Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Helt utrolig at hun fortsatt kommer med det argumentet at hun bare er en jente som prøver å finne ut av livet. Hun er voksen, ikke et barn og heller ikke en ungdom. Hun har vært myndig i 8 år, og er på vei mot tredveårene. Hun tjener flere millioner i året på en JOBB. På jobb må man tåle tilbakemeldinger på det man gjør feil, uten å legge skylden på at man er ung. Å være ung er ingen unnskyldning for å ikke legge seg flat når man begår en feil på jobb. Det er rett og slett massiv ansvarsfraskrivelse det hun driver med. 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 48
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alvea skrev (6 timer siden):

Jeg har også stemt. Noen som vet når kåringen er? Fant ingen informasjon om dette. Fant heller ingen informasjon om hvor ofte man kan stemme (har stemt tre ganger). 

10 februar tror jeg:)

Skrevet
Uatskillelig skrev (5 timer siden):

Helt utrolig at hun fortsatt kommer med det argumentet at hun bare er en jente som prøver å finne ut av livet. Hun er voksen, ikke et barn og heller ikke en ungdom. Hun har vært myndig i 8 år, og er på vei mot tredveårene. Hun tjener flere millioner i året på en JOBB. På jobb må man tåle tilbakemeldinger på det man gjør feil, uten å legge skylden på at man er ung. Å være ung er ingen unnskyldning for å ikke legge seg flat når man begår en feil på jobb. Det er rett og slett massiv ansvarsfraskrivelse det hun driver med. 

Nettopp. Og så utrolig dumt at ikke flere ser dette og gjennomskuer hvor utrolig patetisk det går an å bli

Skrevet
hulillerunde skrev (14 timer siden):

Hun er en helt spesiell utgave av dum! Hun utviser INGEN evne til refleksjon eller selvransakelse, og med tanke på den plattformen hun har så er det skummelt! Jeg lurer veldig på hva hun snakker med psykologen sin om, og hvordan denne responderer på det hun sier. 

Fristende å tro at det er "medhårs-terapi", ellers hadde hun nok bare sluttet hos vedkommende. 

• Liker 13
Skrevet
Christiane_W skrev (14 timer siden):

Jeg mener hun er kalkulerende. Da SE møtte Kristin Gjelsvik i Debatten på NRK for et par år siden var det en særdeles nedtonet utgave av henne som dukket opp. Naturlig sminke, ingen smykker og konservativt antrekk. Tilfeldig? Tro'kke det!

sophie-elise-isachsen-debatt-nrk.jpg

b048419a-80d2-4be5-b2c5-4d327b8f4b39?fit

Hun sa jo selv i podcasten sin at det var helt bevisst. 

• Liker 19
Skrevet
Gasellen skrev (9 minutter siden):

Husk å tilføye hårsekkene hun tatoerte på bak ørene, øyevippene hun har limt på, extensions hun har flettet inn og akrylneglene hun har sveiset på. 

Forøvrig er nominerer jeg denne kommentaren til månedens kommentar på Insta 

FA708291-7799-4EF3-8F0A-BF8E81EB7842.jpeg

Jeg nevnte operasjoner,derfor jeg ikke tok med botox,restylane,fettfyll i lepper,tatovert sminke,tatovert hårfeste,løshår/negler.

Rett å slett - det som finnes for å "forbedre" utseende er gjort.

• Liker 6
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Jeg nevnte operasjoner,derfor jeg ikke tok med botox,restylane,fettfyll i lepper,tatovert sminke,tatovert hårfeste,løshår/negler.

Rett å slett - det som finnes for å "forbedre" utseende er gjort.

Jeg regner med vi får høre om den dramatiske rumpehulloperasjonen i neste bok. Det er vel det eneste hun ikke har endret på. 

(Eller har hun.....?) 

Iom at hun hovedsaklig lever av salg av bøker og ikke brunkrem, annonser og undertøy regner jeg med hun allerede er godt i gang med neste bok. 

• Liker 16
Skrevet

Jeg tenker at det er slående at SE AS aldri tar til seg eller vurderer kritikken som blir rettet mot bedriften. Mener bedriftseier at de ansatte er helt ufeilbarlige eller at daglig leder aldri tar noen feilvurderinger? Det virker ikke som om det er et alternativ å forholde til kritikken på en måte som krever selvransakelse eller «gjennomgang av rutiner». Meget spesiell oppførsel som bare underbygger inntrykket om at gullbarbien er velfortjent

• Liker 18
Skrevet

Preppes til ny runde i Debatten eller lignende?

Lol.

Uten tvil en strategi bak dette.

20210114_124643.jpg

20210114_124632.jpg

20210114_124622.jpg

• Liker 23
Skrevet

Skjønner ikke at folket media gir henne oppmerksomhet 

Uten oppmerksomhet er hun borte i fra media kjapt 

• Liker 18
Gjest Jeeeeeeea
Skrevet
Gasellen skrev (1 time siden):

Husk å tilføye hårsekkene hun tatoerte på bak ørene, øyevippene hun har limt på, extensions hun har flettet inn og akrylneglene hun har sveiset på. 

Forøvrig er nominerer jeg denne kommentaren til månedens kommentar på Insta 

FA708291-7799-4EF3-8F0A-BF8E81EB7842.jpeg

Årets kommentar! 

Skrevet
AntiBullshit skrev (7 minutter siden):

Ai ai, hun fremstår utrolig bitter og barnslig. Stakkars lille jenta som blir «hatet av hele Norge» fordi hun «bryr seg om utseende». Hun serverer følgerne sine bare reinspikka stråmannsargumentasjon/hersketeknikk - veldig sjarmerende. Jeg har full forståelse for at hun personlig har en del utskiftning av venner og omgangskrets når hun som bedriftseier ikke en gang takler kritikk som er rette mot noe så upersonlig som bedriftens  daglige driftsrutiner og markedsføringstaktikk.

Jeg klarer ikke helt godta at hun ikke forstår hva kritikken handler om. Men, hvis hun faktisk ikke forstår dette, har hun en kognitiv svikt, stakkars kvinne. Hvis hun forstår - og likevel velger å flytte fokus over på kjøpenegler og -hår, er hun slu og beregnende. Uansett hva som er sannheten bak de merkelige utspillene vi kan se nå, at hun fremstiller seg selv som en som blir «hatet» uten grunn, er det både tragisk og latterlig.

• Liker 28
Skrevet (endret)

Håper hun vinner Gullbarbien denne gangen da. Nominert har hun vel vært flere ganger, men det står hun godt i.

En "seier" derimot kan etablere større refleksjon rundt det at Sophie Elise ikke er så ufarlig som mange tror. De fleste yngre følgerne bryr seg neppe, men kanskje foreldre, lærere eller andre voksenpersoner i deres nærhet blir oppmerksomme på hva hun egentlig driver med.

Mange godt voksne vet jo hvem hun er, men forbinder henne mest med palmeoljesaken, dyrevern og på tur med Leo Ajkic i beste sendetid på NRK. Eller som"rådgiver" for Jonas Gahr Støre. De fleste aner ikke hva hun driver med på Instagram.

Så stem i vei, det er viktig at hun vinner! Vinneren får bra med oppmerksomhet i store media, så det betyr noe.

https://www.gullbarbie.no/

Endret av Finlay
Skrevet

Hun har løs

J.. skrev (42 minutter siden):

Preppes til ny runde i Debatten eller lignende?

Lol.

Uten tvil en strategi bak dette.

20210114_124643.jpg

20210114_124632.jpg

20210114_124622.jpg

Hun har helt tydelig løshår på dette bildet,  ser jo det ene festet over øret.    Og vi vet jo hvor tynt hår hun egentlig har.  Hvem tror hun at hun lurer?

• Liker 28
Skrevet
5 minutter siden, Apocalypte said:

Hun har løs

Hun har helt tydelig løshår på dette bildet,  ser jo det ene festet over øret.    Og vi vet jo hvor tynt hår hun egentlig har.  Hvem tror hun at hun lurer?

Det, samt

49 minutter siden, J.. said:

20210114_124622.jpg

"doesn't care about her looks" - hilsen mistet tellingen på antall kosmetiske operasjoner i ansiktet, extensions, normal hverdagssminke som de fleste andre bruker for å føle seg fresche og vel.

Jeg antar SE AS ikke vil eller kan ta til seg kritikken fordi den går på selve businessmodellen og dermed hele livsgrunnlaget?

Synes for så vidt også litt synd på henne. Uten å kjenne henne overhodet; det jeg ser er ikke person som har det særlig bra med seg selv.

• Liker 20
Gjest Tannbein
Skrevet (endret)

Så man bryr seg ikke om hvordan man ser ut hvis man ikke har løsnegler, løsvipper og løshår? Fy fader hun lever i en helt vill alternativ virkelighet.... Og hun har visst glemt at hun fremdeles har operert rumpa og hoftene flere ganger, at hun har operert kjønnsorganet sitt, at hun har operert puppene mange ganger, at hun har operert nesa fire ganger og kjeven én gang. For ikke å snakke om dusinvis av injeksjoner med Botox, restylane og fillers.

Endret av Tannbein

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...