Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lill :) skrev (27 minutter siden):

Syns det er rart at hele Norges yndling Isak Dreyer, blir fritatt sin del i dette også. Han var vel klar over at SE var i et forhold?  

Ikke sikkert han visste det

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym244 skrev (21 minutter siden):

Jeg har aldri syntes noe særlig om SE men her tenker jeg at hun får gjøre det beste for seg selv. Jeg har selv vært i forhold som hun beskriver, konstant opp og ned og på kanten til brudd flere ganger. Så kan jo se for meg at det er lett å bli betatt inne på gården. Hun gjorde hvertfall det rette med en gang hun kom ut derfra, det skal hun ha. Dette har strengt tatt ingen andre noe med heller, enn de som faktisk står i det.

Ja en stor applaus til henne for at hun ikke venta til Kasper fikk se det på tv 😆

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ansvaret er 100% på Sofie. Å bedra kjæresten sin er det bare Sofie som gjør. Isak har ikke noe form for ansvar ovenfor Kasper. Å legge ansvar over på den tredje part er feil, det er ikke hans forhold, ikke hans liv. Det er Sofie, og kun Sofie, som bedrar. 

Å legge ansvar over på Isak er å fjerne det fra Sofie. Helt hårreisende oppførsel, og at hun i det hele tatt tror hun klarer å lure noen er jo skremmende. ALLE skjønner hva som har skjedd. Stå nå heller for det, vær ærlig. Men neeei - her skal det melkes i Se&Hør og dras ut i nettaviser… Tipper hun tjener fett på disse ukene. 

• Liker 44
  • Nyttig 2
Skrevet
Lill :) skrev (48 minutter siden):

Syns det er rart at hele Norges yndling Isak Dreyer, blir fritatt sin del i dette også. Han var vel klar over at SE var i et forhold?  

Nå er jo dette tråden om Sofie, og hennes utroskap. Isak var vel ikke utro mot noen.

• Liker 13
Skrevet
Lill :) skrev (1 time siden):

var han ikke selv i forhold før han dro inn? skulle kanskje satt han også opp til veggs?

Skrevet
Sugar&Spice skrev (13 minutter siden):

Ansvaret er 100% på Sofie. Å bedra kjæresten sin er det bare Sofie som gjør. Isak har ikke noe form for ansvar ovenfor Kasper. Å legge ansvar over på den tredje part er feil, det er ikke hans forhold, ikke hans liv. Det er Sofie, og kun Sofie, som bedrar. 

Å legge ansvar over på Isak er å fjerne det fra Sofie. Helt hårreisende oppførsel, og at hun i det hele tatt tror hun klarer å lure noen er jo skremmende. ALLE skjønner hva som har skjedd. Stå nå heller for det, vær ærlig. Men neeei - her skal det melkes i Se&Hør og dras ut i nettaviser… Tipper hun tjener fett på disse ukene. 

men var ikke det etablert forhold Isak også hadde før han dro inn i produksjonen på gården?

• Liker 2
Skrevet (endret)
Sugar&Spice skrev (23 minutter siden):

jeg tror pengene som Sophie har som bidrar at Isak blir blendet til spontant kjærlighetsliv... 

Endret av Egenskap
  • Liker 10
Skrevet
Anonym244 skrev (42 minutter siden):

Jeg har aldri syntes noe særlig om SE men her tenker jeg at hun får gjøre det beste for seg selv. Jeg har selv vært i forhold som hun beskriver, konstant opp og ned og på kanten til brudd flere ganger. Så kan jo se for meg at det er lett å bli betatt inne på gården. Hun gjorde hvertfall det rette med en gang hun kom ut derfra, det skal hun ha. Dette har strengt tatt ingen andre noe med heller, enn de som faktisk står i det.

Om ingen andre har noe med det å gjøre så kanskje sophie elise ikke burde ta det forran hele norge inne på farmen på storskjerm 😅

• Liker 15
Skrevet

Alle forstod vel at siden hun la frem straks etter oppholdet, så var det å få avklarert det, for det som var i vente. Samt ny kjøp av bolig for å ikke overlappe tidligere forhold med nytt forhold i samme hjem. Da var det vel behov for ny adresse og nye omgivelser. 

• Liker 3
Skrevet
Egenskap skrev (19 minutter siden):

men var ikke det etablert forhold Isak også hadde før han dro inn i produksjonen på gården?

Aner ikke om han og hadde kjæreste. Men han har uansett ikke ansvar for Sofie sitt bedrag, da har han kun ansvar for sitt eget. På samme måte som at Sofie kun har ansvar for sitt, og ikke for Isaks eventuelle bedrag. 

Rævva stil hele opplegget her, men det fungerer jo virkelig bra for TV2, Se&Hør, Sofie og Isak, da. Cash money! 💸💸💸💸

• Liker 13
Skrevet
Egenskap skrev (1 time siden):

Nei det var han ikke.

• Liker 2
Skrevet
Egenskap skrev (1 time siden):

De rakk aldri å finne ut av det og så dro han på farmen … Her er et intervju med hun han traff på Norges tøffeste, det er fra flere måneder etter farmen https://www.nettavisen.no/livsstil/apner-opp-om-bruddet-vi-rakk-aldri-a-finne-ut-av-det/s/12-95-3424204613

• Liker 2
Skrevet
J.. skrev (40 minutter siden):

Nei det var han ikke.

har ikke han et ansvar? når han vet det er et menneske som har 5 års langt samboerskap.

• Liker 5
Skrevet (endret)
Egenskap skrev (8 minutter siden):

har ikke han et ansvar? når han vet det er et menneske som har 5 års langt samboerskap.

Lol,misforsto du med vilje?

Nei,han (Isak) var ikke i ett forhold når han var på Farmen,som du sa.

Endret av J..
  • Liker 7
Skrevet
J.. skrev (1 minutt siden):

Lol,misforsto du med vilje?

Nei,han (Isak) var ikke i ett forhold når han var på Farmen,som du sa.

nei, jeg korrigerte meg inn siden jeg fikk godt svar fra andre. 

Skrevet
Egenskap skrev (10 minutter siden):

Nei, det er ikke Isaks ansvar. Det er Sofie sitt ansvar å ikke være utro. 

• Liker 12
Skrevet

Blir kvalm. Stakkars Kasper som må være vitne til dette her. 

Screenshot_20220206-202726_Instagram.jpg

• Liker 31
Skrevet (endret)
1 hour ago, Sitronmelis said:

Blir kvalm. Stakkars Kasper som må være vitne til dette her. 

Screenshot_20220206-202726_Instagram.jpg

Endret av hvalstad45
leste feil
  • Liker 5
Skrevet

Farmen: Kjersti velger den hun «tror hun kan slå» Altså, av de damene som er igjen, var vel Sofie den hun har størst mulighet for å slå? Skal ikke påstå at det er ugler i mosen her, men valget er helt uforståelig for meg.

• Liker 14
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (3 minutter siden):

Farmen: Kjersti velger den hun «tror hun kan slå» Altså, av de damene som er igjen, var vel Sofie den hun har størst mulighet for å slå? Skal ikke påstå at det er ugler i mosen her, men valget er helt uforståelig for meg.

Kan være noe er programfestet der deltakere har manus å følge

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...