Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gasellen skrev (5 minutter siden):

Gir det ett år før hun "må flytte pga stalkere og trussler".

Nå er hun blitt gjort oppmerksom på at hun bor på "feil" side av Oslo så da vedder jeg på at hun flytter til Vestkanten eller noe 😂

Ikke bare blir hun skremt ifra å bo hjemme samtidig som Kendall Jenner ikke tør bo hjemme pga stalkere, Hun ble vel ranet i Paris samtidig som Kim Kardashian også. 
Omg hun er heeeelt som Norges Kardashian 🙌🙌🙌🙌

Tenkte nøyaktig det samme 😂😂🙌

• Liker 17
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Finlay
Skrevet
Gasellen skrev (49 minutter siden):

Gir det ett år før hun "må flytte pga stalkere og trussler".

Nå er hun blitt gjort oppmerksom på at hun bor på "feil" side av Oslo så da vedder jeg på at hun flytter til Vestkanten eller noe 😂

Ikke bare blir hun skremt ifra å bo hjemme samtidig som Kendall Jenner ikke tør bo hjemme pga stalkere, Hun ble vel ranet i Paris samtidig som Kim Kardashian også. 
Omg hun er heeeelt som Norges Kardashian 🙌🙌🙌🙌

Tipper du har rett. Det blir nok flytting. Etter episoden med bilen er det blitt påfallende stille om saken. 

Når VG spør om hvordan kjendisene feirer påsken, svarer SE at hun har hatt en «staycation» på hotell noen dager. Heller ikke denne gangen nevnes hærverket og sikkerhetsinstallasjonene som pågår hjemme, som vel er den offisielle grunnen til hotelloppholdet?

Det er MER enn merkelig, hele greia! 

Skrevet
Gjenferdet skrev (2 timer siden):

Flere som har snakket om Jo Nesbø i tråden her?? Regnet med at det var han da.

Det er helt sikkert ikke Jo Nesbø, SE har sagt at hun aldri leser krim og Nesbø hadde nok heller aldri takka ja til hennes bokklubb 

• Liker 12
Skrevet

Det er ikke Erlend Loe hun sikter til da? Han er nevnt flere ganger på bloggen som en favoritt både i 2018, 2019 og 2020. Ser flere bøker (fra andre forfattere) fra disse anbefalingsinnleggene er gitt ut i bokklubben, men ingen av Erlend Loe. 

• Liker 10
Gjest Finlay
Skrevet (endret)
Jaymie skrev (1 time siden):

Det er ikke Erlend Loe hun sikter til da? Han er nevnt flere ganger på bloggen som en favoritt både i 2018, 2019 og 2020. Ser flere bøker (fra andre forfattere) fra disse anbefalingsinnleggene er gitt ut i bokklubben, men ingen av Erlend Loe. 

Hun er fan av Erlend Loe ja, men han er vel heller ikke kjent for å fronte nestekjærlighet og empati akkurat? Mer en lukket type, vil jeg si.

Endret av Finlay
Skrevet
Finlay skrev (2 timer siden):

Hun er fan av Erlend Loe ja, men han er vel heller ikke kjent for å fronte nestekjærlighet og empati akkurat? Mer en lukket type, vil jeg si.

Har ikke sett hva hun sa i videoen, bare tenkte det kunne være en mulighet siden hun fronter han konstant og stabilt gjennom flere år og ingen bok i bokklubben enda. 

• Liker 1
Skrevet
Missy1 skrev (På 1.4.2021 den 21.38):

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Har hun fått konkrete trusler mot seg? 

Ganske ekstremt når hun må bo på hotell for å få sikkerhetssystemer installert i boligen sin... må være ganske omfattende siden det tar så lang tid at hun må overnatte borte 

Hvilken sikkerhetssystem er det snakk om? Mur rundt hele huset med kameraovervåking på alle kroker og kriker? 

Eller vanlig alarm som alle andre har?😬

• Liker 20
Skrevet
Vipser skrev (14 timer siden):

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det skulle være ham. SE beskriver en forfatter som favner nestekjærlighet, empati, osv (hun var lei seg for at dette ikke gjaldt for henne).

Har ikke lest Nesbø, men skriver han ikke krim med tidvis påtatt mye vold? 🤷‍♀️

Jo Nesbø skriver både krim og barnebøker. Han har også opprettet en stiftelse, Harry Hole stiftelsen, som hvert år deler ut en pris med formål om å gi barn grunnleggende lese og skrive ferdigheter. Spesielt barn i utviklingsland. 

Om forfatteren SE omtaler er Nesbø vet jeg ikke, men jeg vil påstå mannen har både empati og viser nestekjærlighet. Fantastisk forfatter og låtskriver. Om  han i tillegg har slik integrert at han ikke ønsker å forbindes med SE og hennes bokklubb vokser han enormt i mine øyne.

• Liker 30
Gjest CecilieX
Skrevet

Bare en hypotese, men det kan jo være at det ikke finnes noen kontrovers med en forfatter. 

Det ville i så fall ikke vært første gang det lefles litt med sannheten for å skape litt blest. 

Hun er jo veldig opptatt av å dyrke narrativet om å ikke bli tatt seriøst, så en historie om at en etablert forfatter som ikke vil være med i bokklubben hennes vil jo passe bra inn. En bonus er jo at hun jo får være litt offer igjen.  

Skrevet
Oida skrev (11 timer siden):

Jo Nesbø skriver både krim og barnebøker. Han har også opprettet en stiftelse, Harry Hole stiftelsen, som hvert år deler ut en pris med formål om å gi barn grunnleggende lese og skrive ferdigheter. Spesielt barn i utviklingsland.

Ja, men noe sier meg at det ikke er doktor proktor hun vil ha inn i bokklubben sin. SE snakket om at vedkommende inkluderte slike som henne.. Men ikke henne, om du skjønner. Så altså ikke unger med lese-og skrivevansker. 

Jeg vet ikke, jeg fikk litt psykolog-vibber av måten forfatteren ble beskrevet på. Typ Peder Kjøs, kanskje? 

• Liker 5
Skrevet
Gasellen skrev (På 31.3.2021 den 18.50):

Er det noen her som faktisk har testet selvbruningen hennes? Ser ofte når hun legger ut bilder at hun kan se "skitten ut". Ser det spesielt godt på instatoryen nylig hvor hun reklamerte for extensions. Hun ser ut som hun har løpt igjennom en ørken og ikke vaska seg på en uke.

Mulig produktet er bra men at hun har brukt en for mørk farge?

Jeg har. Jeg kjøpte den til tross for at det er SE sitt merke, ikke på grunn av. Jeg var åpen, men skeptisk fordi jeg forbinder ikke den dama med kvalitet. Måtte dog se hva hypen rundt produktet var.

Jeg kjøpte dark, siden jeg leste at så mange mente at medium var for lys. Hvis jeg skal prøve igjen, så tar jeg nok medium, fordi jeg ble seende ut som en mørk gulbrun sak. Det så veldig fake ut, og var helt krise da den fadet - det så ut som jeg hadde en hudsykdom siden den ikke slapp jevnt, men fikk ulekre skjolder. Jeg er forholdsvis aktiv, trener, og dusjer derfor hver dag. Jeg syns holdbarheten på tanen var dårlig sammenlignet med St. Tropez sin mousse, det gikk ikke mer enn en par dager før den begynte å forsvinne enkelte steder, og jeg følte meg flekkete. Andre steder niholdt selvbruningen seg fast, som rundt håndledd og ankler. Det var ikke så vakkert, det så ut som jeg hadde vært ute og lekt i åkeren, og driten hadde lagt seg i render.😂 

Jeg kunne støttet bedriften med enda mer penger og kjøpt tan remover i tillegg, men jeg er lat, og med andre selvbruninger har det ikke vært nødvendig med slike produkter. Om det at tanen skal fade på en så utrolig ulekker måte er gjort med overlegg for å selge tan remover, skal jeg ikke spekulere i.

Det positive er at den tørker fortere enn en del andre selvbruninger jeg har prøvd. Det er bra fordi jeg kan ikke utstå den ekle klebete følelsen av selvbruning før man får skyldt seg. Den lukter også ganske sterkt av kokos, noe jeg syns at er kvalmende, men det dunstet heldigvis raskt bort. Eller kanskje luktesansen min ble bedøvet, jeg vet ikke.

For å oppsummere: Det kan hende at jeg prøver medium hvis jeg finner den på tilbud. Å betale fullpris kjenner jeg at ikke frister. Jeg holder meg til st. Tropez sin express mousse, jeg.

• Liker 14
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Jeg har. Jeg kjøpte den til tross for at det er SE sitt merke, ikke på grunn av. Jeg var åpen, men skeptisk fordi jeg forbinder ikke den dama med kvalitet. Måtte dog se hva hypen rundt produktet var.

Jeg kjøpte dark, siden jeg leste at så mange mente at medium var for lys. Hvis jeg skal prøve igjen, så tar jeg nok medium, fordi jeg ble seende ut som en mørk gulbrun sak. Det så veldig fake ut, og var helt krise da den fadet - det så ut som jeg hadde en hudsykdom siden den ikke slapp jevnt, men fikk ulekre skjolder. Jeg er forholdsvis aktiv, trener, og dusjer derfor hver dag. Jeg syns holdbarheten på tanen var dårlig sammenlignet med St. Tropez sin mousse, det gikk ikke mer enn en par dager før den begynte å forsvinne enkelte steder, og jeg følte meg flekkete. Andre steder niholdt selvbruningen seg fast, som rundt håndledd og ankler. Det var ikke så vakkert, det så ut som jeg hadde vært ute og lekt i åkeren, og driten hadde lagt seg i render.😂 

Jeg kunne støttet bedriften med enda mer penger og kjøpt tan remover i tillegg, men jeg er lat, og med andre selvbruninger har det ikke vært nødvendig med slike produkter. Om det at tanen skal fade på en så utrolig ulekker måte er gjort med overlegg for å selge tan remover, skal jeg ikke spekulere i.

Det positive er at den tørker fortere enn en del andre selvbruninger jeg har prøvd. Det er bra fordi jeg kan ikke utstå den ekle klebete følelsen av selvbruning før man får skyldt seg. Den lukter også ganske sterkt av kokos, noe jeg syns at er kvalmende, men det dunstet heldigvis raskt bort. Eller kanskje luktesansen min ble bedøvet, jeg vet ikke.

For å oppsummere: Det kan hende at jeg prøver medium hvis jeg finner den på tilbud. Å betale fullpris kjenner jeg at ikke frister. Jeg holder meg til st. Tropez sin express mousse, jeg.

Av erfaring beskriver du akkurat hvordan medium virker. Same shit!

• Liker 14
Skrevet
Lalunagoid skrev (32 minutter siden):

Av erfaring beskriver du akkurat hvordan medium virker. Same shit!

Takker! Penger spart 😅

• Liker 14
Annonse
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (48 minutter siden):

Takker! Penger spart 😅

👍👍

• Liker 4
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (3 timer siden):

Det forklarer iallfall hvorfor SE må smøre seg med selvbruning hver eneste dag... det virker iallfall som om hun gjør det 🙄

Det at selvbruningen blir liggende enkelte steder slik at man blir seende skitten ut, har jeg sett flere ganger når SE har vist frem sitt resultat med selvbruningen. Særlig på hendene. Det ser virkelig ikke bra ut. 

• Liker 20
Skrevet
lillepersille123 skrev (3 timer siden):

Det er Trygve Skaug

Er det noe du tror, eller har hun bekreftet det?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi kan diskutere oss i hjel på hvem denne forfatteren som har ombestemt og trukket seg er, for hele poenget er vel mer den at hun ikke er attraktivt hos diverse forfattere når hun har null forståelser før hvordan hun framtrer og framstiller seg selv som privat og offentlig. Om hun vil bli tatt seriøst i forfatter verden så burde hun skjerpe seg meget kraftig. Det og være en forfatter er ikke bare en forretningsrolle men også en meget personlig valg for mange som har skrevet bøker i hele sitt liv. Det er ikke bare og stå opp en dag å bestemme seg for å skrive en bok. Man må ha et tilknytning til hvordan uttrykker seg gjennom ordene og ikke minste hvordan man gjør seg både forstått, glad, sårbar, sint, engasjert etc. Det er noe jeg overhode ikke ser hos SE  og det baseres på at hun hele tiden skal være et "offer" i ordene sine, handlingene og alle disse over seksualiserte bildene som hun daglig legger ut for verden.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...