Frøkenfryden Skrevet 25. juni 2023 #37101 Skrevet 25. juni 2023 IreneV skrev (14 minutter siden): Denne nye serien med Isachsen, Haukland, Raad og Jørgensen, er det så nære vi kommer "Hollywoodfruer"? Fire kvinnelige influensere som sårt trenger penger, etter skandaler høyt forbruk og mislykkede prosjekter. Flaue greier. Håper media ser det for hva det er, og formidler det for hva det er, til skrekk og advarsel. Er litt skuffa og paff over Jørgensen, tenkt at hun har litt klasse.. 17 3
Gjest IreneV Skrevet 25. juni 2023 #37102 Skrevet 25. juni 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (1 time siden): Er litt skuffa og paff over Jørgensen, tenkt at hun har litt klasse.. Litt enig. Men den "samtalen" hun hadde med Øyunn Krogh, der hun snakket om hvordan det kunne ødelegge kvelden hvis det kom en jente som var penere enn henne inn i rommet, da ble jeg nesten kvalm... Da hjelper det lite å kritisere andre for bruk av fillers og botox. Og ganske drittlei posering med rådyre vesker foran gullspeil og marmor. Det er det jeg har sett i media. Nå trenger hun vel penger etter år med sykdom og leilighetssalg som ikke gikk som det skulle. Mener media har hatt noe overskrifter om en leilighet som ikke ble solgt. Det er så lite substans! Endret 25. juni 2023 av IreneV
Kollontaj Skrevet 25. juni 2023 #37103 Skrevet 25. juni 2023 IreneV skrev (32 minutter siden): Litt enig. Men den "samtalen" hun hadde med Øyunn Krogh, der de snakket om hvordan det kunne ødelegge kvelden hvis det kom en jente som var penere enn henne inn i rommet, da ble jeg nesten kvalm... Da hjelper det lite å kritisere andre for bruk av fillers og botox. Og ganske drittlei posering med rådyre vesker foran gullspeil og marmor. Det er det jeg har sett i media. Nå trenger hun vel penger etter år med sykdom og leilighetssalg som ikke gikk som det skulle. Mener media har hatt noe overskrifter om en leilighet som ikke ble solgt. Det er så lite substans! Mulig hun hadde substans, men å leve influencerlivet tror jeg skader og hemmer deg både intellektuelt og emosjonelt. Du utvikler ikke de sidene av personligheten som «normale» i samme aldersgruppe gjør, samtidig som andre sider forsterkes. Når utseendet er viktigste kapital, gjør det dessverre noe med deg som menneske. 15 5
Gjest Sprite Skrevet 25. juni 2023 #37104 Skrevet 25. juni 2023 IreneV skrev (45 minutter siden): Litt enig. Men den "samtalen" hun hadde med Øyunn Krogh, der de snakket om hvordan det kunne ødelegge kvelden hvis det kom en jente som var penere enn henne inn i rommet, da ble jeg nesten kvalm... Da hjelper det lite å kritisere andre for bruk av fillers og botox. Og ganske drittlei posering med rådyre vesker foran gullspeil og marmor. Det er det jeg har sett i media. Nå trenger hun vel penger etter år med sykdom og leilighetssalg som ikke gikk som det skulle. Mener media har hatt noe overskrifter om en leilighet som ikke ble solgt. Det er så lite substans! Hvor hadde de denne samtalen?
Gjest IreneV Skrevet 25. juni 2023 #37105 Skrevet 25. juni 2023 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Mulig hun hadde substans, men å leve influencerlivet tror jeg skader og hemmer deg både intellektuelt og emosjonelt. Du utvikler ikke de sidene av personligheten som «normale» i samme aldersgruppe gjør, samtidig som andre sider forsterkes. Når utseendet er viktigste kapital, gjør det dessverre noe med deg som menneske. Korrekt. Forskningen støtter opp om denne antagelsen. et liv på nett fører bare elendighet med seg, og skaper avhengighet i begge ender. Selvfølelsen skades, empatisenter skades, psykisk uhelse forsterkes. Hvordan man framstiller seg styres av klikk, likes, og shares. Og man har aldri fri,
Gjest IreneV Skrevet 25. juni 2023 #37106 Skrevet 25. juni 2023 (endret) Sprite skrev (1 time siden): Hvor hadde de denne samtalen? https://www.tv2.no/video/underholdning/god-morgen-norge/faar-motstand-men-likevel-fikser-du-paa-deg-selv/1830441/ Så drittlei kvinnelige influensere som pjatter om dette temaet. Få hjelp! Skift fokus! Logg av! Og nå poserer hun med fast fashion bikiniene til Raad, sammen med Isachsen og Haukland. Trodde hun var for bærekraftighet? Endret 25. juni 2023 av IreneV
Carabilla Skrevet 25. juni 2023 #37107 Skrevet 25. juni 2023 (endret) IreneV skrev (3 timer siden): https://www.tv2.no/video/underholdning/god-morgen-norge/faar-motstand-men-likevel-fikser-du-paa-deg-selv/1830441/ Så drittlei kvinnelige influensere som pjatter om dette temaet. Få hjelp! Skift fokus! Logg av! Og nå poserer hun med fast fashion bikiniene til Raad, sammen med Isachsen og Haukland. Trodde hun var for bærekraftighet? Ingenting ved disse damene som er ekte, null integritet, selger sjela si for penger og en ekstremt narsessistisk personlighet. Anniken hev seg på trenden med bærekraft kun for å.lage seg en " personlighet "... Derfor de sliter MASSE med psykiske problemer de har skapt seg en falsk verden som stadig krakkelerer.. De influenserne som virkelig har integritet er de som faktisk lever det livet genuint og ønsker å formidle og påvirke andre på en positiv måte f eks Skavlan, Kaveh Rashidi, Washim, Emilie Voe Nereng, Jørgine Massa Vasstrand ect... Endret 25. juni 2023 av Carabilla 16
Gjest IreneV Skrevet 25. juni 2023 #37108 Skrevet 25. juni 2023 Carabilla skrev (27 minutter siden): Ingenting ved disse damene som er ekte, null integritet, selger sjela si for penger og en ekstremt narsessistisk personlighet. Anniken hev seg på trenden med bærekraft kun for å.lage seg en " personlighet "... Derfor de sliter MASSE med psykiske problemer de har skapt seg en falsk verden som stadig krakkelerer.. De influenserne som virkelig har integritet er de som faktisk lever det livet genuint og ønsker å formidle og påvirke andre på en positiv måte f eks Skavlan, Kaveh Rashidi, Washim, Emilie Voe Nereng, Jørgine Massa Vasstrand ect... Og de burde egentlig riste av seg "influenser" tittelen. De har jo en business som er mer enn å promotere seg selv og egne "problemer" som en bisarr merkevare. Jeg mener de mister integritet ved å menge seg med influencere som Isachsen, Raad og co. Hvis man har et yrke, eller en butikk, så kan man benytte sosiale medier til å promotere dette, uten å utlevere seg selv og egen familie. De bør holde seg unna dårlig reality også synes jeg. Det burde holde å være en god personlig trener, designer eller kostholdsveileder. Nå har politikerne begynt også. Legger ut videoer på tik-tok, er med på reality og møter på røde løpere med "nakenkjoler". Spar meg.
Gjest Sprite Skrevet 25. juni 2023 #37109 Skrevet 25. juni 2023 IreneV skrev (4 timer siden): https://www.tv2.no/video/underholdning/god-morgen-norge/faar-motstand-men-likevel-fikser-du-paa-deg-selv/1830441/ Så drittlei kvinnelige influensere som pjatter om dette temaet. Få hjelp! Skift fokus! Logg av! Og nå poserer hun med fast fashion bikiniene til Raad, sammen med Isachsen og Haukland. Trodde hun var for bærekraftighet? Huff. Dette ble jeg dum av å se på
Gjest IreneV Skrevet 25. juni 2023 #37110 Skrevet 25. juni 2023 (endret) Sprite skrev (7 minutter siden): Huff. Dette ble jeg dum av å se på Ikke sant. Det er så man ikke tror det man hører! Voksne kvinner. Jeg har også noen patetiske tanker i hodet til tider, men det er noe jeg klarer å sile ut om vrøvl før det når ut til noen. Klarer man ikke det, og dveler ved sånt, så bør man søke profesjonell hjelp. Og ikke minst: logge av sosiale medier! De bedriver kroppspress ved å snakke på den måten de gjør. Og jeg vet ikke om det er ubevisst. Jeg tror det er bevisst. Fordi det når ut til kvinner som sliter med dette, som opplever dem som "venninner", og de kjøper det de selger. Endret 25. juni 2023 av IreneV
Carabilla Skrevet 26. juni 2023 #37112 Skrevet 26. juni 2023 (endret) mjau87 skrev (1 time siden): Løsningen er alltid å flytte, reise bort eller opererer seg til nytt utseende...nissen er med på lasset uansett. Hun må ta tak i seg selv, nytter ikke å endre omgivelser og utseende for å få til endring.... Nå kommer hun med ny tv serie som blir som den norske Real housewife of... det er jo det falske livet der hun går for... Endret 26. juni 2023 av Carabilla 16
Gjest IreneV Skrevet 26. juni 2023 #37113 Skrevet 26. juni 2023 Huff. Så utrolig flaut…Nå kommer det syntetisk fast-fashion, «tunge samtaler» om psyken og bøker om det samme. Jeg begriper ikke at folk orker å se på disse avdankede reality-kvinnene og deres oppdiktede drama. https://www.dagbladet.no/kjendis/bekrefter-nytt-program/79669366
Missy1 Skrevet 26. juni 2023 #37114 Skrevet 26. juni 2023 mjau87 skrev (1 time siden): Hele Norges miljøvenn 👏🏼👏🏼👏🏼 17 4
Carabilla Skrevet 26. juni 2023 #37115 Skrevet 26. juni 2023 IreneV skrev (1 minutt siden): Huff. Så utrolig flaut…Nå kommer det syntetisk fast-fashion, «tunge samtaler» om psyken og bøker om det samme. Jeg begriper ikke at folk orker å se på disse avdankede reality-kvinnene og deres oppdiktede drama. https://www.dagbladet.no/kjendis/bekrefter-nytt-program/79669366 Vi er vel drittlei alle sammen...håper folk lar være å se på, så blir det forhåpentligvis slutt på det.... 15
Isild Skrevet 26. juni 2023 #37116 Skrevet 26. juni 2023 https://www.seher.no/kjendis/bekrefter-nytt-program/79669270 Sweet lord. Ny serie der man skal få være med "bak fasaden" - hos de mest utleverende, eksibisjonistiske og selvopptatte menneskene vi har her i landet. 30 2
Isild Skrevet 26. juni 2023 #37117 Skrevet 26. juni 2023 Missy1 skrev (2 minutter siden): Hele Norges miljøvenn 👏🏼👏🏼👏🏼 Veldig forbilledlig på alle måter! 4
Kollontaj Skrevet 26. juni 2023 #37118 Skrevet 26. juni 2023 (endret) «Det er imidlertid ikke bare champagne og roser - jentene vil møte tøffe utfordringer underveis, fra håndtering av netthets til å sjonglere personlige forhold i rampelyset» Virkelig tøffe utfordringer. Sikkert masse å lære av hvordan de takler disse «utfordringene». Skikkelig livsvisdom å hente fra oppkonstruerte og falske «utfordringer» som du må være influencer selv for å kunne relatere til. Håper det finnes få seere som orker se på de «utfordringene» disse overbetalte og selvsentrerte «sterke kvinnene» serverer. https://www.dagbladet.no/kjendis/bekrefter-nytt-program/79669366 Endret 26. juni 2023 av Kollontaj 29 1
Gjest IreneV Skrevet 26. juni 2023 #37119 Skrevet 26. juni 2023 (endret) Missy1 skrev (1 time siden): Hele Norges miljøvenn 👏🏼👏🏼👏🏼 Ny mann som elsker «old school» bensinsluker? Biff, blowjobs og bensin-mann? Da må vel SE adaptere. Endret 26. juni 2023 av IreneV
Gjest IreneV Skrevet 26. juni 2023 #37120 Skrevet 26. juni 2023 (endret) Kollontaj skrev (8 minutter siden): «Det er imidlertid ikke bare champagne og roser - jentene vil møte tøffe utfordringer underveis, fra håndtering av netthets til å sjonglere personlige forhold i rampelyset» Virkelig tøffe utfordringer. Sikkert masse å lære av hvordan de takler disse «utfordringene». Skikkelig livsvisdom å hente fra oppkonstruerte og falske «utfordringer» som du må være influencer selv for å kunne relatere til. Håper det finnes få seere som orker se på de «utfordringene» disse overbetalte og selvsentrerte «sterke kvinnene» serverer. https://www.dagbladet.no/kjendis/bekrefter-nytt-program/79669366 Flaut og skammelig. Dagbladet rekalmerer, dette er ren reklame. Media burde rette sterk kritikk mot disse kvinnene og deres «prosjekt». Slik de gjorde mot Rudjord og co. Dagbladet fortjener tyn. Send mail til «journalist» [email protected] Endret 26. juni 2023 av IreneV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå