Trude.lutt.lutt Skrevet 14. februar 2023 #32421 Del Skrevet 14. februar 2023 Anonym11223344 skrev (3 timer siden): Man velger sine forbilder selv. En som fjoller på radio og tar tåpelige bilder kan vel ikke tillegges noe større samfunnsansvar enn andre. Unge lar seg lett påvirke. Det er utfordringen her. Da er det de voksne sitt ansvar å si ifra. Og å beskytte de unge. Har du fått med deg at det er bekymring rundt den økende bruken av kokain? 11 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Wednesday Addams Skrevet 14. februar 2023 Populært innlegg #32422 Del Skrevet 14. februar 2023 20 minutter siden, J.. said: Så har vi denne kron idioten da. Begrepet han egentlig leter etter er cancel culturen,ikke woke.. Hadde jeg vært han fyren der, så hadde jeg seriøst stappet hodet mitt i do og så skylt ned. Er det plutselig "woke" å ikke akseptere promotering av narkotikabruk også nå? Hvor er verden på vei? 51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 14. februar 2023 #32423 Del Skrevet 14. februar 2023 Spanky skrev (30 minutter siden): Målgruppen for podcasten er ifølge NRK, jenter mellom 15 og 30 år. Men å diskutere fyll, rundpuling og slappe pikker til en del i målgruppen som er under den seksuelle lavalderen, og unge som ikke har lov å drikke alkohol enda?? Jada, dette diskuterer de gjerne sammen med venner, men normalt sett ikke sammen med noen på 28 år. Og jada, narkotika kan en finne nesten hvor som helst, men de trenger ikke en influenser til å forherlige og normalisere det! Og la oss ikke glemme at damene nærmer seg 30... De er ikke ungdommer lenger! Min 17-åring er en ungdom og han er langt unna 30. Dette er voksne damer. Når man nærmer seg 30, burde man kanskje fokusere på andre enn ting enn fyll, puling og faen. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 14. februar 2023 #32424 Del Skrevet 14. februar 2023 Vixella skrev (1 minutt siden): Hadde jeg vært han fyren der, så hadde jeg seriøst stappet hodet mitt i do og så skylt ned. Er det plutselig "woke" å ikke akseptere promotering av narkotikabruk også nå? Hvor er verden på vei? Han er bare en programmerer som synser uten særlig kunnskap eller utdannelse innen det han mener noe om Helt i tråd med dagens influenser-kultur, som han elsker å mene mye om. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 14. februar 2023 #32425 Del Skrevet 14. februar 2023 Jeg må si er jeg spent på hvem Sophie Elise sender som sin representant i Debatten, for vil tro at NRK kommer til å melke denne situasjonen for alt den er verdt. (Sånn, off-topic: jeg gleder meg også til å se hvordan Nytt på Nytt håndterer denne saken.) 25 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 14. februar 2023 #32426 Del Skrevet 14. februar 2023 Just now, Pust said: Han er bare en programmerer som synser uten særlig kunnskap eller utdannelse innen det han mener noe om Helt i tråd med dagens influenser-kultur, som han elsker å mene mye om. Merkelig at han får så mye spalteplass, da. Kan han ikke bare sitte på forumer som resten av oss, liksom? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. februar 2023 #32427 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) J.. skrev (31 minutter siden): Så har vi denne kron idioten da. Begrepet han egentlig leter etter er cancel culturen,ikke woke.. Problemet er ikke bare bilde. En må se det sammenheng med teksten. Vi vet ikke hva det er i posen, men det har ingen ting å si, fordi alle vet hva en slik pose signaliserer. Coke. Endret 14. februar 2023 av Fru G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 14. februar 2023 #32428 Del Skrevet 14. februar 2023 Interessant at klubblederen i NRKJ vurderer at faste ansatte i NRK som la ut et lignende bilde ville opplevd strenge sanksjoner, og dette håper jeg mange biter seg merke i. Ikke bare i denne sammenhengen, men i en større sammenheng. Dette er nok et en grunn til å problematisere det løse ansvaret SE og andre i hennes posisjon i realiteten har, i forhold til gode, gammeldagse arbeidstakere i et regulert arbeidsmarked. 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32429 Del Skrevet 14. februar 2023 Fru G skrev (Akkurat nå): Problemet er ikke bare bilde. En må se det sammenheng med teksten. Vi vet ikke hva det er i posen, men det har ingen ting å så, fordi alle vet hva en slik pose signaliserer. Coke. Jeg trenger ingen forklaring på problemet. Trodde det var tydelig hvor jeg står i saken. Finnes vel ikke én influencersak der Hansen-Pettersen ikke skal mene noe i influencerens favør. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 14. februar 2023 #32430 Del Skrevet 14. februar 2023 Vixella skrev (2 minutter siden): Hadde jeg vært han fyren der, så hadde jeg seriøst stappet hodet mitt i do og så skylt ned. Er det plutselig "woke" å ikke akseptere promotering av narkotikabruk også nå? Hvor er verden på vei? "– Hun er et forbilde. Et komplekst forbilde som den ene dagen slåss mot palmeolje og for dyrevelferd, og den andre dagen opererer rumpa og blir kåret til Norges farligste påvirker, sier Nygård-Hansen." Han har ikke skjønt noe. Han vet ikke hvem hun er, eller hva hun står for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 14. februar 2023 #32431 Del Skrevet 14. februar 2023 Just now, IreneV said: "– Hun er et forbilde. Et komplekst forbilde som den ene dagen slåss mot palmeolje og for dyrevelferd, og den andre dagen opererer rumpa og blir kåret til Norges farligste påvirker, sier Nygård-Hansen." Han har ikke skjønt noe. Han vet ikke hvem hun er, eller hva hun står for. Nei, synes det virker litt som at han ønsker sine fem minutter med berømmelse for å mene noe spenstig. Grøss. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. februar 2023 #32432 Del Skrevet 14. februar 2023 Søgni skrev (2 minutter siden): Interessant at klubblederen i NRKJ vurderer at faste ansatte i NRK som la ut et lignende bilde ville opplevd strenge sanksjoner, og dette håper jeg mange biter seg merke i. Ikke bare i denne sammenhengen, men i en større sammenheng. Dette er nok et en grunn til å problematisere det løse ansvaret SE og andre i hennes posisjon i realiteten har, i forhold til gode, gammeldagse arbeidstakere i et regulert arbeidsmarked. Nettopp, og en statlig bedrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. februar 2023 #32433 Del Skrevet 14. februar 2023 J.. skrev (31 minutter siden): Så har vi denne kron idioten da. Begrepet han egentlig leter etter er cancel culturen,ikke woke.. Ja dette måtte jo kome fra den måsadotten der🙈🙈🙈🙈 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gowen Getim Skrevet 14. februar 2023 #32434 Del Skrevet 14. februar 2023 6 minutter siden, K_mb said: Og la oss ikke glemme at damene nærmer seg 30... De er ikke ungdommer lenger! Min 17-åring er en ungdom og han er langt unna 30. Dette er voksne damer. Når man nærmer seg 30, burde man kanskje fokusere på andre enn ting enn fyll, puling og faen. Lurer på hvilket forbilde hun egentlig er. Virker som alle vet at hun må hates (det genuine forbildet), men lar meningene sine skli gjennom fordi det lar sine temmede overflatiske meninger få utløp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gowen Getim Skrevet 14. februar 2023 #32435 Del Skrevet 14. februar 2023 3 minutter siden, Vixella said: Nei, synes det virker litt som at han ønsker sine fem minutter med berømmelse for å mene noe spenstig. Grøss. Fem minutter og nesten 15 år. Jeg forsvarer ikke etikken hennes. Men at hun har vært her, og påvirker samfunnet. 5 minutter er bagatellisering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 14. februar 2023 #32436 Del Skrevet 14. februar 2023 Just now, Gowen Getim said: Fem minutter og nesten 15 år. Jeg forsvarer ikke etikken hennes. Men at hun har vært her, og påvirker samfunnet. 5 minutter er bagatellisering. Der falt jeg av. Hva mener du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32437 Del Skrevet 14. februar 2023 Gowen Getim skrev (1 minutt siden): Fem minutter og nesten 15 år. Jeg forsvarer ikke etikken hennes. Men at hun har vært her, og påvirker samfunnet. 5 minutter er bagatellisering. Dere snakker om 2 ulike personer.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 14. februar 2023 #32438 Del Skrevet 14. februar 2023 Fru G skrev (3 minutter siden): Nettopp, og en statlig bedrift. Ja, en kan jo bare tenke med gru på hva som ville skjedd med oss andre statlige fotsoldater med mindre makt, om vi gjorde noe lignende. Men vi har jo vært gjennom en rekrutteringsprosess med krevende og stenge spørsmål rundt roller og etikk vi, da. I motsetning til henne. Ellers har jeg et inntrykk av at mange, gjerne av en litt annen generasjon enn unge, som skal mene noe om hvem som skal appellere til unge er, har et karikert bilde av hva man da kan forvente. "Nesjda, dette skjønner ikke vi gamlingene oss noe på, dette lærte jeg om da jeg tok innføring i sosiologi på 90-tallet, så det beste vi kan gjøre er å forstå at vi ikke forstår, og jo mer borti staur og vegger dette er, jo mer appellerer det nok til ungdom". Dette har de gjerne kommet fram til på ulike fagverksteder pluss at de hørte noe kult om dette på et 30 minutters teams-seminar, hvor de har lært om dialog og ungdom. (Ikke til forkleinelse for innføring i sosiologi ) 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32439 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) KG sier på IG nå at sist hun var i klinsj med SE og kalte henne Norges farligste forbilde,så måtte alle influencerne som var i samme management som de,fjerne alle kommentarer/likes som støttet opp under KGs meninger/uttalelser om SE ellers fikk de ikke betalt.......! Så kan media nå bare holde kjeft om at SE "ikke" blir skjermet med nebb og klør,for det er løgn! Endret 14. februar 2023 av J.. 36 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 14. februar 2023 #32440 Del Skrevet 14. februar 2023 1 minutt siden, J.. said: KG sier på IG nå at sist hun var i klinsj med SE og kalte henne Norges farligste forbilde,så måtte alle influencerne som var i samme management som de,fjerne alle kommentarer/likes som støttet opp under KGs meninger/uttalelser om SE ellers fikk de ikke betalt.......! Så kan media nå bare holde kjeft om at SE "ikke" blir skjermet med nebb og klør,for det er løgn! Hvem er KG? Kristin? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå