J.. Skrevet 1. oktober 2021 #24421 Skrevet 1. oktober 2021 BethD skrev (23 minutter siden): Jaja. Jeg skal ivertfall se farmen for å si det sånn. Når kommer det på tv? Januar eller februar,tror jeg.
Irja Skrevet 1. oktober 2021 #24422 Skrevet 1. oktober 2021 BethD skrev (8 timer siden): Jaja. Jeg skal ivertfall se farmen for å si det sånn. Når kommer det på tv? 12. Januar 1
*blueberry* Skrevet 1. oktober 2021 #24423 Skrevet 1. oktober 2021 Arabella3 skrev (9 timer siden): … – Når alt kommer til alt er jeg veldig fornøyd med livet mitt. Men det gjør vondt å se tilbake på noe som har vært fint, selv om jeg ikke ville gått tilbake til det forholdet. Må jo innrømme at jeg blir noe nysgjerrig etter en slik uttalelse. Alt kan vel umulig ha vært så fint som hun har fremstilt hvis hun ikke ville gått tilbake til forholdet. Veldig rart å se dialogen og følelsene dem i mellom på det siste klippet også. Håper alle tre har det bra nå (Kasper, Karine og Sofie), og så må jeg huske på at vi har jo ikke innsikt i hvordan de alle er som private personligheter så det kan ha skjedd mye i løpet av disse årene. 11
J.. Skrevet 2. oktober 2021 #24424 Skrevet 2. oktober 2021 Arabella3 skrev (19 timer siden): Sophie Elise snakker ut om bruddet. Hun har jo ikke sagt i klartekst hva som har skjedd, men her innrømmer hun i hvert fall at det har skjedd noe på Farmen som førte til at hun og Kasper ikke lenger var kjærester da hun kom hjem. https://www.tv2.no/underholdning/14262782/ – Dette [tar farvel før Sophie Elise drar inn på Farmen kjendis] er vel noe av det siste dere gjør som kjærester?, spør Baarli. – Ja dette er det aller, aller siste vi gjør som kjærester ja, svarer Isachsen. – Alt som skjer inne på Farmen-gården kommer på TV etter hvert, hva tenker du om det?, spør Baarli. – Midt i alt så står jeg i det der (ref. klippet med Kristoffersen, journ.anm,), det var den ekte meg da, og det som er på Farmen er også riktig for meg på en eller annen måte, da, forteller hun og avslutter: – Når alt kommer til alt er jeg veldig fornøyd med livet mitt. Men det gjør vondt å se tilbake på noe som har vært fint, selv om jeg ikke ville gått tilbake til det forholdet. Tror hun sier det fordi hun forandrer seg hver gang hun får kjæreste,hun tillegger seg en rolle utviklet helt perfekt for den hun er sammen med. I K sitt tilfelle ble det yoga,hvit livsstil (ikke drikke),zen og meditasjon-Sofie. Hvis hun lar seg selv være seg selv,selv med kjæreste,tror jeg hun får det bedre. 17
Isild Skrevet 2. oktober 2021 #24425 Skrevet 2. oktober 2021 J.. skrev (30 minutter siden): Tror hun sier det fordi hun forandrer seg hver gang hun får kjæreste,hun tillegger seg en rolle utviklet helt perfekt for den hun er sammen med. I K sitt tilfelle ble det yoga,hvit livsstil (ikke drikke),zen og meditasjon-Sofie. Hvis hun lar seg selv være seg selv,selv med kjæreste,tror jeg hun får det bedre. Må si jeg lurer på hvem Sofie egentlig virkelig er. Slik jeg ser det er "Sophie Elise" en karakter hun har øvet inn og modellert kirurgisk utfra et bilde hun har av hvem hun ønsker å være. Og jeg har lagt merke til akkurat det samme som du nevner; Sophie Elise forandrer seg totalt etter hvem hun er sammen med (venner, kjærester, miljøer) Det er som om hun tilpasser rollefiguren. Jeg må si jeg noenganger lurer på hvor Sofie har blitt av oppe i alt. 24
Djungelvrål Skrevet 2. oktober 2021 #24426 Skrevet 2. oktober 2021 Ser på farmen nå og kjenner jeg er spent på å se SE der inne og hva slags figur hun gjør 1
hunteragain Skrevet 2. oktober 2021 #24427 Skrevet 2. oktober 2021 Peonjenta skrev (1 minutt siden): Ser på farmen nå og kjenner jeg er spent på å se SE der inne og hva slags figur hun gjør Falsk figur 11
J.. Skrevet 2. oktober 2021 #24428 Skrevet 2. oktober 2021 Isild skrev (2 timer siden): Må si jeg lurer på hvem Sofie egentlig virkelig er. Slik jeg ser det er "Sophie Elise" en karakter hun har øvet inn og modellert kirurgisk utfra et bilde hun har av hvem hun ønsker å være. Og jeg har lagt merke til akkurat det samme som du nevner; Sophie Elise forandrer seg totalt etter hvem hun er sammen med (venner, kjærester, miljøer) Det er som om hun tilpasser rollefiguren. Jeg må si jeg noenganger lurer på hvor Sofie har blitt av oppe i alt. Tror ikke engang Sofie vet hvem Sofie er,nettopp på grunn av Sophie Elise. 25
Populært innlegg J.. Skrevet 2. oktober 2021 Populært innlegg #24429 Skrevet 2. oktober 2021 Når man ikke engang gidder å late som lenger,så man tar bare takeaway (spons) søpla å stapper i en pose for å lage content for mer spons. Pinlig. 52
hunteragain Skrevet 2. oktober 2021 #24430 Skrevet 2. oktober 2021 J.. skrev (1 time siden): Når man ikke engang gidder å late som lenger,så man tar bare takeaway (spons) søpla å stapper i en pose for å lage content for mer spons. Pinlig. Huff jeg dør. Det der er utrolig flaut og patetisk. 25
Salmonella Skrevet 3. oktober 2021 #24431 Skrevet 3. oktober 2021 J.. skrev (7 timer siden): Når man ikke engang gidder å late som lenger,så man tar bare takeaway (spons) søpla å stapper i en pose for å lage content for mer spons. Pinlig. 😂😂Vel, hun har jo faktisk plukket søppel! At det er hjemme hos seg selv er ikke så nøye vel 😝 19
Gjest BethD Skrevet 3. oktober 2021 #24432 Skrevet 3. oktober 2021 hunteragain skrev (7 timer siden): Huff jeg dør. Det der er utrolig flaut og patetisk. Jeg så dette… altså jeg blir så jævla flau på hennes vegne,hvordan er det mulig?! 😂😂😂😂 At det går an å være så….. enkel 🙊
Isild Skrevet 3. oktober 2021 #24433 Skrevet 3. oktober 2021 J.. skrev (9 timer siden): Når man ikke engang gidder å late som lenger,så man tar bare takeaway (spons) søpla å stapper i en pose for å lage content for mer spons. Pinlig. Hun gidder ikke å prøve en gang. "Akkurat ferdig med å plukke søppel" - også viser hun embalasjen fra det sponsede måltidet i en mer eller mindre tom liten søppelpose. Latterlig! Sier mye om henne, men også om Coop. Coop gidder tydeligvis ikke å prøve de heller (å finne troverdige influencere som passer til kampanjen) De velger værstingene innen overforbruk - som drar det hele NED. 42
Gjest BethD Skrevet 3. oktober 2021 #24434 Skrevet 3. oktober 2021 Isild skrev (5 minutter siden): Hun gidder ikke å prøve en gang. "Akkurat ferdig med å plukke søppel" - også viser hun embalasjen fra det sponsede måltidet i en mer eller mindre tom liten søppelpose. Latterlig! Sier mye om henne, men også om Coop. Coop gidder tydeligvis ikke å prøve de heller (å finne troverdige influencere som passer til kampanjen) De velger værstingene innen overforbruk - som drar det hele NED. Sånn er jo denne bransjen og alle som er med i den. Falske,lette løsninger for å tjene mest penger. Og hele jævla patetiske Norge kjøper det. Jeg er så lei
pøbelsara Skrevet 3. oktober 2021 #24435 Skrevet 3. oktober 2021 Helt utrolig at Coop bruker reklamepenger til skikkelig venstrehåndsarbeid fra influencere. 25
Isild Skrevet 3. oktober 2021 #24436 Skrevet 3. oktober 2021 Utrolig at Coop velger å overse- og overhøre tilbakemeldingene de fikk i forrige runde (da de også betalte SE og CBE for å lage reklame for kampanjen) Det betyr vel at de syns dette makkverket av en "reklame" er ok. https://influencere.wordpress.com/2019/04/25/hold-norge-rent/ 22
Gjest pop up bruker Skrevet 3. oktober 2021 #24437 Skrevet 3. oktober 2021 Syns ikke influensere som jobber for at vi skal kjøpe mest mulig, skal bli grønnvasket på denne måten. Ved at de reklamerer for å plukke søppel virker det som de tar et ansvar og er opptatt av klimaet og bærekraft, når det stikk motsatte er sannheten. Samtisig jobber jo coop også for at vi skal kjøpe mest mulig greier og ting, og det er MYE de kunne gjort i egen butikk som hadde hatt mye større effekt enn at noen infkuerensere plukker søppel. Så like mye grønnvasking på dem. Når det er sagt så ER det viktig å plukke søppel da.
J.. Skrevet 3. oktober 2021 #24438 Skrevet 3. oktober 2021 pop up bruker skrev (13 minutter siden): Når det er sagt så ER det viktig å plukke søppel da. Absolutt. Men å gå ut med egen søppel er nok ikke det kampanjen handler om,når de sier "hold Norge rent".. Men har vel ikke tid til å plukke søppel ute,når man ikke engang har "tid" til å vaske eget løshår.. 14
Isild Skrevet 3. oktober 2021 #24439 Skrevet 3. oktober 2021 (endret) J.. skrev (39 minutter siden): Absolutt. Men å gå ut med egen søppel er nok ikke det kampanjen handler om,når de sier "hold Norge rent".. Men har vel ikke tid til å plukke søppel ute,når man ikke engang har "tid" til å vaske eget løshår.. Dette er noe av det mer elendige SE har levert noengang. Håper Coop får det med seg og tenker seg om. Dette er en "reklame" som egentlig gjør narr av kampanjen. Endret 3. oktober 2021 av Isild 25
J.. Skrevet 3. oktober 2021 #24440 Skrevet 3. oktober 2021 Isild skrev (21 minutter siden): Dette er noe av det mer elendige SE har levert noengang. Håper Coop får det med seg og tenker seg som. Dette er en "reklame" som egentlig gjør narr av kampanjen. Enig.. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå