ntrane Skrevet 10. januar 2021 #20881 Skrevet 10. januar 2021 Nå har jeg bladd kjapt igjennom siste 8 sidene i denne tråden. Er dette en hat-tråd mot SE? 2
Missy1 Skrevet 10. januar 2021 #20882 Skrevet 10. januar 2021 Driver og snakker masse om parfymer på instastory nå... hun skal helt sikkert lansere egen parfyme 6
Djungelvrål Skrevet 10. januar 2021 #20883 Skrevet 10. januar 2021 ntrane skrev (58 minutter siden): Nå har jeg bladd kjapt igjennom siste 8 sidene i denne tråden. Er dette en hat-tråd mot SE? Hun får saklig kritikk. Hvis du er en fan bør du opprette en egen tråd, da ville jeg ikke hengt her. 34
Pust Skrevet 10. januar 2021 #20884 Skrevet 10. januar 2021 ntrane skrev (3 timer siden): Nå har jeg bladd kjapt igjennom siste 8 sidene i denne tråden. Er dette en hat-tråd mot SE? Hun er kritikkverdig, derfor får hun mye kritikk. 30
hulillerunde Skrevet 13. januar 2021 #20885 Skrevet 13. januar 2021 https://www.vg.no/rampelys/i/JJ69vm/nominert-til-aarets-gullbarbie På høy tid! 39
Populært innlegg Isild Skrevet 13. januar 2021 Populært innlegg #20886 Skrevet 13. januar 2021 hulillerunde skrev (22 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/JJ69vm/nominert-til-aarets-gullbarbie På høy tid! Og i kjent stil går hun rett i "jeg er jo bare en liten sårbar jente"-rollen: – Det føles også litt underlig at organisasjonen Redd Barna, med alt det flotte de står for, skal sette meg i en slik offentlig gapestokk. Jeg er en 26 år gammel jente som prøve å finne min vei i livet, skriver Isachsen. https://www.vg.no/rampelys/i/JJ69vm/nominert-til-aarets-gullbarbie 63
Populært innlegg Mariiihøna Skrevet 13. januar 2021 Populært innlegg #20887 Skrevet 13. januar 2021 Isild skrev (1 minutt siden): Og i kjent stil går hun rett i "jeg er jo bare en liten sårbar jente"-rollen: – Det føles også litt underlig at organisasjonen Redd Barna, med alt det flotte de står for, skal sette meg i en slik offentlig gapestokk. Jeg er en 26 år gammel jente som prøve å finne min vei i livet, skriver Isachsen. https://www.vg.no/rampelys/i/JJ69vm/nominert-til-aarets-gullbarbie Hun får det til å høres ut som hun er 18-åring som nettopp har blitt kjent! Er det en person som har funnet sin «vei», så er det vel SEas 66
Populært innlegg Isild Skrevet 13. januar 2021 Populært innlegg #20888 Skrevet 13. januar 2021 Mariiihøna skrev (1 minutt siden): Hun får det til å høres ut som hun er 18-åring som nettopp har blitt kjent! Er det en person som har funnet sin «vei», så er det vel SEas Det er iallefall det jeg har oppfattet at hun har forsøkt å formidle siden hun la ned bloggen. Hun har litt arrogant og uimottagelig for synspunkter fremmet at hun har funnet sin "greie", - som er å være sexy og lettkledd på Instagram. Hun kjemper for sin rett til å være det faktisk - og sniker inn reklame for egne og andres produkter absolutt overalt. Tragikomisk at hun drar "ung og usikker"-kortet fortsatt. Hun har holdt på i 10 år og er en voksen kvinne som driver en millionbedrift, og hun vet svært godt hva som selger og hva hun holder på med. 53
Gjest Finlay Skrevet 13. januar 2021 #20889 Skrevet 13. januar 2021 hulillerunde skrev (1 time siden): https://www.vg.no/rampelys/i/JJ69vm/nominert-til-aarets-gullbarbie På høy tid! Dagens gladnyhet!🙏 Legger merke til at SE fremdeles omtaler seg som "en jente som prøver å finne sin vei i livet". SE er ingen jente. Hun er en kvinne på 26 år. Det er vel heller ingen som kan innbille seg at "inntektene hennes i hovedsak kommer fra bøkene hun skriver"? ."...er et seksuelt menneske - og et offentlig menneske - og kombinasjonen gjør at det blir mye fokus på den delen av meg". Andre offentlige personer er vel også samtidig seksuelle mennesker uten at de blir nominert til en slik pris? Eneste grunnen er jo den utseende/sexfikserte framtoningen hennes i SoMe. Synes hun det passer perfekt med kriteriene "-en aktør som bruker ensidige skjønnhetsidealer, gamle kjønnsroller og unødvendig seksualisering for å selge deg noe". Håper hun vinner hele skiten😆
Populært innlegg Tarese Skrevet 13. januar 2021 Populært innlegg #20890 Skrevet 13. januar 2021 Hva mener egentlig SE med at det er ekstra ille at det er Redd barna som nominerer, når hun selv bare er en jente på 26 år som skal finne sin vei? Sikter hun til at hun selv er et barn?! En voksen dame på 26 år som har tjent millioner i åresvis? Med eget hus, egne kleskolleksjoner, skjønnhetstrender og forfatter av tre bøker? Enten er hun mer kalkulerende enn jeg trodde, eller så eier hun bare null selvinnsikt. Nominasjonen er på overtid, og det er på tide folk får øyene opp for hvilket farlig forbilde hun er for de unge! 72
Isild Skrevet 13. januar 2021 #20891 Skrevet 13. januar 2021 Håper VG ettergår påstanden hennes om at hennes største inntekt er fra salg av bøker . Det har jeg svært vanskelig for å tro. At hun går rett i forsvar er forventet, men at hun forsvarer seg med at hun tross alt egentlig lever av å skrive bøker om usikkerhet er rett og slett bare svada. 34
Isild Skrevet 13. januar 2021 #20892 Skrevet 13. januar 2021 Litt mer utdypende vedr årsak til nominasjonen: https://melkoghonning.no/sophie-elise-kan-fa-gullbarbie/ 👏 15
Gjest Finlay Skrevet 13. januar 2021 #20893 Skrevet 13. januar 2021 (endret) Isild skrev (22 minutter siden): Håper VG ettergår påstanden hennes om at hennes største inntekt er fra salg av bøker . Det har jeg svært vanskelig for å tro. At hun går rett i forsvar er forventet, men at hun forsvarer seg med at hun tross alt egentlig lever av å skrive bøker om usikkerhet er rett og slett bare svada. Det er reinspikka løgn. At hun skulle ha tjent over 4 mill i 2019 i hovedsak på TO bøker er jo til å le seg ihjel av. Den siste kom vel i fjor, og er ikke med. Dessuten er det vel "privatpersonen" Sophie Elise som gir ut bøker? Mens det er Sophieelise.no, som er nominert? Går ut fra at aksjeselskapet Sophie Elise AS ikke er forfatter🤔 Endret 13. januar 2021 av Finlay
Populært innlegg Sally-Go-Round Skrevet 13. januar 2021 Populært innlegg #20894 Skrevet 13. januar 2021 Tenk om hun kunne svart på voksen måte at hun er kjempelei seg for nominasjonen, at det går inn på henne og at dette skal hun ta til seg. Tenk om det! Hun eier jo ikke innsikt når det gjelder rollen hennes. Hun kommer vel aldri til å få den innsikten heller... 51
Isild Skrevet 13. januar 2021 #20895 Skrevet 13. januar 2021 (endret) Finlay skrev (15 minutter siden): Det er reinspikka løgn. At hun skulle ha tjent over 4 mill i 2019 i hovedsak på TO bøker er jo til å le seg ihjel av. Den siste kom vel i fjor, og er ikke med. Dessuten er det vel "privatpersonen" Sophie Elise som gir ut bøker? Mens det Sophieelise.no, som er nominert? Går ut fra at aksjeselskapet Sophie Elise AS ikke er forfatter🤔 Svært godt poeng! I artikkelen til Melk & Honning så presiserer Press at nominasjonen kun gjelder reklameinnleggene til AS`et. 1 av 3 innlegg er reklame skriver de, og halvparten av disse igjen spiller på seksualisering og kropp. Det er kun disse reklameinnleggene nominasjonen gjelder. At SE blander bøkene hun har skrevet inn i dette, betyr nok desverre at bare at hun har blitt helt uimottagelig for kritikk for driften sin. Hun frir heller til folkets og fansens"beskytterinstinkt" og antimobbing-følelser igjen, ved å vri dette om til å være "gapestokk" for henne som person. Hun kommer jo desverre unna med det hver eneste gang. Endret 13. januar 2021 av Isild 37
Pust Skrevet 13. januar 2021 #20896 Skrevet 13. januar 2021 Isild skrev (41 minutter siden): Håper VG ettergår påstanden hennes om at hennes største inntekt er fra salg av bøker . Det har jeg svært vanskelig for å tro. At hun går rett i forsvar er forventet, men at hun forsvarer seg med at hun tross alt egentlig lever av å skrive bøker om usikkerhet er rett og slett bare svada. Hun lyver stadig, ser jeg. I norge må du være en Jo Nesbø og selge stort i både inn- og utland, om du skal leve av å selge bøker. Hennes bøker selger stort sett til umodne kvinner i alle aldre, og de er det heldigvis ikke så mange av. Ikke nok til å gi SE en inntekt på flerfoldige millioner per år. https://bokarbeid.no/kalkulator-hvor-mye-tjener-en-forfatter/ Det er virkelig tragisk hvis hun selv tror på offerrollen, enda verre er det dersom hun er såpass smart at hun bruker det kynisk. 27
blåbærpai Skrevet 13. januar 2021 #20897 Skrevet 13. januar 2021 Jeg har stemt. Håper hun "vinner". 29
Justlooking Skrevet 13. januar 2021 #20898 Skrevet 13. januar 2021 Mariiihøna skrev (3 timer siden): Hun får det til å høres ut som hun er 18-åring som nettopp har blitt kjent! Er det en person som har funnet sin «vei», så er det vel SEas En liten uskyldig jente på 26 som har blitt urettferdig behandlet, igjen 😊 25
Populært innlegg Gasellen Skrevet 13. januar 2021 Populært innlegg #20899 Skrevet 13. januar 2021 Det er noe ironisk over det å kjempe for å normalisere brystvorter, mensen og rumpe, men samtidig ikke greie å akseptere hvordan man ser ut fra fødselen av. Skal vise puppene og normalisere, men puppene er operert for å bli fine. Skal vise og normalisere rumpe, men rumpa er operert og hadde ikke sett slik ut uten inngrep. Hva med å normalisere små pupper og små rumper i stede? Naturlige rumper? Er det noe som trenger å normaliseres så er det det. Jeg så ett bilde av henne og moren på instagram. Og moren ligna på hvordan Sophie Elise så ut i tenåra før hun begynte å operere seg. Det er to ganske forskjellige mennesker for å si det mildt. 64
FotbaIlflua Skrevet 13. januar 2021 #20900 Skrevet 13. januar 2021 Isild skrev (3 timer siden): Og i kjent stil går hun rett i "jeg er jo bare en liten sårbar jente"-rollen: – Det føles også litt underlig at organisasjonen Redd Barna, med alt det flotte de står for, skal sette meg i en slik offentlig gapestokk. Jeg er en 26 år gammel jente som prøve å finne min vei i livet, skriver Isachsen. https://www.vg.no/rampelys/i/JJ69vm/nominert-til-aarets-gullbarbie Ironisk nok kommer disse uttalelsene fra samme person som ble kåret til årets mektigste kvinne i medier i 2015... 35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå