Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og plutselig va både skoene og løpebeltet sponset av Løplabbet.... hvor mange ganger har hun postet om de UTEN å vise til at det er reklame?!

• Liker 20
Skrevet
21 minutter siden, hulillerunde skrev:

Og plutselig va både skoene og løpebeltet sponset av Løplabbet.... hvor mange ganger har hun postet om de UTEN å vise til at det er reklame?!

Kjent reklamefiskemetode det der; kjøpe noe de syns er fint, vise det i bilder/video og si høyt/skrive med store bokstaver at "dette er jeg kjempefornøyd med/syns det er kjempefint og dette er ikke spons, jeg har kjøpt det hos ........." - og vips! har de fått en reklameavtale med leverandøren, verdt minst femti ganger så mye som produktet de var så kjempefornøyd med.

• Liker 19
Skrevet (endret)

SE og Kasper skal besøke God Morgen Norge i morges. De ble omtalt (ikke ordrett) som «kjærestene som begge har slitt med angst, noe de knapt gjør mer. Og grunnen er et felles prosjekt: strikking!»

Hva reklameinntekter gjør for angsten, altså 🥳

Og igjen er TV2 mikrofonstativ og behjelpelig med å spre det glade (reklame)budskapet fra en influencer. 

Edit: Det sendes ca 9:40 om noen bare må få det med seg.

Endret av Hedy Lamarr
  • Liker 43
Skrevet

Flere har nevnt at SE brukte hunden som accessories. Nå har jeg på følelsen at det er Kasper som har fått den rollen. Han har omtrent ikke vært å se, men nå dukker han opp «hele tiden». Og da bare i rollen som en som holder rundt henne eller hun holder rundt. Kjekt å se liten og søt ut med en stor kjæreste? Nå som hun ikke lenger er ungjente, så får hun fremhevet at hun i det minste er liten.

• Liker 28
Skrevet

Dette God Morgen-intervjuet var utrolig pinlig.

• Liker 17
Skrevet
På 28.8.2020 den 8.09, Orly skrev:

Enig med deg, for noen hunder går det helt fint. Å så kan faktisk ting endre seg og derfor blir ting annerledes enn man tenkte når man kjøpte hund 

Ja, alltid noen hunder/valper som klarer dette. Men hvordan vet vi det? Resultatet vet vi over tid ,etter at valpen har gått igjennom alle uansvarlige påfunn av sophie. Tror ikke sophie har egenskaper til å knytte seg til hverken dyr, eller mennesker. Hun forstår iallefall ikke hvordan hun skal ta vare på Oskar. Blir ikke engang trist lenge, men bare forbanna på hvordan denne store narsissisisten durer frem, lyger, lager sin egen profeti på sannheten. Føler for å lage en side som heter ' redd Oscar ". 

• Liker 13
Skrevet
3 timer siden, Hedy Lamarr skrev:

SE og Kasper skal besøke God Morgen Norge i morges. De ble omtalt (ikke ordrett) som «kjærestene som begge har slitt med angst, noe de knapt gjør mer. Og grunnen er et felles prosjekt: strikking!»

Hva reklameinntekter gjør for angsten, altså 🥳

Og igjen er TV2 mikrofonstativ og behjelpelig med å spre det glade (reklame)budskapet fra en influencer. 

Edit: Det sendes ca 9:40 om noen bare må få det med seg.

Intervjuene med influencere er grunnen til at jeg har sluttet å se på GMN. Det er så mye tull og løgn at det gjør vondt. 

• Liker 22
Skrevet
18 minutter siden, J.. skrev:

Dette God Morgen-intervjuet var utrolig pinlig.

Hva var så pinlig med det?

Skrevet
29 minutter siden, 1995m skrev:

Hva var så pinlig med det?

Hvordan K får skryt for å gi både "menn med angst" og "menn som strikker" ett ansikt uttad,men det har ingenting med å tjene penger å gjøre da.

Ikke klarer han å svare på hva han jobber med heller.

• Liker 18
Skrevet
51 minutter siden, J.. skrev:

Hvordan K får skryt for å gi både "menn med angst" og "menn som strikker" ett ansikt uttad,men det har ingenting med å tjene penger å gjøre da.

Jeg ORKER ikke å se/høre disse menneskene, hva var det egentlig de snakket om? Var det bare angst og strikkegensere? Hvorfor var de der liksom?

• Liker 13
Skrevet

Igjen en overpriset kolleksjon laget på en god blanding ull, polyamid og akryl. Godt hun er veganer og miljøbevisst da😁 Eller? 

• Liker 32
Skrevet (endret)
14 minutter siden, DianaV skrev:

Jeg ORKER ikke å se/høre disse menneskene, hva var det egentlig de snakket om? Var det bare angst og strikkegensere? Hvorfor var de der liksom?

Ja,faktisk.

Og FOR en mismatch de egentlig er som par.

(Deres ord,jeg syns de er ganske like)

De sier ordrett det samme i dette intervjuet - https://www.minmote.no/#!/artikkel/24890633/sophie-elise-isachsen-og-kjaeresten-kasper-kristoffersen-vi-gaar-i-parterapi - som I GMN intervjuet.

Endret av J..
  • Liker 10
Skrevet

https://www.nettavisen.no/okonomi/kjempehopp-for-sophie-elise--slar-alle-rekorder/3424013407.html

Altså vi kan si hva vi vil, men det lønner seg å være kynisk, løgner og hyklersk i denne bransjen. Kjempe tragisk med alle de som gidder å støtte opp under denne skitne bransjen ved å kjøpe undertøy, bøker osv. De bidrar til at mennesker som SE blir belønnet for å være et dårlig menneske (ja, av alt jeg har sett av hu i flere år så kan jeg ikke si at hu virker genuin, sorry).

• Liker 29
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Jeg så ikke intervjuet, men blir det presentert som at Kasper og SE strikker? Det er vel ikke akkurat sant.. De er vel i beste fall "modeller" for Skappel. 

Og mer "vi skal vise dere veien ut av angst" med de to der orker jeg ikke. For at jeg skal klare å ta de alvorlig så burde de få noen uttalelser fra fagpersoner på at det er flott at to influencere gir råd og tilbyr og vise andre veien ut. 

At GMN ikke bryr seg filla om hva de bidrar til av å spre løgn og fake på vegne av influencere gjør at jeg ikke klarer å ta programmet alvorlig lenger, de fremstår som rett og slett mindre interesserte og smarte. 

• Liker 21
Skrevet
5 minutter siden, Isild skrev:

Jeg så ikke intervjuet, men blir det presentert som at Kasper og SE strikker?

Åjada.

Dette er en hobby de deler og begge visstnok er svært opptatt av.

K hjelper til og med SE med hennes strikkeprosjekter hvis hun går i stå.

Sidenote - ved den første kolleksjonen så hadde SE,i følge seg selv,lært seg å strikke av bestemor for åresvis siden,i MinMote-saken sier hun at hun lærte seg å strikke etter kolleksjonen var gitt ut.

Også var det angst,mer angst,at de har ulik angst,men at de ikke bruker tiden sammen "på å angste".

• Liker 31
Skrevet
7 minutter siden, Isild skrev:

Jeg så ikke intervjuet, men blir det presentert som at Kasper og SE strikker? Det er vel ikke akkurat sant.. De er vel i beste fall "modeller" for Skappel. 

Og mer "vi skal vise dere veien ut av angst" med de to der orker jeg ikke. For at jeg skal klare å ta de alvorlig så burde de få noen uttalelser fra fagpersoner på at det er flott at to influencere gir råd og tilbyr og vise andre veien ut. 

At GMN ikke bryr seg filla om hva de bidrar til av å spre løgn og fake på vegne av influencere gjør at jeg ikke klarer å ta programmet alvorlig lenger, de fremstår som rett og slett mindre interesserte og smarte. 

Vil helst ikke ta råd om hvordan komme seg ut av angst av ei som poster bilder av rumpa si daglig på instagram, og kjæresten som mener det er sunt å "enable" dette. Jeg er sikker på at det finnes mer kompetente folk å ta slike råd fra haha.

• Liker 29
Skrevet
3 minutter siden, J.. skrev:

Åjada.

Dette er en hobby de deler og begge visstnok er svært opptatt av.

K hjelper til og med SE med hennes strikkeprosjekter hvis hun går i stå.

Sidenote - ved den første kolleksjonen så hadde SE,i følge seg selv,lært seg å strikke av bestemor for åresvis siden,i MinMote-saken sier hun at hun lærte seg å strikke etter kolleksjonen var gitt ut.

Også var det angst,mer angst,at de har ulik angst,men at de ikke bruker tiden sammen "på å angste".

Strikking tar jo fort litt tid. Ved siden av yoga, tennis, styrketrening, jogging, alle bøkene hun leser og seriene hun ser, så forstår jeg jo at hun måtte omplassere den nye hunden også :ironi:Ved siden av å skrive bok og lage svært mange lettkledde og sexy reklameinnlegg i løpet av en dag - så er det bare helt utrolig at hun får tid til strikking også, -  døgnet hennes ha minst 48 timer for å rekke alt det der. 

• Liker 31
Skrevet
6 minutter siden, deedee_ skrev:

Vil helst ikke ta råd om hvordan komme seg ut av angst av ei som poster bilder av rumpa si daglig på instagram, og kjæresten som mener det er sunt å "enable" dette. Jeg er sikker på at det finnes mer kompetente folk å ta slike råd fra haha.

Helt enig! Jeg er helt sikker på at det finnes fagfolk som kan hjelpe mennesker som faktisk sliter med angst på en mye mer kompetent måte. 

• Liker 9
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...