Elidaa Skrevet 7. februar 2022 #26381 Del Skrevet 7. februar 2022 Jeg har fulgt med på Sofie Elise lenge. Jeg likte henne før pga hun turte å stå for egne meninger selv om de skilte seg godt ut. Hun var et friskt pust i et jantelov preget samfunn. MEN det var før. Nå i senere tid synes jeg hun bare er opptatt av å være politisk korrekt, og som polikere- så gjør hun tydeligvis aldri feil(før var hun åpen om hennes egne negative sider osv, nå er det et slags glansbilde hun fremstiller som virker uten ekte innhold), hun virker å fokusere så vanvittig mye på utseende og alt mulig av materialistisk innhold. Det lille innholdet hun deler utenom er bare a4 meninger og typisk innhold som alle andre kjedelige bloggere deler synes jeg.. Slik som mange andre mennesker som har blitt 'rich and famous', endrer en seg ikke til det bedre, men blir som et produkt som bare tilpasser seg klikk og views. Om hun har vært utro, så synes jeg ikke det at hun har vært utro er det værste- veldig mange har vært utro i dagens samfunn selv om mangle lyver og skjuler det.. At hun ikke virker å ha dårlig samvittighet eller står for hva hun har gjort er det jeg reagerer på. Om jeg hadde vært henne hadde jeg hatt utrolig dårlig samvittighet, og slitt med selvfølelsen i ettertid. Mye mulig det faktisk er noe hun gjør, mtp at hun har operert seg så mye, og virker å ha endret livsstil til en mer usunn en i forhold til før farmen. (tenker alkoholinntak osv) Jeg kan fortsatt endre mening om hva jeg tenker om Sofie Elise, men akkurat nå fremstår hun som noen som ikke deler noe som helst sårbart, stygt og ekte. Bare et redigert glansbilde av seg selv. Savner den tiden hvor hun var en av de få offentlige personene som stod for noe mer, som var ærlig og åpen selv om hun ble kritisert og dømt. Som viste seg selv som hun var. Ikke feilfri, men ekte. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 7. februar 2022 #26382 Del Skrevet 7. februar 2022 hulillerunde skrev (50 minutter siden): Jeg la inn kommentar på "vi heier på kjærligheten" innlegget til Dagbladet, hvor jeg la med link til SEs egen uttalelse på YT, samt refererte til bloggerne episoden hvor Kasper kjørte henne til Farmen-innspilling...Dagbladet slettet kommentaren min! Såpass! Det viser jo bare hvor beskyttet medias lille gullkalv er. Er det mulig... 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. februar 2022 #26383 Del Skrevet 7. februar 2022 SE AS generer så mange klikk og engasjement at redaksjonelle og ikke redaksjonelle medier holder hånden over henne. Det er snakk om cahsflow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 7. februar 2022 #26384 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) Egenskap skrev (1 time siden): hva om Kasper skrev inn brev til Sophie Elise, hvor hjerterått er ikke programmet da? Jeg leste i en artikkel i forrige uke (husker ikke hvor, sikkert VG) og der stod det at deltakerne får se episodene før de sendes på tv og så får de gi tilbakemelding om det er noe de ikke ønsker skal være med. Dette blir ren spekulasjon men jeg troooor hun har bedt om at seansen med brev fra Kasper ikke skulle vises. Det var iallefall min første tanke. Det er uansett himla rart at de har en slik tårevåt avskjed uten at det kommer noe brev...Nå later vi som ingenting liksom 😆 Endret 7. februar 2022 av Salmonella Tillegg 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 7. februar 2022 #26385 Del Skrevet 7. februar 2022 Salmonella skrev (10 minutter siden): Jeg leste i en artikkel i forrige uke (husker ikke hvor, sikkert VG) og der stod det at deltakerne får se episodene før de sendes på tv og så får de gi tilbakemelding om det er noe de ikke ønsker skal være med. Dette blir ren spekulasjon men jeg troooor hun har bedt om at seansen med brev fra Kasper ikke skulle vises. Det var iallefall min første tanke. Det er uansett himla rart at de har en slik tårevåt avskjed uten at det kommer noe brev...Nå later vi som ingenting liksom 😆 Det er jo åpenbart at det har skjedd. Spekulasjonene bør jo gå mer på om reaksjonen hennes inne på gården når hun fikk se at Kasper hadde skrevet brev... eller om rett og slett ikke åpnet opp konvolutten fra Kasper. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 7. februar 2022 #26386 Del Skrevet 7. februar 2022 Salmonella skrev (1 time siden): Jeg leste i en artikkel i forrige uke (husker ikke hvor, sikkert VG) og der stod det at deltakerne får se episodene før de sendes på tv og så får de gi tilbakemelding om det er noe de ikke ønsker skal være med. Dette blir ren spekulasjon men jeg troooor hun har bedt om at seansen med brev fra Kasper ikke skulle vises. Det var iallefall min første tanke. Det er uansett himla rart at de har en slik tårevåt avskjed uten at det kommer noe brev...Nå later vi som ingenting liksom 😆 Men SE fikk jo minst 3 brev! (De filmet det jo!) -Men det er kun det fra foreldrene som er omtalt i episoden, og det var pga brevet fra foreldrene at hun gråt så mye. (Det tror jeg IKKE på!) 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IKC Skrevet 7. februar 2022 #26387 Del Skrevet 7. februar 2022 hulillerunde skrev (3 timer siden): Jeg la inn kommentar på "vi heier på kjærligheten" innlegget til Dagbladet, hvor jeg la med link til SEs egen uttalelse på YT, samt refererte til bloggerne episoden hvor Kasper kjørte henne til Farmen-innspilling...Dagbladet slettet kommentaren min! Dette tror jeg er ulovlig. Med mindre du skrev noe som kan oppfattes som hatefulle ytringer. Ville sjekket opp i dette, for samma hva det handler om er det farlig om mediehus med makt begynner å moderere ytringer etter hvilket narrativ de ønsker å fremstille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 7. februar 2022 #26388 Del Skrevet 7. februar 2022 Hedy Lamarr skrev (21 timer siden): Hadde Sofie ikke «øvd» med å stå med armene ut, uten melkespann, da? Jo, det var i hvert fall slik hun øvde på Bloggerne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 7. februar 2022 #26389 Del Skrevet 7. februar 2022 Den ene god kveld norge episoden, der de snakker om hvordan de smugla. Utrolig at dette er voksne mennesker. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. februar 2022 #26390 Del Skrevet 7. februar 2022 hulillerunde skrev (3 timer siden): Jeg la inn kommentar på "vi heier på kjærligheten" innlegget til Dagbladet, hvor jeg la med link til SEs egen uttalelse på YT, samt refererte til bloggerne episoden hvor Kasper kjørte henne til Farmen-innspilling...Dagbladet slettet kommentaren min! Det var veldig spesiellt. Har Dagbladet gått helt vekk fra ytringsfriheten mon tro. De legger selv ut et innlegg, med kommentarfelt. Men når noen kommer med faktaopplysninger og dokumentasjon og retter noen spørsmålstegn, så sletter de det?? Dagbladet er med andre ord med på å skjule sannheter og bedrive damage control. Mulig de tenker at det er privatlivet til SE, men det er jo de selv som velger å lage sak på kjærlighetslivet hennes. Hva er det som har skjedd med media i dette landet. Tydeligvis helt avhengig av å ha goodwill fra særlig SE, så de kan sanke alle klikkene det gir å trykke blandt annet denne "bonderomatikken". 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 7. februar 2022 #26391 Del Skrevet 7. februar 2022 Klarer ikke dy meg, mest fordi det er en konstant gjenganger her inne hun heter SOPHIE ELISE PH ikke Sofie med F. Jeg er ingen fan altså, men ser mange sier de har fulgt med på henne i åresvis, allikevel skriver de det med f. Vet jeg var skikkelig petimeter nå, men klarte som sagt ikke dy meg! 😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 7. februar 2022 #26392 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) -C- skrev (4 minutter siden): Klarer ikke dy meg, mest fordi det er en konstant gjenganger her inne hun heter SOPHIE ELISE PH ikke Sofie med F. Jeg er ingen fan altså, men ser mange sier de har fulgt med på henne i åresvis, allikevel skriver de det med f. Vet jeg var skikkelig petimeter nå, men klarte som sagt ikke dy meg! 😆 Du har helt rett i at Sophie Elise AS skrives med PH, mens privatpersonen bak ASet heter Sofie Steen Isaksen. Og i dette debattforumet er det Sophie Elise som diskuteres Endret 7. februar 2022 av hulillerunde 34 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 7. februar 2022 #26393 Del Skrevet 7. februar 2022 29_j skrev (1 time siden): I usa? Huff, hun må stoppe nå. Kan jo ødelegge ansiktet helt!! Jeg vil si at det toget allerede har reist laaaangt avgårde. Too late! Ser jo helt ekstremt operert ut. Bare se forskjellen på ansiktet hennes fra hun spilte inn farmen, til nå etter hun var i usa nylig. Hun ser også eldre ut med disse implantatene, da dette er veldig typisk for eldre kvinner som opererer seg for å få «tilbake elastisiteten» i kinnene. Det man pleier å kalle «cat face». Nei fysj altså, ikke bra! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 7. februar 2022 #26394 Del Skrevet 7. februar 2022 -C- skrev (5 minutter siden): Klarer ikke dy meg, mest fordi det er en konstant gjenganger her inne hun heter SOPHIE ELISE PH ikke Sofie med F. Jeg er ingen fan altså, men ser mange sier de har fulgt med på henne i åresvis, allikevel skriver de det med f. Vet jeg var skikkelig petimeter nå, men klarte som sagt ikke dy meg! 😆 Hun heter faktisk Sofie, Sofie Steen Isaksen, om vi nå skal være petimeter og pirke på dette med navnet. Hva hun har valgt å kalle seg og firmaet offentlig, med Sophie Elise AS, er noe helt annet. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 7. februar 2022 #26395 Del Skrevet 7. februar 2022 -C- skrev (18 minutter siden): Klarer ikke dy meg, mest fordi det er en konstant gjenganger her inne hun heter SOPHIE ELISE PH ikke Sofie med F. Jeg er ingen fan altså, men ser mange sier de har fulgt med på henne i åresvis, allikevel skriver de det med f. Vet jeg var skikkelig petimeter nå, men klarte som sagt ikke dy meg! 😆 Firmaet heter Sophie Elise. Personen heter Sofie. Det blir naturlig å snakke om Sofie i stede for SE når temaet er farmen kjendis og utroskapen. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 7. februar 2022 #26396 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) -C- skrev (33 minutter siden): Klarer ikke dy meg, mest fordi det er en konstant gjenganger her inne hun heter SOPHIE ELISE PH ikke Sofie med F. Jeg er ingen fan altså, men ser mange sier de har fulgt med på henne i åresvis, allikevel skriver de det med f. Vet jeg var skikkelig petimeter nå, men klarte som sagt ikke dy meg! 😆 Hun heter Sofie. Edit: ser nå du har fått flere svar. Beklager! Endret 7. februar 2022 av Sugar&Spice 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 7. februar 2022 #26397 Del Skrevet 7. februar 2022 29_j skrev (2 timer siden): I usa? Huff, hun må stoppe nå. Kan jo ødelegge ansiktet helt!! Det er vel ødelagt for lengst, kommet langt forbi the point of no return der 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 7. februar 2022 #26398 Del Skrevet 7. februar 2022 Fikk brev fra foreldrene, Kasper og Karine. Ganske sikker på det! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 7. februar 2022 #26399 Del Skrevet 7. februar 2022 Blomsterkaret skrev (10 minutter siden): Fikk brev fra foreldrene, Kasper og Karine. Ganske sikker på det! Hun fikk to konvolutter? Eller tre? Det er vel noe produksjonsselskapet har oversett å dekke over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 7. februar 2022 #26400 Del Skrevet 7. februar 2022 I GMN i dag var Øyunn og Sophie Elise der, som noen har nevnt. Øyunn har stort ordforråd, levende språk og også et levende kroppsspråk. Sophie Elise sitter med "riktig" side mot kamera, og strekker hals, og ser ned. Inntar altså et kroppslig vern mot kritikk. Hun kan se ut som om hvis noen sier et stygt ord, bryter hun ut i krampegråt, eller styrter ut av studio. Det er klart at dette appellerer til bestemødre og unge piker. Og gutter i alle aldre... Er forresten enig med henne i at hun er seg selv inne på Farmen. Hun stråler ved siden av Isak. Bare en observasjon. Jeg tror de har rett når de "eier" den Farmen-bobla, og blir litt satt ut når den skal deles med hele Norge. Veldig mange perspektiver å ta hvis man ønsker å se det litt fra flere sider. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå