Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Aintnofun skrev (Akkurat nå):

Ja,men når man vet at det er en person som sliter psykisk så syns jeg ikke at det er nødvendig å snakka ned en person. Man er den man er. 

Snakker ned? Hva mener du nå? Jeg tror nok alt som har blitt sagt og skrevet av mange her kan man finnes tilbake i bloggen til SE og hennes instagram poster. For og ikke glemme å nevne hennes egen serie der hun har snakket ganske så fritt før seg. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aintnofun skrev (1 time siden):

Ja,men når man vet at det er en person som sliter psykisk så syns jeg ikke at det er nødvendig å snakka ned en person. Man er den man er. 

Hvis hun sliter så fælt psykisk, burde hun kanskje tenke litt mer på hvilke signaler hun sender ut til andre sårbare i samme situasjon. Og holde seg vekk fra offentligheten. Måten hun holder på, er under en hver kritikk, og all den tid hun velger å dele det hun gjør offentlig, må hun faktisk tåle at det blir diskutert. 

• Liker 22
Skrevet
Elisiaflisa skrev (1 time siden):

What’s the deal med å alltid ha innslag på GKN med stive brystvorter og manglende bh? 🙄

Du kan da faen ikke kritisere henne for at brystvortene er stive? Halo!!! 
At du reagerer på at hun velger å droppe bhen når hun er på tv er helt greit, men å kritisere en kroppslig funksjon hun ikke styrer selv… det er usaklig. 

• Liker 6
Skrevet
Missy1 skrev (16 minutter siden):

Du kan da faen ikke kritisere henne for at brystvortene er stive? Halo!!! 
At du reagerer på at hun velger å droppe bhen når hun er på tv er helt greit, men å kritisere en kroppslig funksjon hun ikke styrer selv… det er usaklig. 

Ok 😆

• Liker 17
Skrevet
blåbærpai skrev (5 timer siden):

Såg SE i et klipp på Insta. Der hun og han fyren spiser sterk mat. Hun ser jo IKKE ut som på bildene😳

Den underhaken jo! 😳Ser ikke i nærheten ut slik hun fremstår på bildene🙊

• Liker 11
Skrevet
Aintnofun skrev (5 timer siden):

Som sagt så handler dette om psykisk helse. Hun føler seg ikke bra uansett hva hun gjør og derfor fortsetter hun med operasjonene. Man kan angre på så mangt i livet, men om man har havnet i en ond sirkel kan det være vanskelig å komme seg ut av den.

Dette blir jo bare spekulasjoner. Sophie sier selv at hun er på et bra sted, og at operasjonene ikke har noe med hennes psykiske helse å gjøre, men at hun har råd til å fikse på ting hvis hun har lyst. I følge henne så opererer hun fordi hun kan og har lyst, akkurat som noen farger håret hos frisøren. Dette er sagt mange år etter hun sa «operasjoner fikser ikke psyken, den måtte jeg gå til psykolog for å få hjelp med», og når hun sluttet å fronte operasjoner en periode så var det fordi hun fikk så dårlig pr via Kristin Gjeldsvik (dette har hun selv innrømt i ettertid) så hun opererte i skjul i stede. 

• Liker 12
Skrevet
distrea skrev (43 minutter siden):

Hele ansiktet ser jo opplåst ut. Mulig det er filmingen, vinkelen. I dont know. Men det ser ut som 2 helt ulike personer…

• Liker 11
Skrevet
Elisiaflisa skrev (4 timer siden):

What’s the deal med å alltid ha innslag på GKN med stive brystvorter og manglende bh? 🙄

Duh har du ikke forstått at brystproteser er innebygd brassiere. De som har gjort en innsats for å fa det fikset, behøver ikke BH. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Era Vulgaris skrev (16 timer siden):

Gi meg ett eksempel på noe positivt SE bidrar med til denne verden gjennom "yrket" sitt, så skal jeg gi meg. 

Hun bidrar til at folk som jobber som frisører og kosmetisk kirurger har en jobb å gå til 😁 

Endret av Salmonella
  • Liker 8
Skrevet
distrea skrev (11 timer siden):

Har lagt merke til at hun desverre har fått det "overoperert"-draget over fjeset som mange som overdriver plastisk kirurgi får. Ansiktet ser hovent ut, huden for stram. Nese, hake, øyne osv blir "uproposjonert". 

Trist at hun har gjort alt dette. Det kommer nok desverre til å by på mange problemer fremover, og bli mindre pent. 

• Liker 24
Skrevet
blåbærpai skrev (11 timer siden):

Hele ansiktet ser jo opplåst ut. Mulig det er filmingen, vinkelen. I dont know. Men det ser ut som 2 helt ulike personer…

Jeg tenkte også over dette da jeg så teaser for GKN med henne og Niklas Barli, men lurte på om det var synet mitt som spilte meg et puss. Hun ser veldig mye rundere ut i ansiktet på det klippet, så jeg lurte på hva som var greia.

• Liker 14
Skrevet
distrea skrev (12 timer siden):

Nei, hun ligner ikke seg selv på bilder hun legger ut i SoMe.
«Underhaken» henger nok sammen med planlagte inngrep hos kirurg, kanskje i USA, dit hun skal om ikke så lenge. Foran diverse rumpeoperasjoner har hun lagt på seg ganske mye for å kunne flytte fettceller til ønsket sted …

• Liker 12
Skrevet
Aintnofun skrev (18 timer siden):

Nå var jo ikke poenget mitt om hun stiller opp eller ei. Poenget var at det er tusenvis av andre reiser som er unødvendige. Jeg syns f.eks ikke det er nødvendig eller givende for meg at Karsten Warholm tar en verdensrekord. Men det er jo ikke mange som kritiserer reisingen hans der. For meg er det mer "nødvendig" og givende og dra på konsert med black sabbath. Men jeg trenger det jo ikke for å leve. Men det gir meg jo noe. Så om folk liker sminke, selvbruning og klær så syns jo de kanskje det er viktig for dem at SE viser frem og reiser for å lage reklame og sponse produkter. Om man bare skal gjøre nødvendige ting i livet så blir det ganske kjedelig. 

Nå var igrunnen ikke dette bare et svar til deg, men generelt i denne debatten. 

Om hun er dobbeltmoralsk eller ei har jeg ikke satt meg så grundig inn i.

Seriøst, sammenligner du profesjonelle idrettsutøvere og statslederes reising med Sofie Steen Isachsens? For å ta Karsten Warholm som du her drar frem. Han lever av sin idrett. Han drar ikke på Diamond league stevner eller OL for din del, men for sin egen del, da dette er hans jobb.

Sofie Steen Isachsen må ikke dra til Paris for å lage innhold til sin blogg. Som den ville historien om jakt på stjålet mac i taxi i smale gater og smug i Paris. Hun må ikke dra til Tyrkia for å få operert brystimplantat i baken, eller til LA for å rette opp i dette. Sofie Steen Isachsen kan fint fylle sine sosiale medier med innholdsløst pjatt og sin konto ved å sitte hjemme i stuen. Men Karsten Warholm kan ikke utføre sin jobb hjemme i sofaen, uansett hvor unødvendig og lite givende hans verdensrekord er for deg.

• Liker 26
Skrevet
Oida skrev (21 minutter siden):

Seriøst, sammenligner du profesjonelle idrettsutøvere og statslederes reising med Sofie Steen Isachsens? For å ta Karsten Warholm som du her drar frem. Han lever av sin idrett. Han drar ikke på Diamond league stevner eller OL for din del, men for sin egen del, da dette er hans jobb.

Sofie Steen Isachsen må ikke dra til Paris for å lage innhold til sin blogg. Som den ville historien om jakt på stjålet mac i taxi i smale gater og smug i Paris. Hun må ikke dra til Tyrkia for å få operert brystimplantat i baken, eller til LA for å rette opp i dette. Sofie Steen Isachsen kan fint fylle sine sosiale medier med innholdsløst pjatt og sin konto ved å sitte hjemme i stuen. Men Karsten Warholm kan ikke utføre sin jobb hjemme i sofaen, uansett hvor unødvendig og lite givende hans verdensrekord er for deg.

Hun må jo lage innhold til instagram?  Som er en stor del av jobben hennes. Om hun kun satt i sofaen hjemme hadde jo ingen her hatt noe å klage over.

• Liker 2
Skrevet

Hun får ha så mange unødvendige reiser hun bare vil. Men da burde hun slutte å vifte med pekefingeren om at andre forurenser miljøet. Hun og jobben hennes er mye større miljøsvin enn vanlig mann i gata. 
Sitter og påfører følgerne sine skam for å spise kjøtt, samtidig som hun pusher ræl på leserne som de ikke trenger. Som fluffy tøfler og undertøy som ikke passer noen kropper 

• Liker 24
Skrevet
Aintnofun skrev (1 time siden):

Hun må jo lage innhold til instagram?  Som er en stor del av jobben hennes. Om hun kun satt i sofaen hjemme hadde jo ingen her hatt noe å klage over.

Må og må. Verden hadde nok fint godt videre uten Instagramkontoen til SE.

• Liker 18
Skrevet
Lorieen skrev (21 timer siden):

Jeg lurer på hva det er hun skal operere i L.A. neste måned, jeg. Nesa igjen? Eller rompa? Eller noe helt annet? Kanskje fjerne et par ribbein?

Ja....det er liksom ikke så mye igjen etter 15-16 plastiske operasjoner. Uansett er det en operasjon som skal tas slik at hun ligner mer på kardassjan-gjengen. 

• Liker 6
Skrevet
Aintnofun skrev (2 timer siden):

Må hun virkelig det? Kan ikke hun få seg en utdannelse og ha fokuse på noe annet enn ''meg meg meg''?  Da tror jeg nok mange hadde jublet om hun hadde blitt mindre aktiv og lagt ut mindre absurde bilder av seg selv.

• Liker 12
Skrevet
BK89 skrev (På 25.9.2021 den 7.41):

Man må da kunne få reist litt og samtidig bry seg om miljøet? Skal man bare holde seg hjemme? 🤦‍♀️ Så klart, tar reisingen helt av så er det noe annet, men man må jo kunne ta seg en ferie. 

Du tuller nå? Reist litt??

• Liker 11
Skrevet

Jeg ser ikke på God Kveld Norge. Men jeg antar at det spilles inn jevnlig. Hvordan kan hun kombinere det med å reise bort og ta plastisk operasjon? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...