilsomt. Endret 8. februar 2022 av Egenskap 6
Egenskap Skrevet 8. februar 2022 #26409 Skrevet 8. februar 2022 Det mest interessante er jo at fra dag 1 etter annonsering om et brudd med samboer, så presterer hun å si hun er SINGEL. 6
iansak Skrevet 8. februar 2022 #26411 Skrevet 8. februar 2022 Blinkie skrev (8 minutter siden): Hva heter Karine på IG? Karinekrist ☺️ 1 1
Jordbærkake34532 Skrevet 8. februar 2022 #26412 Skrevet 8. februar 2022 Kasper på insta nå: ''På tross av det som utvilsomt har vært en tøff start på året kan jeg ikke annet enn å føle på en dyp takknemlighet.'' 36 7
Gjest Shawtyella Skrevet 8. februar 2022 #26413 Skrevet 8. februar 2022 Jeg likte aldri SE i mine ungdomsår, jeg er 23 nå. Det var først rundt 19-20 års alder at jeg følte hun hadde blitt et bedre forbilde, og tok for seg saker som var viktige. Jeg syntes veldig fint om henne den perioden hun tok ut silikonen fordi hun mente man er fin nok som man er naturlig, og det så jeg opp til henne for. Nå siste året synes jeg hun har blitt helt på jordet.. spesielt etter farmen kjendis. Hun VAR sammen med Kasper under innspillingen, for de som har sett bloggerne så kjørte han henne til farmen, og hun gråt da hun måtte gå fra han. Det virket litt kleint synes jeg, for Kasper virket ikke særlig lei seg. Det kan godt hende de var i en dårlig periode i forholdet, men de bodde sammen og var alikevel sammen. Det at SE faller for Isak er en ting, men det er måten hun ydmyker Kasper på som jeg synes er direkte stygt. For han har faktisk blitt ydmyket offentlig etter alt dette, og mye tyder på at dette var utroskap, noe som er tragisk å utsette han for når hun er en offentlig person. Hun har absolutt ingen respekt for Kasper og de 5 årene de var sammen, og det er der jeg mister all respekt for SE. Hvordan hun har håndtert bruddet, og hvordan hun lar navnet til Kasper bli så tråkket på. Det må være vondt, uansett om han er enig i bruddet eller om han også ønsket et brudd. I tillegg har hun tatt så mye operasjoner siste månedene at jeg kjenner hun knapt igjen, og hun blir snart å ligne på de på Botched.... Hun går totalt imot sine egne ord og handlinger fra tidligere, for nå var hun plutselig ikke fin nok som hun var lengre? Veldig dobbelmoralskt.. Jeg tror Kasper var veldig down to earth, og at han derfor ga henne følelsen av at hun var fin nok. Med en gang hun fikk ny type, så måtte hun fikse på alt, få seg samme type venner med plastikk overalt og er bare fokusert på utseende.. Hun virker veldig umoden og usikker på seg selv, noe som er helt merkelig i en alder av 27. Jeg er 23 og har kommet over den tenåringsperioden hvor man må være så fin og flott hele tiden, man vokser opp og forstår at livet handler om mer.. og at ingen egentlig bryr seg om utseende ditt til syvende og sist. Til dere som spør om hu er et forbilde for oss unge, nei det er hun ikke for mange. Jeg kan ikke snakke for alle, men jeg kan snakke for de jeg kjenner i alder 17-24år. Jeg, og alle andre yngre jenter jeg kjenner, er ganske likegyldig til Sophie Elise som influencer. Jeg er selv likegyldig til Kardashians og disse også, men i det store og hele så er det ikke noen vi ser opp til på denne alderen. Jeg liker faktisk Isabel Raad et hakk bedre enn SE for tiden, mye fordi hu faktisk er ærlig og forandret seg litt. Selvom hun også er veldig selvopptatt. Niesen min på 15 vet såvidt hvem SE er, så tror hun er old news for de yngre, det er nok heller de 25+ som fortsatt følger med på henne.
Gjest Finlay Skrevet 8. februar 2022 #26414 Skrevet 8. februar 2022 Shawtyella skrev (3 minutter siden): Hun har absolutt ingen respekt for Kasper og de 5 årene de var sammen, og det er der jeg mister all respekt for SE. Hvordan hun har håndtert bruddet, og hvordan hun lar navnet til Kasper bli så tråkket på. Det må være vondt, uansett om han er enig i bruddet eller om han også ønsket et brudd. Veldig enig med deg i dette. Første gang SE uttalte seg om bruddet sa hun vel bare at det var slutt, og at hun ikke kom til å utdype det ytterligere. Ba om respekt for begges privatliv osv. Hadde hun bare holdt seg til dette hadde det vært lettere å respektere henne, uansett hva som skjedde på Farmen. Men istedet har hun bagatellisert deres lange forhold ved stadig å repetere at forholdet var over. Drar ham inn ved å hevde at "de var veldig ferdig som kjærester og begge visste det". Fokuset er kun på å framstå i et godt lys selv. Det er så grenseløst ufølsomt! Kasper virker om en skikkelig fin fyr, så man føler jo bare med ham. Ser han skriver på Instagram at det har vært en tøff start på året. Kan jo hende det er covid han har i tankene, men...
Gjest Shawtyella Skrevet 8. februar 2022 #26415 Skrevet 8. februar 2022 Finlay skrev (4 minutter siden): Veldig enig med deg i dette. Første gang SE uttalte seg om bruddet sa hun vel bare at det var slutt, og at hun ikke kom til å utdype det ytterligere. Ba om respekt for begges privatliv osv. Hadde hun bare holdt seg til dette hadde det vært lettere å respektere henne, uansett hva som skjedde på Farmen. Men istedet har hun bagatellisert deres lange forhold ved stadig å repetere at forholdet var over. Drar ham inn ved å hevde at "de var veldig ferdig som kjærester og begge visste det". Fokuset er kun på å framstå i et godt lys selv. Det er så grenseløst ufølsomt! Kasper virker om en skikkelig fin fyr, så man føler jo bare med ham. Ser han skriver på Instagram at det har vært en tøff start på året. Kan jo hende det er covid han har i tankene, men... Helt enig.. synes det er veldig ufølsomt og SE virker ikke mye empatisk som person.. Trodde faktisk mer om henne, men ble ordentlig skuffet etter dette. Ikke det at hun faller for noen andre, men håndteringen av brudd og alt offentlig. Ydmykelsen av Kasper og slikt. Han virker utrolig snill og jordnær, og jeg kan ikke skjønne annet enn at hun savner oppmerksomheten hun fikk før.. Det virket lenge som at Kasper fikk frem det bedre i henne, altså fikk henne til å se det fine ved seg selv. Nå har hun gått tilbake til å ikke føle seg bra nok og må fikse på alt. Det å fikse på seg selv er helt greit, men for de rette grunnene.. ikke kun for oppmerksomhet. Har man et kompleks så kan jeg forstå en operasjon, men dette har blitt helt utseendefiksert nå.. og det tror jeg Kasper uansett ikle passer sammen med. Håper han finner seg ei som er like jordnær og god som han selv virker å være.
Djungelvrål Skrevet 8. februar 2022 #26416 Skrevet 8. februar 2022 Shawtyella skrev (4 minutter siden): Helt enig.. synes det er veldig ufølsomt og SE virker ikke mye empatisk som person.. Trodde faktisk mer om henne, men ble ordentlig skuffet etter dette. Ikke det at hun faller for noen andre, men håndteringen av brudd og alt offentlig. Ydmykelsen av Kasper og slikt. Han virker utrolig snill og jordnær, og jeg kan ikke skjønne annet enn at hun savner oppmerksomheten hun fikk før.. Det virket lenge som at Kasper fikk frem det bedre i henne, altså fikk henne til å se det fine ved seg selv. Nå har hun gått tilbake til å ikke føle seg bra nok og må fikse på alt. Det å fikse på seg selv er helt greit, men for de rette grunnene.. ikke kun for oppmerksomhet. Har man et kompleks så kan jeg forstå en operasjon, men dette har blitt helt utseendefiksert nå.. og det tror jeg Kasper uansett ikle passer sammen med. Håper han finner seg ei som er like jordnær og god som han selv virker å være. Tror den operasjonen var planlagt lenge før farmen og hun tok da ihvertfall 10 operasjoner mens de var sammen. Pupper x 3, nese x 3, rumpe x 2, underliv, øyne, hake ++- 8 1
Gjest Shawtyella Skrevet 8. februar 2022 #26417 Skrevet 8. februar 2022 Djungelvrål skrev (6 minutter siden): Tror den operasjonen var planlagt lenge før farmen og hun tok da ihvertfall 10 operasjoner mens de var sammen. Pupper x 3, nese x 3, rumpe x 2, underliv, øyne, hake ++- Det er mulig, følger ikke med på henne lengre. Jeg husker bare jeg så henne første dag på farmen, og et par uker etterpå kom nåværende bilder av henne med Isak ut.. mye som har skjedd på noen få måneder iallefall. Det var vel høsten de spilte inn farmen? Helt sykt at unge ser opp til sånt press.. Jeg klarer ikke synes en kjendis er WOW så fort jeg får se de har fikset på masse.. jeg mister interessen for dem totalt med engang. Tror det handler litt om at jeg da vet at dette var kjøpt og betalt utseende, og ikke naturlig.. noe som gjør det uinteressant for meg, bare synd ikke flere unge tenker realistisk.
Egenskap Skrevet 8. februar 2022 #26418 Skrevet 8. februar 2022 Det blir totalt meningsløst om en mann i produksjon tar dama til en annen mann, og samtidig skal bygge egen karriere i medie-verden. Hva er vitsen?
-C- Skrevet 8. februar 2022 #26419 Skrevet 8. februar 2022 Egenskap skrev (7 minutter siden): Det blir totalt meningsløst om en mann i produksjon tar dama til en annen mann, og samtidig skal bygge egen karriere i medie-verden. Hva er vitsen? Fælt å si, men Isak har jo gjennom dette nå fått så mye publisitet som aldri før! 14
Silva Pluvialis Skrevet 8. februar 2022 #26420 Skrevet 8. februar 2022 PurpleRain skrev (På 6.2.2022 den 23.55): Isak hadde kjæreste da han var på farmen og i høst, ser ut som det er slutt mellom dem nå da… Nei, snakler ikke om hun fra Noeges tøffeste, noen andre media ikke har visst om. Ikke så mye media oppe i nord som bryr seg om slike ting. Så begge to har vært utro mot kjærestene sine? I alle dager 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå