Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Leopard skrev (5 timer siden):

Mener å ha lest et sted at s.e og Kasper hadde åpent forhold. Så det er vel det "våpenet" hun blir å bruke så fort siste episode av Farmen har rullet over skjermen. Ikke et sekund før, hun har nok fått beskjed fra tv2 om å bruke alt dette bråket som agn sånn at flest mulig engasjerer seg og skrur på tv når det er Farmen. 

Etter finalen kommer hun til å si "vi hadde åpent forhold, ergo har jeg ikke vært utro". 

Du har lest riktig, men det gjaldt at hun kunne gjøre som hun vil med jenter for å dekke behovet sitt der. Nå husker ikke jeg hvilken legning hun gikk ut med da (bifil, pan, etc). Men det gjaldt aldri andre menn enn Kasper. 

• Liker 7
Skrevet

Ifht hva Isak svarer er mellom dem på VGTV tror jeg Sophie kommer til og ende opp såret og angre på at hun gjorde de slutt med Kasper ,virker som Sophie tar de mer seriøst en Isak gjør forholde mellom dem alså

• Liker 18
Skrevet
J.. skrev (2 timer siden):

Eller når jentene sier SE har bært Isak gjennom Farmen..

Hadde det vært motsatt, hadde det blitt kalt grooming.

• Liker 2
Skrevet
Havnefogden skrev (45 minutter siden):

Hadde det vært motsatt, hadde det blitt kalt grooming.

Det er jo ikke grooming når begge er nesten 30 år uavhengig av kjønn 🙄

• Liker 17
Skrevet
lokmeister2016 skrev (57 minutter siden):

Ifht hva Isak svarer er mellom dem på VGTV tror jeg Sophie kommer til og ende opp såret og angre på at hun gjorde de slutt med Kasper ,virker som Sophie tar de mer seriøst en Isak gjør forholde mellom dem alså

Dette er mitt inntrykk også. Kjedelig hvis hun har kastet bort et godt forhold for en flørt. 

• Liker 8
Skrevet
*blueberry* skrev (3 minutter siden):

Dette er mitt inntrykk også. Kjedelig hvis hun har kastet bort et godt forhold for en flørt. 

Av en eller annen grunn tror jeg ikke dette forholdet blir gammelt. 

• Liker 24
Skrevet
Djungelvrål skrev (1 minutt siden):

Jeg tror det har vært over før vi fikk det bekreftet. Det virker casual mtp at Sofie nekter å svare og Isak tviholder på at han er singel, men de «ser til hverandre». 

• Liker 17
Gjest Shawtyella
Skrevet
Djungelvrål skrev (33 minutter siden):

Det som starter feil ender som regel feil er det noen som sier, mulig det ligger noe i det. Utroskap og umoralskhet er ikke en god start på et nytt forhold.

Skrevet
lokmeister2016 skrev (3 timer siden):

Haha syntes de er litt morsomt og se Sophie sine kommentarer om Isak i senga 

Hm, ja.

Men "sykt" at SE har klart å styre narrativet. Hun var klink utro. Likevel har det vært 0 tøffe spørsmål, og selv her inne har det vært lite fordømmelse.

Jeg er ingen "nazi" på utroskap, folk er menneskelige, men man må call it you like you see it. 

Kasper fortjener at dama får stemplet som utro, så kan han lettere move on. Istedenfor det "ullne" narrativet SE har klart å male i media av seg selv!

• Liker 24
Skrevet

Men altså, har folk egentlig krav på å vite hva som skjedde? Utroskap er jo en veldig privat hendelse vil jeg si. Greit nok at hun lever av å brette ut om mye men det betyr jo ikke at hun må legge ut om alt?

Bare så det er sagt; jeg forsvarer ikke utroskap. Men hvor ofte får vi slike historier med detaljer trykt i ansiktet av media? Hadde det ikke vært litt ufint av media å grave i denne saken og stille SE til veggs som det virker noen forventer her? 

Jeg tror jo dette er en ganske så stygg sak men allikevel en privat sak til syvende og sist. Kanskje skal vi være glade for at media lar den ligge? At media (her til lands) ikke går i den "heksejakt" fellen der? Ja det er jo litt frustrerende at mennesker lyver og lager seg sin egen narrative verden som de tjener penger på. 

Kasper ser jo ikke ut til å ønske å ty til media han heller. Han kunne jo ha solgt sin side av historien her men ser ut til å forholde seg tyst. All respekt til han for det tenker jeg. 

• Liker 10
Gjest Shawtyella
Skrevet (endret)
Salmonella skrev (1 time siden):

Men altså, har folk egentlig krav på å vite hva som skjedde? Utroskap er jo en veldig privat hendelse vil jeg si. Greit nok at hun lever av å brette ut om mye men det betyr jo ikke at hun må legge ut om alt?

Bare så det er sagt; jeg forsvarer ikke utroskap. Men hvor ofte får vi slike historier med detaljer trykt i ansiktet av media? Hadde det ikke vært litt ufint av media å grave i denne saken og stille SE til veggs som det virker noen forventer her? 

Jeg tror jo dette er en ganske så stygg sak men allikevel en privat sak til syvende og sist. Kanskje skal vi være glade for at media lar den ligge? At media (her til lands) ikke går i den "heksejakt" fellen der? Ja det er jo litt frustrerende at mennesker lyver og lager seg sin egen narrative verden som de tjener penger på. 

Kasper ser jo ikke ut til å ønske å ty til media han heller. Han kunne jo ha solgt sin side av historien her men ser ut til å forholde seg tyst. All respekt til han for det tenker jeg. 

I get your point. Men nå er SE en offentlig person som er oppmerksomhetssyk i media, så jo jeg synes absolutt hun burde fått noen tøffe spørsmål. Det handler hovedsaklig om at Kasper er ydmyket i denne saken, og det kan jeg ikke skjønne er noe annet enn vondt og kjipt. Kasper er slik jeg tolker han, en person som i seg selv ikke liker for mye oppmerksomhet, så er nok derfor han ikke går til media. Og tenk for et mediestyr det hadde blitt om han faktisk gikk ut med sin historie.. han hadde ikke fått fred. Du kan ikke bestemme at du skal få KUN den type oppmerksomhet du selv ønsker som offentlig person. Da må du forvente det negative også, for det er oppmerksomhet hun lever av. Jeg ser mer og mer ned på SE, og jeg er en del år yngre enn henne.. hun stelte istand dette helt selv og bør ta det deretter, men det kommer hun nok aldri til å godta. Hun vrir og vender på informasjon for å skåne seg selv, og løgn er bare tåpelig.

Endret av Shawtyella
Skrevet
Salmonella skrev (1 time siden):

veldig bra forklart. Det er mye riktig i det du sier. 

• Liker 3
Skrevet
Salmonella skrev (2 timer siden):

Helt enig.

Selvsagt skriver ikke media om at SE var utro. Hvis Kasper hadde åpnet kjeften ville det vært noe annet. Men nå har han vel i forholdsvis liten grad søkt offentligheten tidligere, og ville vel aldri gjort det i en sak som dette.

Han er nok spurt, og sikkert tilbudt en pen sum for å fortelle sin historie. Men takker åpenbart nei. Han kan tydeligvis leve med eksens versjon, og det må respekteres. Han vet uansett at veldig mange vet hvordan det henger sammen. Det vet SE også, og må leve med det.

Når det gjelder SE og Isak blir jeg veldig overrasket om de er et par i dag. Gårsdagens episode av Farmen viser at de er fra to forskjellige planeter. Kanskje til og med fra to forskjellige galakser:ler:

Skrevet
Blomsterpotta skrev (12 timer siden):

SE har aldri i hele sitt liv gjort en ærlig og real jobb. Har hun gjort noe og blitt svett, så er det nok varmt i været som er skylda.

SE er for meg helt ufordragelig og det ble ikke noe bedre av at hun åpent sier hun har følelser for Isak mens hun har type hjemme.

SE kan ikke beskyldes for å være smart, tvert i mot er hun virkelig blond.

Jeg er enig i det du skriver og skulle virkelig ønske det ble mye spørsmål om hennes syn på utroskap fremover. At hun tvinges til veggs.

Jeg kom over den første episoden av den første sesongen hun var med i Bloggerne, og også hennes deltagelse i 4 stjerners middag. 

Hun var yngre da, men fremstår som et komplett fjols og en selvutnevnt diva. Hun snubler i egne bein mens hun poserer seg gjennom livet. Det virker som om hun har vært kravstor - alltid. Alle skal stå på pinner rundt henne fordi hun er noe helt spesiellt - samtidig som hun viser oss at hun ikke kan kutte opp en avocado. 

Jeg vet ingenting om Isak annet enn at han er en "villmarksfyr", jeg ser ikke helt hva de har felles. Men det kan jo hende at Sofie har en side hun aldri egentlig viser. Vi ser henne jo kun når hun spiller rollen som `Sophie Elise`. 

• Liker 17
Skrevet
Finlay skrev (27 minutter siden):

Helt enig.

Selvsagt skriver ikke media om at SE var utro. Hvis Kasper hadde åpnet kjeften ville det vært noe annet. Men nå har han vel i forholdsvis liten grad søkt offentligheten tidligere, og ville vel aldri gjort det i en sak som dette.

Han er nok spurt, og sikkert tilbudt en pen sum for å fortelle sin historie. Men takker åpenbart nei. Han kan tydeligvis leve med eksens versjon, og det må respekteres. Han vet uansett at veldig mange vet hvordan det henger sammen. Det vet SE også, og må leve med det.

Når det gjelder SE og Isak blir jeg veldig overrasket om de er et par i dag. Gårsdagens episode av Farmen viser at de er fra to forskjellige planeter. Kanskje til og med fra to forskjellige galakser:ler:

Hva med oppslaget i Se & Hør? Muligens bare mere melking av situasjonen? 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Ville91 skrev (28 minutter siden):

Ja, mitt inntrykk i alle fall.

Synes ikke de bildene var særlig overbevisende. For det første er de tydelig staget, og for det andre er det ikke sånn at de går tett omslynget akkurat. Ser mer ut som se ønsker at de skal se ut som et par. Isak ser jo nesten litt flau og ubekvem ut. Men hva gjør man ikke for blest og penger.

(De var nok forelsket på Farmen da, i hvert fall SE)

Endret av Finlay
Skrevet

hva handlet boka forbilde om egentlig?

• Liker 1
Skrevet
Ville91 skrev (1 time siden):

Med tanke på timingen, passer dette godt som et ledd i en strategi for å øke mengden tittere til TV2/Farmen etter forhandlingene med Telenor, da TV2 sine kanaler ble tatt av skjermen over flere måneder.

• Liker 7
Skrevet
Luckie skrev (50 minutter siden):

Tjener ikke hun mange millioner på «jobben» sin? Så lenge folk faktisk følger henne, så er det vel ingen grunn for henne å finne seg en annen jobb🤷‍♀️ 

Hvis du følger litt med på instagramkontoen hennes, vil du se at reklameoppdragene så og si har forsvunnet. Det er mulig hun tjener litt på Glöd, men hovedinntekten i det siste har nok kommet fra egen serie, Bloggerne, Farmen, vikariatet som programleder i TV2 og kanskje et forskudd på honorar for den nye serien. Den type bøker hun skriver blir man ikke rik av.

• Liker 6
Skrevet
Pust skrev (17 minutter siden):

Hvis du følger litt med på instagramkontoen hennes, vil du se at reklameoppdragene så og si har forsvunnet. Det er mulig hun tjener litt på Glöd, men hovedinntekten i det siste har nok kommet fra egen serie, Bloggerne, Farmen, vikariatet som programleder i TV2 og kanskje et forskudd på honorar for den nye serien. Den type bøker hun skriver blir man ikke rik av.

Hun takker nei til andre reklameavtaler nettopp fordi hun kan,fordi hun tjener mest på Glöd nå,enn noe annet.

Glödserien er også i utvikling ift fler produkter så den gjør det jo bra.

Akkurat dette heier jeg på henne med,heller at hun tjener seg rik på hudpleie/sminke/selvpleie enn puppebilder på IG..

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...