Gjest Finlay Skrevet 31. mars 2021 #22561 Skrevet 31. mars 2021 Fantastisk av Nesbø. Han behøver ikke SE til å kaste glans over bøkene sine nei, han kunne like gjerne ikke brydd seg om hvor bøkene selges fra. Men det gjør han altså👍
Hulderen Skrevet 31. mars 2021 #22562 Skrevet 31. mars 2021 J.. skrev (12 timer siden): Nesbø lot ikke SE bruke bøkene hans i bokklubben sin,å hun ranter om det i nyeste YT video.. "Alle får jo til og med betalt,så forstår ikke hvorfor.." lol. «Til og med betalt»? Mener hun at de ikke skulle fått betalt? Det er jo både snakk om hvor mye betalt man får og hvordan boken promoteres. Er det ikke sånn at de til og med forandrer på forsiden av boken? At en kjent forfatter ikke ønsker å knyttes opp mot SE, skjønner jeg godt. Forfatterne har vel også forpliktelser overfor forlaget sitt. De kan ikke bare utgi en bok som et forlag har rettigheter til på et annet forlag uten videre. 21
DianaV Skrevet 31. mars 2021 #22563 Skrevet 31. mars 2021 Dette viser jo bare hvor utrolig grandiose tanker hun har om seg selv og egen relevans, hun lever virkelig i en rosa boble. Bare å sitte og sutre til kamera om dette, det er såååå pinlig. Herlig med Nesbø! Visste det var integritet i den karen. Tror jeg hadde brent alle Nesbø bøkene mine hvis han hadde samarbeidet med SE 😂 44
Trolltunga Skrevet 31. mars 2021 #22564 Skrevet 31. mars 2021 J.. skrev (13 timer siden): Han hadde faktisk sagt til forlaget deres at han ikke ville samarbeide med henne på grunn av nettopp det,da han hadde sett hvordan hun holder på i SoMe/YT. "Føler meg så dømt av noen jeg beundrer.." Ja men så er det nettopp det at handlinger har konsekvenser. Hvorfor skal en vellykket,rik forfatter selge seg ut til SEs siste prosjekt,når han ikke må. Tommel opp for Nesbø. Hvor har du dette fra, at det er Nesbø det er snakk om? 4
Vipser Skrevet 31. mars 2021 #22565 Skrevet 31. mars 2021 Prøvde å se litt bloggforfatteren å høre om samarbeidet. Det er en mannlig forfatter som snakker om kjærlighet, inkludering og empati. also, hvis det er så irriterende med blondt øyenbryn, så bruk permanent øyenbrynsfarge som oss andre dødelige 😂 2
J.. Skrevet 31. mars 2021 #22566 Skrevet 31. mars 2021 Trolltunga skrev (1 time siden): Hvor har du dette fra, at det er Nesbø det er snakk om? Hun har snakket om at hun ønsker å samarbeide med han opptil flere ganger før i tidligere videoer,som hun også nevner i denne videoen. 8
Trolltunga Skrevet 31. mars 2021 #22567 Skrevet 31. mars 2021 J.. skrev (31 minutter siden): Hun har snakket om at hun ønsker å samarbeide med han opptil flere ganger før i tidligere videoer,som hun også nevner i denne videoen. Men hun snakket om at denne forfatteren representerte og snakket mye om kjærlighet og inkludering. Så langt jeg vet dr ikke Nesbø en som snakker særlig mye om det. Tenker heller det er Trygve Skaug, jeg. 5
Gjest Finlay Skrevet 31. mars 2021 #22568 Skrevet 31. mars 2021 Trolltunga skrev (18 minutter siden): Men hun snakket om at denne forfatteren representerte og snakket mye om kjærlighet og inkludering. Så langt jeg vet dr ikke Nesbø en som snakker særlig mye om det. Tenker heller det er Trygve Skaug, jeg. Jeg tror heller ikke det er Nesbø. Tenkte et øyeblikk på Erlend Loe, men han er vel heller ikke kjent for å snakke spesielt mye om kjærlighet og inkludering. Men det spiller ikke så stor rolle hvem det er egentlig. Det viktigste er at SE ser at det er flere enn KG og Press.no som reagerer på det hun driver med.
Trolltunga Skrevet 31. mars 2021 #22569 Skrevet 31. mars 2021 Vipser skrev (1 time siden): Prøvde å se litt bloggforfatteren å høre om samarbeidet. Det er en mannlig forfatter som snakker om kjærlighet, inkludering og empati. also, hvis det er så irriterende med blondt øyenbryn, så bruk permanent øyenbrynsfarge som oss andre dødelige 😂 Tenker heller det er snakk om Trygve Skaug, jeg, ikke Nesbø. 5
hulillerunde Skrevet 31. mars 2021 #22570 Skrevet 31. mars 2021 Trolltunga skrev (1 time siden): Tenker heller det er snakk om Trygve Skaug, jeg, ikke Nesbø. Tror du har helt rett i at det er Trygve Skaug ut fra hva hun sier i videoen. 8
*Stjerne*støv* Skrevet 31. mars 2021 #22571 Skrevet 31. mars 2021 Jeg klarer ikke å sette fingeren på det.. men dere er noe som er forandret med ansiktet hennes IGJEN! Har sett dette over noen uker nå. Håper hun klarer å innse at hun har en avhengighet. De legene som har så lav moral til å operere henne (med så korte mellomrom) er leger som kun tenker på 💵 men det er også det resultatet hun får. Dyktige kirurger vil ikke røre henne med sin skalpell 22
Trolltunga Skrevet 31. mars 2021 #22572 Skrevet 31. mars 2021 *Stjerne*støv* skrev (1 time siden): Jeg klarer ikke å sette fingeren på det.. men dere er noe som er forandret med ansiktet hennes IGJEN! Har sett dette over noen uker nå. Håper hun klarer å innse at hun har en avhengighet. De legene som har så lav moral til å operere henne (med så korte mellomrom) er leger som kun tenker på 💵 men det er også det resultatet hun får. Dyktige kirurger vil ikke røre henne med sin skalpell Enig. Tror det er noe botox i panna eller rundt øynene. Det er der jeg føler det sitter, for øynene ser helt rare ut når hun forsøker å ha mimikk i ansiktet. 14
Gjest Lin11 Skrevet 31. mars 2021 #22573 Skrevet 31. mars 2021 Finlay skrev (4 timer siden): Jeg tror heller ikke det er Nesbø. Tenkte et øyeblikk på Erlend Loe, men han er vel heller ikke kjent for å snakke spesielt mye om kjærlighet og inkludering. Men det spiller ikke så stor rolle hvem det er egentlig. Det viktigste er at SE ser at det er flere enn KG og Press.no som reagerer på det hun driver med. Jeg er enig. Fint å se at ikke alle selger sjela si så sant det er godt nok betalt (som U.L).
MaleficentAurora Skrevet 31. mars 2021 #22574 Skrevet 31. mars 2021 "De forfattere som har takket Nei til å være en del av bokklubben min ser på seg for å være for kule til å assosieres med meg eller mitt navn" Sitere fra YP videoen hennes. Hva i huleste skal det bety? Snakk om å være 14tiss i språket sitt. Takk gud for at mange forfattere har hatt vett nok til å beskytte sitt gode navn å rykte mot henne. Tenkt å være forfattere i hele sitt liv å har gitt mange gode bøker som har skapt glede for mange. Så er det ett navn som kan få det hele til å ramle sammen slik at forfatteren mister inntektskilden sin🙈 Jeg har respekt for de som sier nei til SE som influencere og "forfattere" . For meg så er hun ikke noe forfatter slik jeg anser Nesbø å være f.eks. 39
Gasellen Skrevet 31. mars 2021 #22575 Skrevet 31. mars 2021 Er det noen her som faktisk har testet selvbruningen hennes? Ser ofte når hun legger ut bilder at hun kan se "skitten ut". Ser det spesielt godt på instatoryen nylig hvor hun reklamerte for extensions. Hun ser ut som hun har løpt igjennom en ørken og ikke vaska seg på en uke. Mulig produktet er bra men at hun har brukt en for mørk farge? 10
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 31. mars 2021 #22576 Skrevet 31. mars 2021 (endret) . Endret 12. mars 2022 av Nasse Nøff ❤
korallrev Skrevet 31. mars 2021 #22577 Skrevet 31. mars 2021 *Stjerne*støv* skrev (3 timer siden): Jeg klarer ikke å sette fingeren på det.. men dere er noe som er forandret med ansiktet hennes IGJEN! Har sett dette over noen uker nå. Håper hun klarer å innse at hun har en avhengighet. De legene som har så lav moral til å operere henne (med så korte mellomrom) er leger som kun tenker på 💵 men det er også det resultatet hun får. Dyktige kirurger vil ikke røre henne med sin skalpell Noe med leppene også? Jeg ser også en endring, men vanskelig å si nøyaktig. 6
Lalunagoid Skrevet 31. mars 2021 #22578 Skrevet 31. mars 2021 Gasellen skrev (5 minutter siden): Er det noen her som faktisk har testet selvbruningen hennes? Ser ofte når hun legger ut bilder at hun kan se "skitten ut". Ser det spesielt godt på instatoryen nylig hvor hun reklamerte for extensions. Hun ser ut som hun har løpt igjennom en ørken og ikke vaska seg på en uke. Mulig produktet er bra men at hun har brukt en for mørk farge? Spot on, jeg så skitten og gulbrun ut i en uke. Ga meg selv husarrest den uken. Jeg prøvde medium og den var for mørk. Når du først har smurt deg inn nytter det ikke å skrubbe. Fargen bare blir mørkere og mørkere. Ikke noe for meg. Ikke noe å anbefale, hvis du ikke vil se ut som en mørke oransje influenser. 16
Gasellen Skrevet 31. mars 2021 #22579 Skrevet 31. mars 2021 Lalunagoid skrev (35 minutter siden): Spot on, jeg så skitten og gulbrun ut i en uke. Ga meg selv husarrest den uken. Jeg prøvde medium og den var for mørk. Når du først har smurt deg inn nytter det ikke å skrubbe. Fargen bare blir mørkere og mørkere. Ikke noe for meg. Ikke noe å anbefale, hvis du ikke vil se ut som en mørke oransje influenser. Interessant. Det virker jo som det selger bra og er ett produkt folk kjøper flere ganger? Men for all del. Det er mange som liker å se oransje ut også 3
Gjest Kefalinia Skrevet 31. mars 2021 #22580 Skrevet 31. mars 2021 Frøken888 skrev (På 26.3.2021 den 19.31): Har hun operert brystene sine igjen? Syns de er blitt så store. Ja, det lurte jeg på også.. Hun tok jo ut alt så og si, men nå er det runde og faste pupper. Det viser igjen at hun er selvmotsigende. Hun er besatt av kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå