Gjest IreneV Skrevet 14. februar 2023 #32181 Del Skrevet 14. februar 2023 Finlay skrev (2 minutter siden): Dommen er kommet: – Gitt de opplysningene Sophie Elise har gitt oss, så får ikke dette konsekvenser for samarbeidet mellom henne og NRK, og podkasten kommer som planlagt på torsdag. https://www.vg.no/rampelys/i/nQmXRL/nrk-vil-ikke-kommentere-sophie-elise-bilde Utrolig skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32182 Del Skrevet 14. februar 2023 200 klager og ingen konsekvenser.. Dette er ingenting annet enn fullstendig latterlig.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 14. februar 2023 #32183 Del Skrevet 14. februar 2023 IreneV skrev (Akkurat nå): Utrolig skuffende. Ja, men som forventet. NRK finner alltid et smutthull for å holde på noen som er gull verdt, økonomisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt.lutt Skrevet 14. februar 2023 #32184 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) Lotte-Mei skrev (2 timer siden): Så bra, det øker på med innsendte klager. VG skriver at kl 08.30 idag har det kommet inn 112 klager. Måtte de lytte til dem, ta poenget og våkne opp 🤞🤞🤞 Klage antallet stiger! Sender min nå. Oppfordrer alle som ikke har sent inn en klage til å gjøre det. Selv om NRK stikker hode i sanden. Endret 14. februar 2023 av Trude.lutt.lutt Feil 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 14. februar 2023 #32185 Del Skrevet 14. februar 2023 Finlay skrev (5 minutter siden): Dommen er kommet: – Gitt de opplysningene Sophie Elise har gitt oss, så får ikke dette konsekvenser for samarbeidet mellom henne og NRK, og podkasten kommer som planlagt på torsdag. https://www.vg.no/rampelys/i/nQmXRL/nrk-vil-ikke-kommentere-sophie-elise-bilde NRK der, altså, mine damer og herrer. Det er bare å kondolere. Null verdier igjen å spore, alt dreier seg kun om penger. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. februar 2023 #32186 Del Skrevet 14. februar 2023 Finlay skrev (4 minutter siden): Dommen er kommet: – Gitt de opplysningene Sophie Elise har gitt oss, så får ikke dette konsekvenser for samarbeidet mellom henne og NRK, og podkasten kommer som planlagt på torsdag. https://www.vg.no/rampelys/i/nQmXRL/nrk-vil-ikke-kommentere-sophie-elise-bilde Over 200 klager, men det betyr ingen ting for NRK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 14. februar 2023 #32187 Del Skrevet 14. februar 2023 Trude.lutt.lutt skrev (1 minutt siden): Klage antallet stiger! Sender min nå. Oppfordrer alle som ikke har sent inn en klage til å gjøre det💪 Det er for sent nå. Ingen vits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othelia08 Skrevet 14. februar 2023 #32188 Del Skrevet 14. februar 2023 Som ei som er i målgruppa til podcasten, må jeg si at det er temmelig provoserende at det er disse to jentene NRK mener må til for å nå ut til yngre kvinner. De kan jo like gjerne si rett ut at det eneste vi vil høre om er sex, festing og gutter. Det fins så mange andre temaer som interesserer unge jenter i dag! Vi er samfunnsengasjerte, vi trenger mer info om kvinnehelse (noe som endelig har blitt et stort og viktig tema i media!), og vi bryr oss om andre ting enn bare overfladiske influencere. Noen ganger føler jeg virkelig at vi jenter blir undervurderte. 36 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. februar 2023 #32189 Del Skrevet 14. februar 2023 Finlay skrev (1 minutt siden): Det er for sent nå. Ingen vits. Aldri for sent. Jeg sender nå min klage nr 2. Det er bare å bombardere nrk med klager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 14. februar 2023 #32190 Del Skrevet 14. februar 2023 Finlay skrev (3 minutter siden): Ja, men som forventet. NRK finner alltid et smutthull for å holde på noen som er gull verdt, økonomisk. Ser de ikke sitt ansvar som arbeidsgiver heller? SE sliter jo helt tydelig med psykiske problemer og har et alvorlig rusmisbruk. De kalte det en "personalsak" da en prosjektleder tilbød sine ansatte kokain på firmafest. Hva hvis noen hadde dødd av overdose? Personalsak det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32191 Del Skrevet 14. februar 2023 Lollybby skrev (1 minutt siden): Hva NORA gjør mhr kongehuset har satt spikeren i kisten- avsett kongehuset eller dump henne til h! Sjamaen til Martha er INGENTING i forhold til dette. Nora dater ikke en kongelig,Märtha er(var) faktisk prinsesse. Kan ikke sammenlignes. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt.lutt Skrevet 14. februar 2023 #32192 Del Skrevet 14. februar 2023 Finlay skrev (3 minutter siden): Det er for sent nå. Ingen vits. Da får vi klage mer. Til kringkastingrådet. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diam0nd Skrevet 14. februar 2023 #32193 Del Skrevet 14. februar 2023 Hvis SE ikke blir stoppa nå så kan hun jo dø, for å sette det på spissen. Hun må jo få en konsekvens, ellers så forandrer man seg aldri. I disse tider hvor det er så mye rus og overdosedødsfall i mediene. Hun trenger jo åpenbart hjelp. Synd verken arbeidsgiver eller venner stiller opp og lukker øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 14. februar 2023 #32194 Del Skrevet 14. februar 2023 Fru G skrev (11 minutter siden): Jeg mener SE sa på Lindmo at hun oppsøkte selgere på gata og at det var ‘dritflaut’. Arrester meg om jeg tar feil. Det tror jeg ingenting på. Hun har en fast. Politiet bør sette en spaner på dem. Jeg tror det er snakk om ganske store mengder, og at de som leverer kan være verdt å få tak i.Hva ble smuglet inn på Farmen? Bare spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 14. februar 2023 #32195 Del Skrevet 14. februar 2023 Fra Nettavisen nå 😎Sak om utbredt bruk av illegale drugs 33 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32196 Del Skrevet 14. februar 2023 Lollybby skrev (Akkurat nå): Hun har en KLAR forbindelse........ Forbindelsen er jo tynn som billig dopapir. M hadde ikke vært noen,hadde ikke mora gifta seg med den hun giftet seg med. Uansett feil tråd. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 14. februar 2023 #32197 Del Skrevet 14. februar 2023 Fru G skrev (1 minutt siden): Aldri for sent. Jeg sender nå min klage nr 2. Det er bare å bombardere nrk med klager. Jeg tenker også at man fortsette å klage. At NRK forklarer mangelen på konsekvenser med at dette konkrete bildet ikke har direkte sammenheng med NRK, forsvarer allikevel ikke ansettelsen av SE. Det handler jo om totalpakken SE her, og alt hun formidler. Dette bildet føyer seg kun inn i rekken av kritikkverdige ting rundt henne. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32198 Del Skrevet 14. februar 2023 missLynch skrev (Akkurat nå): Fra Nettavisen nå 😎Sak om utbredt bruk av illegale drugs Når det kommer fra gauka sjøl som kun uttaler seg for egen blest,gir det ikke mye kredibilitet.. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othelia08 Skrevet 14. februar 2023 #32199 Del Skrevet 14. februar 2023 Så SE kan gjøre hva f hun vil, så lenge hun holder NRK utenfor? Det er jo dette som er problemet. Hun slipper unna med ALT, hver eneste gang. Jenta kommer aldri til å lære hva slags konsekvenser tingene hun gjør kan få. Hvorfor i alle dager tviholder de sånn på henne?? 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 14. februar 2023 #32200 Del Skrevet 14. februar 2023 I alle dager... "NRK har forsøkt å få en kommentar fra Sophie Elise Isachsen uten å lykkes." fra https://www.nrk.no/norge/omstridt-sophie-elise-bilde-far-ingen-konsekvenser-1.16296861 Gratulerer, NRK. For en "forbilledlig" måte å håndtere dette på. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå