Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Ja hun fikk jo vite om at F var med i castingrunden,også brått kom hun ikke lenger.

Hun vokser jo stadig i rampelyset selv så SE vil neppe ha noen konkurranse der også,for så smålig er hun.

Må ikke glemme at Sofie må være Tv2s eneste skinnende diamanten. Det er på grunn av henne at Tv2 gjør det så bra og har så mange unge seere enn før. Jeg håper for gudsnavn at Sofie ikke er med på sesong 2 av Sofa, da har jeg mistet noe av det gamle som jeg savnet fra nrk.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
BethD skrev (13 minutter siden):

Fetisha er en diamant av et menneske! Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke blir løftet mer frem. SE er en liten kakerlakk i forhold til henne

Jeg håper Fetisha får plass i flere reality konkurranser. Jeg har alltid synes hun er litt «too much», men i slike programmer fremstår hun også som ekstremt folkelig, vennlig og nydelig vesen. Skjønner ikke at hun orker styret sammen med SE, men elsker hvordan hun klarer å si henne imot. 

• Liker 16
Skrevet
*blueberry* skrev (Akkurat nå):

men elsker hvordan hun klarer å si henne imot. 

Er vel nettopp derfor de ikke er omgangsvenner lenger.

• Liker 10
Skrevet
J.. skrev (1 minutt siden):

Er vel nettopp derfor de ikke er omgangsvenner lenger.

Er det kommet ut hvorfor de ikke er venner mer?

Skrevet
*blueberry* skrev (8 minutter siden):

Jeg håper Fetisha får plass i flere reality konkurranser. Jeg har alltid synes hun er litt «too much», men i slike programmer fremstår hun også som ekstremt folkelig, vennlig og nydelig vesen. Skjønner ikke at hun orker styret sammen med SE, men elsker hvordan hun klarer å si henne imot. 

Fetisha var da hjemme hos SE på utflyttingsfesten. Så det på instastory. 

• Liker 2
Skrevet
BethD skrev (7 minutter siden):

Er det kommet ut hvorfor de ikke er venner mer?

Ja og nei.

SE snakker jo dritt om F hele tiden. Podden ble lagt ned fordi F tok for mye plass,SE ville ikke at F skulle bli med på Farmen da hun ville "ha Farmen som noe hun gjorde for seg selv",samt 10+ storys om "venner som krever mye men ikke gir tilbake" og at "folk" har brukt henne for å klatre på kjendisstigen.

Hun er vel grinete for å ha "skapt" en ny influenser uten å få fortjeneste for det.

• Liker 20
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Ja og nei.

SE snakker jo dritt om F hele tiden. Podden ble lagt ned fordi F tok for mye plass,SE ville ikke at F skulle bli med på Farmen da hun ville "ha Farmen som noe hun gjorde for seg selv",samt 10+ storys om "venner som krever mye men ikke gir tilbake" og at "folk" har brukt henne for å klatre på kjendisstigen.

Hun er vel grinete for å ha "skapt" en ny influenser uten å få fortjeneste for det.

Å herregud. Hun er bare sur for folk liker Fetisha bedre. 

Skrevet
BethD skrev (1 minutt siden):

Å herregud. Hun er bare sur for folk liker Fetisha bedre. 

Jepp. Smålig til tusen.

• Liker 9
Skrevet
MarianneE skrev (På 13.9.2021 den 10.32):

VG hadde et oppslag om SE og at bokklubben skal legges ned her om dagen og dette ble publisert på Facebook.  Jeg (jepp, nå offentliggjøres navnet mitt om noen vil se) stilte spørsmål om dette er den samme bokklubben hun reklamerte for ved å holde en bok opp-ned. 

FOR en reaksjon jeg har fått! Jeg har null problem med å stikke holdet frem og stille spørsmål ved ting, men dette ble bare ufint til slutt. 

Hva ER det med fans som skriker opp om mobbing ved et kritisk spørsmål? Er det virkelig ikke mer som kreves for å kalles mobber?

Dette møbelet er jo i flittig bruk for tiden. Alt av kritikk er jo mobbing må vite

krenkekrakken.jpg

• Liker 13
Skrevet

Hmm.. Men da burde Sofie takke Paris Hilton for laget veien til berømmelsen. For uten Paris så ville ikke Sofie visst hvordan hun skulle klatret seg opp til kjendis statusen. Når Kim K kan erkjenne at det var ikke hun som lagde veien for karrieren hennes, så kan Sofie også det. Kim K har erkjent at det er på grunn av Paris at så mange influencere blir kjent for alt og ingenting. Paris har selv sagt i dokumentaren sin at hun angret på at hun lagde influencer monstret. Før det så var det sangere, skuespillere og supermodeller som toppet verden.

• Liker 15
Skrevet
Maydis8 skrev (17 minutter siden):

Fetisha var da hjemme hos SE på utflyttingsfesten. Så det på instastory. 

Jeg vet det. Tror fortsatt hun saboterte for henne. Hun har kommet med ganske stygge stikk mot Fetisha i flere sammenhenger, spesielt etter podcasten ble lagt ned. Skjønner ikke at Fetisha gidder å være rundt henne. 

• Liker 10
Skrevet
*blueberry* skrev (1 minutt siden):

Jeg vet det. Tror fortsatt hun saboterte for henne. Hun har kommet med ganske stygge stikk mot Fetisha i flere sammenhenger, spesielt etter podcasten ble lagt ned. Skjønner ikke at Fetisha gidder å være rundt henne. 

Enig.

• Liker 1
Skrevet

Nå følger jeg bare sporadisk med på henne. Men med tanke på at hun skifter vennekrets hele tiden så synes jeg det er utrolig rart at hun fremdeles er venn med de bestisene sine fra Harstad. Anne Sophie og Marthe osv. Ser de stadig dukker opp på Instagramen hennes. Skulle nesten tro at de var de første til å forsvinne, hun er jo helt motsatt av den hun pleide å være back in the days? Men de er kanskje ikke så nære lengre, hva vet jeg 

• Liker 9
Skrevet (endret)
non_stop skrev (2 minutter siden):

Nå følger jeg bare sporadisk med på henne. Men med tanke på at hun skifter vennekrets hele tiden så synes jeg det er utrolig rart at hun fremdeles er venn med de bestisene sine fra Harstad. Anne Sophie og Marthe osv. Ser de stadig dukker opp på Instagramen hennes. Skulle nesten tro at de var de første til å forsvinne, hun er jo helt motsatt av den hun pleide å være back in the days? Men de er kanskje ikke så nære lengre, hva vet jeg 

Anne Sofie skal flytte inn med SE,fordi hun klarer seg jo ikke uten "støttekontakt".

Men andre gamle venninder som feks Amanda hører man lite/ingenting om,så ikke alle vennindene er igjen (forståelig nok).

Endret av J..
  • Liker 9
Skrevet
non_stop skrev (5 minutter siden):

Vennekretsen hennes i hjembyen hennes er ikke så stor som man skulle tro. Den har nokså minsket med årene og hvor høyt Sofie har klatret opp på kjendisverden. Nære og intime vennskap blir for skummelt for Sofie. Da vet de for mye om henne og hun har da ikke kontroll på hvem som sier eller fortelle hva om henne.

• Liker 11
Skrevet

Nå har hun har jo fått en rekke nye venner hun henger med, fester og reiser med. Jenter som alle ser ut på en spesiell måte, med en spesiell stil.

Får nesten inntrykk av at de nye vennene blir valgt etter utseende. Høye, slanke, lyse. Det viktigste er at de er instavennlige, at de passer inn i feeden😂

Hva de nye vennene får ut av det kan man jo tenke seg.

Å bli invitert med til dyre reisemål som Svalbard eller Lofoten i høysesong for en slikk og ingenting (kanskje spandert på?), spaopphold og hotellweekends, få masse nye følgere og kanskje bli influencer selv, som f. eks Fetisha, Kasper og Karine? Ingen ville visst hvem disse tre var uten SE.

Skrevet
Finlay skrev (1 minutt siden):

Nå har hun har jo fått en rekke nye venner hun henger med, fester og reiser med. Jenter som alle ser ut på en spesiell måte, med en spesiell stil.

Får nesten inntrykk av at de nye vennene blir valgt etter utseende. Høye, slanke, lyse. Det viktigste er at de er instavennlige, at de passer inn i feeden😂

Hva de nye vennene får ut av det kan man jo tenke seg.

Å bli invitert med til dyre reisemål som Svalbard eller Lofoten i høysesong for en slikk og ingenting (kanskje spandert på?), spaopphold og hotellweekends, få masse nye følgere og kanskje bli influencer selv, som f. eks Fetisha, Kasper og Karine? Ingen ville visst hvem disse tre var uten SE.

For ikke å snakke om han som er med i Skal vi danse nå. Jeg ante ikke hvem han var før han dukket opp i bloggen hennes for noen år siden som hennes personlige fotograf (?). Så begynte han å si henne imot når det kom til operasjonene hennes og da var han ute i kulda. Dermed skjøt karrieren hans fart med Bloggerne og Skal vi danse ++

• Liker 11
Skrevet
non_stop skrev (10 minutter siden):

For ikke å snakke om han som er med i Skal vi danse nå. Jeg ante ikke hvem han var før han dukket opp i bloggen hennes for noen år siden som hennes personlige fotograf (?). Så begynte han å si henne imot når det kom til operasjonene hennes og da var han ute i kulda. Dermed skjøt karrieren hans fart med Bloggerne og Skal vi danse ++

Er ikke Joakim venner med henne mer heller?

Skrevet (endret)
BethD skrev (18 minutter siden):

Er ikke Joakim venner med henne mer heller?

Jo, men de hadde mindre kontakt i en periode. Han ble også gitt noen stikk til i podcasten etter han tok side med Kristin Gjeldsvik på en leir(?). Det bedret seg litt før han sto opp for henne på vixen. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...