Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Pust skrev (27 minutter siden):

Legger til at denne typen betalte reportasjer gir objektene rett til å godkjenne bilder etc

Ingen tvil om at SE har stålkontroll på Se@Hørs bilder, de viser henne kun fra de vinklene hun selv er fornøyd med.

Merkelig nok ser det ikke ut til at hun har samme kontroll på bildene GKN poster.

https://www.seher.no/

88461034-5E1E-482B-9D1C-486F408E17ED.png

8A627096-24ED-417E-95CA-C79019822D97.jpeg

Endret av Finlay
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pust skrev (28 minutter siden):

Legger til at denne typen betalte reportasjer gir objektene rett til å godkjenne bilder etc

De blir redigert også, de fleste «paparazzi» bilder blir det. 

• Liker 5
Skrevet

Kan virke som hun allerede angrer siste ansiktsoperasjon. Hun har farget håret blondt etter å ha fått inspo av seg selv på farmen, og legger ut bilder på insta feed fra farmen. Hun var jo faktisk helt nydelig på farmen, så skjønner godt hun angrer. Isak ble jo også forelsket i sånn hun så ut på farmen, og nå ser hun helt annerledes ut.

• Liker 12
Skrevet
Klappe skrev (3 minutter siden):

Kan virke som hun allerede angrer siste ansiktsoperasjon. Hun har farget håret blondt etter å ha fått inspo av seg selv på farmen, og legger ut bilder på insta feed fra farmen. Hun var jo faktisk helt nydelig på farmen, så skjønner godt hun angrer. Isak ble jo også forelsket i sånn hun så ut på farmen, og nå ser hun helt annerledes ut.

Om et par år kommer dere til å si åhhh hun var nydelig i 2022 også. :P

• Liker 15
Skrevet
slankermeg skrev (Akkurat nå):

Om et par år kommer dere til å si åhhh hun var nydelig i 2022 også. :P

Kanskje. Men personlig skjønner jeg hvis hun angrer. Syns hun så søt og naturlig(😅) ut i farmen, men på se og hør bildene ser hun eldre, sliten og rar ut. Ikke noe søthet. Og tror Sophie Elise har veldig lyst å se søt og uskyldig ut

• Liker 10
Skrevet
Klappe skrev (6 minutter siden):

Men er det egentlig noen som har bekreftet at han er forelsket i henne? Og omvendt? 

• Liker 9
Skrevet
5 hours ago, Isild said:

At Se & Hør blir med på dette er bare komisk. 

Det er jo sånn Se & Hør alltid har operert. Det avtales og forhandles og styres.

Jeg hadde en filleonkel som jobbet der på 80- og 90-tallet, og det var litt av noen historier han fortalte.

Bare en liten promille av alt de visste og alle bildene de hadde kom på trykk, og det var alltid etter avtale med vedkommende når det var "store" saker som dette.

• Liker 11
Skrevet
Klappe skrev (Akkurat nå):

Kanskje. Men personlig skjønner jeg hvis hun angrer. Syns hun så søt og naturlig(😅) ut i farmen, men på se og hør bildene ser hun eldre, sliten og rar ut. Ikke noe søthet. Og tror Sophie Elise har veldig lyst å se søt og uskyldig ut

Hun tok nettopp pony tail for å stramme opp alle rynkene og linjene hun har påført seg selv i så ung alder. Hun ser eldre ut i Farmen også. 

Det er sant hun vil se ung og uskyldig ut slik at hun kan bedre manipulere mennesker og media. Hun spiller hardt på det. Det er for sent, hun vil bare se mer pløsete ut i tiden fremover. Kanskje hun kan ta face lift en gang og det vil hjelpe litt, men kinnimplantater kan ikke reverseres. 

• Liker 16
Skrevet
Aintnofun skrev (2 minutter siden):

Men er det egentlig noen som har bekreftet at han er forelsket i henne? Og omvendt? 

De (hun?) prøver vel å bekrefte det ved å være på forsiden av seoghør, men ser ikke for meg de to i et langvarig forhold. Men jeg har tatt feil før, kan være de passer bra sammen

• Liker 7
Skrevet
Klappe skrev (Akkurat nå):

De (hun?) prøver vel å bekrefte det ved å være på forsiden av seoghør, men ser ikke for meg de to i et langvarig forhold. Men jeg har tatt feil før, kan være de passer bra sammen

Ja, det er jo mulig. Men ser ikke helt for meg at han vil bo i oslo. Og tror nok ikke hun er så interessert å flytte opp i nord heller (Vet ikke akkurat hvor han bor). Så ser ikke helt for meg at det varer..

• Liker 5
Skrevet
Klappe skrev (5 minutter siden):

Mitt inntrykk også. Tror det er derfor hun under intervjuene i GKN stort sett sitter i profil, ser bort eller ser ned.

Nå får hun jo også masse komplimenter på hvor søt og "naturlig" hun var på Farmen, og som hun sa i VG-intervjuet, så ser hun alle episodene mange ganger. Muligens også for å studere seg selv. 

Så nå, med blondt hår, har reisen mot å ligne Farmen-Sofie kanskje begynt🤷‍♀️

Skrevet
Klappe skrev (37 minutter siden):

Hvordan får hun seg så lett nye kjærester? Fatter det ikke. Klarer hun ikke å være singel? Og hva ser de i henne, beklager, ,men hun ser ikke ut med alle operasjonene. 

• Liker 18
Skrevet

Hadde stor respekt for Isak etter Norges tøffeste. Dette er bare så trist, dersom det er sant.

At de hadde seg der inne har det vært prat om helt siden hun kom hjem fra farmen, men at de nå skulle ende opp som et par hadde jeg ikke sett for meg.

Han som jeger - hun som veganer.

Han virket til å være en så staut og robust kar, det som skuffer mest. 

Jeg er ingen fan av SE - det innrømmer jeg lett. Synes også det er leit at hun gikk inn med kjæreste og kommer ut utro. Ble slutt mellom henne og Kasper med én gang hun kom ut. Synes også synd på allle kollegaene hennes inne på farmen, som måtte bevitne utroskap slik for så å måtte holde tett om det i så lang tid pga produksjonen.

• Liker 32
Skrevet

Kan dette være et avtalt pr-stunt fra dem begge?

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
-C- skrev (19 minutter siden):

Kan dette være et avtalt pr-stunt fra dem begge?

Det KAN det være.

Ser ikke helt for meg at denne ideen kom fra Isak i så fall, og har litt problemer med å se hva han skulle oppnå med å late som han er kjæresten til SE. At det skulle være pr han hadde bruk for liksom.

Men hvem vet😄

Skrevet

Jeg klarer liksom ikke å gratulere dem. Utroskap er noe av det aller laveste jeg vet om. Det er så ødeleggende for den man er utro mot at det kan påføre stor skade. 

Veganeren og "dyreelskeren" + jegeren ? Duket for fremtidige problemer iallefall, med så grunnleggende uenigheter. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
Klappe skrev (1 time siden):

Nå ser hun jo helt annerledes ut. Var kjempefin i farmen. Er det kinnimplantater? Det var da så enormt…

Skrevet
Finlay skrev (19 minutter siden):

"Sophie Elise får ikke intervjue Isak Dreyer etter romantiske bilder."

Isak vinner vel sannsynligvis Farmen, og TV2 må altså ha inn vikar hver gang han skal intervjues på GKN.

Vikariatet til SE må da snart koste mer enn det smaker?:klo:

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/66dW9r/sophie-elise-faar-ikke-intervjue-isak-dreyer-etter-romantiske-bilder

For en klein suppe GKN har blitt. 

• Liker 39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...