Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Aintnofun skrev (Akkurat nå):

Det er jo mange av reisene som har vært en del av jobben hennes.

Det har de helt sikkert. Men ikke langt så nært av det diskusjonen her har gått ut på. Her var det snakk om at SE reiser unødvendig og uten mål å mening. Det er noe hun også har benyttet seg under pandemien.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JustLikeThat skrev (Akkurat nå):

Det har de helt sikkert. Men ikke langt så nært av det diskusjonen her har gått ut på. Her var det snakk om at SE reiser unødvendig og uten mål å mening. Det er noe hun også har benyttet seg under pandemien.

Ja, i likhet med mange andre. Skal man opprette en tråd om alle som reiser unødvendig? 

Skrevet
Aintnofun skrev (5 minutter siden):

Det er jo mange av reisene som har vært en del av jobben hennes.

Verdens mest unyttige jobb...
Og et "yrke" vi klarer oss helt fint uten. At du sammenlikner det med politikere, kultur og idrett blir fullstendig feil i mine øyne. 

• Liker 30
Skrevet
Era Vulgaris skrev (Akkurat nå):

Verdens mest unyttige jobb...
Og et "yrke" vi klarer oss helt fint uten. At du sammenlikner det med politikere, kultur og idrett blir fullstendig feil i mine øyne. 

I dine øyne ja. I mine øyne er idrett unødvendig. Godt at folk har ulike interesser spør du meg, 

• Liker 3
Skrevet
Aintnofun skrev (3 minutter siden):

I dine øyne ja. I mine øyne er idrett unødvendig. Godt at folk har ulike interesser spør du meg, 

Gi meg ett eksempel på noe positivt SE bidrar med til denne verden gjennom "yrket" sitt, så skal jeg gi meg. 

• Liker 23
Skrevet

Nei, SE sine reiser er som oftest ikke jobbreiser. At influencere derimot ofte reiser for å ha noe å lage innhold om, eller for å finne nye kulisser til bildene av seg selv - det stemmer. Men at det er nødvendig, nei! 

Som jeg har nevnt tidligere, så er ikke det å tjene masse penger ensbetydende med at man gjør noe viktig. Sex og nakenhet har alltid solgt veldig bra, og det er det SE selger. Tidligere var det vanligere å være naknemodell for blader osv -  det kunne mer kalles enn jobb syns jeg. Nå er det fri flyt på internett "hvermansen" tjener på å vise frem seg selv for likes hjemme på sitt eget bad med bilder tatt med egen mobiltelefon. At hun kaller det "jobb" er helt ok det, men at det er viktig at hun reiser i den "jobben" det er bare tull. Må hun på jobbreise i forbindelse med den nye programlederjobben sin derimot - det blir noe helt annet. 

Nå gjør Sofie mer enn å bare vise seg frem halvnaken, men det blir veldig mye av det halvnakne i fokus. Det trumfer iallefall hennes engasjement for miljøet. Jeg tror hun er mer redd for å ikke ha en perfekt kropp, enn om verden går til helvete. Hun er for selvopptatt rett og slett. 

Jeg tror hun syns en flytur (som forurenser såpass at man burde skamme seg for å ta unødvendige reiser) er det verdt for å få operert rumpa for å si det sånn. 

• Liker 29
Skrevet

Gi meg ett eksempel på noe positivt SE bidrar med til denne verden gjennom "yrket" sitt, så skal jeg gi meg. 

Vil tro at til tross for at flere mener hun er dobbeltmoralsk så har hun bidratt til at ungdom tenker mer på miljø og at flere spiser mindre kjøtt. Hun har igjennom sosiale medier vist både stygge og fine bilder av rumpa si for å vise følgerne sine at det har mye å si for hvordan bildet blir mtp. hvordan man poserer. Da viser hun jo at hun ikke er perfekt. Hun har lagt ut bilder av "stygg" hud i ansikt og celluitter for å bidra til at det ER normalt. 

Kunne sikkert kommet på mer, men jeg følger ikke med så forferdelig mye.

Skrevet (endret)

Jeg lurer på hva det er hun skal operere i L.A. neste måned, jeg. Nesa igjen? Eller rompa? Eller noe helt annet? Kanskje fjerne et par ribbein?

Endret av Lorieen
  • Liker 12
Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer på hva det er hun skal operere i L.A. neste måned, jeg. Nesa igjen? Eller rompa? Eller noe helt annet? Kanskje fjerne et pr ribbein?

Hun virker å blitt mer og mer ekstrem ift operasjoner (går større)  -  så det vil nok synes veldig godt hva hun evt opererer vil jeg tro. Hun har nok sett seg blind. Det er vel det de desverre ofte gjør, de som blir avhengig av plastisk kirurgi og andre korrigerende behandlinger på utseendet. 

• Liker 14
Skrevet
Aintnofun skrev (3 minutter siden):

Vil tro at til tross for at flere mener hun er dobbeltmoralsk så har hun bidratt til at ungdom tenker mer på miljø og at flere spiser mindre kjøtt. Hun har igjennom sosiale medier vist både stygge og fine bilder av rumpa si for å vise følgerne sine at det har mye å si for hvordan bildet blir mtp. hvordan man poserer. Da viser hun jo at hun ikke er perfekt. Hun har lagt ut bilder av "stygg" hud i ansikt og celluitter for å bidra til at det ER normalt. 

Kunne sikkert kommet på mer, men jeg følger ikke med så forferdelig mye.

Vi ser visst på dette med fullstendig ulike briller. For meg, og mange andre her, er hun selve levendegjøringen av dobbeltmoral, og ikke noe av det du nevner, stikker dypt nok til at jeg tror veldig mange forbinder henne med nettopp miljøvern eller kroppspositivisme. 
At hun viser "stygge" bilder av seg selv for å vise normalen, blir fullstendig overskygget av alle operasjoner, inngrep og behandlinger hun har gjennomgått. Hun viser jo til hele verden at hun overhodet ikke er fornøyd med noen deler av seg selv, men vips - man kan jo bare operere litt her og fikse litt der.

• Liker 27
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 minutt siden):

Vi ser visst på dette med fullstendig ulike briller. For meg, og mange andre her, er hun selve levendegjøringen av dobbeltmoral, og ikke noe av det du nevner, stikker dypt nok til at jeg tror veldig mange forbinder henne med nettopp miljøvern eller kroppspositivisme. 
At hun viser "stygge" bilder av seg selv for å vise normalen, blir fullstendig overskygget av alle operasjoner, inngrep og behandlinger hun har gjennomgått. Hun viser jo til hele verden at hun overhodet ikke er fornøyd med noen deler av seg selv, men vips - man kan jo bare operere litt her og fikse litt der.

Vel, nå har ikke kviser eller celluitter noe å gjøre med operasjonene. Og hun har jo gitt uttrykk for at hun angrer på noen av operasjonene, men det blir vel som en ond sirkel. Og dette går jo igrunnen mye på psykisk helse. Jeg vil nok ikke tro at hun er fornøyd med alle valg hun har tatt i livet, men det er lett å være etterpåklok. Det er jo lett å se at hun er usikker på seg selv, så det er jo ikke unaturlig at hun da streber etter å forbedre seg. Og spesielt med tanke på hvor mye stygt folk skriver, så er det ikke rart man henger seg opp i det. Det har jo foregått over flere år. 

Jeg har jo selv blitt usikker på meg selv på kommentarer om mitt utseende som går 15 år tilbake i tid.

Skrevet

Såg SE i et klipp på Insta. Der hun og han fyren spiser sterk mat. Hun ser jo IKKE ut som på bildene😳

• Liker 15
Skrevet
Aintnofun skrev (7 minutter siden):

Vel, nå har ikke kviser eller celluitter noe å gjøre med operasjonene. Og hun har jo gitt uttrykk for at hun angrer på noen av operasjonene, men det blir vel som en ond sirkel. Og dette går jo igrunnen mye på psykisk helse. Jeg vil nok ikke tro at hun er fornøyd med alle valg hun har tatt i livet, men det er lett å være etterpåklok. Det er jo lett å se at hun er usikker på seg selv, så det er jo ikke unaturlig at hun da streber etter å forbedre seg. Og spesielt med tanke på hvor mye stygt folk skriver, så er det ikke rart man henger seg opp i det. Det har jo foregått over flere år. 

Jeg har jo selv blitt usikker på meg selv på kommentarer om mitt utseende som går 15 år tilbake i tid.

Ja, hun sier en ting, men gjør noe annet. Hvis hun angrer på operasjoner, hvorfor fortsetter hun så med det? Hvis man ønsker å forbedre et dårlig selvbilde, er da plastiske operasjoner, botox, fillers m.m veien å gå? Forbedrer man seg da? Hun er med andre ord kun utseendet sitt, for det er det eneste hun prøver å forbedre.

• Liker 20
Skrevet

Ja, hun sier en ting, men gjør noe annet. Hvis hun angrer på operasjoner, hvorfor fortsetter hun så med det? Hvis man ønsker å forbedre et dårlig selvbilde, er da plastiske operasjoner, botox, fillers m.m veien å gå? Forbedrer man seg da? Hun er med andre ord kun utseendet sitt, for det er det eneste hun prøver å forbedre.

Som sagt så handler dette om psykisk helse. Hun føler seg ikke bra uansett hva hun gjør og derfor fortsetter hun med operasjonene. Man kan angre på så mangt i livet, men om man har havnet i en ond sirkel kan det være vanskelig å komme seg ut av den.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Aintnofun skrev (6 timer siden):

Hun føler seg ikke bra uansett hva hun gjør og derfor fortsetter hun med operasjonene. Man kan angre på så mangt i livet, men om man har havnet i en ond sirkel kan det være vanskelig å komme seg ut av den.

Men da burde man virkelig være åpen før faglig hjelp og ikke være så ovenpå å si at man er smartere enn en psykolog. For det har hun nemlig sag og skrevet på bloggen sin. At SE sliter  er det ingen tvil om. Hun har en evig lang selverklært liste over alle sykdommene sine. 

Endret av JustLikeThat
  • Liker 20
Skrevet
Aintnofun skrev (30 minutter siden):

Som sagt så handler dette om psykisk helse. Hun føler seg ikke bra uansett hva hun gjør og derfor fortsetter hun med operasjonene. Man kan angre på så mangt i livet, men om man har havnet i en ond sirkel kan det være vanskelig å komme seg ut av den.

Har du vært inmi hodet hennes eller har du kilder på dette?

• Liker 4
Skrevet

What’s the deal med å alltid ha innslag på GKN med stive brystvorter og manglende bh? 🙄

• Liker 10
Skrevet
Elisiaflisa skrev (Akkurat nå):

What’s the deal med å alltid ha innslag på GKN med stive brystvorter og manglende bh? 🙄

SeXy.

• Liker 3
Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

SeXy.

Not so much 😶 Hadde heller sett Niklas sine nipples for å si det slik 😂

• Liker 9
Skrevet
JustLikeThat skrev (2 timer siden):

Men da burde man virkelig være åpen før faglig hjelp og ikke være så ovenpå å si at man er smartere enn en psykolog. For det har hun nemlig sag og skrevet på bloggen sin. At SE sliter psykisk er det ingen tvil om. Hun har en evig lang selverklært medisinsk liste over alle sykdommene sine. 

Ja,men når man vet at det er en person som sliter psykisk så syns jeg ikke at det er nødvendig å snakka ned en person. Man er den man er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...