Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns Sophie Elise ser ut som hun ihvertfall er 15 år eldre enn Isak på seoghør bildene. Nå vet jeg ikke alderen på de to, men syns bildene var veldig rare. Jeg skjønner jo at dette er avtalt mellom paret og se og hør, men syns ikke de ser ut som de passer sammen. Trodde jeg kom til å like Isak i farmen, har ikke sett han før, men venner og kollegaer likte han så godt, men må si jeg liker han mindre og mindre for hver episode. Føler de prøver å være Petter og Vendela, et friskt par jeg liker godt

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sarah93 skrev (1 time siden):

Skal ikke si noe om utseendet hennes, det blir fort feil, og har ikke sett Farmen - men veldig rart å spekulere i utroskap og at søsteren til eksen (!) har lagt ut en sang på Instagram som liksom skal være en kommentar. Folk har ulike regler i forhold - og hvis det i praksis er så godt som slutt, er det vanlig å finne tonen med andre - og ikke noe andre enn de kan mene noe om. Utroskap er veldig kjipt (hvis det er det som har skjedd, det vet vel ingen her), men dette gir meg litt Ayatolla-vibber: ofte trekker forhold de siste dødskrampene - man flørter med andre, og det blir klarere at forholdet ikke fungerer, og man gjør det slutt. Et forhold er ikke en hellig, moralsk enhet. Så jeg mener dette er ganske normalt (om ikke ideelt) - det er mye verre å bedra en uvitende partner i lang tid uten planer om å gjøre det slutt. 

Kan til en viss grad være enig med deg.

Men. Nå var det vel nokså åpenbart at forholdet hverken var slutt eller lunkent da SE reiste inn på Farmen.

Tvert imot så vi en gråtende SE som hadde store problemer med å ta farvel med kjæresten, men som trøstet dem begge med -"Tenk så gøy det blir når vi skal se Farmen sammen i januar!" Kasper- "Ja, det blir artig!" 

Søsteren til Kasper la ut sangen "Liar" samme dag som SE uttalte til VG at hun og Kasper knapt hadde snakket sammen den siste uka, at de var veldig ferdig som kjærester, og begge visste det osv.

I Bloggerne rett før Farmen hadde SE og søsteren dessuten en samtale der SE uttrykte bekymring ift framtidig graviditet, og fortalte at Kasper sto sammen med henne i dette. 

SE har gjentatte ganger understreket at de IKKE hadde et åpent forhold.

Du har rett i at et forhold ikke er en hellig enhet. Alle kan bli forelsket, uavhengig av om de er i et forhold. Går ut fra at det var det som skjedde her, og med kjæresten mange uker unna skjedde ting i litt feil rekkefølge. 

SE var jo ute i media med sin begeistring for Isak på forhånd ("Han er noe for meg"), så gjenstod det vel bare å få ham på kroken. Hvis han ikke skulle være interessert, var vel Kasper god å ha i bakhånd. Kanskje.

Skrevet
Isild skrev (4 timer siden):

Håper det er bra med Kasper (og Karine) nå når alt dette rulles opp og ut. Respekt til de begge for at de ikke fyrer løs i media. 

Helt enig.
Hvis SE har vært utro er det fælt hvordan hun har brukt hendelsen i lang tid nå a’la : «dere får vente å se osv»

Har hun ikke vært det- er det like ille- da har hun kynisk staga et drama her for at alle skal tro det. 

Uansett så respektløs ovenfor de de angår. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
Skrevet

Det ene bilde jeg har sett ser veldig staget ut. Går vel ikke paparazzier rundt i Oslo liksom? Eller? 😂

• Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
14 minutter siden, Tulla25j said:

Det ene bilde jeg har sett ser veldig staget ut. Går vel ikke paparazzier rundt i Oslo liksom? Eller? 😂

Bildene er 100 % staget. Det er sånn Se & Hør opererer.

• Liker 31
  • Nyttig 1
Skrevet
Justlooking skrev (2 timer siden):

Dette virker veldig staget og avtalt ja. Hele åtte sider i bladet, eksklusivt for se og hør står det. Ett av bildene 

1B5088B6-08B9-4BFC-B94D-DEFB6FD113C8.jpeg

Sikkert skjult reklame for noe Skappelgenser-samarbeid 

• Liker 23
Skrevet
Blomsterkaret skrev (7 minutter siden):

Sikkert skjult reklame for noe Skappelgenser-samarbeid 

SE har alltid på seg noe hun har laget reklame for, eller noe hun skal lage reklame for. Genseren til Isak er Villmarksgenseren, designet av Linka Karoline Neumann, ikke en av plastgenserne fra Skappel. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Pust skrev (2 minutter siden):

SE har alltid på seg noe hun har laget reklame for, eller noe hun skal lage reklame for. Genseren til Isak er Villmarksgenseren, designet av Linka Karoline Neumann, ikke en av plastgenserne fra Skappel. 

Riktig.

Kåpen er fra NA-KD samarbeid.

• Liker 7
Skrevet

Tatt seg høyt betalt for dette opplegget. Se og hør er trash.

• Liker 11
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
mjaus skrev (4 timer siden):

Ganske ironisk å se på denne videoen her. Sorgfull musikk i bakgrunnen forteller om bruddet med kasper. Forteller om hvor stor respekt for han hun har etter hun har råpult isak inne på farmen😂. Merk også hun sier "brått og hardt brudd" Hvorfor var det det? Hun visste jo det var slutt før hun dro på farmen 😅Rart det er så brått da... Føler når man vet om alt som har skjedd i ettertid er denne videoen her bare 100% piss.

Sitat SE AS; Jeg er bare ei jente på 26 år, la meg få tid til å nyte dette og ha det i fred. Jeg må åpne opp om dette på et senere tidspunkt. Sitat slutt. Kan åpne opp når Se og Hør betaler godt 🙄

Endret av Lill :)
Skrevet

Trist at man velger å forandre seg så mye på så få år!Screenshot_2022-01-25-14-02-49-802_com.facebook.katana.thumb.jpg.548ee104be130f95de95541793fd86aa.jpg

• Liker 15
Skrevet
Justlooking skrev (4 timer siden):

Dette virker veldig staget og avtalt ja. Hele åtte sider i bladet, eksklusivt for se og hør står det. Ett av bildene 

1B5088B6-08B9-4BFC-B94D-DEFB6FD113C8.jpeg

Oi, kjente ikke hun igjen jeg. Hva har skjedd med fjeset hennes? 

• Liker 4
Skrevet
KrXs skrev (11 minutter siden):

Pony tail lift mest sannsynlig. Er nok fortsatt hoven. 

• Liker 5
Skrevet
KrXs skrev (35 minutter siden):

Hun prøver å ligne på Erlend Elias. Noe hun klarer fint. 

• Liker 33
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet

"Hemmelig romanse avslørt", jeg må bare le. Hemmelig? Avslørt? Se&Hør er ikke TMZ, selv om at de selv prøver å fremstå slik med sine overskrifter og artikler, i et magasin som er totalt utgått på dato for flere tiår siden. De la ikke akkurat skjul på sin romanse da SE satt på fanget til Isak i en instagram story for flere måneder siden, men det bryr de seg ikke om. Nei alt må skje på åpen gate slik at de kan leke Hollywood paparazzi for en dag. Noe som mer er en avtalt photoshoot ute i offentligheten. 

Sånn ærlig talt, hvem tror Se&Hør at de lurer? Tror de oppriktig talt på at folk går på dette?  

Skrevet (endret)

Slettet kommentar.

Endret av Sarah93
  • Liker 1
Skrevet
Sarah93 skrev (1 time siden):

Jeg ville ikke skrive det, men må bare påpeke det åpenbare: ansiktet ser (i tillegg til operasjoner) annerledes ut fordi hun har gått en del opp i vekt. Det bidrar til at hun ser så utrolig annerledes ut. 

Hvordan ser du at hun har gått opp i vekt? Hun ser like tynn ut som vanlig spør du meg. Ansiktet er jo fortsatt hovent og litt puffy, det går nok litt ned etter hvert. 

• Liker 14
Skrevet
Sarah93 skrev (2 timer siden):

Jeg ville ikke skrive det, men må bare påpeke det åpenbare: ansiktet ser (i tillegg til operasjoner) annerledes ut fordi hun har gått en del opp i vekt. Det bidrar til at hun ser så utrolig annerledes ut. 

Opp i vekt? Kun i ansiktet? Yeah, right…

• Liker 16
Skrevet
Sarah93 skrev (2 timer siden):

Er du helt fjern eller?

• Liker 18
Skrevet

Isak hadde også kjæreste da Farmen Kjendis ble innspilt i fjor, vet ikke om de er sammen nå.

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...