Khadira Skrevet 3. juli 2021 #22921 Skrevet 3. juli 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (1 time siden): Kleint innlegg på instagram. "Det er fortsatt rart å være tilbake i 2021 og på mobilen!! Skjønner lite av selfies og alt annet jeg har pleid å holde på med. Det eneste jeg vil er å være ute i naturen eller med dyrene, haha. Livet er sprøtt❤️" Stories sier noe helt annet, hun er jo helt lik som før. Beundrer seg selv foran kamera på samme måte som før. Edit: Får ikke til å legge til bilde/innlegget. Vet ikke hvordan. Er så rart å være i 2021, når min datakunnskap sitter fast i 1998. Blir spennende å se hvor lenge det varer. 18
Gjest BethD Skrevet 3. juli 2021 #22922 Skrevet 3. juli 2021 Det er det som er så skummelt vet du. Hun er ikke sarkastisk og spiller på dum og deilig kortet.
Isild Skrevet 4. juli 2021 #22923 Skrevet 4. juli 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (20 timer siden): Kleint innlegg på instagram. "Det er fortsatt rart å være tilbake i 2021 og på mobilen!! Skjønner lite av selfies og alt annet jeg har pleid å holde på med. Det eneste jeg vil er å være ute i naturen eller med dyrene, haha. Livet er sprøtt❤️" Stories sier noe helt annet, hun er jo helt lik som før. Beundrer seg selv foran kamera på samme måte som før. Edit: Får ikke til å legge til bilde/innlegget. Vet ikke hvordan. Er så rart å være i 2021, når min datakunnskap sitter fast i 1998. Med dette skulle jeg så inderlig ønske at hun mente: "Jeg innser at livet sett gjennom et selfiekamera blir veldig selvsentrert. Skjønner ikke at jeg har holdt på sånn" Men aff, det er ikke det hun mener nei. Enig med henne i at "Livet er sprøtt" 25
Gjest BethD Skrevet 4. juli 2021 #22924 Skrevet 4. juli 2021 Isild skrev (16 minutter siden): Med dette skulle jeg så inderlig ønske at hun mente: "Jeg innser at livet sett gjennom et selfiekamera blir veldig selvsentrert. Skjønner ikke at jeg har holdt på sånn" Men aff, det er ikke det hun mener nei. Enig med henne i at "Livet er sprøtt" Jeg blir så flau på hennes vegne…. Til å «skjønne lite av selfies» legger hun jaggu ut mye…. Uff altså… dette er det jentene ser opp til i dagens samfunn
Isild Skrevet 4. juli 2021 #22925 Skrevet 4. juli 2021 BethD skrev (8 minutter siden): Jeg blir så flau på hennes vegne…. Til å «skjønne lite av selfies» legger hun jaggu ut mye…. Uff altså… dette er det jentene ser opp til i dagens samfunn Trist som f! Mødre og bestemødre har kjempet for at kvinner skal ha like rettigheter som menn, og kjempet for at vi skal bli vurdert utifra kunnskaper og kompetanse og ikke utifra sexappeal og kropp. De kjempet for at vi ikke skal objektiviseres og ses på som bimboer, dukker og "sexleketøy". De ønsket ikke kroppspresset rett og slett. Så har vi SE som i 2021 kjemper IMOT dette. Hun kjemper for sin rett til å nettopp bli vurdert utifra kropp og sexappeal (det å legge ut bilder av kropp for likes er å ønske at kroppen og de sexy bildene skal vurderes) Heldigvis så ser ikke alle jenter opp til slike influencere, men altfor mange gjør det 😕 42
Isild Skrevet 4. juli 2021 #22926 Skrevet 4. juli 2021 24/7SylviaPlath skrev (På 2.7.2021 den 20.15): SE postet nettopp en selfie på story med et utdrag fra en sangtekst av Miley Cyrus, Midnight Sky. Sangen handler 100% om å være singel, så jeg tror vi kan si #confirmed mtp brudd. Eller ønsker hun at det skal spekuleres i det? Er det noe annet som også antyder at det er slutt mellom de? (følger henne ikke) 14
Gjest Heartgirl Skrevet 4. juli 2021 #22928 Skrevet 4. juli 2021 (endret) BethD skrev (2 timer siden): Jeg blir så flau på hennes vegne…. Til å «skjønne lite av selfies» legger hun jaggu ut mye…. Uff altså… dette er det jentene ser opp til i dagens samfunn Jeg også blir flau på hennes vegne. Hun er et skummelt forbilde for sine yngre følgere. Jeg priser meg lykkelig for at mine tenåringsjenter ikke har SE som et forbilde som en de ser opp til. SE sitt fokus på kropp er ikke et sunt fokus, og fokuset SE har på kropp er ikke et forbilde jenter behøver å se om på nettet. Det irriterer meg at slike som SE blir plukket ut igjen og igjen til realityprogram. Når media vet at hun er et dårlig forbilde bidrar de til å øke fokuset på slike influencere som har feil fokus på kropp og utseende. Jeg mister respekten for TV2 som igjen og igjen bruker opp kjendis-Norge derav å bruke Sophie Elise i reallityprogram. Endret 4. juli 2021 av Heartgirl
Gjest Era Vulgaris Skrevet 4. juli 2021 #22929 Skrevet 4. juli 2021 BethD skrev (På 3.7.2021 den 15.52): Det er det som er så skummelt vet du. Hun er ikke sarkastisk og spiller på dum og deilig kortet. Jeg mistenker at det er nettopp det hun gjør. Men når man står sånn og vrikker og vrir seg foran speilet, lager "kom og ta meg blikk", og ser forførerisk i kamera - til seg selv - det er da jeg synes det blir pinlig. Ja, jeg vet hun gjør det for å publisere, men seansen foregår vitterlig uten publikum. Hun er vel så vant til å se på seg selv, og studere vinkler og poseringer, at det er blitt naturlig for henne. Jeg hadde tenkt at "nå har det bikka over for meg", hvis jeg skulle holdt på sånn med telefonen. Det er jo helt absurd.
Gjest BethD Skrevet 4. juli 2021 #22930 Skrevet 4. juli 2021 Era Vulgaris skrev (1 time siden): Jeg mistenker at det er nettopp det hun gjør. Men når man står sånn og vrikker og vrir seg foran speilet, lager "kom og ta meg blikk", og ser forførerisk i kamera - til seg selv - det er da jeg synes det blir pinlig. Ja, jeg vet hun gjør det for å publisere, men seansen foregår vitterlig uten publikum. Hun er vel så vant til å se på seg selv, og studere vinkler og poseringer, at det er blitt naturlig for henne. Jeg hadde tenkt at "nå har det bikka over for meg", hvis jeg skulle holdt på sånn med telefonen. Det er jo helt absurd. Ja jeg klarer ikke engang sette meg inn i situasjonen. At jeg skulle stått sånn forran kamera 😂 jeg blir så flau av tanken!!
Lorieen Skrevet 4. juli 2021 #22931 Skrevet 4. juli 2021 BethD skrev (59 minutter siden): Ja jeg klarer ikke engang sette meg inn i situasjonen. At jeg skulle stått sånn forran kamera 😂 jeg blir så flau av tanken!! Hun er narsissist og synes hun selv er det deiligste som noensinne har eksistert. Hun har brukt hundretusener på å kjøpe seg det hun mener er den perfekte kroppen. Bare synd hun fortsatt har sine egne gener - om hun får barn kommer de til å se ut slik hun gjorde før sine 20+ operasjoner. 😂 27
Isild Skrevet 4. juli 2021 #22932 Skrevet 4. juli 2021 Lorieen skrev (4 minutter siden): Hun er narsissist og synes hun selv er det deiligste som noensinne har eksistert. Hun har brukt hundretusener på å kjøpe seg det hun mener er den perfekte kroppen. Bare synd hun fortsatt har sine egne gener - om hun får barn kommer de til å se ut slik hun gjorde før sine 20+ operasjoner. 😂 Det hadde vært interessant å vite om hun ville følt det like "empowering" å vise sitt egentlige jeg halvnaken på nettet (sin egentlige nese, sitt egentlige hår, sine egentlige øyne, lepper, øyenbryn og kjeveparti, sin egentlige farge på tennene, sine egentlige bryster, sin egentlige rumpe og sine egentlige hofter - og sine egentlige negler, hårfarge og hudfarge) Jeg tror ingenting på det. Hun har tydeligvis mislikt seg selv i så alvorlig grad at hun har operert seg til en helt annen person, en person hun syns er bra nok, ikke kan få nok av - og som hun gladelig selger som sexobjekt på nettet. Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor så mange "hyller" en influencer for åpenhet om komplekser osv, når hun egentlig aldri er ærlig. Sannheten er at hun endelig syns hun er deilig, men at hun ikke liker at noen snakker om alle operasjonene som har ført henne dit. Hun elsker resultatet av den omfattende kirurgien, og hun elsker å vise det frem. 45
Khadira Skrevet 4. juli 2021 #22933 Skrevet 4. juli 2021 Isild skrev (3 minutter siden): Sannheten er at hun endelig syns hun er deilig, men at hun ikke liker at noen snakker om alle operasjonene som har ført henne dit. Hun elsker resultatet av den omfattende kirurgien, og hun elsker å vise det frem. Det her! 11
Gasellen Skrevet 4. juli 2021 #22934 Skrevet 4. juli 2021 Lorieen skrev (34 minutter siden): Hun er narsissist og synes hun selv er det deiligste som noensinne har eksistert. Hun har brukt hundretusener på å kjøpe seg det hun mener er den perfekte kroppen. Bare synd hun fortsatt har sine egne gener - om hun får barn kommer de til å se ut slik hun gjorde før sine 20+ operasjoner. 😂 Noe jeg ofte har tenkt på er hva hun synes om moren sin. Før alle inngrepene var SE som snytt ut av nesa på moren sin. De var kliss like. Lurer på hvordan det føles for mora når datteren som er helt lik henne føler seg så stygg at hun må operere, fylle, løfte og sminke seg til ett helt nytt utseende. Og ser SE moren sin og tenker "ho der treng faan mæ fillers i leppan" eller "ho træng silikon i puppan". 23
Khadira Skrevet 4. juli 2021 #22935 Skrevet 4. juli 2021 Gasellen skrev (Akkurat nå): Noe jeg ofte har tenkt på er hva hun synes om moren sin. Før alle inngrepene var SE som snytt ut av nesa på moren sin. De var kliss like. Lurer på hvordan det føles for mora når datteren som er helt lik henne føler seg så stygg at hun må operere, fylle, løfte og sminke seg til ett helt nytt utseende. Og ser SE moren sin og tenker "ho der treng faan mæ fillers i leppan" eller "ho træng silikon i puppan". Akkurat det her har jeg tenkt på også. For noen år tilbake var jeg helt utrolig misfornøyd med nesa mi og tenkte "Ja, men det kan jeg jo bare fikse på". Tanken slo meg - heldigvis - at det er jo nøyaktig samme nese som moren min har. Hvis jeg hadde operert meg, så hadde jeg jo ikke vært meg lenger. Synes Sophie Elise og en rekke andre influencere får altfor mye aksept for hvor mye de har fikset på. Det er en tragisk utvikling. 20
Gasellen Skrevet 4. juli 2021 #22936 Skrevet 4. juli 2021 Antar hun ikke vant farmen siden hun er hjemme alt nå? Trodde opptakene gikk hele sommeren. Jeg følger henne på Ig lenger. Hvorfor tror dere det er slutt med Kasper ? 2
Isild Skrevet 4. juli 2021 #22937 Skrevet 4. juli 2021 Khadira skrev (1 minutt siden): Akkurat det her har jeg tenkt på også. For noen år tilbake var jeg helt utrolig misfornøyd med nesa mi og tenkte "Ja, men det kan jeg jo bare fikse på". Tanken slo meg - heldigvis - at det er jo nøyaktig samme nese som moren min har. Hvis jeg hadde operert meg, så hadde jeg jo ikke vært meg lenger. Synes Sophie Elise og en rekke andre influencere får altfor mye aksept for hvor mye de har fikset på. Det er en tragisk utvikling. Supert at du beholdt nesen din som den er. Det indirekte hylles og forsvares å operere det man ikke er fornøyd å ha fått fra naturens side, og det er helt ok å endre hele sitt utseende. Det at noen gjør det vitner om alvorlige problemer. Men man kan ikke si noe for da "hater" man. Komplett galskap at slike profiler lever av å indirekte oppfordre andre til å gjøre det samme (ekstrem selvnytelse på IG-kontoer, der det ikke er noen tvil om at kontoinnehaveren nyter sin nye kropp og sitt nye speilbilde - samtidig som hun forteller at hun endelig har det fint med seg selv - det er å påvirke andre til å fikse på sine komplekser) 17
Lorieen Skrevet 4. juli 2021 #22938 Skrevet 4. juli 2021 Gasellen skrev (31 minutter siden): Noe jeg ofte har tenkt på er hva hun synes om moren sin. Før alle inngrepene var SE som snytt ut av nesa på moren sin. De var kliss like. Lurer på hvordan det føles for mora når datteren som er helt lik henne føler seg så stygg at hun må operere, fylle, løfte og sminke seg til ett helt nytt utseende. Og ser SE moren sin og tenker "ho der treng faan mæ fillers i leppan" eller "ho træng silikon i puppan". Jeg har også tenkt på dette. Det må være leit for moren hennes å ha ei datter som er så lik seg sjøl og som hater utseendet sitt så mye at hun opererer seg til det ugjenkjennelige. 19
J.. Skrevet 4. juli 2021 #22939 Skrevet 4. juli 2021 Gasellen skrev (2 timer siden): Antar hun ikke vant farmen siden hun er hjemme alt nå? Farmen kjendis spilles inn på 30 dager. 3
Gjest Heartgirl Skrevet 4. juli 2021 #22940 Skrevet 4. juli 2021 J.. skrev (3 minutter siden): Farmen kjendis spilles inn på 30 dager. Finalen i Farmen ble avholdt forrige uke leste jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå