Hedy Lamarr Skrevet 6. februar 2022 #26341 Skrevet 6. februar 2022 Egenskap skrev (9 minutter siden): Kan være noe er programfestet der deltakere har manus å følge Begynner å lure, ja. 4
*blueberry* Skrevet 6. februar 2022 #26342 Skrevet 6. februar 2022 Hedy Lamarr skrev (32 minutter siden): Farmen: Kjersti velger den hun «tror hun kan slå» Altså, av de damene som er igjen, var vel Sofie den hun har størst mulighet for å slå? Skal ikke påstå at det er ugler i mosen her, men valget er helt uforståelig for meg. Sofie er ganske mye lettere enn Ingrid og ville muligens slått Kjersti i melkespann. 2
Dottie Skrevet 6. februar 2022 #26343 Skrevet 6. februar 2022 hvalstad45 skrev (41 minutter siden): "Jeg elsker deg" etter sånn to uker bekjentskap? Hun virker ikke helt god. Sa vel at hun ligger i sengen med han, og at hun elsket det. 6
Egenskap Skrevet 6. februar 2022 #26344 Skrevet 6. februar 2022 Det var ingen tvil hva Tiril siktet til i hennes spørsmålstilling i gruppa før konkurranse 4
Wild Eyes Skrevet 6. februar 2022 #26345 Skrevet 6. februar 2022 Dottie skrev (3 minutter siden): Sa vel at hun ligger i sengen med han, og at hun elsket det. Supert for Kasper å se at dette var det hun drev med mens han gikk rundt og savnet henne. 23
Hedy Lamarr Skrevet 6. februar 2022 #26346 Skrevet 6. februar 2022 *blueberry* skrev (8 minutter siden): Sofie er ganske mye lettere enn Ingrid og ville muligens slått Kjersti i melkespann. Kanskje, kanskje ikke. Tror nok Kjersti er sterkere enn Sofie uansett, mens Ingrid kan slå henne i flere kategorier. Ingrid er jo også mye lettere enn Kjersti.
Fluffypuff Skrevet 6. februar 2022 #26347 Skrevet 6. februar 2022 Sofie har trent seg opp på mellespann før hun deltok i farmen. Hun har en ganske god rekord også mener jeg å huske. Det er dokumentert i bloggerne og hun har nok passet på å fortelle om det til de andre inne på farmen. Derfor vet Kjersti at hun ikke kan slå henne og velger heller Ingrid. 4
*blueberry* Skrevet 6. februar 2022 #26348 Skrevet 6. februar 2022 Hedy Lamarr skrev (5 minutter siden): Kanskje, kanskje ikke. Tror nok Kjersti er sterkere enn Sofie uansett, mens Ingrid kan slå henne i flere kategorier. Ingrid er jo også mye lettere enn Kjersti. Sofie har jo skrytt av at hun har øvd på melkespann og klart 9 minutter så folk har vel unngått å velge henne basert på dette. Det jo andrekjempe som velger gren så det er vel en risiko Kjersti ville unngå. Alle trodde Ingrid skulle velge kunnskap. 1
Hedy Lamarr Skrevet 6. februar 2022 #26349 Skrevet 6. februar 2022 *blueberry* skrev (3 minutter siden): Sofie har jo skrytt av at hun har øvd på melkespann og klart 9 minutter så folk har vel unngått å velge henne basert på dette. Det jo andrekjempe som velger gren så det er vel en risiko Kjersti ville unngå. Alle trodde Ingrid skulle velge kunnskap. Hadde Sofie ikke «øvd» med å stå med armene ut, uten melkespann, da? 16
Bjørnemor Skrevet 6. februar 2022 #26350 Skrevet 6. februar 2022 (endret) . Endret 6. februar 2022 av Bjørnemor
Gjest Kattedama Skrevet 6. februar 2022 #26351 Skrevet 6. februar 2022 (endret) Denne sesongen av kjendis Farmen har virkelig dratt konseptet ned i søla. Endret 6. februar 2022 av Lill :)
PurpleRain Skrevet 6. februar 2022 #26352 Skrevet 6. februar 2022 Isak hadde kjæreste da han var på farmen og i høst, ser ut som det er slutt mellom dem nå da… Nei, snakler ikke om hun fra Noeges tøffeste, noen andre media ikke har visst om. Ikke så mye media oppe i nord som bryr seg om slike ting. 8
Justlooking Skrevet 6. februar 2022 #26353 Skrevet 6. februar 2022 (endret) PurpleRain skrev (45 minutter siden): Isak hadde kjæreste da han var på farmen og i høst, ser ut som det er slutt mellom dem nå da… Nei, snakler ikke om hun fra Noeges tøffeste, noen andre media ikke har visst om. Ikke så mye media oppe i nord som bryr seg om slike ting. Men var han sammen med begge to samtidig da, før det ble den tredje med Sophie? 😂 Endret 6. februar 2022 av Justlooking Trykkfeil 2
Anonyym97 Skrevet 7. februar 2022 #26354 Skrevet 7. februar 2022 Sånn helt ærlig. Jeg vet jeg har kommentert den siste episoden av bloggerne når hun dro inn på farmen.. det er jo mye klipping der også, så vi kan jo ikke vite 100% at de var sammen og lykkelige når hun dro inn. Men tror vi at Sofie er så kynisk og ufølsom at hun deler og hyper så mye om dette, om hun og Isak, virkelig gniiir det inn igjennom sosiale medier, samtidig som hun vet at «alle» andre vet at hun var sammen med Kasper samtidig? Hun må da ha litt mer selvinnsikt enn det??? Håper jeg 3
Anonyym97 Skrevet 7. februar 2022 #26355 Skrevet 7. februar 2022 Anonyym97 skrev (5 minutter siden): Sånn helt ærlig. Jeg vet jeg har kommentert den siste episoden av bloggerne når hun dro inn på farmen.. det er jo mye klipping der også, så vi kan jo ikke vite 100% at de var sammen og lykkelige når hun dro inn. Men tror vi at Sofie er så kynisk og ufølsom at hun deler og hyper så mye om dette, om hun og Isak, virkelig gniiir det inn igjennom sosiale medier, samtidig som hun vet at «alle» andre vet at hun var sammen med Kasper samtidig? Hun må da ha litt mer selvinnsikt enn det??? Håper jeg Jeg mener.. hun må da være skikkelig bitter for noe hvis hun skal skryte så av å være «utro» mener jeg? 2
miaw Skrevet 7. februar 2022 #26356 Skrevet 7. februar 2022 Hvordan vet folk her inne at Sophie Elise var utro? Har dere bevis på det?
Zenhouse Skrevet 7. februar 2022 #26357 Skrevet 7. februar 2022 Anonyym97 skrev (44 minutter siden): Sånn helt ærlig. Jeg vet jeg har kommentert den siste episoden av bloggerne når hun dro inn på farmen.. det er jo mye klipping der også, så vi kan jo ikke vite 100% at de var sammen og lykkelige når hun dro inn. Men tror vi at Sofie er så kynisk og ufølsom at hun deler og hyper så mye om dette, om hun og Isak, virkelig gniiir det inn igjennom sosiale medier, samtidig som hun vet at «alle» andre vet at hun var sammen med Kasper samtidig? Hun må da ha litt mer selvinnsikt enn det??? Håper jeg Spiller ingen rolle hvordan det «virkelig» var mener jeg. Hun vet hvordan det ble fremstilt på «bloggerne»: snufs, tårer og savn og ikke slutt overhodet. Hun vet at det fremstår som det har skjedd noe fysisk på Farmen ( også i følge de andre deltagerne som synes det er søtt med den gårdsromantikken). Hun fyrer opp under dette, blir intervjuet i GKN av Niklas som spør: «Red du den cowboyen der inne eller?» Hun vet at Kasper blir fremstilt som en bedratt stakkar. Syns det er ufyselig oppførsel uansett. Til og med om K synes dette er helt ok, og det var scenen i «bloggerne» som var iscenesatt, synes jeg det er ufyselig oppførsel i media. 24 2
Pust Skrevet 7. februar 2022 #26358 Skrevet 7. februar 2022 miaw skrev (1 time siden): Hvordan vet folk her inne at Sophie Elise var utro? Har dere bevis på det? Tips: Se søndagens episode av Farmen. 7
miaw Skrevet 7. februar 2022 #26359 Skrevet 7. februar 2022 Pust skrev (1 minutt siden): Tips: Se søndagens episode av Farmen. Jeg har sett den episoden. Hvordan kommer det frem at hun er utro? Hvordan vet dere at hun ikke hadde gjort det slutt?
Citha Skrevet 7. februar 2022 #26360 Skrevet 7. februar 2022 11 minutter siden, miaw said: Jeg har sett den episoden. Hvordan kommer det frem at hun er utro? Hvordan vet dere at hun ikke hadde gjort det slutt? Det er jo fordi hun er med på bloggerne også, der man får se Kasper kjøre Sofie til farmen-innspillinga. Det snakkes om hvor koselig det skal bli å se programmet sammen i januar, det snakkes om savnet som kommer til å være så fælt, det klines farvel. Rett før var det snakk om graviditet, og mulighetene for dette. De bodde fortsatt sammen. Hun kan jo ha rukket å slå opp etter at bloggerne-kameraet var skrudd av, før Kasper kjørte hjem igjen? Det er vel noen minutter slingringsmon der. Eller så er jo bloggerne bare skuespill. Det er i allefall løgn et sted. 34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå