Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oida skrev (32 minutter siden):

Det er vel ingen som har tatt til orde for at hun skal gjemme sin opererte kropp eller gå fullt påkledt gatelangs eller på stranden om sommeren.

Det som derimot påpekes er hennes manglende påkledning i alt hun annonserer for. Å sitte på kne iført undertøy i snøen, med sløret blikk og halvåpen munn er rimelig skivebom for å annonsere for Hurtigrutens Svalbard reiser.

Det samme kan sies om hennes annonsering for språkreiser for ungdom, hvor hun poserer lettkledd med sløret blikk på stranden.

Hva med reklamen for bokklubben? Stringtruse og bh, sløret blikk, halvåpen munn med bok i hånden. Naturlig setting dette også? Eller kanskje mest imponerende at hun med sin papirfobi klarte å posere med boken?

Posering på Ikea hvor hun flasher rompe, utfordrende posering på slottsplassen ledsaget av en plump tekst om at hun venter på prinsen. En tenåring. Smakfullt og nødvendig?

Hva med å lese hva jeg har svart på de tingene tidligere? Har jeg sagt jeg er enig i alt hun gjør? Neeei. 

Skrevet

Stilen hennes er jo helt grusom. Hun trodde vel at det skulle være lett å selge fordi hun er kjendis. 

• Liker 11
Skrevet
Oida skrev (3 timer siden):

Det er vel ingen som har tatt til orde for at hun skal gjemme sin opererte kropp eller gå fullt påkledt gatelangs eller på stranden om sommeren.

Det som derimot påpekes er hennes manglende påkledning i alt hun annonserer for. Å sitte på kne iført undertøy i snøen, med sløret blikk og halvåpen munn er rimelig skivebom for å annonsere for Hurtigrutens Svalbard reiser.

Det samme kan sies om hennes annonsering for språkreiser for ungdom, hvor hun poserer lettkledd med sløret blikk på stranden.

Hva med reklamen for bokklubben? Stringtruse og bh, sløret blikk, halvåpen munn med bok i hånden. Naturlig setting dette også? Eller kanskje mest imponerende at hun med sin papirfobi klarte å posere med boken?

Posering på Ikea hvor hun flasher rompe, utfordrende posering på slottsplassen ledsaget av en plump tekst om at hun venter på prinsen. En tenåring. Smakfullt og nødvendig?

Tenåring med en nødskrik, mer et barn - var han 13 eller 14 den gangen? 

• Liker 10
Skrevet
velociraptor skrev (1 time siden):

Tenåring med en nødskrik, mer et barn - var han 13 eller 14 den gangen? 

Ifølge google var Prinsen 14 år i juni 2020 da Sofie Steen Isachsen med lengsel og blottet rumpe ventet på han. Alder og sunn fornuft er tydeligvis ingen hindring i jakten på klikk, likes og hjerte imojier.

• Liker 23
Skrevet
Gjenferdet skrev (19 timer siden):

Altså, jeg regner med at det siktes til meg, ettersom jeg spurte hvor mange kjærester hun har hatt. Det var ingen forsøk på slutshaming. Jeg bare stilte et spørsmål🤷‍♀️

Håper du ser selv at hvor mange kjærester og folk man eventuelt har ligget med er helt tåpelig å diskutere? Nok av andre ting å ta av. 

• Liker 3
Skrevet

Da fikk hun i alle fall innrømmet at hun ikke klarer å ta vare på hunden sin selv (dagens bloggerne episode). 

• Liker 15
Skrevet
AntiBullshit skrev (3 minutter siden):

Oh the irony når SE er med på bloggerne og preacher om hvor viktig det er for henne å leve en «bærekraftig og etisk livsstil» mens hun i realiteten lever av å oppfordre og påvirke andre til overforbruk og overdrevent overfladisk kroppsfokus ved hjelp av høyst etisk betenkelige metoder 

Har faktisk aldri sett en influencer som er så opptatt av å fortelle folk at man må være politisk korrekt, for å så være det stikk motsatte selv i like høy grad som den frøkna her. 

• Liker 35
Skrevet
AntiBullshit skrev (1 time siden):

Oh the irony når SE er med på bloggerne og preacher om hvor viktig det er for henne å leve en «bærekraftig og etisk livsstil» mens hun i realiteten lever av å oppfordre og påvirke andre til overforbruk og overdrevent overfladisk kroppsfokus ved hjelp av høyst etisk betenkelige metoder 

Fascinerende hvis hun virkelig mener at hun har en bærekraftig og etisk livsstil. Hun mener jo også at hun er "feminist". Hun lever av å påvirke til overforbruk. 

Det hadde vært så gøy om influencere hadde stilt mer opp i "dybdeintervjuer" om disse temaene de sier de brenner for. 

• Liker 15
Skrevet (endret)
Isild skrev (33 minutter siden):

Fascinerende hvis hun virkelig mener at hun har en bærekraftig og etisk livsstil. Hun mener jo også at hun er "feminist". Hun lever av å påvirke til overforbruk. 

Det hadde vært så gøy om influencere hadde stilt mer opp i "dybdeintervjuer" om disse temaene de sier de brenner for. 

Hun har gjort det før https://tv.nrk.no/serie/torp/2016/NNFA52020916

i det intervjuet klager hun på at hun blir seksualisert/objektivisert eller noe, men i dag så er det jo slik Vennene hennes kommenterer på instagram 

Endret av anonMrX
  • Liker 4
Skrevet

Lurer på hvor mye arrdannelse hun har under brystene? Man kan jo ikke lage arr samme plass, ikke sant?

• Liker 8
Skrevet (endret)

Skummet gjennom dette intervjuet nå. https://tv.nrk.no/serie/torp/2016/NNFA52020916/avspiller Hun deler alvorlig sine erfaringer om at hun utførte plastisk kirurgi da hun var 18 pga komplekser, men operasjonene hjalp ikke. Hun snakker videre om at hun ikke DA (på den alderen) forsto hva det innebar å være et forbilde. 

Da må jeg si jeg lurer på på hvor gammel hun var da intervjuet ble gjort, for nå - i en alder av 26 har hun kastet alle hemninger ang operasjoner og korrigert alle komplekser. Hun bryr seg ikke lenger engang LITT om hva slags signaler hun som påvirker sender ut med sin "feminisme" (som tydeligvis for henne betyr å få operere vekk sine komplekser i fred, for så å strippe og blotte med resultatet etterpå. Dette for at pengene fra tenåringsfansen skal renne inn - og hun selv kan legge seg på slottsplassen for å vise at hun endelig tør å gi fullstendig faen #empowering ) 

Fint at hun ikke har komplekser lenger da, kan jo ikke ha det når man flasher silikonpuppene sine på restaurant. 

Budskapet hennes er med det hun viser faktisk at "operasjoner hjelper". 

Altså.. 

Endret av Isild
  • Liker 36
Skrevet
Isild skrev (7 minutter siden):

Skummet gjennom dette intervjuet nå. https://tv.nrk.no/serie/torp/2016/NNFA52020916/avspiller Hun deler alvorlig sine erfaringer om at hun utførte plastisk kirurgi da hun var 18 pga komplekser, men operasjonene hjalp ikke. Hun snakker videre om at hun ikke DA (på den alderen) forsto hva det innebar å være et forbilde. 

Da må jeg si jeg lurer på på hvor gammel hun var da intervjuet ble gjort, for nå - i en alder av 26 har hun kastet alle hemninger ang operasjoner og korrigert alle komplekser. Hun bryr seg ikke lenger engang LITT om hva slags signaler hun som påvirker sender ut med sin "feminisme" (som tydeligvis for henne betyr å få operere vekk sine komplekser i fred, for så å strippe og blotte med resultatet etterpå - mens pengene fra tenåringsfansen renner inn - og hun selv legger seg på slottsplassen for å vise at hun endelig tør å gi fullstendig faen. 

Fint at hun ikke har komplekser lenger da, kan jo ikke ha det når man flasher silikonpuppene sine på restaurant. 

Budskapet hennes er med det hun viser faktisk at "operasjoner hjelper". 

Altså.. 

Det er fra 2016.

Skrevet
NewStart87 skrev (1 time siden):

Altså..

532833F2-E254-4457-A811-69FE0ADF7220.jpeg

96EA36E0-95AF-4C35-98D5-AF210181E4B9.jpeg

Da venter vi 6 mnd også ser vi hva neste operasjon (evt re-operasjon) hun utfører.

Minimum 2 per år,må vite.

• Liker 12
Skrevet (endret)

"Æ skal ikkje ha OF lenger,æ tror man tåler bare 1 skikkelig skandale per år,å æ har allerede en æ vet kommer."

Grei bekreftelse på at hun dreit seg ut på Farmen,tenker jeg.

Endret av J..
  • Liker 25
Skrevet
J.. skrev (1 minutt siden):

"Æ skal ikkje ha OF lenger,æ tror man tåler bare 1 skikkelig skandale per år,å jeg har allerede en æ vet kommer."

Grei bekreftelse på at hun dreit seg ut på Farmen,tenker jeg.

Da vet vi hva som kommer ja. 

• Liker 9
Skrevet
NewStart87 skrev (1 time siden):

Altså..

532833F2-E254-4457-A811-69FE0ADF7220.jpeg

96EA36E0-95AF-4C35-98D5-AF210181E4B9.jpeg

Og hva er galt med dette? Hun har på seg bikini for det er ennå sommervarme I Oslo og det er ikke unaturlig å ha på seg bikini. Og hun har store pupper igjen. SJOKK for noen kanskje. Og at hun viser frem kroppen sin er ikke noe nytt og ikke noe galt med det!🤦‍♀️🤦‍♀️ 

Skrevet
BK89 skrev (1 minutt siden):

SJOKK for noen kanskje.

Akkurat det det ikke er.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...