Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. februar 2022 #26421 Skrevet 8. februar 2022 (endret) Egenskap skrev (På 8.2.2022 den 15.41): Det blir totalt meningsløst om en mann i produksjon tar dama til en annen mann, og samtidig skal bygge egen karriere i medie-verden. Hva er vitsen? Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Leopard Skrevet 8. februar 2022 #26422 Skrevet 8. februar 2022 Tvillingsjel skrev (40 minutter siden): Så begge to har vært utro mot kjærestene sine? I alle dager Mener å ha lest et sted at s.e og Kasper hadde åpent forhold. Så det er vel det "våpenet" hun blir å bruke så fort siste episode av Farmen har rullet over skjermen. Ikke et sekund før, hun har nok fått beskjed fra tv2 om å bruke alt dette bråket som agn sånn at flest mulig engasjerer seg og skrur på tv når det er Farmen. Etter finalen kommer hun til å si "vi hadde åpent forhold, ergo har jeg ikke vært utro". 3
Djungelvrål Skrevet 8. februar 2022 #26423 Skrevet 8. februar 2022 Leopard skrev (5 minutter siden): Mener å ha lest et sted at s.e og Kasper hadde åpent forhold. Så det er vel det "våpenet" hun blir å bruke så fort siste episode av Farmen har rullet over skjermen. Ikke et sekund før, hun har nok fått beskjed fra tv2 om å bruke alt dette bråket som agn sånn at flest mulig engasjerer seg og skrur på tv når det er Farmen. Etter finalen kommer hun til å si "vi hadde åpent forhold, ergo har jeg ikke vært utro". Hu la jo ut bilder flere ganger hvor hun klinte med jenter så det skulle ikke forundre meg. Men litt rart at det ble slutt rett etter hun kom ut da, om det var et åpent forhold burde det jo vært ok at hun knulla en annen på farmen. 5
J.. Skrevet 8. februar 2022 #26424 Skrevet 8. februar 2022 Leopard skrev (17 minutter siden): Mener å ha lest et sted at s.e og Kasper hadde åpent forhold. Det var med exen (ikke K) og gjaldt jenter,ikke gutter. 8
Rosatoast Skrevet 8. februar 2022 #26425 Skrevet 8. februar 2022 Gjest Fjoner skrev (På 4.2.2022 den 16.07): Omg! Enkelte lever seg ekstremt mye inn i andre sine liv… 😅 stopp! Virkelig ! Nei det gjør jeg ikke. Har verken IG, snap eller FB kontoer, så er ekstremt lite jeg får med meg Grunnen til at jeg skrev det jeg gjorde, var fordi det var to logiske samt spekulerende gunner til hvorfor. Intet annet
J.. Skrevet 8. februar 2022 #26426 Skrevet 8. februar 2022 (endret) I dagens episode av Farmen sier jo SE at hun har følelser for I og at hun synes "det er vanskelig å ikke sove sammen med han" siden hun er hjelper å da har sengeplass i annet hus.. Føler dette heller mer mot hva hun selv sier i YT videon om bruddet - at hun er "hjelpesløs" uten en mann å lene seg på,enn faktiske reelle følelser (der og da,NÅ kanskje det er er noe der..) For ærlig talt - 3 uker var alt som skulle til? Endret 8. februar 2022 av J.. 27
Gjest Finlay Skrevet 8. februar 2022 #26427 Skrevet 8. februar 2022 J.. skrev (41 minutter siden): I dagens episode av Farmen sier jo SE at hun har følelser for I og at hun synes "det er vanskelig å ikke sove sammen med han" siden hun er hjelper å da har sengeplass i annet hus.. Føler dette heller mer mot hva hun selv sier i YT videon om bruddet - at hun er "hjelpesløs" uten en mann å lene seg på,enn faktiske reelle følelser (der og da,NÅ kanskje det er er noe der..) For ærlig talt - 3 uker var alt som skulle til? ....og Isak var UFØLSOM da han sa "bærre å gratuler" til henne da de forsto at det ligger an til nok en jentekamp. DA trillet tårene!🤣 Greit at de er i en "boble"altså, men noe så latterlig! Åpenbart ikke en tanke på ham som venter hjemme, eller egen ufølsomhet.
Djungelvrål Skrevet 8. februar 2022 #26428 Skrevet 8. februar 2022 Lurer på hvorfor hun aldri er aktuell for jentekamp. Hun må jo være lett å slå i det meste. 23
Gjest Marsh Skrevet 8. februar 2022 #26429 Skrevet 8. februar 2022 Den eneste med baller inne på Farmen er Marna. Alle sier hvor smart Sophie er og trekker i alle tråder, memn ærlig talt, hvis hun vil vinne så hadde det smarteste trekket vært å få Isak ut tidlig. Han er jo en fysisk sterk konkurent, ingen har "turt" å ta han som førstekjempe, men jeg tror han kunne ha blitt slått ut i kunnskap. Marna legger seg ikke på rygg og logrer for disse mannfolka, hun ser galskapen med en gang.
Blomsterpotta Skrevet 8. februar 2022 #26430 Skrevet 8. februar 2022 Nasse Nøff ❤ skrev (3 timer siden): Vitsen? Klikk. Oppmerksomhet. Å bli sett. Å tjene penger. Null selvrespekt og respekt for folk rundt seg. Jo flere overskrifter du er med i, jo mer penger får du. Så har du skitten og feig mediaNorge i ryggen som sponser dårlig oppførsel for penger. Så de har (SE og Isak) har ingenting å tape, de blir løftet opp på gullstol og de fleste vet ikke engang at det er utroskap. Det som provoserer her er jo at TV2 produksjonen og media dekker over den store rosa elefanten i rommet. Det er ingen overskrifter som speiler realiteten her; Utroskap sendt på TV i beste sendetid! Det er ingen i media Norge som har baller nok til å kalle en spade for en spade. Utroskap i seg selv er ikke problemet her for min del (og sikkert for flere). Alle vet hvilken person SE er, så ingenting sjokkerer lengre. Når hun kan lyve på seg kjøp OG salg av en fiktiv leilighet i all offentlighet, for så å bli tatt i løgn og bare pøse ut med reklame i stillhet for å tjene penger uten å måtte si noe.. det var sjokkerende. Kilde for sol og måne. Det å kalle seg en dyreelsker som om det er en positiv egenskap, men for så å sponse en skitten bedrift i Spania for klikk (kilde for sol og måne). Ingenting sjokkerer lengre, ikke en gang utroskap på TV. for Ingenting. Hun har sunket lavt og lavere en lavt flere ganger, bare to eksempler over. To av mange. Har ikke lest en eneste kommentar om at noen er skuffet eller sjokkert over SE, det er som sagt å forvente. Dama eier ikke skamvett eller selvrespekt, og ikke pokker om hun respekterer Kasper nok til å holde føttene samlet til tv-kameraene er borte. Det som er skandalen her er media og TV2. SE sjokkerer ikke, men media sjokkerer meg. Kan med hode hevet si at jeg ikke ser farmen kjendis og falt av da Mini dro på grunn av overskriftene, jeg støtter ikke denne bedriften som oppfører seg slik som TV2 gjør. Det er ikke rart at hun ikke får kritikk og de som kaller en spade for en spade, blir kalt for nettroll og haters. For den største andelen seere ser bare på farmen og leser dagbladet. De fleste er ikke en gang klar over at det er snakk om utroskap sponset av tv2! Det blir ikke registrert, for ingen sier noe! Litt morsomt da jeg googlet for å dobbelt sjekket overskriftene, så kom dette opp, fra hennes egen blogg med overskriften "mitt syn på utroskap". Enn å kan endre mening så drastisk, selv om at det er fra 2011. Litt tragikomisk lesing og håper noen sender deg linken med dine egne ord, for dette burde VG skrive om og spørre SE direkte om. https://sophieelise.blogg.no/1317410696_mitt_syn_p_utroskap.html SE har aldri i hele sitt liv gjort en ærlig og real jobb. Har hun gjort noe og blitt svett, så er det nok varmt i været som er skylda. SE er for meg helt ufordragelig og det ble ikke noe bedre av at hun åpent sier hun har følelser for Isak mens hun har type hjemme. SE kan ikke beskyldes for å være smart, tvert i mot er hun virkelig blond. Jeg er enig i det du skriver og skulle virkelig ønske det ble mye spørsmål om hennes syn på utroskap fremover. At hun tvinges til veggs. 25 1
J.. Skrevet 8. februar 2022 #26431 Skrevet 8. februar 2022 (endret) Finlay skrev (56 minutter siden): ....og Isak var UFØLSOM da han sa "bærre å gratuler" til henne da de forsto at det ligger an til nok en jentekamp. DA trillet tårene!🤣 Greit at de er i en "boble"altså, men noe så latterlig! Åpenbart ikke en tanke på ham som venter hjemme, eller egen ufølsomhet. Eller når jentene sier SE har bært Isak gjennom Farmen.. Endret 8. februar 2022 av J.. 12
Egenskap Skrevet 8. februar 2022 #26432 Skrevet 8. februar 2022 Blomsterpotta skrev (18 minutter siden): SE har aldri i hele sitt liv gjort en ærlig og real jobb. Har hun gjort noe og blitt svett, så er det nok varmt i været som er skylda. SE er for meg helt ufordragelig og det ble ikke noe bedre av at hun åpent sier hun har følelser for Isak mens hun har type hjemme. SE kan ikke beskyldes for å være smart, tvert i mot er hun virkelig blond. Jeg er enig i det du skriver og skulle virkelig ønske det ble mye spørsmål om hennes syn på utroskap fremover. At hun tvinges til veggs. Starta hun ikke på studier? 1
*blueberry* Skrevet 8. februar 2022 #26433 Skrevet 8. februar 2022 J.. skrev (21 minutter siden): Eller når jentene sier SE har bært Isak gjennom Farmen.. Hun betalte jo for kebab, sjokolade, vin og sprit. Hadde han overlevd uten? 😂 18
J.. Skrevet 8. februar 2022 #26434 Skrevet 8. februar 2022 Egenskap skrev (15 minutter siden): Starta hun ikke på studier? Nei. 2
Egenskap Skrevet 8. februar 2022 #26435 Skrevet 8. februar 2022 Hun sa direkte: Jeg har fått følelser for Isak. Og vil sove i samme seng som han, selv om hun ble valgt inn i storbondehuset 5
Djungelvrål Skrevet 8. februar 2022 #26436 Skrevet 8. februar 2022 Håret hennes er helt kaos. Stikker ut ekstensions overalt. Må ha vært slitsomt å gå med de der inne, de krever jo egentlig veldig mye stell. 12
hulillerunde Skrevet 8. februar 2022 #26437 Skrevet 8. februar 2022 Egenskap skrev (1 time siden): Starta hun ikke på studier? Nei, hun har ikke fullført Vgs så hun må ta opp fag for å kunne gjøre det 3
Egenskap Skrevet 8. februar 2022 #26438 Skrevet 8. februar 2022 hulillerunde skrev (1 minutt siden): Nei, hun har ikke fullført Vgs så hun må ta opp fag for å kunne gjøre det Hun får vel automatisk realkompetanse i posten om hun vil. 3
Egenskap Skrevet 8. februar 2022 #26439 Skrevet 8. februar 2022 Noen drar i farmen å være I konkurranse, og en blogger skal i forelskelse modus være i farmen. Hvem har misforstått? 4
lokmeister2016 Skrevet 8. februar 2022 #26440 Skrevet 8. februar 2022 Haha syntes de er litt morsomt og se Sophie sine kommentarer om Isak i senga 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå