Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Citha skrev (Akkurat nå):

Det er jo fordi hun er med på bloggerne også, der man får se Kasper kjøre Sofie til farmen-innspillinga. Det snakkes om hvor koselig det skal bli å se programmet sammen i januar, det snakkes om savnet som kommer til å være så fælt, det klines farvel. Rett før var det snakk om graviditet, og mulighetene for dette. De bodde fortsatt sammen.

Hun kan jo ha rukket å slå opp etter at bloggerne-kameraet var skrudd av, før Kasper kjørte hjem igjen? Det er vel noen minutter slingringsmon der. Eller så er jo bloggerne bare skuespill. Det er i allefall løgn et sted.

Jeg synes bare det er rart at hun ikke fikk brev fra Kasper. Men det kunne hun jo fått uten at det ble vist såklart. 

https://www.nettavisen.no/livsstil/sophie-elise-apner-opp-om-farmen-ryktene/s/12-95-3424232355

Her uttaler hun at det var over med en gang hun kom ut fra Farmen, så da bekrefter hun jo faktisk at hun var utro. Stakkars fyr. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

miaw skrev (4 minutter siden):

Jeg har sett den episoden. Hvordan kommer det frem at hun er utro? Hvordan vet dere at hun ikke hadde gjort det slutt?

Jeg skjønner at det er vanskelig å tro at noen velger å bedra en intetanende samboer, i full offentlighet, men slik er det.

«– Da jeg kom ut, uavhengig av hva som skjedde der, var det over med en gang.» https://www.vg.no/rampelys/i/7dLw2K/sophie-elise-om-farmen-isak-vet-det-er-rykter-om-oss

«Pappa Farmen (Heine) ligger her og passer på at ingen ting usømmelig skjer, og mislykkes.» https://www.tv2.no/v/1722547/

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, miaw said:

Jeg synes bare det er rart at hun ikke fikk brev fra Kasper. Men det kunne hun jo fått uten at det ble vist såklart. 

https://www.nettavisen.no/livsstil/sophie-elise-apner-opp-om-farmen-ryktene/s/12-95-3424232355

Her uttaler hun at det var over med en gang hun kom ut fra Farmen, så da bekrefter hun jo faktisk at hun var utro. Stakkars fyr. 

Hun fikk vel mest sannsynlig brev, men TV2 ønsker å spille på bonderomansen, så et brev fra samboeren hjemme ville jo ødelagt den bobla...

Hun har uttalt veldig mye forskjellig selv, jeg synes det er rart at hun (nesten) klarer å holde styr på løgnene selv. Imponerende. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og VG legger ut bilder og kosemosetekst om romansen til SE og Isak på Farmen på sin Instagram, og det er visst ikke måte på hvor koselig dette er. Og folk svelger det rått, og forsvarer henne, til og med. Tv2 og andre medier synes visst at utroskap er flotte greier!

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miaw skrev (23 minutter siden):

det mest naturlige ville være at nettopp han skrev brev til henne. Men samtidig kan TV2 har klippet ut brevet fra Kasper. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (11 minutter siden):

Og VG legger ut bilder og kosemosetekst om romansen til SE og Isak på Farmen på sin Instagram, og det er visst ikke måte på hvor koselig dette er. Og folk svelger det rått, og forsvarer henne, til og med. Tv2 og andre medier synes visst at utroskap er flotte greier!

Ganske kvalmt hvordan media nok en gang er med på å hjelpe henne å feie sannheter og ræva oppførsel under teppet (eller under God Morgen Norge -sofaen om man vil) 

Det er ingenting bonderomantisk over å være utro. 

Men GKN og GMN-fansen elsker jo Sophie Elise, - og roper "mobbing" og "misunnelse" hvis noen forsøker å si noe om utroskapen i alle kommentarfeltene deres om Farmen. SE har lykkes med sin damage control.

• Liker 33
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (6 minutter siden):

Ganske kvalmt hvordan media nok en gang er med på å hjelpe henne å feie sannheter og ræva oppførsel under teppet (eller under God Morgen Norge -sofaen om man vil) 

Det er ingenting bonderomantisk over å være utro. 

Men GKN og GMN-fansen elsker jo Sophie Elise, - og roper "mobbing" og "misunnelse" hvis noen forsøker å si noe om utroskapen i alle kommentarfeltene deres om Farmen. SE har lykkes med sin damage control.

En kan lure på hvordan hun klarer å sno seg unna, gang på gang. Men Tv2 hjelper godt til, og avisene like så. Det er jo egentlig ganske sykt å tenke på at hun har blitt en kjendis som medier gladelig holder sin beskyttende hånd over, når hun aldri har utrettet noe som tilsier at hun skulle hatt kjendisstatus overhodet. Norges verste forbilde skal tydeligvis beskyttes, uansett hva hun gjør. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 minutter siden):

Et merkelig skue det hele. 

Hadde hun IKKE vært gullungen til media, så hadde overskriftene vært "Utro mot samboeren i underholdningsprogram på TV", "Sophie Elise har operert seg til det ugjenkjennelige", "Gullbarbie er ikke mobbing !", "Sophie Elise viser puppene og rumpa offentlig for å provosere - igjen", "Dyrevennen Sophie Elise tar på seg og gir opp kjæledyr - igjen!" 

Hun er jo så søt og god. 

Fansen til Farmen og TV2 forstår forøvrig ikke at hun nylig har operert seg. Den nye kattelooken er visstnok at hun på GMN i dag var "med sminke", mot å være helt naturlig på Farmen sier de. 

Hun skal ha for at hun har lykkes bedre enn noen annen jeg har hørt om i å faktisk pull off "Keiserens nye klær"  år etter år. Hvis noen tør å si at keiseren ikke har klær på, så blir det skikkelig bråk. 

Dette har du helt rett i! Enkelte kjente personer blir utsatt for heksejakt nesten uansett hva de gjør, mens for SE er det fullstendig omvendt. Helt uforståelig.

At noen faktisk tror at forskjellen i utseendet hennes kun er sminke, og at hun er naturlig på Farmen, er jo helt uforståelig. Det finnes vel knapt noe naturlig igjen på den kroppen. 

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja det var jo dømt til og gå den vegen hun sa jo før hun kom inn Isak kunne vert noe for meg 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde er fra  Marna Haugen sin snap. 

Helt vilt at den personen på bildet er samme person som er på Farmen i disse dager. Hun er nesten ugjenkjennelig i mine øyne 

Screenshot_20220207-145600_Gallery.jpg

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo særdeles beklagelig at tv2 putter ansatte i samme tv selskap i farmen... finnes det ikke flere kjendiser i Norge?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egenskap skrev (1 minutt siden):

Det er jo særdeles beklagelig at tv2 putter ansatte i samme tv selskap i farmen... finnes det ikke flere kjendiser i Norge?

Det finnes flere. Men de har nok litt integritet bl.a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miaw skrev (5 timer siden):

Hvordan vet folk her inne at Sophie Elise var utro? Har dere bevis på det? 

Ja, hun beviser det jo selv på farmen foran hundretusener av seere. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (23 minutter siden):

hun må jo ha stramma opp kinnene? eller er det panna?

Hun har operert hele ansiktet, øyne, kinn, panne, hake.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
29_j skrev (5 minutter siden):

Er helt enig. Å fremme et utroskap på den måten der. Jeg tror kanskje karma svir tilbake ei gang. Kasper virket snill og god. 

Men hva i alle dager, har hun strammet opp ansiktet igjen? Så henne på GMN idag på morgenen, virket nesten oppblåst. Usunt sier jeg bare altså. Må være lov å si det. 

Les bakover i tråden. operert seg i USA nettopp.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (2 timer siden):

Dette har du helt rett i! Enkelte kjente personer blir utsatt for heksejakt nesten uansett hva de gjør, mens for SE er det fullstendig omvendt. Helt uforståelig.

At noen faktisk tror at forskjellen i utseendet hennes kun er sminke, og at hun er naturlig på Farmen, er jo helt uforståelig. Det finnes vel knapt noe naturlig igjen på den kroppen. 

Jeg la inn kommentar på "vi heier på kjærligheten" innlegget til Dagbladet, hvor jeg la med link til SEs egen uttalelse på YT, samt refererte til bloggerne episoden hvor Kasper kjørte henne til Farmen-innspilling...Dagbladet slettet kommentaren min! 

• Liker 36
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...