Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrubber aldri huden før selvbruning, gidder ikke. Blir fint uansett men ofte ujevnt på føttene. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Finlay skrev (23 timer siden):

Enig!

Synes de har en merkelig fasong, kjempekorte og enormt vide, akkurat som Skappelgenserne. Ser ut som de er vasket på feil program😂

Og til DEN prisen! 

Prisen er helt hinsides. 

Og det snittet vil se svært lite flatterende ut på de aller fleste vil jeg tro. Bred og kort. Fine farger, og artig vri med glidelås på strikkejakke, men helt krise i fasongen spør man meg. 

• Liker 9
Skrevet
Isild skrev (3 timer siden):

Prisen er helt hinsides. 

Og det snittet vil se svært lite flatterende ut på de aller fleste vil jeg tro. Bred og kort. Fine farger, og artig vri med glidelås på strikkejakke, men helt krise i fasongen spør man meg. 

Den er særdeles lite kledelig på SE. Funker bare på stillbilder og/eller i riktig positur. 

• Liker 7
Skrevet
Isild skrev (5 timer siden):

Prisen er helt hinsides. 

Jeg digger jakkene der - så smaken er som baken. 

Det jeg ikke digger er at Holzweiler kaster masse jakker etter en som SE, som gir f*** i å ta vare på noe som helst. Hun er selve symbolet på bruk (ødelegg) og kast.  Det gjør at jeg går fra å ha lyst til å kjøpe til å la være. 

• Liker 15
Skrevet

Holzweiler sluttet jeg å kjøpe etter det praktikant styret. Solgt unna alt jeg har 🤪 Ekstra glad for det nå som SE reklamerer for det, da hadde jeg nemlig aldri brukt det 🙈

• Liker 27
Skrevet
anonyma123 skrev (18 timer siden):

Jeg digger jakkene der - så smaken er som baken. 

Det jeg ikke digger er at Holzweiler kaster masse jakker etter en som SE, som gir f*** i å ta vare på noe som helst. Hun er selve symbolet på bruk (ødelegg) og kast.  Det gjør at jeg går fra å ha lyst til å kjøpe til å la være. 

Veldig enig. Vi er nok etterhvert mange som ikke får positive assosiasjoner når SE reklamerer for noe. Tvert imot for min del. Jeg tenker at annonsørene ikke bryr seg om noe av det SE får kritikk for. 

• Liker 15
Skrevet

Nytt merkenavnsøk; «Candygirl by Sophie Elise». Det søkes innenfor søtsaker ser det ut som og jeg lurer på om SE kommer med energibarer eller noe, hun har jo prøvd å promotere trening/ livsstil tidligere. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
*blueberry* skrev (6 minutter siden):

Nytt merkenavnsøk; «Candygirl by Sophie Elise». Det søkes innenfor søtsaker ser det ut som og jeg lurer på om SE kommer med energibarer eller noe, hun har jo prøvd å promotere trening/ livsstil tidligere. 

Tenker det i så fall går mer i vegansk smågodt/snop,siden hun har klaget tidligere på at det knapt finnes.

Men,tror faktisk det er solbriller,pga hopetall med umerket poster med ulike solbriller.

Endret av J..
  • Liker 5
Skrevet
J.. skrev (34 minutter siden):

Tenker det i så fall går mer i vegansk smågodt/snop,siden hun har klaget tidligere på at det knapt finnes.

Men,tror faktisk det er solbriller,pga hopetall med umerket poster med ulike solbriller.

Det kan hende det er vegansk godis ja. Tviler på det er solbriller, da har de i såfall søkt i feil kategori. 

• Liker 1
Skrevet
*blueberry* skrev (1 time siden):

Det kan hende det er vegansk godis ja. Tviler på det er solbriller, da har de i såfall søkt i feil kategori. 

Leste ikke kategorien først,så da er drt nok vegansk snop ja.

Solbrillene er nok enda mer skjult reklame.

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å ta "design" og "utvikling" av varer og produkter hos influencere veldig alvorlig. Det er godt mulig jeg er litt farget av at jeg syns influencere er meningsløst i utgangspunktet. Men, jeg opplever at de er mennesker som gjør hva som helst for penger og likes. De driter i utdanning, lover, regler og moral (mange av de) De er som oftest mennesker som blir kjent uten å egentlig ha et talent eller å ha gjort noe av betydning. De vil ha luksus, spalteplass og rød løper - uten å egentlig prestere noe som helst. 

Derfor ser jeg på MyMuse og annet som jalla-varer rett og slett. Det er jo et apparat bak som vil prøve å tjene masse penger på å sette "Sophie Elise" på ett eller annet masseprodusert som selges hos billig-kjeder. 

• Liker 30
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
J.. skrev (7 timer siden):

Jasså, skal hun kanskje late som hun er veganer igjen 😅 Misforstå meg rett, syns i såfall det er en god idé, og det trenger ikke å være enten eller når det gjelder å spise mer vegansk. Er bare veldig lei av at hun kaster rundt seg at hun lever plantebasert, for å deretter spise fisk/sjømat, kjøpe unødvendige ting/vesker i skinn og ikke minst promotere endeløs flyreising og overforbruk. Det henger ikke helt sammen. 

Edit: Hun har vel tidligere uttalt at hun ser ned på se som spiser kjøtt/fisk og

Endret av bedora
  • Liker 22
Skrevet
bedora skrev (16 minutter siden):

Jasså, skal hun kanskje late som hun er veganer igjen 😅 Misforstå meg rett, syns i såfall det er en god idé, og det trenger ikke å være enten eller når det gjelder å spise mer vegansk. Er bare veldig lei av at hun kaster rundt seg at hun lever plantebasert, for å deretter spise fisk/sjømat, kjøpe unødvendige ting/vesker i skinn og ikke minst promotere endeløs flyreising og overforbruk. Det henger ikke helt sammen. 

SE som "miljøforkjemper" er i beste fall komisk. "Do as I say, dont do as I do". 

• Liker 12
Skrevet
Isild skrev (1 minutt siden):

SE som "miljøforkjemper" er i beste fall komisk. "Do as I say, dont do as I do". 

Det er helt riktig. «Problemet» er at de fleste ikke ser gjennom løgnene og dobbeltmoralen

• Liker 5
Skrevet (endret)
bedora skrev (25 minutter siden):

Det er helt riktig. «Problemet» er at de fleste ikke ser gjennom løgnene og dobbeltmoralen

Nei, det er ganske frustrerende egentlig. Altfor mange har ikke fått med seg hvor kynisk SE AS manipulerer og opptrer.

Hvis jeg snakker med mennesker som ikke følger med på hva SE gjør annet enn det de leser i media, så sier de det samme stort sett: "Hun er jo veldig opptatt av utseendet, men gjør så mye som er så bra, gjør hun ikke det da?" Når jeg spør hva, så ramser de opp dyrevern, miljø, bøker for unge jenter osv. Fordi det har de lest i avisen. 

Endret av Isild
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (9 timer siden):

Hvorfor klager hun på det?  Hun er jo ikke veganer.

• Liker 5
Skrevet (endret)
Djungelvrål skrev (19 timer siden):

Hvorfor klager hun på det?  Hun er jo ikke veganer.

Det er jo et fint image da. 

Endret av bedora
  • Liker 4
Skrevet

Så i går at SE reklamerer for Chiquelle. Hun smører tykt på med at Chiquelle er noe av det mest fantastiske hun vet, og at det har det vært i mange år. Har aldri hørt om /sett at hun er spesiellt opptatt av Chiquelle? 

Det er så pinlig å se på hvordan de store influencerne fortsatt forsøker å spille på "tips fra venninnen din" i store komersielle samarabeid. 

Bare vis frem klærne og hold kjeft om at det er det fineste du eier. 

• Liker 11
Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Så i går at SE reklamerer for Chiquelle. Hun smører tykt på med at Chiquelle er noe av det mest fantastiske hun vet, og at det har det vært i mange år. Har aldri hørt om /sett at hun er spesiellt opptatt av Chiquelle? 

Det er så pinlig å se på hvordan de store influencerne fortsatt forsøker å spille på "tips fra venninnen din" i store komersielle samarabeid. 

Bare vis frem klærne og hold kjeft om at det er det fineste du eier. 

Hun har faktisk reklamert for de ganske lenge. Personlig syns jeg de klærne er ekstremt tacky. Hun bruker jo også en del merker med penere klær. Eklektisk stil, I guess 🙃

• Liker 2
Skrevet
Blærgh skrev (1 time siden):

Hun har faktisk reklamert for de ganske lenge. Personlig syns jeg de klærne er ekstremt tacky. Hun bruker jo også en del merker med penere klær. Eklektisk stil, I guess 🙃

Jeg følger nok ikke med nok. Jeg er enig i at klærne er tacky. Hennes engasjement og begeistring for klærne fremsto meget kjøpt og betalt. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...