Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
*blueberry* skrev (5 timer siden):

Pony tail lift mest sannsynlig. Er nok fortsatt hoven. 

+ implantater i kinn

image.png.65aa112a052c20eba03c630df6b1d2de.png

Endret av AntiBullshit
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
PurpleRain skrev (2 minutter siden):

Isak hadde også kjæreste da Farmen Kjendis ble innspilt i fjor, vet ikke om de er sammen nå.

Nei det er de jo ikke. Han ble sammen med SE for flere mnd siden. 

• Liker 11
Skrevet
AntiBullshit skrev (22 minutter siden):

+ implantater i kinn

image.png.65aa112a052c20eba03c630df6b1d2de.png

Ja det er mulig 🤔. Men så jo også at disse med pony tail lift fikk sånne puffy kinn også på de før/ etter bildene SE likte på insta 🤷🏼‍♀️. Men hva vet jeg, jeg har aldri operert i mitt liv. Jeg har farget øyenbryn og vipper, men ikke noe farligere enn det. 

• Liker 2
Skrevet
Djungelvrål skrev (1 time siden):

Nei det er de jo ikke. Han ble sammen med SE for flere mnd siden. 

Er de kjærester?? 

Skrevet
Anonyym97 skrev (5 minutter siden):

Er de kjærester?? 

Ja

• Liker 5
Skrevet
Djungelvrål skrev (3 minutter siden):

Ja

Har noen bekreftet?

Skrevet
Just now, Egenskap said:

Har noen bekreftet?

De har jo bekreftet det selv via åpenbart planlagte og avtalte "paparazzibilder" tatt av dem på vestkanten. Bla deg bakover én side.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Håper Linnea Myhre skal gå igjennom ukas Se & Hør.

• Liker 29
Skrevet

Til de som lurer Isak og SE er født samme år. 

Det er rart å tenke på hvor mange ganger jeg matchet med Isak på tinder mellom årene 2015 og 2020 før han ble kjent. Føler meg heldig som unngikk å involvere meg med ham. :)

• Liker 24
Skrevet

Ansiktet er så annerledes? Ville ikke han gjenkjent henne. 

Skrevet

Hørte et forfriskende og ironisk innlegg på P5 i går, med Vida-Lill. Paparazzibilder er jo helt fantastisk morsomt! Endelig har vi fått vår egen Kim K - OG paparazzifotografer!! -  som lager blitz-haggel så fort hun viser seg :ironi:

Snedig måte å komme ut med det på da -  at det alle har vistt lenge, stemte. "Paparazzibilder"!!

Tror nok disse bildene er ganske nøye planlagt. At Se & Hør blir med på dette er bare komisk. 

• Liker 29
Skrevet

Se og hør leter på Jodel etter ferske rykter, kontakter dem det gjelder, og betaler godt dersom de kan få ta noen bilder. Alt er konstruert og laget for å skape interesse for et magasin som sliter litt.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Pust skrev (52 minutter siden):

Se og hør leter på Jodel etter ferske rykter, kontakter dem det gjelder, og betaler godt dersom de kan få ta noen bilder. Alt er konstruert og laget for å skape interesse for et magasin som sliter litt.

Presentert i beste "Hollywood-stil", så ble dette helt parodisk. Tipper du har helt rett i at de har planlagt å få tatt disse bildene. Ikke særlig mye tilfeldig over de. 

"Breaking news" innen sladder-sjangeren ville vært om de fikk til et "forteller sannheten" med Kasper. Heldigvis så virker det ikke som om Kasper vil uttale seg om  bruddet. Kudos til han for det. 

• Liker 26
Skrevet
Isild skrev (7 minutter siden):

Presentert i beste "Hollywood-stil", så ble dette helt parodisk. Tipper du har helt rett i at de har planlagt å få tatt disse bildene. Ikke særlig mye tilfeldig over de. 

"Breaking news" innen sladder-sjangeren ville vært om de fikk til et "forteller sannheten" med Kasper. Heldigvis så virker det ikke som om Kasper vil uttale seg om  bruddet. Kudos til han for det. 

Legger til at denne typen betalte reportasjer gir objektene rett til å godkjenne bilder etc

• Liker 12
Gjest Kattedama
Skrevet

Er det nå man skal konstruere et navn på disse to? Som de ekte Hollywood stjernene de er blitt? Som Bennifer og  Brangelina jages de av paparazzier 🙄

Skrevet (endret)
Lill :) skrev (1 minutt siden):

Er det nå man skal konstruere et navn på disse to? Som de ekte Hollywood stjernene de er blitt? Som Bennifer og  Brangelina jages de av paparazzier 🙄

Du kan jo inngå en avtale med dem …. Du får penger for å spre et passende navn på diverse anonyme fora.

😎

Endret av Pust
  • Liker 2
Skrevet
Lill :) skrev (7 minutter siden):

Sofak? Iselise?

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...