Egenskap Skrevet 3. februar 2022 #26201 Skrevet 3. februar 2022 J.. skrev (14 minutter siden): .....mens forrige sesong av Bloggerne viser samboer K kjøre SE til hotellet de er på før de kjøres til innspilling,hvor de under kjøreturen prater om hvor koselig det skal bli å se Farmen sammen i januar,hvor mye hun kommer til å savne han mens hun er borte osv. Griner en skvett ved adskillelsen før de kliner litt. Ja,det så virkelig slik ut. 🙄 såpass ja... da stemmer vel ikke uttalelsen hennes der og da. Det var vel kanskje uttalelsene vemodig når hun kom hjem fra innspillingen til daværende kjæreste. 2 1
Gjest Finlay Skrevet 3. februar 2022 #26202 Skrevet 3. februar 2022 (endret) Egenskap skrev (2 timer siden): jeg synes Sophie Elise uttalte at dem hadde gjort det slutt før oppholdet i tv produksjonen startet. Hun uttalte det etter Farmen. Men veldig tydelig at de fremdeles var et par da hun dro inn. I Bloggerne ble det både tårer og kyss da de tok farvel. Bilde fra TV2, Bloggerne. Endret 3. februar 2022 av Finlay Kildehenvisning
Gjest Cammomillo Skrevet 3. februar 2022 #26203 Skrevet 3. februar 2022 Egenskap skrev (39 minutter siden): jeg synes Sophie Elise uttalte at dem hadde gjort det slutt før oppholdet i tv produksjonen startet. Jeg fornemmer at hun gjorde det slutt i hodet sitt den dagen hun havnet i storbondesenga.. 🙈 Man skal jo ikke dømme noen uten bevis, men bevisene begynner vel å tårne seg greit opp nå for at det var en heftig flørt med «Norges tøffeste» inne på gården. Det viser etter min mening bare en persons egoisme, umodenhet og skamløshet, eller i beste fall mangel på selvkontroll, når man gjør dette med kameraer på slep. Jeg har egentlig ikke lyst til å følge med på dette, heller ikke lyst til å følge denne tråden, men klarer ikke å la være. Det er en slags morbid fascinasjon for hvor gal verden har blitt med kjendiser som er kjent for å være kjent, reality, influenserbransjen, iscenesettelse av seg selv osv osv osv.
Frøken fjong Skrevet 3. februar 2022 #26204 Skrevet 3. februar 2022 (endret) Det Kasper utsettes for nå, er mer enn noen kan forestille seg. Se kjærestens utroskap i beste sendetid på TV. Trist å se.. Endret 3. februar 2022 av Frøken fjong 35 4
J.. Skrevet 3. februar 2022 #26205 Skrevet 3. februar 2022 (endret) Man får neppe faktisk se kyssing/sex eller hva enn de gjorde,men å tro det ikke skjedde ee naivt. Tonje(?) fra forrige sesong har jo forklart hvordan hun og en annen deltager (nå kjæreste) hadde sex der inne. Det er ingen automatikk i at det ikke skjer,selv om det ikke blir filmet/vist på tv. Farmen er jo ikke akkurat Pærra.. Endret 3. februar 2022 av J.. 14
*blueberry* Skrevet 3. februar 2022 #26206 Skrevet 3. februar 2022 J.. skrev (1 minutt siden): Man får neppe faktisk se kyssing/sex eller hva enn de gjorde,men å tro det ikke skjedde ee naivt. Tonje(?) fra forrige sesong har jo forklart hvordan hun og en annen deltager (nå kjæreste) hadde sex der inne. Det er ingen automatikk i at det ikke skjer,selv om det ikke blir filmet/vist på tv. Farmen er jo ikke akkurat Pærra.. Litt fotflørt i senga får man da se. Det sier vel alt. 7
J.. Skrevet 3. februar 2022 #26207 Skrevet 3. februar 2022 *blueberry* skrev (Akkurat nå): Litt fotflørt i senga får man da se. Det sier vel alt. Eller når hun ligger i armkroken hans med halve stringtruse ræva stikkende ut fra dyna? Jadda. 21
DianaV Skrevet 3. februar 2022 #26208 Skrevet 3. februar 2022 Følger med på Farmen dramaet via denne tråden og den i reality forumet. Der leste jeg en kommentar om Dorthe Skappel som man lett kan forestille seg å lese om SE om 20-30 år. Det er så barnslig og hovmodig oppførsel som aldri tar slutt for noen. Meget usjarmerende enten man er 20 eller 60. "Flaut å se Dorthe sitte ved bordet og oppføre seg som en liten jente. Dama er 60 år og vil ha sympati for den minste ting. Jeg håper virkelig Dorthe ryker ved første anledning, helst på søndag. Falskeste kjerringa på lenge." Syns SE har vært for gammel for den oppførselen i ca 10 år, men Dorthe, bestisen hennes på 60 kjører på med samme stil. Viser hva man kan ha i vente.. Dritflaut. 31
Egenskap Skrevet 3. februar 2022 #26209 Skrevet 3. februar 2022 Frøken fjong skrev (24 minutter siden): Det Kasper utsettes for nå, er mer enn noen kan forestille seg. Se kjærestens utroskap i beste sendetid på TV. Trist å se.. da er det vel forståelig at hun brukte kanalen sin til å fortelle at hun er singel rett etter at innspillingen av programmet var ferdig. 1
Populært innlegg -C- Skrevet 3. februar 2022 Populært innlegg #26210 Skrevet 3. februar 2022 Man kan si hva man vil om henne, men dette er faen meg driti ut. Tenk å gjøre noe sånt!? Jeg visste om dette lenge før farmen kjendis startet, har vært snakk om dette leeenge. Mener også bestemt det er skrevet om her inne før? Altså de to. Folk har snakket om dette lenge. Ryktene florerte fort så snart det var slutt mellom henne og Kasper. Det tristeste her er at Isak, som i mine øyne var en veldig respektert og real kar, har sunket så ekstremt lavt. Han kunne omtrent vært en folkefavoritt med tanke på retningen han var, mens nå er han idioten som er bortpå Norges dårligste forbilde. Bah! Trist! 46 1 4
*blueberry* Skrevet 3. februar 2022 #26211 Skrevet 3. februar 2022 -C- skrev (14 minutter siden): Man kan si hva man vil om henne, men dette er faen meg driti ut. Tenk å gjøre noe sånt!? Jeg visste om dette lenge før farmen kjendis startet, har vært snakk om dette leeenge. Mener også bestemt det er skrevet om her inne før? Altså de to. Folk har snakket om dette lenge. Ryktene florerte fort så snart det var slutt mellom henne og Kasper. Det tristeste her er at Isak, som i mine øyne var en veldig respektert og real kar, har sunket så ekstremt lavt. Han kunne omtrent vært en folkefavoritt med tanke på retningen han var, mens nå er han idioten som er bortpå Norges dårligste forbilde. Bah! Trist! Ryktene kom jo på Jodel fra noen i produksjonen lenge før Sofie avslørte at det var slutt mellom henne og Kasper. Lurer på om hun sa det til han selv eller om han fikk vite det av produksjon/ rykter. 17 1
FruJohansen Skrevet 3. februar 2022 #26212 Skrevet 3. februar 2022 Jeg så tilfeldigvis Jens Kvernmo (han som bodde i Canada et år med hundene sine) på NRK nyheter i går. Han skal delta i Femundsløpet med spannet til en venninne. Han har aldri kjørt hundeløp før, og har også valgt en helt uerfaren medhjelper: Isak. På spørsmål om han er bekymret for egen prestasjon, svarer Jens, nei. "Egentlig mest bekymra for Isak. Han e gla i dame, så plutselig e han vel uti et buskas og sjekke opp nån. Meir bekymra for Isak enn hunjan" Så... (Jeg har fortsatt mye koronarelatert fritid. Hvis noen lurte 🤣) 49
-C- Skrevet 3. februar 2022 #26213 Skrevet 3. februar 2022 FruJohansen skrev (5 minutter siden): Jeg så tilfeldigvis Jens Kvernmo (han som bodde i Canada et år med hundene sine) på NRK nyheter i går. Han skal delta i Femundsløpet med spannet til en venninne. Han har aldri kjørt hundeløp før, og har også valgt en helt uerfaren medhjelper: Isak. På spørsmål om han er bekymret for egen prestasjon, svarer Jens, nei. "Egentlig mest bekymra for Isak. Han e gla i dame, så plutselig e han vel uti et buskas og sjekke opp nån. Meir bekymra for Isak enn hunjan" Så... (Jeg har fortsatt mye koronarelatert fritid. Hvis noen lurte 🤣) Ja jeg så også at han skulle være med der. Da slo det meg nok en gang hvor dårlig match de er! 5
Gjest Kattedama Skrevet 3. februar 2022 #26214 Skrevet 3. februar 2022 FruJohansen skrev (45 minutter siden): Jeg så tilfeldigvis Jens Kvernmo (han som bodde i Canada et år med hundene sine) på NRK nyheter i går. Han skal delta i Femundsløpet med spannet til en venninne. Han har aldri kjørt hundeløp før, og har også valgt en helt uerfaren medhjelper: Isak. På spørsmål om han er bekymret for egen prestasjon, svarer Jens, nei. "Egentlig mest bekymra for Isak. Han e gla i dame, så plutselig e han vel uti et buskas og sjekke opp nån. Meir bekymra for Isak enn hunjan" Så... (Jeg har fortsatt mye koronarelatert fritid. Hvis noen lurte 🤣) Mener han glad i damer? I flertall?
Gjest Finlay Skrevet 3. februar 2022 #26215 Skrevet 3. februar 2022 (endret) Hvis SE er så spirituell og dyp som hun gjerne vil gi inntrykk av, så vil hun aldri finne seg til rette med Isak. Komplett umulig å forestille seg de to går i parterapi, som SE og Kasper gjorde. Eller drive med "lys-meditering", der de altså sitter tause sammen mens de stirrer på et stearinlys. Sove med tape over munnen for å være sikker på å puste gjennom nesen. Osv, osv. Hvis Isak blir med på dette - ja da "e det bærre å gratuler". Endret 3. februar 2022 av Finlay
J.. Skrevet 3. februar 2022 #26216 Skrevet 3. februar 2022 Tror de er en langt bedre match enn flere tror,jeg. 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. februar 2022 #26217 Skrevet 3. februar 2022 (endret) J.. skrev (På 3.2.2022 den 14.40): Man får neppe faktisk se kyssing/sex eller hva enn de gjorde,men å tro det ikke skjedde ee naivt. Tonje(?) fra forrige sesong har jo forklart hvordan hun og en annen deltager (nå kjæreste) hadde sex der inne. Det er ingen automatikk i at det ikke skjer,selv om det ikke blir filmet/vist på tv. Farmen er jo ikke akkurat Pærra.. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Rosatoast Skrevet 3. februar 2022 #26218 Skrevet 3. februar 2022 Finlay skrev (1 time siden): Hvis SE er så spirituell og dyp som hun gjerne vil gi inntrykk av, så vil hun aldri finne seg til rette med Isak. Komplett umulig å forestille seg de to går i parterapi, som SE og Kasper gjorde. Eller drive med "lys-meditering", der de altså sitter tause sammen mens de stirrer på et stearinlys. Sove med tape over munnen for å være sikker på å puste gjennom nesen. Osv, osv. Hvis Isak blir med på dette - ja da "e det bærre å gratuler". Tror ikke dette er en livsstil SE egentlig kan stå for, dette var Kasper sine greier. Han mediterte og introduserte alt dette til hun, og som vi alle vet - hun forandrer hele personligheten sin, alt hun liker o.l, ettersom hvem hun er kjæreste med. Så meditering og "spirituell livsstil" falt nok bort relativt kjapt. SE har aldri vært særlig spirituell eller brydd seg om meditering etc, før hun møtte Kasper. Så dette ble nok med i kofferten til K på vei til Tromsø/Harstad 25
Anonym90059005 Skrevet 3. februar 2022 #26219 Skrevet 3. februar 2022 Farmen har aldri, og vil aldri, vise at folk har sex. Er ikke den type program. Men at Sophie Elise er Ramona anno 2022 er det ingen tvil om, i et fast forhold og knuller en annen fyr i et tv-program etter en ukes tid. 31
Gjest Leopard Skrevet 3. februar 2022 #26220 Skrevet 3. februar 2022 Ut fra det jeg har sett av Kasper så virker han som en veldig rolig, real og fair type. Tror nok det at hvis dette ikke hadde vært sant, så hadde han gått ut og støttet S.E. Han ser nok hva slags shit-storm hun står i nå, og tviler på at han hadde hatt hjerte til å bare stå å se på det hvis det faktisk stemte at det var slutt. Da hadde han støttet henne. Det kunne jo f.eks vært en mulighet for at de faktisk hadde gjort det slutt seg i mellom, men at de ikke hadde lyst til å gå ut med det enda fordi det var ferskt og sårt. Men siden det er tyst fra Kasper så tviler jeg egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå