MaleficentAurora Skrevet 7. april 2021 #22642 Skrevet 7. april 2021 bonsaijenta skrev (Akkurat nå): Har hun tatt foxy eyes? Det har hun gjort for lenge siden. Om hun har gjort det igjen skal jeg ikke si noe på. Men tviler på at man kan utføre foxy eyes flere ganger. 11
bonsaijenta Skrevet 7. april 2021 #22643 Skrevet 7. april 2021 MaleficentAurora skrev (Akkurat nå): Det har hun gjort for lenge siden. Om hun har gjort det igjen skal jeg ikke si noe på. Men tviler på at man kan utføre foxy eyes flere ganger. Åhja, jeg følger ikke henne fast. Kun når snapen hennes dukker opp på feeden min. Så jeg så bare at brynene hennes ser så unaturlig plassert på panna😲 4
Roadrunner Skrevet 7. april 2021 #22644 Skrevet 7. april 2021 Consita skrev (18 timer siden): https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/dlqeOB/25-under-25-influencerne-slipper-unna?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row7_pos2 Denne burde distribueres i alle "influenser"-trådene på forumet. Og kommentarfeltet under innlegget er vel så interessant! 18
MaleficentAurora Skrevet 7. april 2021 #22645 Skrevet 7. april 2021 bonsaijenta skrev (1 minutt siden): Åhja, jeg følger ikke henne fast. Kun når snapen hennes dukker opp på feeden min. Så jeg så bare at brynene hennes ser så unaturlig plassert på panna😲 Følger henne ikke fast heller. Men får med meg ting om henne likevel, til tross for at jeg har blokkerte henne på av SoMe som kan blokkeres. Har fått nok av hvordan hun misbrukere rollen som influencere og hele tiden "stakkarslig gjøre" seg med ordet "offer" som er blitt hennes standard varemerke når verden ikke går etter hennes vilje å ønske. 18
bonsaijenta Skrevet 7. april 2021 #22646 Skrevet 7. april 2021 MaleficentAurora skrev (Akkurat nå): Følger henne ikke fast heller. Men får med meg ting om henne likevel, til tross for at jeg har blokkerte henne på av SoMe som kan blokkeres. Har fått nok av hvordan hun misbrukere rollen som influencere og hele tiden "stakkarslig gjøre" seg med ordet "offer" som er blitt hennes standard varemerke når verden ikke går etter hennes vilje å ønske. Ja, jeg blokkerte henne på IG for lengst, men titter innom her når det skrives om henne i avisene. Det holder for meg☺️ 11
Gjest Finlay Skrevet 7. april 2021 #22647 Skrevet 7. april 2021 Roadrunner skrev (6 timer siden): Denne burde distribueres i alle "influenser"-trådene på forumet. Enig!
mjaus Skrevet 7. april 2021 #22648 Skrevet 7. april 2021 Den største dobbeltmoralen til Sophie Elise er nok at hun kjemper for å ikke seksualisere kropper, så hun skal få lov til å legge ut bilder av kroppen sin.. fordi "kroppen er ikke seksuell, det er du som er pervers" blah blah blah. Ok, men det er umulig å ta henne seriøst på det. Hun har faktisk tatt silikon, rumpeoperasjon, holder kroppen sin fit(eneste bra) OG har operert _kjønnsleppene_ av alle ting. Hun seksualiserer seg selv med vilje, blir shama for det og unnskylder det med at kropp er kropp. Unnskyld men, nei.. Sophie er ikke den jeg vil høre på angående det temaet😅 34
Gjest Finlay Skrevet 8. april 2021 #22649 Skrevet 8. april 2021 Kropp er kropp i naturlige settinger, operert eller ei. Kropp er ikke bare kropp når man blotter puppene på restaurant, eller viser skinkene foran slottet mens man ønsker at Sverre Magnus kommer forbi. Sophie Elise seksualiserer seg selv i alle mulige - og umulige situasjoner - og nyter det. Åpenbart. De som ikke bifaller, har en undertrykt seksualitet, og kan ikke akseptere at folk (Sophie Elise) kan være både sexy og smarte. Det er altså mottakeren som har et problem. Forstå det den som kan🤷♀️😂
Isild Skrevet 8. april 2021 #22650 Skrevet 8. april 2021 Roadrunner skrev (21 timer siden): Denne burde distribueres i alle "influenser"-trådene på forumet. Og kommentarfeltet under innlegget er vel så interessant! Veldig interressant kommentarfelt. Hvis man ikke tar for gitt at det er de samme som kommenterer og debatterer der som her, så er det helt tydelig at det er flere enn "oss" her på KG som har et kritisk blikk på influencere og det de "selger". 16
Isild Skrevet 8. april 2021 #22651 Skrevet 8. april 2021 Finlay skrev (25 minutter siden): Kropp er kropp i naturlige settinger, operert eller ei. Kropp er ikke bare kropp når man blotter puppene på restaurant, eller viser skinkene foran slottet mens man ønsker at Sverre Magnus kommer forbi. Sophie Elise seksualiserer seg selv i alle mulige - og umulige situasjoner - og nyter det. Åpenbart. De som ikke bifaller, har en undertrykt seksualitet, og kan ikke akseptere at folk (Sophie Elise) kan være både sexy og smarte. Det er altså mottakeren som har et problem. Forstå det den som kan🤷♀️😂 "Fenomenet Sophie Elise" begynner å bli fascinerende nå som hun for lengst har forlatt jenterommet og "venninneblogging". Det er liten tvil om at hun har lyst til å være både sexy og smart. Det virker som om det er målet hennes å bli sett på som det. Veien dit har vært å fullstendig endre utseendet sitt, velge "hjertesaker" som slår an osv. Det virker som hun har en "mal". Når hun så får spørsmål til denne fullstendige omkonstureringen av utseendet og seksualiseringen i reklamene sine, så "projisererer" hun det over på krikiteren: "Det er DINE tanker om min kropp som er seksualiserte". Så da kan man jo spørre seg om det hun egentlig vil er å avseksualisere det som er nedarvet i mennesket (mannens) seksuelle tiltrekning? "Fy deg som tenner på en kvinnekropp som poserer lettkledd" ? Men, det er jo ikke det heller, hun sier jo at hun elsker å være sexy, så da er det bare et merkelig angrep på kritikerne. Det ville kanskje skade den delen av imagen som går på å være smart å stå for at hun elsker å være "digg" på nettet, men overhodet ikke takler negative tilbakemeldinger? Hun vet rett og slett ikke hva hun skal gjøre med de, for de kolliderer med malen og planen om å bli et ikon (Jeg bruker ordet ikon fordi hun selv en gang sa at hun så for seg å slå igjennom på mange arenaer: musikk, forfatter ++, ganske grandiose planer mao) Men har hun egentlig disse talentene? Motargumentene hun kommer med når hun knebler debattene ved å kun svare i egne kommentarfelt fordummer bare. Det hele fremstår så enkelt etterhvert som at hun har et overdrevent stort behov for å ses som deilig og smart, hylles, være banebrytende, en viktig stemme, og hun vil at det skal være ikonisk at nettopp hun er lettkledd. Hun vil ikke at det skal være tacky- hun vil at det skal være kunsterisk og poetisk. Det er det at ikke alle ser det slik hun gjør i sitt bilde som er så grusomt for henne. Det er vel derfor Gullbarbie var så grusomt også. 31
Gasellen Skrevet 8. april 2021 #22652 Skrevet 8. april 2021 Isild skrev (6 timer siden): "Fenomenet Sophie Elise" begynner å bli fascinerende nå som hun for lengst har forlatt jenterommet og "venninneblogging". Det er liten tvil om at hun har lyst til å være både sexy og smart. Det virker som om det er målet hennes å bli sett på som det. Veien dit har vært å fullstendig endre utseendet sitt, velge "hjertesaker" som slår an osv. Det virker som hun har en "mal". Når hun så får spørsmål til denne fullstendige omkonstureringen av utseendet og seksualiseringen i reklamene sine, så "projisererer" hun det over på krikiteren: "Det er DINE tanker om min kropp som er seksualiserte". Så da kan man jo spørre seg om det hun egentlig vil er å avseksualisere det som er nedarvet i mennesket (mannens) seksuelle tiltrekning? "Fy deg som tenner på en kvinnekropp som poserer lettkledd" ? Men, det er jo ikke det heller, hun sier jo at hun elsker å være sexy, så da er det bare et merkelig angrep på kritikerne. Det ville kanskje skade den delen av imagen som går på å være smart å stå for at hun elsker å være "digg" på nettet, men overhodet ikke takler negative tilbakemeldinger? Hun vet rett og slett ikke hva hun skal gjøre med de, for de kolliderer med malen og planen om å bli et ikon (Jeg bruker ordet ikon fordi hun selv en gang sa at hun så for seg å slå igjennom på mange arenaer: musikk, forfatter ++, ganske grandiose planer mao) Men har hun egentlig disse talentene? Motargumentene hun kommer med når hun knebler debattene ved å kun svare i egne kommentarfelt fordummer bare. Det hele fremstår så enkelt etterhvert som at hun har et overdrevent stort behov for å ses som deilig og smart, hylles, være banebrytende, en viktig stemme, og hun vil at det skal være ikonisk at nettopp hun er lettkledd. Hun vil ikke at det skal være tacky- hun vil at det skal være kunsterisk og poetisk. Det er det at ikke alle ser det slik hun gjør i sitt bilde som er så grusomt for henne. Det er vel derfor Gullbarbie var så grusomt også. Når SE føler deg angrepet skyter hun vilt rundt seg i forsvar og aner ikke selv hvem hun skyter. Hun er en løs kanon på dekk og vet ikke selv hva hun vil. Bare at hun vil tjene penger og at det er synd i henne. Hele opplegget med at hun selv ble så påvirket at hun opererte hver eneste kroppsdel fordi hun ikke følte seg pen nok og at hun nå påfører andre jenter det samme psykiske og fysiske presset bare fordi hun liker likes, oppmerksomhet og penger er ganske fælt å tenke på. 36
Gjest Kefalinia Skrevet 11. april 2021 #22653 Skrevet 11. april 2021 Er det noen her som tør å skrive direkte til SE AS? Selvmotsigende, løyner, offer-mentalitet, m.m. Nå har hun lagd en vlog om sin nye bil. Om hun ønsker privatliv og verne om seg selv, sitt hjem, og sin bil, så legger man ikke ut en youtube video der man har kjøpt seg Porsche for å vise den til verden. Det er ingen jeg kjenner som har slike biler som gjør det. Hun tror hun er Norges største kjendis og vil være som Kardashians. Jeg synes faktisk hun er en av Norges farligste forbilder jeg. Beklager å si det. Ikke nødvendigvis på grunn av hvordan hun kler (ikke kler seg) seg og hva hun legger ut, men at hun lyver, gir seg selv diagnoser, skryter, skjuler reklame, opererer kjønnslepper (hvem fader gjør det?), og det er så tydelig at hun trenger hjelp. Hvorfor griper ikke foreldrene inn, selv om hun er over 18 år? Man gjør jo som man selv vil her i verden, men man kan jo veilede litt på veien.... Utrolig glad for at jeg ikke har en sønn, og ikke en datter i dagens samfunn.
DianaV Skrevet 11. april 2021 #22654 Skrevet 11. april 2021 Kefalinia skrev (25 minutter siden): Er det noen her som tør å skrive direkte til SE AS? Selvmotsigende, løyner, offer-mentalitet, m.m. Nå har hun lagd en vlog om sin nye bil. Om hun ønsker privatliv og verne om seg selv, sitt hjem, og sin bil, så legger man ikke ut en youtube video der man har kjøpt seg Porsche for å vise den til verden. Det er ingen jeg kjenner som har slike biler som gjør det. Hun tror hun er Norges største kjendis og vil være som Kardashians. Jeg synes faktisk hun er en av Norges farligste forbilder jeg. Beklager å si det. Ikke nødvendigvis på grunn av hvordan hun kler (ikke kler seg) seg og hva hun legger ut, men at hun lyver, gir seg selv diagnoser, skryter, skjuler reklame, opererer kjønnslepper (hvem fader gjør det?), og det er så tydelig at hun trenger hjelp. Hvorfor griper ikke foreldrene inn, selv om hun er over 18 år? Man gjør jo som man selv vil her i verden, men man kan jo veilede litt på veien.... Utrolig glad for at jeg ikke har en sønn, og ikke en datter i dagens samfunn. Folk prøver jo å skrive i kommentarfeltet. Hvis det ikke blir slettet, blir de angrepet av henne selv og/eller blodfansen. Mange har skrevet artikler rettet til henne, men hun svarer ikke på kritikk og er ikke tilgjengelig for kommentar. Sikkert mange som sender henne DM også, men det er jo ingenting som nytter når hun lever i bobla si og det er alle andre det er noe galt med. Hun er jo bare ei ung jente som prøver å finne sin vei i livet. 22
Djungelvrål Skrevet 11. april 2021 #22655 Skrevet 11. april 2021 Kefalinia skrev (1 time siden): Er det noen her som tør å skrive direkte til SE AS? Selvmotsigende, løyner, offer-mentalitet, m.m. Nå har hun lagd en vlog om sin nye bil. Om hun ønsker privatliv og verne om seg selv, sitt hjem, og sin bil, så legger man ikke ut en youtube video der man har kjøpt seg Porsche for å vise den til verden. Det er ingen jeg kjenner som har slike biler som gjør det. Hun tror hun er Norges største kjendis og vil være som Kardashians. Jeg synes faktisk hun er en av Norges farligste forbilder jeg. Beklager å si det. Ikke nødvendigvis på grunn av hvordan hun kler (ikke kler seg) seg og hva hun legger ut, men at hun lyver, gir seg selv diagnoser, skryter, skjuler reklame, opererer kjønnslepper (hvem fader gjør det?), og det er så tydelig at hun trenger hjelp. Hvorfor griper ikke foreldrene inn, selv om hun er over 18 år? Man gjør jo som man selv vil her i verden, men man kan jo veilede litt på veien.... Utrolig glad for at jeg ikke har en sønn, og ikke en datter i dagens samfunn. Det er mange som opererer kjønnslepper, hun skrev om operasjonen på bloggen for noe år siden og påsto at det var på medisinsk grunnlag. I den siste boken skiver hun om noe så dumt som "fitteskam" og at hun opererte ene og alene fordi hun ikke likte utseende på underlivet sitt. Flere løgner selvsagt. Det var veldig viktig for henne å dele dette og igjen skape fullstendig unødvendige komplekser hos fjortisene. Det var mange tråder som ble opprettet her om intimkirurgi i kjølvannet av boken. Mange som ville skjære i friskt vev uten grunn. 20
MaleficentAurora Skrevet 11. april 2021 #22656 Skrevet 11. april 2021 Vi får se hvor lang tid det vil ta før SE skriker for full hals igjen, at den nye bilen har blitt utsatt for hærverk ift punkterte dekker.......... 13
Missy1 Skrevet 11. april 2021 #22657 Skrevet 11. april 2021 Peonjenta skrev (27 minutter siden): Det er mange som opererer kjønnslepper, hun skrev om operasjonen på bloggen for noe år siden og påsto at det var på medisinsk grunnlag. I den siste boken skiver hun om noe så dumt som "fitteskam" og at hun opererte ene og alene fordi hun ikke likte utseende på underlivet sitt. Flere løgner selvsagt. Det var veldig viktig for henne å dele dette og igjen skape fullstendig unødvendige komplekser hos fjortisene. Det var mange tråder som ble opprettet her om intimkirurgi i kjølvannet av boken. Mange som ville skjære i friskt vev uten grunn. Hun burde heller gått ut og advart unge jenter, hvis hun så absolutt måtte nevne den underlivsoperasjonen. En slik operasjon innebærer risiko for at man kan miste følelsen der nede. Da bør man så absolutt ikke operere men mindre man har store smerter/plager. Risikoen for infeksjoner i ettertid er også stor 😕 Jeg har selv plager, men ikke så store at det ville vært verdt risikoen. 15
Gjest Kefalinia Skrevet 11. april 2021 #22658 Skrevet 11. april 2021 Peonjenta skrev (5 timer siden): Det er mange som opererer kjønnslepper, hun skrev om operasjonen på bloggen for noe år siden og påsto at det var på medisinsk grunnlag. I den siste boken skiver hun om noe så dumt som "fitteskam" og at hun opererte ene og alene fordi hun ikke likte utseende på underlivet sitt. Flere løgner selvsagt. Det var veldig viktig for henne å dele dette og igjen skape fullstendig unødvendige komplekser hos fjortisene. Det var mange tråder som ble opprettet her om intimkirurgi i kjølvannet av boken. Mange som ville skjære i friskt vev uten grunn. Det er det ja. Jeg har ikke hørt om noen som har gjort det, uten om henne. Det må gjøre fryktelig vondt 😮 Er det noe jeg aldri har tenkt over, så er det hvordan min vagina ser ut. Den har to funksjoner for meg. Å lage og føde barn. Hehe... Det er ingen som har like kropper og kroppsdeler, hverken menn eller kvinner. Må være fryktelig å ha så dårlig selvbilde av man vil operere kjønnslepper, dersom det ikke ligger tunge medisinske grunner bak. Det tror jeg ikke hun har, for hun har jo operert så mye.
Hulderen Skrevet 11. april 2021 #22659 Skrevet 11. april 2021 Jeg tviler på at SE har opperert kjønnsleppene sine. Hun har jo løyet om alle de andre operasjonene sine, ved at hun først hevdet at hun ikke hadde tatt noen operasjon (bortsett fra den som ble filmet), men har i ettertid måttet innrømme det når folk har påvist forskjellen. Så hvorfor fortelle om en operasjon som ikke syns, og som aldri villet bli oppdaget om hun ikke selv sa det? Å påstå at hun har tatt underlivsoperasjon er bare for å få oppmerksomhet. Hun skryter jo av å være den første influenceren/kjendisen som har stått frem med noe sånt. Det er en veldig liten andel som har så store kjønnslepper at det hemmer dem i hverdagen. Så litt for tilfeldig at akkurat hun skal være blant dem. 5
Djungelvrål Skrevet 11. april 2021 #22660 Skrevet 11. april 2021 Hulderen skrev (8 minutter siden): Jeg tviler på at SE har opperert kjønnsleppene sine. Hun har jo løyet om alle de andre operasjonene sine, ved at hun først hevdet at hun ikke hadde tatt noen operasjon (bortsett fra den som ble filmet), men har i ettertid måttet innrømme det når folk har påvist forskjellen. Så hvorfor fortelle om en operasjon som ikke syns, og som aldri villet bli oppdaget om hun ikke selv sa det? Å påstå at hun har tatt underlivsoperasjon er bare for å få oppmerksomhet. Hun skryter jo av å være den første influenceren/kjendisen som har stått frem med noe sånt. Det er en veldig liten andel som har så store kjønnslepper at det hemmer dem i hverdagen. Så litt for tilfeldig at akkurat hun skal være blant dem. Hun opererte ikke fordi den hemmet henne men fordi den ikke var perfekt i hennes forvridde standard. Vi snakker om en kvinne som utfører gjennomsnittlig 2 fullstendig unødvendige operasjoner fast årlig. Det er klart at ikke underlivet hennes skal være naturlig når ingenting annet ved henne er det! 26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå