Gjest IreneV Skrevet 14. februar 2023 #32201 Del Skrevet 14. februar 2023 Lollybby skrev (Akkurat nå): DETTE er ikke temaet så stop! Jeg vedder 10 mill ( har pengene) på at Sophie har kriminell aktivitet på MAAANGE i norsk presse, Nrk, "kjendiser etc. De tør ikke stå imot i for de blir busta selv. Sikkert dop, prostitusjon, pedofile og gudene vet hva. Her treffer du blink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. februar 2023 #32202 Del Skrevet 14. februar 2023 https://info.nrk.no/kontakt/kringkastingsradet/kontakt/ SEND KLAGE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 14. februar 2023 #32203 Del Skrevet 14. februar 2023 Fru G skrev (Akkurat nå): https://info.nrk.no/kontakt/kringkastingsradet/kontakt/ SEND KLAGE. Har klagd💪 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken888 Skrevet 14. februar 2023 #32204 Del Skrevet 14. februar 2023 Står i VG nå at det ikke får noen konsekvenser tross 200 klager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elfy Skrevet 14. februar 2023 #32205 Del Skrevet 14. februar 2023 J.. skrev (14 minutter siden): Ikke på NRKs plattformer eller i NRK-sammenheng nei, men representerer hun ikke NRk da? Hun er ansatt og får lønn derfra? Pod'en spilles inn der? Om man kan redde en sjel fra et liv i eller med rus, så kunne de ihvertfall sendt henne på ordentlig avrusning. Bedre bruk av lisenspenger det, enn at vi skal være med å sponse rusbruken hennes. 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. februar 2023 #32206 Del Skrevet 14. februar 2023 IreneV skrev (9 minutter siden): Det tror jeg ingenting på. Hun har en fast. Politiet bør sette en spaner på dem. Jeg tror det er snakk om ganske store mengder, og at de som leverer kan være verdt å få tak i.Hva ble smuglet inn på Farmen? Bare spør. Ja, mulig du har rett. Jeg har ikke tid til å se gjennom Lindmo intervjuet nå, men gjør det senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kärcher Skrevet 14. februar 2023 #32207 Del Skrevet 14. februar 2023 15 minutter siden, Lollybby said: Har ikke annet å si enn at hun og venninnen utstråler forferdelige personlighet og ser f meg ikke ut i måneskinn!? Forkastelig av Nora som har forbindelse til kongehuset. Hva NORA gjør mhr kongehuset har satt spikeren i kisten- avsett kongehuset eller dump henne til h! Sjamaen til Martha er INGENTING i forhold til dette. Nå er det NOK! Helt ferdig med møkka NRK også. Jeg har sendt klage til både Kongehuset og NRK. Støtter ikke Kongehuset, og i hvert fall ikke om de ikke kommer med en uttalelse der de tar avstand fra narkotika. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32208 Del Skrevet 14. februar 2023 Elfy skrev (Akkurat nå): Ikke på NRKs plattformer eller i NRK-sammenheng nei, men representerer hun ikke NRk da? Hun er ansatt og får lønn derfra? Pod'en spilles inn der? Om man kan redde en sjel fra et liv i eller med rus, så kunne de ihvertfall sendt henne på ordentlig avrusning. Bedre bruk av lisenspenger det, enn at vi skal være med å sponse rusbruken hennes. Må tydeligvis skje i studio eller i innspillingssammenheng for å få konsekvenser.. Sier jo mye om NRK.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 14. februar 2023 #32209 Del Skrevet 14. februar 2023 Just now, Fru G said: Aldri for sent. Jeg sender nå min klage nr 2. Det er bare å bombardere nrk med klager. Jeg er redd for at dette er en av de få mulighetene man faktisk har. Hvis jeg ikke husker feil, så er vel SE forpliktet til å etterkomme retningslinjene hun er pålagt som NRK-ansatt. Og da hjelper det fint lite når NRK nå uttaler at dette bildet ikke hadde noen sammenheng med NRK eller var postet på NRKs plattformer. "Logikken" til NRK blir omtrent som om Jonas Gahr Støre skulle ha postet fyll og fest, dop og disko-bilder på sin IG-konto, for så å bli unnskyldt med at "Nei, altså Jonas var jo ikke i embets medfør på de bildene, og han la de jo heller ikke ut på Arbeiderpartiets IG-konto." Altså, er det blitt arbeidskrav i NRK at man skal være fullstendig cerebralt glattpolert for å få jobb der? At man anser såvel VVP som NRKs egne retningslinjer som dekorasjon á la "Home" og "Love" bokstavskilt? Det grenser opp mot det helt fantastiske at en påvirker har et slikt balletak på et statlig foretak at nevnte foretak gladelig føyer seg. Ikke at jeg ønsker å dra et argumentum ad stalinum, men SE vs. NRK fortoner seg som en grotesk utgave av Pravdas rolle under Stalins diktatur. 31 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt.lutt Skrevet 14. februar 2023 #32210 Del Skrevet 14. februar 2023 Lurer på om NRK forstår hva som skjer ute i Norge? Dette med at kokain bruk nå tar av? Og at i noen ungdomsmiljø er det dessverre blitt vanskelig å stå imot presset? Tror jeg skal sende inn et generelt spm i forhold til hva NRK tenker rundt dette økende problemmet. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 14. februar 2023 #32211 Del Skrevet 14. februar 2023 Tenker at det ikke kommer til å bli noe sesong 2 med denne podcasten. Jeg aner ikke hvilke nr på listene denne er på, men NRK kan umulig videreføre kontrakten med henne når de får så tydelig kritikk - fra alle retninger. Så jeg velger å tenke dette 😅🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg J.. Skrevet 14. februar 2023 Populært innlegg #32212 Del Skrevet 14. februar 2023 Man kan jo legge med dette ved en evt klage. Trynefaktor much? 53 1 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 14. februar 2023 #32213 Del Skrevet 14. februar 2023 J.. skrev (1 minutt siden): Man kan jo legge med dette ved en evt klage. Trynefaktor much? Fy fader for en dobbeltmoral. Litt av et balletak hun har på NRK. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32214 Del Skrevet 14. februar 2023 Glufseguri skrev (Akkurat nå): Fy fader for en dobbeltmoral. Litt av et balletak hun har på NRK. En fikk sparken for å lage musikkvideo med "homofilt innhold". En fikk beholde jobben skadefritt etter å ha postet bilde med kokainpose.. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 14. februar 2023 #32215 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) Sunaia skrev (40 minutter siden): Det er nok ikke så mye annet enn dop. Rusmiljøer er ofte slik ja - de holder hverandre plass. Og du skal finne mer shady saker må du over i bandene. Hells Angels, Nederlansk mafia, øst-europeisk mafia. Jeg tenker det er greit å skille litt her. SE og gjengen er nederst i pyramiden. Men, de er postergirls for de harde karene. Det kan være vanskelig å se når man svir hull i hjernen med knark. Naivt å tro at det ikke er folk som sitter med presserende info. Se på Drevdal-saken feks, og da tenker jeg mest på forholdet der det ble avdekket sex med en mindreårig på 15 år. SE har vært i bransjen siden hun var rundt den alderen. Uten å gå videre inn på det, så har NRK mange griser i stallen. Og "utagerende festing" er ikke et dekkende ord for hva som som skjer på interne fester. SE var vel forøvrig vitne i saken mot Drevdal? Men på hans side. Endret 14. februar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 14. februar 2023 #32216 Del Skrevet 14. februar 2023 Hunter7 skrev (6 minutter siden): Jeg er redd for at dette er en av de få mulighetene man faktisk har. Hvis jeg ikke husker feil, så er vel SE forpliktet til å etterkomme retningslinjene hun er pålagt som NRK-ansatt. Og da hjelper det fint lite når NRK nå uttaler at dette bildet ikke hadde noen sammenheng med NRK eller var postet på NRKs plattformer. "Logikken" til NRK blir omtrent som om Jonas Gahr Støre skulle ha postet fyll og fest, dop og disko-bilder på sin IG-konto, for så å bli unnskyldt med at "Nei, altså Jonas var jo ikke i embets medfør på de bildene, og han la de jo heller ikke ut på Arbeiderpartiets IG-konto." Altså, er det blitt arbeidskrav i NRK at man skal være fullstendig cerebralt glattpolert for å få jobb der? At man anser såvel VVP som NRKs egne retningslinjer som dekorasjon á la "Home" og "Love" bokstavskilt? Det grenser opp mot det helt fantastiske at en påvirker har et slikt balletak på et statlig foretak at nevnte foretak gladelig føyer seg. Ikke at jeg ønsker å dra et argumentum ad stalinum, men SE vs. NRK fortoner seg som en grotesk utgave av Pravdas rolle under Stalins diktatur. Digresjon; SE er jo kompis med JGS også, hun 😎 Ganske utrolig begrunnelse fra NRK. De fleste av oss ville nok opplevd konsekvenser fra arbeidsgiver for bare en brøkdel av det SE holder på med. SE kommer unna med det meste, det er blitt klinkende klart. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diam0nd Skrevet 14. februar 2023 #32217 Del Skrevet 14. februar 2023 Nora er nærmere kongehuset enn Durek. Inngiftet svigerdatter til fremtidig dronning. Så de som hardnakket bare, hun er ikke tilknyttet kongehuset JO! Hun bodde/bor jo på Skaugum i lengre perioder i det siste og. Sikkert spist frokost og middag med kronprinsfamilien rett som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 14. februar 2023 #32218 Del Skrevet 14. februar 2023 Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): Digresjon; SE er jo kompis med JGS også, hun 😎 Ganske utrolig begrunnelse fra NRK. De fleste av oss ville nok opplevd konsekvenser fra arbeidsgiver for bare en brøkdel av det SE holder på med. SE kommer unna med det meste, det er blitt klinkende klart. Mange ville mistet jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 14. februar 2023 #32219 Del Skrevet 14. februar 2023 NRK, nå også som dobbeltmoralens høyborg. Gremmes over at skattepengene mine går til den møkka kanalen. 28 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyjenta Skrevet 14. februar 2023 #32220 Del Skrevet 14. februar 2023 LilleVy94 skrev (1 time siden): Kanskje fordi hun selv ikke har publisert det? Og mulig fordi den mest alvorlige anklagen er rettet mot hun som holder posen, og da er det jo heller ikke rett for media å gå ut med navn før ting er avklart. Hun var bare med på bildet, det var SE som publiserte det. Å promotere noe som ligner narko og kaste venninna under bussen på den måten er noe SE må stå for offentlig, med navn, når hun har valgt å legge ut bildet offentlig. NH har derimot ikke gjort noe for å offentliggjøre narkobruket sitt til hele verden (hun var derimot aktiv på IG i badelandet, og ble satt til ansvar deretter). Vi vet ingenting om NH har godtatt at bildet ble publisert. Synes det er rett og rimelig at hun holdes utenfor frem til det kommer en ordentlig avklaring på hva som har skjedd, til tross for at hun var den som viftet med posen. Hadde du samme holdning da Måneskinn ble kastet under bussen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå