Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenk å være så ego at man drasser med seg et spedbarn halve jorda rundt for å gjøre seg selv nesten ugjenkjennelig.....IGJEN!   Hvorfor er DET viktig når man er nybakt mor?

• Liker 28
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honningmor skrev (33 minutter siden):

Jeg ser akkurat slik ut når jeg får en kraftig allergisk reaksjon. Det kan jo være det?

Ja for all del, det kan være bare dét - jeg har ikke sett operasjonsarr enda denne runden, så jeg er åpen for å bli motbevist. Men, det som taler imot er 1) dette var spådd utifra se’s vanlige mønster, der hun i lang tid i forveien jobbet med å kunne forklare operasjonsresultatet som skulle komme noen måneder etter naturlig (gua sha og ansiktstape og massasje med strøm, det var jo ikke måte på hvor effektivt og oppstrammende hudpleierutinen hennes var) og at hun i tillegg hadde lagt opp et alibi for turen (fjerne silikonet i rumpa) og 2) ser du på bildene hun legger ut, så er det ikke vanskelig å se ar hun er totalt nyforelsket i seg selv - noe hun ofte er i noen uker etter hver operasjon. Da legger hun ut bilder med mye fokus på den nyopererte kroppsdelen, og man ser at hun ser på seg selv og den aktuelle kroppsdelen i skjermen mens hun filmer seg, samtidig som hun regelrett glitrer i øynene over synet av seg selv. Fremstår veldig psykelig, og hun følger samme mønster hver gang. 

I tillegg fjernet hun extensions for første gang på typ 15 år i forkant av turen, for så å sette de inn igjen sekundet hun var hjemme. I Norge har hun kranglet seg til å opereres med sminke og vipper og hår og negler, men i usa er de naturligvis mye strengere på dette. Og, det passer sikkert veldig bra å operere seg når hun allikevel skulle ha night nanny, og i tillegg var på ferie og kunne holde seg borte fra some.

I tillegg, hun svidde av 300.000 på turen, bare i flybilletter til seg selv og arsenalet av folk hun skulle ha med, og husene de bodde i. I tillegg kommer vel lønn til assistenten, joakim (han sa iallefall at han var i la på jobb) og night nanny. Jeg tror ikke hun hadde prioritert dette, hadde det ikke vært for hennes favorittgulrot i enden: operasjon

Endret av massi
  • Liker 19
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette intervjuet ser man et uretusjert bilde av SE. Det er tatt nylig. Hun er helt ulik hvordan hun ser ut i bildene dere legger ut nå. Så noe har skjedd. 

https://www.nettavisen.no/kjendis/sophie-elise-tar-pause-fra-sosiale-medier/s/5-95-2151224 

Jeg skrev om farene ved fillers i en post som nå er fjernet. Usikker på hvorfor den ble fjernet, for man ser tydelig at SE benytter dette. Jeg synes ikke det er spekulasjoner... 

For de som måtte bli påvirket av SE og andre kjendiser som benytter fillers, vær så snill å les dere opp om hvor skadelig dette er. Nyere undersøkelser har fastslått at det ikke løses opp og forsvinner, men blir i kroppen, og ødelegger vev, lymfer og immunsystem. BII er nå noe mange kvinner rapporterer å lide av, nå vil enda flere antagelig slite med ettervirkninger av fillers.

https://www.irishexaminer.com/news/spotlight/arid-41319373.html

https://baaps.org.uk/about/news/1880/caution_raised_over_potential_immune_system_impact_of_cosmetic_filler/

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et panneløft f ex trenger ikke ha synlige arr, de legges i håret. På de nye bildene er det veldig hovent i øverste del av nesen og ut til øynene. På bilde frisøren har lagt ut så det også ut som blåmerker under øynene var dekket til med sminke. Så veldig sikker på at noe er gjort.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå havnet jeg ned i ett kaninhull, altså instagrammen hennes. Helt ned til 2020, så jeg scrollet litt!

MEN, jeg ser også at jeg hadde faktisk liket en del bilder av hun i perioden 2020-2022. For da virket det som hun endelig var fri fra den oppblåsbare barbie looken hun til stadighet forsøker seg på.. Noterte meg at blant disse bildene var eksen hennes Kasper, gjentakende..

Jeg tror hun gjorde noe dumt når hun ødela til det forholdet, han fikk henne til å embrace sin naturlige look, og hun var jo slåendes vakker!! Tok ut silikon, postet uredigerte bilder, hadde selvironi, og hun så bare så avslappet ut.. Til kontrast, som jeg har skrevet her inne før, så virker hun nå alltid usikker og skjelver i stemmen..

Tror hun kan ha glemt hva ett stabilt, trygt og kjærlig forhold gjør med sjelen, på veien hennes etter som har omhandlet mest mulig rus og venninne trekanter..

IMG_6271.jpeg

IMG_6270.jpeg

• Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosmakroni skrev (7 minutter siden):

Et panneløft f ex trenger ikke ha synlige arr, de legges i håret. På de nye bildene er det veldig hovent i øverste del av nesen og ut til øynene. På bilde frisøren har lagt ut så det også ut som blåmerker under øynene var dekket til med sminke. Så veldig sikker på at noe er gjort.

På det ene bilde på insta der hun ligger på gulvet med sønnen har hun en eller annen tape i håret. Kanskje det er det? Syns det er rart hun lot det bli med på bildet hvis det skulle være så hemmelig 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (5 minutter siden):

På det ene bilde på insta der hun ligger på gulvet med sønnen har hun en eller annen tape i håret. Kanskje det er det? Syns det er rart hun lot det bli med på bildet hvis det skulle være så hemmelig 

det er bare tape-extensions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (Akkurat nå):

Åja :) 

men et vanlig arr etter ansiktsløft ville vært langsmed/litt innenfor hårfestet, så det er vel i samme område :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (16 minutter siden):

Følger ikke på insta, men et endoskopisk panneløft kan gjøres med « bolter» i håret ofte, så trenger ikke være teip over.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (49 minutter siden):

Hun er vel fullt i stand til å skaffe seg hva hun vil illegalt uten å ty til risikable operasjoner av den grunn.

Jeg beskylder henne ikke for å ha et rusproblem nå, men hun har tidligere vist at hun er fullt i stand til å kjøpe piller illegalt - uten operasjon som unnskyldning.

Jeg skjønner sammenligningen med Munchausen som noen i tråden kom med, men synes ikke hun fremstiller seg selv som sykelig eller «svak» på den måten. Hun fremstår jo fucka, men tøff og sterk på sin egen måte, uten at jeg kan forklare helt hvordan... Hun har slengt rundt med psykiske diagnoser, men det virker litt umotivert… Og hun har overhodet ikke gjort veldig mye ut av at hun skal ha vært utsatt for overgrep. Hun kunne skrevet bok og blitt poster girl bare for det om hun ville. Laget film og dratt på turné.

Det hun åpenbart har er kroppsdysfori (det har hun sagt selv, så det er ikke fjerndiagnosrisering) og så kan hun jo ha andre beslektede diagnoser.

Kan ligne litt på Munchausen med de operasjonene, ikke en dårlig sammenligning, men motivasjonen fremstår litt annerledes. Men oppmerksomhet … det vil hun ha. 

Og det får hun, kanskje fordi hun er litt vanskelig å bli klok på. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doris Becker skrev (1 time siden):

Ser det står i metodebok. Men du vet den er veiledende og det står kun en veiledning for postoperativt som da gjelder for både planlagt snitt og hastesnitt? Så lenge ting går som det skal får man som regel likevel ikke sterkere enn Paracet og Ibux. Tenker det er ved haste snitt man eventuelt kan få sterkere siden ting da kanskje ikke går like greit? Jeg har planlagt keisersnitt bak meg selv pga seteleie og fikk kun det. Hun som lå på oppvåkningen sammen med meg og hylte etter sterkere fikk heller ikke det og fikk forklart at det var det man fikk. Kjenner også flere andre som har tatt planlagt snitt og alle har kun fått Paracet og Ibux. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mut skrev (15 minutter siden):

Ser det står i metodebok. Men du vet den er veiledende og det står kun en veiledning for postoperativt som da gjelder for både planlagt snitt og hastesnitt? Så lenge ting går som det skal får man som regel likevel ikke sterkere enn Paracet og Ibux. Tenker det er ved haste snitt man eventuelt kan få sterkere siden ting da kanskje ikke går like greit? Jeg har planlagt keisersnitt bak meg selv pga seteleie og fikk kun det. Hun som lå på oppvåkningen sammen med meg og hylte etter sterkere fikk heller ikke det og fikk forklart at det var det man fikk. Kjenner også flere andre som har tatt planlagt snitt og alle har kun fått Paracet og Ibux. 

Og jeg kjenner en som selv måtte si nei til Oksycodon, etter planlagt keisersnitt. Ville ikke ha det, men de spurte, flere ganger.

Endret av Doris Becker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (28 minutter siden):

Hun er vel fullt i stand til å skaffe seg hva hun vil illegalt uten å ty til risikable operasjoner av den grunn.

Jeg beskylder henne ikke for å ha et rusproblem nå, men hun har tidligere vist at hun er fullt i stand til å kjøpe piller illegalt - uten operasjon som unnskyldning.

Jeg skjønner sammenligningen med Munchausen som noen i tråden kom med, men synes ikke hun fremstiller seg selv som sykelig eller «svak» på den måten. Hun fremstår jo fucka, men tøff og sterk på sin egen måte, uten at jeg kan forklare helt hvordan... Hun har slengt rundt med psykiske diagnoser, men det virker litt umotivert… Og hun har overhodet ikke gjort veldig mye ut av at hun skal ha vært utsatt for overgrep. Hun kunne skrevet bok og blitt poster girl bare for det om hun ville. Laget film og dratt på turné.

Det hun åpenbart har er kroppsdysfori (det har hun sagt selv, så det er ikke fjerndiagnosrisering) og så kan hun jo ha andre beslektede diagnoser.

Kan ligne litt på Munchausen med de operasjonene, ikke en dårlig sammenligning, men motivasjonen fremstår litt annerledes. Men oppmerksomhet … det vil hun ha. 

Og det får hun, kanskje fordi hun er litt vanskelig å bli klok på. 

Derfor jeg synes det minner om Munchausen. Men det er noe nytt, på et vis, en ny variant. Så mange operasjoner må hvertfall bunne i noe som ikke er friskt. Hun har et enormt behov for bekreftelse og oppmerksomhet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Doris Becker skrev (18 minutter siden):

Og jeg kjenner en som selv måtte si nei til Oksycodon, etter planlagt keisersnitt. Ville ikke ha det, men de spurte, flere ganger.

Da har de iallfall svært ulik praksis på ulike sykehus. Det er iallfall ingen standard å få oksycodon etter snitt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (17 minutter siden):

Derfor jeg synes det minner om Munchausen. Men det er noe nytt, på et vis, en ny variant. Så mange operasjoner må hvertfall bunne i noe som ikke er friskt. Hun har et enormt behov for bekreftelse og oppmerksomhet.

jeg tror det er så enkelt som at hun jakter på den perfekte kroppen, samt blitt litt avhengig av det rushet hun sikkert opplever i tiden etter operasjoner

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mut skrev (Akkurat nå):

Da har de iallfall svært ulik praksis på ulike sykehus. Det er iallfall ingen standard å få oksycodon etter snitt. 

Det kan være. Men jeg vet mange i Oslo får det de første 2-3 døgn. De sa til og med at det gikk fint å amme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...