Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
BethD skrev (8 minutter siden):

Er ikke Joakim venner med henne mer heller?

Jo de er venner.

Han har vel nærmest bygget karrieren sin på vennskap med kjente influencere.

Det er gjennom å være bestevenn med SE og Annijor han ble kjendis, og ved å opptre i deres kanaler og SEs tv-serie. Pga det fikk han rolle i Bloggerne, og omsider var han kjent nok til å være med i SVD😅

(Offisielt er han fotograf og regissør(Sweatshop), men det er ikke pga det han ble kjendis og influencer.) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dessuten ikke at det falt i smak hos SE at Fetisha fikk god tone med Anna Rasmussen. Jeg husker for flere år siden at SE snakket ned AR og tydelig mislikte henne. 

• Liker 11
Skrevet
Blomsterkaret skrev (1 minutt siden):

Tror dessuten ikke at det falt i smak hos SE at Fetisha fikk god tone med Anna Rasmussen. Jeg husker for flere år siden at SE snakket ned AR og tydelig mislikte henne. 

Det har seg ofte slik at de Sofie ikke liker, liker Fetisha godt og får et god tone ut av det. Dermed må Sofie fjerne de fra sitt liv slik at de må forholde seg kun til Fetisha og det blir lettere for Sofie og si nei. Det er det jeg sitter med når jeg har lest meg gjennom nettet om Sofie og hennes vennskaper som har kommet og gått. Sett litt av serien hennes og den bygger ikke opp navnet hennes akkurat.

• Liker 9
Skrevet
*blueberry* skrev (2 timer siden):

Jeg vet det. Tror fortsatt hun saboterte for henne. Hun har kommet med ganske stygge stikk mot Fetisha i flere sammenhenger, spesielt etter podcasten ble lagt ned. Skjønner ikke at Fetisha gidder å være rundt henne. 

Dette blir bare spekulasjoner. Ærlig talt

• Liker 2
Skrevet
Maydis8 skrev (5 minutter siden):

Dette blir bare spekulasjoner. Ærlig talt

Ja, det med sabotasje blir det. Resten er fakta. SE har kommet med mange offentlige stygge stikk om Fetisha, det synes jeg er dårlig av henne som venninne. 

• Liker 11
Skrevet
*blueberry* skrev (8 minutter siden):

Ja, det med sabotasje blir det. Resten er fakta. SE har kommet med mange offentlige stygge stikk om Fetisha, det synes jeg er dårlig av henne som venninne. 

Enig.

• Liker 2
Skrevet
*blueberry* skrev (23 minutter siden):

Skal ikke se bort fra at dette med ''sabotasje'' så ligger det noe sannhet i det. Nå er ikke Fetisha den som snakker høyt om andre i offentligrom. Men når man ser fra Sofie sin del på det så kan man bare begynne å legge sammen puslespillet så får man hele bildet.

• Liker 3
Skrevet
L'Eau D'Issey skrev (Akkurat nå):

Skal ikke se bort fra at dette med ''sabotasje'' så ligger det noe sannhet i det. Nå er ikke Fetisha den som snakker høyt om andre i offentligrom. Men når man ser fra Sofie sin del på det så kan man bare begynne å legge sammen puslespillet så får man hele bildet.

Historien mellom de to er ikke noe å være stolt av og alt finnes jo på pod, some eller tv. Jeg innrømmer at sabotasje spekulasjoner blir litt utenfor dette forumet, men jeg forstår at det blir spekulasjoner mtp historien. 

• Liker 3
Skrevet
*blueberry* skrev (3 minutter siden):

Historien mellom de to er ikke noe å være stolt av og alt finnes jo på pod, some eller tv. Jeg innrømmer at sabotasje spekulasjoner blir litt utenfor dette forumet, men jeg forstår at det blir spekulasjoner mtp historien. 

Før eller siden så ville det blitt et tema. Vi får bare vente å se om det blir noe bekreftelser på det med tiden.

• Liker 1
Skrevet
L'Eau D'Issey skrev (1 minutt siden):

Før eller siden så ville det blitt et tema. Vi får bare vente å se om det blir noe bekreftelser på det med tiden.

Men er det Torpet i Farmen kjendis? Jeg ser aldri på så husker ikke opplegget. Kan det være at Fetisha evt kommer inn etter hvert da? For da vil jeg se på. 

• Liker 4
Skrevet
*blueberry* skrev (1 minutt siden):

Men er det Torpet i Farmen kjendis? Jeg ser aldri på så husker ikke opplegget. Kan det være at Fetisha evt kommer inn etter hvert da? For da vil jeg se på. 

Det skal jeg ikke si for sikkert. Godt mulig noen andre kan svare på det. Jeg skal i så fall være klar med 🍿om det er tilfellet😂

• Liker 6
Skrevet
BethD skrev (5 timer siden):

Å herregud. Hun er bare sur for folk liker Fetisha bedre. 

Jeg liker ikke Fetisha bedre. Jeg kan faktisk ikke fordra det mennesket. Sur og grinete hele tiden, gjør ikke annet enn å kjefte. Får hun ikke nok oppmerksomhet når hun omgås med to samtidig så går hun for seg selv å furter. Nei vettu hva, hun der håper jeg ikke blir noen stor influencer. 

• Liker 10
Skrevet
*blueberry* skrev (4 timer siden):

Da får du nesten dokumentere det. 

• Liker 2
Skrevet
Maydis8 skrev (8 minutter siden):

Da får du nesten dokumentere det. 

Sjekk Sophie Elises Verden, Status podcasten og podcast episoden til Stordalen hvor hun var gjest. 

• Liker 6
Skrevet
Smurfii skrev (23 minutter siden):

Dobbeltgjenger..?😵

71D6017A-3801-41A5-99B8-FE7E36E7F160.png

Lurer på hvordan hun ser ut,uten facetune.

• Liker 12
Skrevet

Kommet bud på 6 mill,spørs om det blir godtatt da hun trodde hun skulle få 7,5..

• Liker 10
Gjest hulillerunde
Skrevet
J.. skrev (4 timer siden):

Kommet bud på 6 mill,spørs om det blir godtatt da hun trodde hun skulle få 7,5..

Hvordan vet du det? Det står ingenting i annonsen om at det er kommet bud 😕 

Skrevet
J.. skrev (6 timer siden):

Jeg ville hoppet på. 6 mill er nok en grei pris for det rekkehuset.

• Liker 2
Skrevet
*blueberry* skrev (20 timer siden):

Sjekk Sophie Elises Verden, Status podcasten og podcast episoden til Stordalen hvor hun var gjest. 

Du får dokumentere påstandene dine skikkelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...