Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Frøken fjong skrev (5 timer siden):

Det Kasper utsettes for nå, er mer enn noen kan forestille seg. Se kjærestens utroskap i beste sendetid på TV. Trist å se..

Tragisk å bevitne utroskap på riksdekkende TV, men samtidig. Det er hun som driter seg loddrett ut. Dette faller bare tilbake på henne. Hun får sånn sett «sin straff» med å være utro foran hele Norge.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym90059005 skrev (8 minutter siden):

Farmen har aldri, og vil aldri, vise at folk har sex. Er ikke den type program. Men at Sophie Elise er Ramona anno 2022 er det ingen tvil om, i et fast forhold og knuller en annen fyr i et tv-program etter en ukes tid.

så hva gjorde Sophie Elise når hun endte produksjons tiden i Farmen? 

• Liker 1
Skrevet
Tvillingsjel skrev (5 minutter siden):

Tragisk å bevitne utroskap på riksdekkende TV, men samtidig. Det er hun som driter seg loddrett ut. Dette faller bare tilbake på henne. Hun får sånn sett «sin straff» med å være utro foran hele Norge.

Det er utrolig merkelig alt dette. 

• Liker 2
Skrevet

Tror dere de er en god match?

Han; fisker, friluftsmann, jakter og dreper en gås uten å blunke, driter i utseendet, elsker natur, (med det mener jeg ikke å gå en topptur og ta et bilde til insta, med det mener jeg at fyren bruker omtrent ALL sin tid i natur, driter i mote, driter i hva andre synes.

Jeg kan bare ikke se hvordan dette kan funke på sikt.

At hun er tiltrukket av han kan jeg 100% forstå, men omvendt; jeg forstår det bare ikke!

• Liker 33
Gjest Basilika
Skrevet

Håper sannheten snart kommer ut. Slik Isak og SE holder på er bare barnslig. "De får vente å se hva som skjer på tv." SE har det vært stille fra i det siste. Hennes IG er så kjedelig, og når hun poster noe er det fyllebilder og bar rumpe på isen. Hei hvor det går i influencer verden. Virkelig noe for barna våre å se opp til. 

Skrevet
Basilika skrev (2 minutter siden):

Håper sannheten snart kommer ut. Slik Isak og SE holder på er bare barnslig. "De får vente å se hva som skjer på tv." SE har det vært stille fra i det siste. Hennes IG er så kjedelig, og når hun poster noe er det fyllebilder og bar rumpe på isen. Hei hvor det går i influencer verden. Virkelig noe for barna våre å se opp til. 

Mistenker derfor at de nå bruker denne nyheten for hva den er verdt. Ikke sikkert de lengre er sammen/noen gang var det.

Har jo sett at han var på fest hos henne i sommer. Da satt hun i fanget hans, så det kan jo hende altså! De melker dette for hva det er verdt iallfall!

• Liker 8
Skrevet

Snakk om å gruse sitt eget rykte 😳 Det gjelder begge to, forsåvidt! 

Og Kasper da, som må bli konfrontert med dette konstant fremover, i tillegg til at han sikkert har hatt munnkurv fra å kunne snakke om dette i flere måneder. Må være veldig vondt. 

Nei fy, så elendig gjort av dem!

• Liker 26
Skrevet
Lill :) skrev (3 timer siden):

Mener han glad i damer? I flertall?

Det er han nok. Er ikke lenge siden han lå med venninna mi.

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet
Apekatten skrev (3 minutter siden):

Det er han nok. Er ikke lenge siden han lå med venninna mi.

Når var det ca da?

Skrevet
-C- skrev (Akkurat nå):

Når var det ca da?

2 mnd kanskje? Husker ikke nøyaktig.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Apekatten skrev (3 minutter siden):

2 mnd kanskje? Husker ikke nøyaktig.

Wow!!!! Da var farmen over😆

• Liker 10
Skrevet
Finlay skrev (2 timer siden):

Hvis SE er så spirituell og dyp som hun gjerne vil gi inntrykk av, så vil hun aldri finne seg til rette med Isak.

Komplett umulig å forestille seg de to går i parterapi, som SE og Kasper gjorde. Eller drive med "lys-meditering", der de altså sitter tause sammen mens de stirrer på et stearinlys. Sove med tape over munnen for å være sikker på å puste gjennom nesen. Osv, osv.

Hvis Isak blir med på dette - ja da "e det bærre å gratuler".

Næ, tror heller ikke Isak blir «myk mann». Setter heller penger på at SE begynner å spise kjøtt igjen da 😁

• Liker 21
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
-C- skrev (1 time siden):

Tror dere de er en god match?

Han; fisker, friluftsmann, jakter og dreper en gås uten å blunke, driter i utseendet, elsker natur, (med det mener jeg ikke å gå en topptur og ta et bilde til insta, med det mener jeg at fyren bruker omtrent ALL sin tid i natur, driter i mote, driter i hva andre synes.

Jeg kan bare ikke se hvordan dette kan funke på sikt.

At hun er tiltrukket av han kan jeg 100% forstå, men omvendt; jeg forstår det bare ikke!

SE er nok veldig eksotisk og fascinerende for ham. Silikonpupper, silikonrumpe, fillerfylt ansikt og tusenvis av seksualiserte bilder i SoMe. Hun har fremstått som veldig seksuelt frigjort i mange år. De fleste menn på hans alder har sikkert brukt blant annet SE som runkemateriale i lang tid. Sikkert stas å få napp i virkeligheten også, hvert fall når man uansett er fanget på Farmen. Synd at de ikke kunne vente til hun hadde avsluttet samboerskapet sitt før de hoppet til køys med hverandre. Det er jo voldsomt egoistisk og ondskapsfullt å kn**le en annen mann på et TV-program mens samboeren gjennom 5 år venter hjemme. 

Men negativ oppmerksomhet er jo bedre enn ingen oppmerksomhet for småbarn og mediekåte folk. Hun er jo litt som Donald Trump: hvis du sier eller gjør noe skandaløst hver uke så blir jo folk til slutt positivt overrasket og applauderer bare du klarer å si én fornuftig setning.

Endret av SnowBells
Skrevet
*blueberry* skrev (På 2.2.2022 den 17.31):

De filmer jo at hun gråter mye når hun åpner konvolutten, men hun snakker og viser kun frem brev fra mamma og pappa. For alt vi vet kan det ha vært et brev fra Kasper der. De viste også Sofie og Isak arm i arm i dag og sammen i senga, det er tydelig at tv2 spiller på det nye paret og brev fra Kasper ville sprukket den kjærlighetsbobla de prøver å skape. 

Altså hun gråter jo ikke en tåre. Vippene er helt tørre og det er ikke en eneste tåre i ansiktet hennes.

• Liker 13
Skrevet

hvorfor oppfattet Sophie Elise seg som et forbilde?

• Liker 12
Skrevet

Dette varer nok ikke. Inne på farmen var de i et vakuum og det var nok seksuell tiltrekning som var greia. In the real wold er de altfor langt fra hverandre i personlighet og hva de foretrekker å gjøre i hverdagen til at det over tid vil fungere. 

Mark my words, gi det noen mnd.

• Liker 18
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Dette varer nok ikke. Inne på farmen var de i et vakuum og det var nok seksuell tiltrekning som var greia. In the real wold er de altfor langt fra hverandre i personlighet og hva de foretrekker å gjøre i hverdagen til at det over tid vil fungere. 

Mark my words, gi det noen mnd.

hun angrer nok bittert da at hun vraket vekk Kasper, og ringer han....

• Liker 8
Skrevet
JuneR skrev (50 minutter siden):

Og Kasper da, som må bli konfrontert med dette konstant fremover, i tillegg til at han sikkert har hatt munnkurv fra å kunne snakke om dette i flere måneder.

Kasper fått munnkurv fra å snakke? For noe bullshit. Han har da ikke noen kontrakt med tv2 selv om eksen har det! Han holder nok kjeft fordi han ikke finner dette tullet verdt å snakke om. Kan tenke meg han gjør alt for å komme seg videre på best mulig måte. 

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet
Leopard skrev (48 minutter siden):

Kasper fått munnkurv fra å snakke? For noe bullshit. Han har da ikke noen kontrakt med tv2 selv om eksen har det! Han holder nok kjeft fordi han ikke finner dette tullet verdt å snakke om. Kan tenke meg han gjør alt for å komme seg videre på best mulig måte. 

Men han er da med i tv2 bloggerne, skulle tro han har en form for kontrakt i det. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...