Leopard Skrevet 3. februar 2022 #26241 Skrevet 3. februar 2022 Egenskap skrev (11 minutter siden): Men han er da med i tv2 bloggerne, skulle tro han har en form for kontrakt i det. Nei. Han blir filmet fordi han var en naturlig og stor del av influencer-exen's hverdag 1
Egenskap Skrevet 3. februar 2022 #26242 Skrevet 3. februar 2022 Leopard skrev (1 minutt siden): Nei. Han blir filmet fordi han var en naturlig og stor del av influencer-exen's hverdag Det er utrolig billig måte å være tilgjengelig på tv ruta i et program som omsetter for millioner.
AntiBullshit Skrevet 3. februar 2022 #26243 Skrevet 3. februar 2022 Leopard skrev (1 time siden): Kasper fått munnkurv fra å snakke? For noe bullshit. Han har da ikke noen kontrakt med tv2 selv om eksen har det! Han holder nok kjeft fordi han ikke finner dette tullet verdt å snakke om. Kan tenke meg han gjør alt for å komme seg videre på best mulig måte. Han er sikkert bare på nok en «stillecamp». Neida, men jeg legger merke til at Joakim kleven stadig kommenterer hjerter og kliss på IGen til Kasper. Synes det er litt merkelig mtp hele situasjonen med SE, må jo være slitsomt for Kasper å aldri få fred fra den kanten enten det er se og hør som leker sensasjonell papparazzi med exen og elskeren, utroskap minutt for minutt via farmen på tv eller exens venn som driver å igler seg innpå. Jeg hadde hvertfall blitt sprø 24 1 1
Gjest Finlay Skrevet 4. februar 2022 #26244 Skrevet 4. februar 2022 Kasper og Karine er jo de eneste som kommer ut av dette med integriteten i behold. Nettopp ved IKKE å kommentere.
-C- Skrevet 4. februar 2022 #26245 Skrevet 4. februar 2022 Finlay skrev (3 timer siden): Kasper og Karine er jo de eneste som kommer ut av dette med integriteten i behold. Nettopp ved IKKE å kommentere. Enig. Han er overhodet ikke typen til å søke oppmerksomhet via slikt. 17
gretchenlowell Skrevet 4. februar 2022 #26246 Skrevet 4. februar 2022 AntiBullshit skrev (11 timer siden): Han er sikkert bare på nok en «stillecamp». Neida, men jeg legger merke til at Joakim kleven stadig kommenterer hjerter og kliss på IGen til Kasper. Synes det er litt merkelig mtp hele situasjonen med SE, må jo være slitsomt for Kasper å aldri få fred fra den kanten enten det er se og hør som leker sensasjonell papparazzi med exen og elskeren, utroskap minutt for minutt via farmen på tv eller exens venn som driver å igler seg innpå. Jeg hadde hvertfall blitt sprø Bare en tanke… kan det i forhold til Joakim Kleven at han rett og slett ikke støtter Sofie i dette - ikke at han igler seg innpå men at han og Kasper faktisk forble venner etter bruddet mellom Kasper og Sofie? Jeg tror forøvrig Kasper er oppegående nok til å styre unna farmen, han slår meg ikke som en type som liker å marinere seg i lidelse og elendighet.. 23
*blueberry* Skrevet 4. februar 2022 #26247 Skrevet 4. februar 2022 gretchenlowell skrev (1 time siden): Bare en tanke… kan det i forhold til Joakim Kleven at han rett og slett ikke støtter Sofie i dette - ikke at han igler seg innpå men at han og Kasper faktisk forble venner etter bruddet mellom Kasper og Sofie? Jeg tror forøvrig Kasper er oppegående nok til å styre unna farmen, han slår meg ikke som en type som liker å marinere seg i lidelse og elendighet.. Joakim har jo jobbet en del med egne prosjekter og Kasper er vel fortsatt litt i startfasen med det samme. Kan hende Joakim heier på han i dette og evt har hjulpet litt i prosessen. Kasper fikk jo gode kontakter gjennom Sofies nettverk de årene de var sammen og er smart om han utnytter dette. 3
Egenskap Skrevet 4. februar 2022 #26248 Skrevet 4. februar 2022 *blueberry* skrev (24 minutter siden): Joakim har jo jobbet en del med egne prosjekter og Kasper er vel fortsatt litt i startfasen med det samme. Kan hende Joakim heier på han i dette og evt har hjulpet litt i prosessen. Kasper fikk jo gode kontakter gjennom Sofies nettverk de årene de var sammen og er smart om han utnytter dette. hva i alle dager skal han bygge på videre i det nettverket? 7
*blueberry* Skrevet 4. februar 2022 #26249 Skrevet 4. februar 2022 Egenskap skrev (16 minutter siden): hva i alle dager skal han bygge på videre i det nettverket? Det kan være god nytte for han i disse organisasjonene han engasjerer seg i og er en del av oppstarten på. Selv om det er et annet tema så kan man lære mye av andre suksessfulle gründere. 1
allesote Skrevet 4. februar 2022 #26250 Skrevet 4. februar 2022 -C- skrev (16 timer siden): Måtte snoke litt, hun følger han på insta, men han følger ikke henne! Isak Dreyer svarer på romanseryktene på Farmen kjendis med Sophie Elise: https://www.seher.no/video/apner-om-romanseryktene/ziTpxmQd Han følger henne, men instagram har en bug som gjør at ikke alle "followers" kommer opp riktig, men "following" kommer opp. Så du må gå inn på isak sin profil og sjekke hvem han følger så ser du at han følger henne 2 1
Gjest Finlay Skrevet 4. februar 2022 #26251 Skrevet 4. februar 2022 Her forteller Isak at han er singel https://www.nrk.no/trondelag/farmen-isak-dreyer-lager-skitprat-podkast-med-eventyrer-_jens-i-villmarka_-kvernmo-1.15816576
Egenskap Skrevet 4. februar 2022 #26252 Skrevet 4. februar 2022 Finlay skrev (14 minutter siden): Her forteller Isak at han er singel https://www.nrk.no/trondelag/farmen-isak-dreyer-lager-skitprat-podkast-med-eventyrer-_jens-i-villmarka_-kvernmo-1.15816576 Det er jo åpenbart han må si det siden han er programfestet til en kontrakt han må forholde seg til programmet han har vært med i en innspilling på forhånd innebærer en taushetsplikt. 3
Gjest Finlay Skrevet 4. februar 2022 #26253 Skrevet 4. februar 2022 Egenskap skrev (Akkurat nå): Det er jo åpenbart han må si det siden han er programfestet til en kontrakt han må forholde seg til programmet han har vært med i en innspilling på forhånd innebærer en taushetsplikt. Hva mener du??😂
Amanda28 Skrevet 4. februar 2022 #26254 Skrevet 4. februar 2022 Finlay skrev (19 minutter siden): Her forteller Isak at han er singel https://www.nrk.no/trondelag/farmen-isak-dreyer-lager-skitprat-podkast-med-eventyrer-_jens-i-villmarka_-kvernmo-1.15816576 Det kan det jo være at han er. De fant vel gjerne ut at det ikke funket allikevel da. Men noe har det jo vært. 2
Egenskap Skrevet 4. februar 2022 #26255 Skrevet 4. februar 2022 Finlay skrev (5 minutter siden): Hva mener du??😂 At han ikke kan uttale seg om sivilstatus før etter farmen programmet er avsluttet 3
Rosatoast Skrevet 4. februar 2022 #26256 Skrevet 4. februar 2022 AntiBullshit skrev (15 timer siden): Han er sikkert bare på nok en «stillecamp». Neida, men jeg legger merke til at Joakim kleven stadig kommenterer hjerter og kliss på IGen til Kasper. Synes det er litt merkelig mtp hele situasjonen med SE, må jo være slitsomt for Kasper å aldri få fred fra den kanten enten det er se og hør som leker sensasjonell papparazzi med exen og elskeren, utroskap minutt for minutt via farmen på tv eller exens venn som driver å igler seg innpå. Jeg hadde hvertfall blitt sprø Joakim Kleven virker jo ganske genuin mot vennene sine, og hvis det har seg sånn at JK kommenterer på K sin IG, så er det fordi Joakim støtter K i alt dette. Da er også sannsynligheten stor for at JK har ditcha SE, fordi han ikke orker greiene hennes lengre og ikke klarer å støtte hun, fremfor K. 9
Gjest Finlay Skrevet 4. februar 2022 #26257 Skrevet 4. februar 2022 Egenskap skrev (15 minutter siden): At han ikke kan uttale seg om sivilstatus før etter farmen programmet er avsluttet Men da er det jo veldig merkelig at TV2 selv spør Isak på direkten om hva slags relasjon han har til SE i dag? Godt mulig du har rett, TV2 gjør mange merkelige grep😄 https://www.tv2.no/v/1721663/
AntiBullshit Skrevet 4. februar 2022 #26258 Skrevet 4. februar 2022 Rosatoast skrev (25 minutter siden): Joakim Kleven virker jo ganske genuin mot vennene sine, og hvis det har seg sånn at JK kommenterer på K sin IG, så er det fordi Joakim støtter K i alt dette. Da er også sannsynligheten stor for at JK har ditcha SE, fordi han ikke orker greiene hennes lengre og ikke klarer å støtte hun, fremfor K. Litt rart at han fester og danser tett med SE i helgene da. Ref diverse instastories 3
Gjest Fjoner Skrevet 4. februar 2022 #26259 Skrevet 4. februar 2022 Rosatoast skrev (31 minutter siden): Joakim Kleven virker jo ganske genuin mot vennene sine, og hvis det har seg sånn at JK kommenterer på K sin IG, så er det fordi Joakim støtter K i alt dette. Da er også sannsynligheten stor for at JK har ditcha SE, fordi han ikke orker greiene hennes lengre og ikke klarer å støtte hun, fremfor K. Omg! Enkelte lever seg ekstremt mye inn i andre sine liv… 😅 stopp! Virkelig !
*blueberry* Skrevet 4. februar 2022 #26260 Skrevet 4. februar 2022 Finlay skrev (1 time siden): Her forteller Isak at han er singel https://www.nrk.no/trondelag/farmen-isak-dreyer-lager-skitprat-podkast-med-eventyrer-_jens-i-villmarka_-kvernmo-1.15816576 Jeg har hele tiden tenkt at Sofie og Isak er litt samme konsept som Sofie og Thodesen; casual sex hvor Sofie vil litt mer enn motparten 🤷🏼♀️ 29 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå