Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Hulderen skrev (11 minutter siden):

Inngiftet svigerdatter? Når var det Nora og Marius giftet seg? De er bare så vidt endret status fra datere til kjærester, og i ferd med å bli samboere. 

Dessuten tilhører ikke Marius kongehuset, han er bare en del av kongefamilien. Det skilles skarpt mellom kongefamilien og kongehuset.

Han vil uansett for alltid være sønn av vår fremtidige dronning. Dette tar seg virkelig ikke bra ut.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Iia said:

De som kaller seg influencere - hva vil de påvirke følgerne til? Å bruke narkotika? Spiller jo ingen rolle hva slags pulver det var i posen, så lenge det virker som hun promoterer kokain.

SE bryr seg ikke om hva hun påvirker følgere til så lenge hun tjener penger på det, dessverre.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (37 minutter siden):

Fy fan nrk. Jeg elsker dere jo egentlig, men nå holder det hardt assa!
Kan de ikke se bort fra bildet med NH, hva med bildet av stuebordet hennes? For meg ser det veldig  ut som pulver! 

Det kan man trygt si det ser ut som ja

Screenshot_20230214_163142.jpg

Screenshot_20230214_163223.jpg

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (17 minutter siden):

Følgere har lite å si, det er selve engasjementet som har noe å si. Engasjement måles iht likerklikk og kommentarer. Dette kan man følge med på, på forskjellige sider på nettet. Nå vet ikke jeg hvor mye engasjement SE har, for jeg titter aldri innom hennes kontoer. Har kun sett hun på TikTok - og det var ikke særlig å skryte av der inne. 

Til eksempel, Caroline Berg Eriksen har ca 200k følgere, men har et engasjement på 0,1%. Hun får maks 1500 likerklikk på sine mest populære publikasjoner, det er latterlig lavt. Flertallet av følgerne er kjøpt og betalte falske kontoer. Så dette du påpeker regnes ikke ut på den måten lengre, siden det er enkelt å forfalske. 

Ja, det har du rett i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe fjernt og flaut svar fra hu redaktøren i NRK underholdning, Christina Rezk Resar.

Mon tro om hun er et dop-hue som tar seg en stripe på fest en gang i blant sjæl.

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nrk vrir det om og formulerer det som at folk klager på selve bildet. Er det i det hele tatt noen som bryr seg om bildet, og mener at det er DET nrk skal ta tak i?? Alle vet jo at det ikke er nrk som står bak bildet. Herregud!

For min del kunne de lagt ut en to timers livesending av at de snortet kokain, for dette handler ikke om bildet! Det handler om samarbeidet med nrk, og mangelen for respekt for skattebetalere og bekymrede foreldre. At vi ikke vil ha denne representanten i nrk i det hele tatt! Og at alle klagene som kom inn i høst åpenbart ikke var ubegrunnede.

IMG_20230214_164244.jpg

• Liker 39
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viki6 skrev (1 time siden):

Det er et under at hun selger så mye av disse Glöd-produktene. Har aldri hatt noen av disse, pga av jeg ikke ønsker å bidra til den livsstilen hun har. De som kjøper,betaler for operasjonene og dopet hennes. Lite bevisste forbrukere.

Dette! Hvorfor slutter ikke folk å gi henne oppmerksomhet, slutt å kjøp produktene hun selger eller promoterer… Hvis markedet er lei av henne og hennes virke så selger ikke produktene, hun tjener ikke penger… La oss få slippe å se dette mennesket ødelegge seg selv og inspirere andre til å gjøre det samme….

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, os Maxilla said:

Nrk vrir det om og formulerer det som at folk klager på selve bildet. Er det i det hele tatt noen som bryr seg om bildet, og mener at det er DET nrk skal ta tak i?? Alle vet jo at det ikke er nrk som står bak bildet. Herregud!

For min del kunne de lagt ut en to timers livesending av at de snortet kokain, for dette handler ikke om bildet! Det handler om samarbeidet med nrk, og mangelen for respekt for skattebetalere og bekymrede foreldre. At vi ikke vil ha denne representanten i nrk i det hele tatt! Og at alle klagene som kom inn i høst åpenbart ikke var ubegrunnede.

IMG_20230214_164244.jpg

Synes også formuleringen er spesiell. Akkurat som at Sophie Elise ikke har lagt ut en lang rekke kontroversielle bilder i årenes løp - det er jo åpenbart ikke bildet i seg selv som folk reagerer på, men det er vel det som er lettest å forsvare sett fra NRK sitt perspektiv.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et under at hun selger så mye av disse Glöd-produktene. Har aldri hatt noen av disse, pga av jeg ikke ønsker å bidra til den livsstilen hun har. De som kjøper,betaler for operasjonene og dopet hennes. Lite bevisste forbrukere.

Folk kjøper jo enda Nestlè produkter,selv om "alle" vet den historien der.

Så er ikke overraskende at folk driter i SEs privatliv og leven så lenge "hun" produserer gode produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (5 minutter siden):

Så er ikke overraskende at folk driter i SEs privatliv og leven så lenge "hun" produserer gode produkter.

Dessverre er det sånn.

Nå kommer vel Candy Girl på markedet om bare noen dager, tviler på at salget vil preges på noen måte av kokain-bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Finlay said:

Dessverre er det sånn.

Nå kommer vel Candy Girl på markedet om bare noen dager, tviler på at salget vil preges på noen måte av kokain-bildet.

Jeg følger ikke Sophie Elise sine sosiale medier, så må bare spørre.. Hva er Candy Girl?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (1 minutt siden):

Jeg følger ikke Sophie Elise sine sosiale medier, så må bare spørre.. Hva er Candy Girl?

Screenshot_20230124_190606_Jodel.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

👏🏼 Enig med deg! Har heller aldri, av prinsipp, kjøpt noen av hennes produkter og kommer aldri til å gjøre det heller! 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (12 minutter siden):

Jeg kjenner ikke til historien der. Fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J.. skrev (51 minutter siden):

Visninger og likes i story veier også tungt for potensielle samarbeid,da de fleste poster mer i story enn feed.

Stories blir ikke loggført på samme måte, så dem informasjonen finner ikke samarbeidspartnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrysmoothie skrev (46 minutter siden):

Det kan man trygt si det ser ut som ja

Screenshot_20230214_163142.jpg

Screenshot_20230214_163223.jpg

Shit - noe så patetisk. Hun vet jo at det ligger der, dette er jo publisert ene og alene for å få reaksjoner. Den dama er virkelig ikke frisk, tenk å ville drite seg så fullstendig ut foran hele Norge - frivillig? Dette er som alt annet, rop om oppmerksomhet.

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...