Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fru G skrev (26 minutter siden):

Sjekk Insta, fru.johansen - ferdigskrevet klage og adresser hvor klage kan sendes. 

Hvilken av Fru Johansen kontoene er det på instagram? Det er flere med samme navn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (8 minutter siden):

En kan ha flere tanker i hodet samtidig. Situsjoneni Tyrkia kan du diskutere i Aktuell-forumet.

Ikke alle klarer det, tydeligvis. 

Må visst være relativt nytt, dette - være engasjert i samfunnsdebatten (det er flere debatter), og samtidig tenke på andre ting. 😂🙈

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (32 minutter siden):

Sjekk Insta, fru.johansen - ferdigskrevet klage og adresser hvor klage kan sendes. 

Legg det gjerne ut her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (57 minutter siden):

Av de halv mill+ pluss følgere er det nok en veldig stor andel som ikke liker SE. 🤷‍♀️

Hate watching, is still watching. Jeg personlig liker (likte) SE mtp hun fronter dyrevelferd etc og jeg syns hun var pen for 8 oprasjoner siden. Men dette blir for dumt etter hun kom krypende til media å gråt over rehab og avhengighet. Har selv mistet folk til rus, så er både såret og forbanna nå. 

• Liker 15
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om SE sitter på Kvinneguiden for å lese denne tråden om henne. Hun vet jo å skape oppmerksomhet, hun er god på det. Litt sånn for å følge med om det ble like mye oppmerksomhet som hun planla? For det tror jeg, at hun planlegger hva hun legger ut og når, for å skape litt aktivitet på alle steder folk kan diskutere. Til podcasten bruker de visst en del Jodel også, så hvorfor ikke en liten titt på KG for å se hva folket her diskuterer om henne. Bare en tanke 😄

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (1 time siden):

Jeg er redd det vil promotere kokain og destruktiv livsstil ytterligere, for de som har henne som forbilde. De som forsvarer henne vil benekte det, eller synes synd på henne. Som de alltid gjør. Og SE får akkurat det hun vil ha, masse oppmerksomhet. 

Jeg sendte hvertfall bildet til mine kusiner på 15-22 år som liker SE og streber etter hennes kropp. De ble rasende. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Lurer litt på om SE sitter på Kvinneguiden for å lese denne tråden om henne. Hun vet jo å skape oppmerksomhet, hun er god på det. Litt sånn for å følge med om det ble like mye oppmerksomhet som hun planla? For det tror jeg, at hun planlegger hva hun legger ut og når, for å skape litt aktivitet på alle steder folk kan diskutere. Til podcasten bruker de visst en del Jodel også, så hvorfor ikke en liten titt på KG for å se hva folket her diskuterer om henne. Bare en tanke 😄

Hun er her 100%. Hei Sophie! 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamajune11 skrev (Akkurat nå):

Jeg sendte hvertfall bildet til mine kusiner på 15-22 år som liker SE og streber etter hennes kropp. De ble rasende. 

Det er bra! Men jeg mener fortsatt at media blir noe annet. Det kan gjerne spres på den måten du har gjort det, men ikke i media. Jeg håper annonsører og samarbeidspartnere skygger banen. Og at hun taper følgere. Programmet hun skulle få på NRK må også skrinlegges. Det må de forstå håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamajune11 skrev (1 minutt siden):

Hun er her 100%. Hei Sophie! 

Hehe, godt jeg ikke er den eneste som har hatt den tanken :D 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor retter vi ikke også mer søkelys mot Nora som faktisk holder posen, bor på Skaugum, er svigerdatter til vår vordende konge og dronning? Er enig i at se er ute å kjøre, men skandalen her knyttes til Nora og forbindelsen til kongehuset. Nesten så jeg mistenker at det er et bevisst forsøk på å skifte fokus, ettersom se er den som får mest fokus av de to

• Liker 26
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sgirl skrev (2 minutter siden):

Hvorfor retter vi ikke også mer søkelys mot Nora som faktisk holder posen, bor på Skaugum, er svigerdatter til vår vordende konge og dronning? Er enig i at se er ute å kjøre, men skandalen her knyttes til Nora og forbindelsen til kongehuset. Nesten så jeg mistenker at det er et bevisst forsøk på å skifte fokus, ettersom se er den som får mest fokus av de to

Hun har vel ikke samme følgerskare? Ei heller samarbeid med NRK. Jeg aner ikke hvem hun er, men selvsagt bør dette skade hennes omdømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sgirl skrev (3 minutter siden):

det er også lagt ut bilder av striper på stuebordet til sophie elise. er det nora det også?

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IreneV skrev (4 minutter siden):

Det er bra! Men jeg mener fortsatt at media blir noe annet. Det kan gjerne spres på den måten du har gjort det, men ikke i media. Jeg håper annonsører og samarbeidspartnere skygger banen. Og at hun taper følgere. Programmet hun skulle få på NRK må også skrinlegges. Det må de forstå håper jeg.

Ja forsåvidt enig. Jeg skjønner hva du mener, hvis noen syns hun er kul og hun fronter dop, «da kan vi også prøve. SE gjør jo det!» 

NRK må ta avstand fra henne etter dette. Kan ikke forstå noe annet. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stortrommadet skrev (3 timer siden):

Jeg må flire av dere bitterrumper som er så inn i denne «skandalen» her! Dere må jammen ha ren dørmatte!!😆

nei, man kan ikke være enige i alt! Men at dere voksne mennesker skal sitte på internett å trolle og kaste dritt bak et fake Nick, det er faen meg priceless å se på! Det er jo en Haug av dere som kritiserer «målgruppen på 15-30» som nrk tydeligvis sikter til, så det må jo bety at dere er en del eldre enn 30 år gamle! Jeg er mitt i skuddsonen som nrk sikter til, og jeg har ikke Sophie Elise som noe spesielt forbilde, men vit at dere er laaaaangt ifra noen forbilder selv!

Herregud, at dere kan skrive så mye dritt er faktisk helt utrolig. Helt okei å være uenig i både bildedeling og handlinger, men er det så krise? Er det KRITISK for deres liv?🤣 Sophie Elise skal da ha en ting da, hun hadde aldri sitti til slik som dere, inne på kg å rakka ned på andre mennesker som om det var levebrødet det sto om å gjøre! Så det er litt flaut å tenke på da, voksne mennesker! Som liksom skal være noen forbilder for unga deres, latterlig!

Ok. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (3 timer siden):

Jeg håper ingen skriver om det. De bør ikke få noe opperksomhet i det hele tatt. Men NRK bør avslutte samarbeidet. Det første SE AS gjorde da podcasten ble lansert var å pøse ut med reklame. Selv om det er karantenetid. Og hun fortsetter å strekke strikken. NRK bryter med egen plakat, og er på etisk gyngende grunn. Det er en fornærmelse mot målgruppen de ønsker å nå. De fortjener mye bedre enn noen avdankede rosabloggere uten verdier.

Godt sagt!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lill :) skrev (13 minutter siden):

Så neste fase er å flashe kokain bruk? Det var rehaben sin det.

Det har vel gått i ett kjør med rus siden rehab, noe hun heller ikke har lagt skjul på. Det har vært enormt mye posting av alkohol, nærmest daglig. Ikke noe problem for henne og Nora å slurpe hvitvin fra 3 liters-dunk en mandag formiddag.

Jeg mistenker at SE ikke klarer å være sexy cute alien bimbo fairy UTEN å være rusa. Usikkerheten er for stor.

Var vel noen dager etter Lindmo der hun var både påkledd og usedvanlig stille på SoMe, før det braket løs igjen med rumpe og pupper i fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg stusser over, er at de med viten og vilje slenge rundt seg med små ziplock-poser med hvitt innhold. Og de vet veldig godt at det er mange unge mennesker som ser dette. Det er fullstendig forkastelig.
Hadde de hatt et minimum med anstendighet og vett i hodet hadde de gått ut nå i dag og lagt seg padde flat. NRK er statskanal, og bør agere deretter. 
Jeg er ikke en feit, bitter kjerring, men har tantebarn og barn som potensielt kan se dette. 

• Liker 43
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (11 minutter siden):

Det jeg stusser over, er at de med viten og vilje slenge rundt seg med små ziplock-poser med hvitt innhold. Og de vet veldig godt at det er mange unge mennesker som ser dette. Det er fullstendig forkastelig.
Hadde de hatt et minimum med anstendighet og vett i hodet hadde de gått ut nå i dag og lagt seg padde flat. NRK er statskanal, og bør agere deretter. 
Jeg er ikke en feit, bitter kjerring, men har tantebarn og barn som potensielt kan se dette. 

Det kan gi inntrykk av at de har så `mange millarder morsomt` (evt er så rusa) akkurat nå, at de ikke tenker hverken konsekvens, anstendighet eller er sitt ansvar bevisst som (statskanalens) påvirker. 

Veldig enig ang NRK. Dette må de ta alvorlig. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (13 minutter siden):

Det blir jo ikke mer nedrig og patetisk. Jeg har ikke tv, men leser medier, og mener å huske at Real Housewifes Beverly Hills hadde et lignende stunt. Det er PR det er snakk om. Masse media får de, skandale og sjokk, før det vinkles over på noe traumer og angst, rehab og tårer. Antagelig for å ikke miste annonsører og samarbeidspartnere. Hvem vil forlate en som kjemper med rusproblematikk og psykiske lidelser? Men det holder ikke synes jeg. Annonsører og andre blir såkalte "enablers", og bør kutte samarbeid, for alles beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...