Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Isild skrev (10 timer siden):

Fotoshooten ser veldig staget ut iallefall. Det ble nesten komisk. Forsøk på paparazzi og noe "Hollywoodsk". 

Ganske tacky hvordan hun/han/TV2 melker dette her nå. De gir bevisst og kalkulert "små drypp" hele tiden. 

- Etter bruddet med Kasper omtalte hun seg om singel

- Da Farmen begynte å gå på TV forteller hun at hun vet at det vil bli rykter om Isak og henne, og selger inn Farmen med at "dere må se det for å få vite"

- Da man i programmet ser flørten med egne øyne som bekrefter ryktene, deler de bare at "dere får bare følge med på Farmen videre for å se". 

- "Breaking news" i Se og Hør (nøye planlagt sådan) 

- De bekrefter ingenting, oppfordrer bare videre til at "Dere får vente å se"

Så kommer "innrømmelsene": 

- "Jeg liker Sophie" 

- Sophie innrømmer følelser for Isak 

Altså, hva er det som har skjedd med den møkkakanalen TV2 egentlig? Det er jo helt new low når det kommer til crap, skvalder, sladder, runkering, pute-tv, harry-tv, liksom-kjendiser, influencer-tv og direkte løgn. 

Egentlig så er vel Linnea og Sophie venner, men det går kanskje en grense? Personlig tror jeg ikke Isak vil være så støttende som Kasper har vært alle gangene Sophie var lei seg feks. Klart det har vært tøft for Kasper og også søsteren som var venninne/manager at ting skjedde som det gjorde. Men vi får se hvor lenge det varer med Isak 😊

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sofie har vel ikke bekreftet hun har kjæreste?

Skrevet

Dette intervjuet har jo vært nevnt her noen ganger, men når man ser hvordan ting utvikler seg, så er jo dette en merkelig ting å si.

Så - HVA mener egentlig SE med det hun sier før hun drar inn på Farmen?

- En følelse jeg har fordi jeg har  sett Farmen, jeg vet hvordan de caster, og jeg har en følelse på at han fra Norges tøffeste hadde vært noe for meg. Man får se.

Hadde hun “sett seg ut” Isak på forhånd, altså mens hun var samboer med K? Eller kan dette tolkes på en annen måte? I så fall, noen forslag?

https://www.nettavisen.no/livsstil/sophie-elises-farmen-onske-gikk-i-oppfyllelse-han-er-noe-for-meg/s/12-95-3424131473

Skrevet
Miimosa skrev (På 8.2.2022 den 22.40):

Du har lest riktig, men det gjaldt at hun kunne gjøre som hun vil med jenter for å dekke behovet sitt der. Nå husker ikke jeg hvilken legning hun gikk ut med da (bifil, pan, etc). Men det gjaldt aldri andre menn enn Kasper. 

Dette var ikke i forholdet med Kasper, men i hennes forrige forhold. Kasper og SE hadde ikke et åpent forhold. 

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og brudd på opphavsrett.

Måne, admin. 

Skrevet

Hva i alle dager type kjærlighet bygde Sofie med Kasper? Utnyttet hun han maksimalt?

5 år 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Det blir jo bare spekulasjoner. 

Men hvis vi tar utgangspunkt i hva hun selv har fortalt, så sier hun at lufta var gått ut av forholdet lenge før farmen. Vi er nok flere som tror hun sier det som "damage control" for å unngå (omgå) "skandalen" det egentlig er å være utro på TV. 

Utifra hva hun har vist oss og selv fortalt frem til farmen. så var hun 100% seg selv med Kasper, og han var en enorm trygghet, hun vokste sammen med han osv. Ingen indikasjoner på at det var problemer, annerledes eller gikk mot et brudd. Ikke en gang i bilen på vei til Farmen. 

Nå som hun har fått med seg "hele Norge" på at det var slutt lenge før Farmen (i hennes tanker) - så hylles bonderomantikken mellom henne og Isak. Nå er det visst han hun kan være seg selv 100% med (uttalte hun i GMN-sofaen) 

Greia er vel egentlig at hun aldri har vært seg selv 100%  (da ville hun vel ikke omkonstruert hele utseendet sitt, og hele tiden byttet venner, hobbyer, livvstil, syn på livet osv. Hun har for vane å endre seg etter hvem hun ønsker innpass hos) 

Nå er det hos Isak

Nei. Hun har ikke vært seg selv siden hun var 18. 

• Liker 3
Skrevet

Sophie Elise på jakt, poserende med det døde byttet. Hvem skulle trodd det for noen måneder siden?🤣

3D11D14F-EF00-40F6-B2D5-FE0BCA42BC8C.jpeg

Skrevet
Finlay skrev (10 minutter siden):

Sophie Elise på jakt, poserende med det døde byttet. Hvem skulle trodd det for noen måneder siden?🤣

Den så jeg ikke komme.. 

Mulig hun provoserer sine dyrevern-følgere og veganer-følgere nå men. 

Alt for kjærligheten? 

• Liker 33
Skrevet
Finlay skrev (16 minutter siden):

Oj den så jeg ikke komme ! 

• Liker 10
Skrevet
Finlay skrev (43 minutter siden):

Dette her. Wow. Jeg visste hun var alt annet enn det hun viser men dette. Det såg jeg ikke komme. Fy faen så falsk. Wow!!!!!

Skrevet

Nå gråt hun jo i strie strømmer over kaninslakt i Farmen fordi det "føltes så unødvendig".

Skal man dømme etter smilet på jaktbildet, var det tvingende nødvendig å drepe denne fuglen. Kanskje de trengte mat😒

Skrevet

Det er mye bedre å skyte en fugl i skogen enn å kjøpe kyllingfilet i butikken. Er hun ikke vegetarianer lengre er dette en dyrevernmessig god måte å få tak i kjøtt. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
h/k skrev (28 minutter siden):

Det er mye bedre å skyte en fugl i skogen enn å kjøpe kyllingfilet i butikken. Er hun ikke vegetarianer lengre er dette en dyrevernmessig god måte å få tak i kjøtt. 

Vel og bra, men man skifter vel ikke næringsmessig verdigrunnlag sånn uten videre? Hun har vist veldig omsorg for dyr, og hevdet å være vegetarianer eller veganer (jeg, mitt naut, vet ikke forskjellen på slikt) i lang tid. Ja, hvordan tror hun at verden er så lite opplyste at man godtar slikt vrøvl uten å heve et øyebryn?

• Liker 16
Skrevet

Jeg er faktisk sjokkert! Dette hadde jeg ikke trodd… 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...