SoftKitty Skrevet 15. september 2021 #24201 Del Skrevet 15. september 2021 3 hours ago, hulillerunde said: Hvordan vet du det? Det står ingenting i annonsen om at det er kommet bud 😕 Ser andre også nevner at bud skal stå i annonsen men jeg har aldri sett før at det har stått i noen annonser.. Så det er ikke sånn at det alltid gjøres. Kanskje personen skrev seg på liste som interessent for å få varsler om bud eller spurte megleren, jeg har gjort det før om naboleiligheter, da forteller de gjerne hva som er gjeldende bud eller hva som var salgssum. Ville kanskje tro at SE sin megler ikke sender ut info om bud til masse randoms da. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 15. september 2021 #24202 Del Skrevet 15. september 2021 SoftKitty skrev (13 minutter siden): Ser andre også nevner at bud skal stå i annonsen men jeg har aldri sett før at det har stått i noen annonser.. Så det er ikke sånn at det alltid gjøres. Kanskje personen skrev seg på liste som interessent for å få varsler om bud eller spurte megleren, jeg har gjort det før om naboleiligheter, da forteller de gjerne hva som er gjeldende bud eller hva som var salgssum. Ville kanskje tro at SE sin megler ikke sender ut info om bud til masse randoms da. Jeg har sett at det har stått i noen annonser, og spesielt når det har vært andel/borettslagsleiligheter, men tror ikke det er et krav at det skal stå. Min tanke var at det er litt mer diskret, på en måte, å skrive det i annonsen enn å sende ut til en liste med interessenter. Men jeg har ikke peiling på dette, så dett var derfor jeg spurte. Håper for SEs del at hun får solgt den snart. Kjipt å bli sittende med en bolig hun ikke bor i lengre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. september 2021 #24203 Del Skrevet 15. september 2021 hvorfor er den leiligheten verdt så mye mer enn de andre i rekka? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 15. september 2021 #24204 Del Skrevet 15. september 2021 *blueberry* skrev (På 14.9.2021 den 18.56): Men er det Torpet i Farmen kjendis? Jeg ser aldri på så husker ikke opplegget. Kan det være at Fetisha evt kommer inn etter hvert da? For da vil jeg se på. Det er torpet i farmen kjendis. Men mener at det kun er tidligere deltagere som kommer med der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmetreet Skrevet 16. september 2021 #24205 Del Skrevet 16. september 2021 Ble rekkehuset solgt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 16. september 2021 #24206 Del Skrevet 16. september 2021 Instagram: «Hallo, her bor jeg!» og så et bilde av den gigantiske ræva hennes. 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmetreet Skrevet 16. september 2021 #24207 Del Skrevet 16. september 2021 (endret) Utrolig hvor mye hun har forandret seg. Dette er fra november 2017. Er fra en YouTube-video med Joakim. Endret 16. september 2021 av Palmetreet 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 16. september 2021 #24208 Del Skrevet 16. september 2021 (endret) Palmetreet skrev (18 minutter siden): Utrolig hvor mye hun har forandret seg. Dette er fra november 2017. Er fra en YouTube-video med Joakim. Holy shit 🤭 I videoen ser det ut som hun har på en maske. Hun er så stram i fjeset at det ser ut som hun får vondt når hun ler 😬 Endret 16. september 2021 av Missy1 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 16. september 2021 #24209 Del Skrevet 16. september 2021 Palmetreet skrev (17 minutter siden): Utrolig hvor mye hun har forandret seg. Dette er fra november 2017. Er fra en YouTube-video med Joakim. Dette var vel før både trådløftet, kjeveoperasjonen og hakeimplantatet, og på den tida hun var villest med fillers-bruken? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 16. september 2021 #24210 Del Skrevet 16. september 2021 Lorieen skrev (Akkurat nå): Dette var vel før både trådløftet, kjeveoperasjonen og hakeimplantatet, og på den tida hun var villest med fillers-bruken? Og før de tre neseoperasjonene, ikke minst. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 16. september 2021 #24211 Del Skrevet 16. september 2021 Palmetreet skrev (36 minutter siden): Ble rekkehuset solgt? Er ikke merket solgt i alle fall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonMrX Skrevet 16. september 2021 #24212 Del Skrevet 16. september 2021 Lorieen skrev (18 minutter siden): Og før de tre neseoperasjonene, ikke minst. Hun hadde operert nesen minst en gang der 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 16. september 2021 #24213 Del Skrevet 16. september 2021 anonMrX skrev (Akkurat nå): Hun hadde operert nesen minst en gang der Mulig. Hun har operert seg så mange ganger at jeg ikke har oversikten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonMrX Skrevet 16. september 2021 #24214 Del Skrevet 16. september 2021 Jeg synes hun ødela øyeformen sin og at øynene var større og mer feminine før. Kan hende jeg tar feil. Her sier hun at hun ble påvirket til å operere nesen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 16. september 2021 #24215 Del Skrevet 16. september 2021 8 minutter siden, anonMrX said: Jeg synes hun ødela øyeformen sin og at øynene var større og mer feminine før. Kan hende jeg tar feil. Her sier hun at hun ble påvirket til å operere nesen. trist, veldig trist 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 16. september 2021 #24216 Del Skrevet 16. september 2021 Denne jenta burde vært beskyttet fra seg selv - og internett - for lenge, lenge siden. Hva skjer den dagen hun ser i speilet, virkelig ser, og ikke kjenner igjen seg selv? Hun er nesten kjent for antall operasjoner hun har tatt. Det er dypt tragisk. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. september 2021 #24217 Del Skrevet 16. september 2021 Palmetreet skrev (4 timer siden): Utrolig hvor mye hun har forandret seg. Dette er fra november 2017. Er fra en YouTube-video med Joakim. Man blir det med ny hake, ny nese og nye øyne 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 16. september 2021 #24218 Del Skrevet 16. september 2021 Skjønner ikke hvorfor hun var misfornøyd med de øynene og den haka. Hun var såklart ikke naturlig der heller, men det er trist å se at hun stadig endrer på noe til det verre. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 16. september 2021 #24219 Del Skrevet 16. september 2021 Palmetreet skrev (4 timer siden): Utrolig hvor mye hun har forandret seg. Dette er fra november 2017. Er fra en YouTube-video med Joakim. Hun har operert nesa flere ganger. Uff. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 16. september 2021 #24220 Del Skrevet 16. september 2021 Arabella3 skrev (1 time siden): Skjønner ikke hvorfor hun var misfornøyd med de øynene og den haka. Hun var såklart ikke naturlig der heller, men det er trist å se at hun stadig endrer på noe til det verre. Ifølge henne selv så ble hun så mobbet for utseendet sitt. Noe som har vist seg til å være løgn etter flere godt dokumenterte linker ifølge flere sider bakover i tråden. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå