Rægs Skrevet 6. juli 2021 #22961 Skrevet 6. juli 2021 Hulderen skrev (19 minutter siden): Når Sofie var så redd for å bli stalket der hun bor, hvorfor i alle dager da fortelle at hun skal flytte? Og enda verre, hvor hun skal flytte til? Hun har jo lagt ut FINN-annonsen på sin "private" facebook, som selvfølgelig har blitt delt videre😅 15
qwhei Skrevet 6. juli 2021 #22962 Skrevet 6. juli 2021 1 hour ago, Rægs said: Hun har jo lagt ut FINN-annonsen på sin "private" facebook, som selvfølgelig har blitt delt videre😅 Hun tagget også Anne-Sofie og skrev at de skal bli samboere. Kan dette være en videre indikator på brudd? 11
Missy1 Skrevet 6. juli 2021 #22963 Skrevet 6. juli 2021 På snapstory fisket hun etter sponset seng 🙄 7
Khadira Skrevet 6. juli 2021 #22964 Skrevet 6. juli 2021 Missy1 skrev (1 minutt siden): På snapstory fisket hun etter sponset seng 🙄 Herregud, om noen har råd til å kjøpe seng for egne penger så er det vel den frøkna der. 28
Kenelz Skrevet 6. juli 2021 #22965 Skrevet 6. juli 2021 4 minutter siden, Khadira said: Herregud, om noen har råd til å kjøpe seng for egne penger så er det vel den frøkna der. Sikkert ute etter hästens seng (og det skjønner jeg godt etter å ha sovet på en på hotellet). En av de beste sengene fra hästens kan fort koste opp til halv mill. 7
Anonyym97 Skrevet 7. juli 2021 #22966 Skrevet 7. juli 2021 Det er heller ikke lagt ut noe med Karine lenger (søstra til Kasper). Sophie har jo ofte lagt ut ting sammen med henne så noe må jo ha skjedd?? 12
Gjest Finlay Skrevet 7. juli 2021 #22967 Skrevet 7. juli 2021 Anonyym97 skrev (12 minutter siden): Det er heller ikke lagt ut noe med Karine lenger (søstra til Kasper). Sophie har jo ofte lagt ut ting sammen med henne så noe må jo ha skjedd?? Enten har noe skjedd, eller de er sammen om dette opplegget for å skape spekulasjoner. Helt umulig å vite. SE, Karine og Kasper tjener alle på økt oppmerksomhet rundt SE. Søskenparet har jo selv blitt små influencere via SE.
Populært innlegg Gasellen Skrevet 7. juli 2021 Populært innlegg #22968 Skrevet 7. juli 2021 Hvor kleint det ikke å kjøpe en leilighet til 13 mill og deretter spørre om noen vil sponse henne med en ny seng? Det triste er at noen sikkert gjør det.. 53
Gasellen Skrevet 7. juli 2021 #22969 Skrevet 7. juli 2021 (endret) Rægs skrev (19 timer siden): Hun har jo lagt ut FINN-annonsen på sin "private" facebook, som selvfølgelig har blitt delt videre😅 De badene der må da være alt for små for henne? Det er jo null hylleplass til å flashe Glöd eller sponsa hudpleieprodukter. Og jeg ser heller ikke noe walkin closet?? Her må det nok pusses opp! Endret 7. juli 2021 av Gasellen 9
Gasellen Skrevet 7. juli 2021 #22970 Skrevet 7. juli 2021 Det var jo en fin leilighet men jeg kan ikke skjønne at noen kan betale 13 mill for en leilighet uten hage (den terassen er det jo knapt plass til en stol på!), to bittesmå bad og en så rart sammensatt leilighet. Flere dører inn til soverommene osv. ene soverommet leder enten ut på kjøkkenet eller inn til ett bad. Skjønner jo at beliggenheten og statusen med Frogner er greia her men det er sykt likevel. Synes det virker mye finere der hun bor nå. 18
tirben Skrevet 7. juli 2021 #22971 Skrevet 7. juli 2021 Gasellen skrev (6 minutter siden): Det var jo en fin leilighet men jeg kan ikke skjønne at noen kan betale 13 mill for en leilighet uten hage (den terassen er det jo knapt plass til en stol på!), to bittesmå bad og en så rart sammensatt leilighet. Flere dører inn til soverommene osv. ene soverommet leder enten ut på kjøkkenet eller inn til ett bad. Skjønner jo at beliggenheten og statusen med Frogner er greia her men det er sykt likevel. Synes det virker mye finere der hun bor nå. Ville nok heller bodd på Frogner ja! Så lenge hun har råd til det, hvorfor skal hun ikke kjøpe seg en fin leilighet på Frogner? Mange som ikke ønsker seg hage. Kan ikke forestille meg at SE er så veldig interessert i hagearbeid. Jeg savnet ikke hage/hus da jeg var ung og barnløs. Da var det viktigst å bo nærme byen. Kanskje viktigere å hage hvis man har barn, men da kan hun vel selge? 14
Gasellen Skrevet 7. juli 2021 #22972 Skrevet 7. juli 2021 tirben skrev (8 minutter siden): Så lenge hun har råd til det, hvorfor skal hun ikke kjøpe seg en fin leilighet på Frogner? Nei jeg bare synes hun får så lite for pengene. Men slik er vel boligprisene i Oslo. Hagearbeid er hun vel ikke interessert i men hun har jo sagt at hun bruker hagen der hun er nå mye og liker den veldig godt. Det er godt med ett eget sted ute hvor man kan trekke seg uforstyrret tilbake, kanskje særlig for henne som er en offentlig person. Da er det stor forskjell på hageflekken hun hadde og balkongen på 1x1meter. Men men! Håper hun trives 7
Elevbruker Skrevet 7. juli 2021 #22973 Skrevet 7. juli 2021 Kasper og sophie gjort slutt hun skrev det på innta 13
Elevbruker Skrevet 7. juli 2021 #22974 Skrevet 7. juli 2021 Elevbruker skrev (Akkurat nå): Kasper og sophie gjort slutt hun skrev det på innta insta* 2
Gjest Finlay Skrevet 7. juli 2021 #22976 Skrevet 7. juli 2021 (endret) VG: https://www.vg.no/rampelys/i/23djwB/sophie-elise-varsler-brudd Dagbladet: https://www.dagbladet.no/kjendis/bekrefter-brudd/73966641 Endret 7. juli 2021 av Finlay
Mariiihøna Skrevet 7. juli 2021 #22977 Skrevet 7. juli 2021 Gasellen skrev (42 minutter siden): Det var jo en fin leilighet men jeg kan ikke skjønne at noen kan betale 13 mill for en leilighet uten hage (den terassen er det jo knapt plass til en stol på!), to bittesmå bad og en så rart sammensatt leilighet. Flere dører inn til soverommene osv. ene soverommet leder enten ut på kjøkkenet eller inn til ett bad. Skjønner jo at beliggenheten og statusen med Frogner er greia her men det er sykt likevel. Synes det virker mye finere der hun bor nå. Link/Finn-kode? Nysgjerrig på bildene 🙃 4
Gjest Heartgirl Skrevet 7. juli 2021 #22978 Skrevet 7. juli 2021 Kenelz skrev (4 minutter siden): Dere er noen par synske jævler! 🤣 Ønsker SE og Kasper lykke til videre ❤️ Håper det går bra for dem begge to fremover. Et brudd er vondt og sårt for begge parter uansett hvem det er.
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 7. juli 2021 #22979 Skrevet 7. juli 2021 (endret) Da har SE bekreftet brudd mellom henne og Kasper på Insta. Edit: Så andre poster nå 🥰 Endret 7. juli 2021 av 24/7SylviaPlath
Kenelz Skrevet 7. juli 2021 #22980 Skrevet 7. juli 2021 1 minutt siden, Heartgirl said: Ønsker SE og Kasper lykke til videre ❤️ Håper det går bra for dem begge to fremover. Et brudd er vondt og sårt for begge parter uansett hvem det er. Enig! Men skjønner ikke hvorfor det ble slutt mellom dem da det virket som de hadde det så godt sammen. Trist. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå