Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Missy1 skrev (Akkurat nå):

Ja de reglene gjelder alkohol som er et lovlig rusmiddel… så reglene for ulovlige rusmidler burde vel ikke være noe slappere?

Nei,de burde jo vært enda strengere,lol.

Men narkotika er allerede ulovlig,så å blande det med reklame (når man sammenligner brudd på alkoholloven med dop+reklame her....) er jo veldig rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et under at hun selger så mye av disse Glöd-produktene. Har aldri hatt noen av disse, pga av jeg ikke ønsker å bidra til den livsstilen hun har. De som kjøper,betaler for operasjonene og dopet hennes. Lite bevisste forbrukere.

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (9 minutter siden):

Nei,de burde jo vært enda strengere,lol.

Men narkotika er allerede ulovlig,så å blande det med reklame (når man sammenligner brudd på alkoholloven med dop+reklame her....) er jo veldig rart..

Ja det er jeg enig i… mente at det spiller ingen rolle hva som er i posen for det fremstår som narkotika uansett. Så det burde slås like hardt ned på om det er melis eller kokain oppi der

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (37 minutter siden):

Har sett i ulike kommentarfelt at det spekuleres i hvorvidt publiseringen av bildet var et PR-stunt eller ikke, men uavhengig av dette.. Hvorfor ble bildet postet? Sliter med å forstå hvordan noen med vettet i behold kan tro at det var en smart ting å gjøre.

Attention, attention, attention! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy fan nrk. Jeg elsker dere jo egentlig, men nå holder det hardt assa!
Kan de ikke se bort fra bildet med NH, hva med bildet av stuebordet hennes? For meg ser det veldig  ut som pulver! 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (12 minutter siden):

Det er et under at hun selger så mye av disse Glöd-produktene. Har aldri hatt noen av disse, pga av jeg ikke ønsker å bidra til den livsstilen hun har. De som kjøper,betaler for operasjonene og dopet hennes. Lite bevisste forbrukere.

Er dessverre slik ja. Søsteren min er forbruker av Glöd, hun er typen som ikke tenker før hun kjøper ting. Jeg skal ta meg nok en prat med henne :) 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK er nok desperate etter å få med seg ungdommen. Det kan nok ikke stå så bra til hos dem siden de synker så lavt. ' Hvis du ikke står for noe kan du falle for alt'

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (24 minutter siden):

Jeg kommer heller aldri til å kjøpe de.  Ihvertfall ikke når hun har lagt ut bilder av seg selv med skjolder over hele seg 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
Kathrina skrev (7 minutter siden):

NRK er nok desperate etter å få med seg ungdommen. Det kan nok ikke stå så bra til hos dem siden de synker så lavt. ' Hvis du ikke står for noe kan du falle for alt'

NRK har virkelig tapt seg i mine øyne etter de inngikk i samarbeid med Sophie Elise. De vet hun er stemplet som Norges farligste forbilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en grunn til at jeg ikke gidder å se på tv3 og andre tullekanaler som sender bloggerne, paradise hotel, ex on the beach, etc, derfor er det fint å kunne velge å ikke betale for de. Det kan jeg dessverre ikke gjøre med NRK, det går ikke ann å boikotte dem, pengene går dit uansett. Pengene mine går til at SophieElise kan leke deilig med kokainen, skryte av sex som en forvokst fjortis, mens hun og vennene i narsisisme boblen sin kan se ned på oss haters (kritikere) som jobber A4 jobber og betaler inn skatt. Det er klart vi ikke kan gi "beng" og leve livet som henne. Fyyy så forbanna jeg er på NRK. Og at en halvgammel gubbe kan finne på å kalle meg for sexistisk for meningen min, vet ikke helt hva jeg skal si 😳😡

Endret av Heisann1234
  • Liker 34
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

diam0nd skrev (3 timer siden):

Nora er nærmere kongehuset enn Durek. Inngiftet svigerdatter til fremtidig dronning. Så de som hardnakket bare, hun er ikke tilknyttet kongehuset JO! Hun bodde/bor jo på Skaugum i lengre perioder i det siste og. Sikkert spist frokost og middag med kronprinsfamilien rett som det er. 

Inngiftet svigerdatter? Når var det Nora og Marius giftet seg? De er bare så vidt endret status fra datere til kjærester, og i ferd med å bli samboere. 

Dessuten tilhører ikke Marius kongehuset, han er bare en del av kongefamilien. Det skilles skarpt mellom kongefamilien og kongehuset.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Goddag skrev (59 minutter siden):

Dette bildet alle snakkar om får null konsekvensar så lenge folk held fram med å følgje ho på insta. Ho har mange følgjarar, og det er alt nrk bryr seg om i denne saka. 

Følgere har lite å si, det er selve engasjementet som har noe å si. Engasjement måles iht likerklikk og kommentarer. Dette kan man følge med på, på forskjellige sider på nettet. Nå vet ikke jeg hvor mye engasjement SE har, for jeg titter aldri innom hennes kontoer. Har kun sett hun på TikTok - og det var ikke særlig å skryte av der inne. 

Til eksempel, Caroline Berg Eriksen har ca 200k følgere, men har et engasjement på 0,1%. Hun får maks 1500 likerklikk på sine mest populære publikasjoner, det er latterlig lavt. Flertallet av følgerne er kjøpt og betalte falske kontoer. Så dette du påpeker regnes ikke ut på den måten lengre, siden det er enkelt å forfalske. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (1 minutt siden):

Følgere har lite å si, det er selve engasjementet som har noe å si. Engasjement måles iht likerklikk og kommentarer. Dette kan man følge med på, på forskjellige sider på nettet. Nå vet ikke jeg hvor mye engasjement SE har, for jeg titter aldri innom hennes kontoer. Har kun sett hun på TikTok - og det var ikke særlig å skryte av der inne. 

Til eksempel, Caroline Berg Eriksen har ca 200k følgere, men har et engasjement på 0,1%. Hun får maks 1500 likerklikk på sine mest populære publikasjoner, det er latterlig lavt. Flertallet av følgerne er kjøpt og betalte falske kontoer. Så dette du påpeker regnes ikke ut på den måten lengre, siden det er enkelt å forfalske. 

Visninger og likes i story veier også tungt for potensielle samarbeid,da de fleste poster mer i story enn feed.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kaller seg influencere - hva vil de påvirke følgerne til? Å bruke narkotika? Spiller jo ingen rolle hva slags pulver det var i posen, så lenge det virker som hun promoterer kokain.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...