Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, loveli skrev:

Kan Mads Hansen virkelig si at SE 'blør' følgere når hun har 440.000 følgere og 30 stykker avfølger om dagen?

Det tar Sophie Elise over 40 år å miste alle følgene sine dersom det fortsetter sånn...

Hadde jeg mistet 30 følgere om dagen hadde jeg mistet alle før kveldsmat. 🤣 Men Sophie klarer seg fint.

Ellers har jeg ingenting til overs for dama. Hun ønsker å bli tatt seriøst og snakker hele tiden om hvor smart hun mener at hun er, men jeg husker enda at hun ikke visste hvordan hun skulle kappe opp en agurk da hun var med i 'Firestjernes middag'. Hun skjønte heller ingenting av systemet på IKEA, som er lagt opp så enkelt som mulig for å maksimere mersalg. Det sier så mye om SEs intelligens at jeg ikke trenger å utdype det overhodet.

Ut i fra det jeg har sett av familien hennes (de har stilt opp på mye), så har hun arvet intelligensen fra far. Han tror han vinner en debatt når han taper den ved å lire av seg det ene dumme og meningsløse utsagnet etter det andre. Han var også med på den beryktede IKEA-turen og hadde ingen forutsetninger for å hjelpe datteren med å finne frem på varehuset. 

Jeg er meget overrasket over hvor rik man kan bli når man fremstår så dum og oppsiktsvekkende lite begavet. Det sier mye om samfunnet vi lever i, når man kan selge kroppen sin så enkelt og så dyrt og ha sin egen far som manager mens man gjør det. At vi som 'forbrukere' gjør det mulig er flaut. Å skrive et innlegg i denne tråden er også ekstremt flaut.

Men det er likevel nødvendig, slik at folk som SE får en motstemme. 

Mennesker som selv forteller hvor smarte de er osv - det er litt fascinerende egentlig. 

Det at SE har blitt en så stor "kjendis" sier mye om samfunnet vi lever i, helt enig. Faren lever av at datteren opererer seg helt istykker og viser wet T-shirt bilder på IG - til hyllest fra hundrevis av menn. Det er veldig rart, litt ekkelt egentlig. Mitt inntrykk av han er ikke så positivt. Han virker kvass. lite kontrollert og han virker snever ift å ville se saker fra andre sider enn sin egen og sin datters. Veldig lite sjarmerende fra en millionbedrift. Og ja, jeg ser jo hvem hun er lik på.

Media har laget et bilde av SE som en mektig person med viktige meninger ved å sitere alle halvsannhetene hennes. Videre hyller de henne for de også

"SE har lagt på seg og elsker den nye kroppen sin" (ikke et ord om at hun la på seg for å samle fett til rumpeoperasjon nr 1) https://www.vg.no/rampelys/i/yPpja/sophie-elise-har-gaatt-opp-15-kilo-og-elsker-det

"SE fjerner silikonbrystene og elsker seg selv som hun er" https://www.vg.no/rampelys/i/7laRKB/sophie-elise-isachsen-har-fjernet-silikonen-i-brystene (Her ser vi forøvrig at hun er svært slank, så det å legge på seg var visst ikke greia allikevel. Ikke tok det særlig lang tid før det var inn med nye implantater heller) 

"SE fjerner farlige rumpeimplantater og vil bli mer naturlig" https://www.dagbladet.no/kjendis/lei-av-a-ha-en-rumpe-som-ikke-ser-naturlig-ut/71717775 (Det var ikke fullt så mange artikler da hun kom hjem med ny like stor rumpe - og noen gedigne hofter.) 

Jeg tenker noenganger på om dette med influencere og realitydeltagere har tatt helt av mer her i Norge enn i andre land. De fordummer oss veldig iallefall, og media er med på å skape disse liksom-kjendisene. At media hyller de og skriver "nyheter" som er mangelfulle og feil om de er i beste fall litt rart. Sosiale medier-aktører er vel kommersielle mediers største konkurrenter. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, loveli skrev:

Men uansett om hun kjøper følgere eller ikke så er 30stk veldig lite... la oss si hun har kjøpt halvparten av følgerne sine, 220.000 stk. Det tar likevel 20år å miste alle.

30 av 220.000 er ikke mye og hun vil likevel tjene fett på IG i mange år til. Så lenge det er populært og folk bruker appen selvfølgelig.

Feil.

Kjøpte følgere er døde kontoer,de har ingen funksjon annet enn å gi deg høyt følgertall.

De gir ikke likes,de trykker ikke på annonselinker,de kommenterer ikke,de er bare fyllmasse.

Man kan også kjøpe likes (bots) men de de gjør ikke annet enn å gi deg de likes'ene du har betalt for.

Man må ha aktive reelle følgere for å tjene på de.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
2 timer siden, Dragonheart skrev:

Når hun for en gangs skyld gjør noe i riktig retning, så skal det også kritiseres. På det innlegg viser hun at på tross av utallige operasjoner så fungerer kroppen hennes på akkurat samme måte som din og min. Hun og får valker på magen, har appelsinhud og ser ikke altid perfekt ut. Liker ikke sexualiseringen og kroppsfokuset hennes, men akkurat denne post syns jeg hun må få ros for. Insta Vs reality burde alle influensere legge ut i blant, bare for å minne følgere på at Instagram ikke er virkeligheten. 

I utgangspunktet enig med deg. Flott at SE legger ut uperfekte bilder.

Samtidig føler jeg ikke at det er så veldig overbevisende når følgere kommenterer -"Like fin på begge bildene" (altså det "perfekte"og det "uperfekte"), og SE svarer -"Det synes jeg og". For det mener hun jo åpenbart ikke.

Det er bra hun aksepterer cellulittene og strekkmerkene sine, det har hun dokumentert mange ganger. Et par bilder av denne typen i året veier jo ikke opp for de mange tusen andre "perfekte" hun spyr ut. Kan jo håpe at bildene skremmer noen fra å operere seg til større rumpe og hofter i det minste.

Også påfallende at bildene kom straks etter at Mads Hansen latterliggjorde henne for "tennisbildene".

Trist at hun ikke kunne akseptere den fine, naturlige kroppen -og ansiktet - hun en gang hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dragonheart skrev:

Når hun for en gangs skyld gjør noe i riktig retning, så skal det også kritiseres. På det innlegg viser hun at på tross av utallige operasjoner så fungerer kroppen hennes på akkurat samme måte som din og min. Hun og får valker på magen, har appelsinhud og ser ikke altid perfekt ut. Liker ikke sexualiseringen og kroppsfokuset hennes, men akkurat denne post syns jeg hun må få ros for. Insta Vs reality burde alle influensere legge ut i blant, bare for å minne følgere på at Instagram ikke er virkeligheten. 

Hun ser jo ikke noe særlig annerledes ut på de forskjellige bildene. Jeg hadde ikke tenkt at det var meningen med posten(er det egentlig det forresten?) om ikke andre hadde påpekt det i kommentarfeltet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Birdo skrev:

Hun ser jo ikke noe særlig annerledes ut på de forskjellige bildene. Jeg hadde ikke tenkt at det var meningen med posten(er det egentlig det forresten?) om ikke andre hadde påpekt det i kommentarfeltet. 

Samme her. Jeg skjønte ikke at det var perfekte/uperfekte bilder før jeg leste det her. For meg fremstod de bare som å vise kroppen fra flere vinkler.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Dragonheart skrev (På 16.6.2020 den 8.44):

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Problemet her er at "valkene" og celuittene er ikke naturlige. De kommer konsekvent av operasjonene! Det blir som å sammenligne operasjonssår på brystet og overkroppen etter en livsnødvendig hjerteoperasjon og å legge inn og ta ut også legge inn silikon igjen. Arr er faktisk ikke arr i denne sammenhengen. 
Hennes skavanker er ikke nødvendigvis naturlig, de er selvskapt. Joa du kan si hva du vil om akkurat det, at selvskapt er like ille som de som er utav ens kontroll, men personlig så synes jeg det er null styrke i å vise dem frem på måten hun gjør. For vi vet alle at så fort det kommer en pille, sprøyte eller operasjon for å fjerne strekkmerkene og celuittene så står hun først i køen! 
Hadde denne hele "min kropp er naturlig og jeg er stolt over den!" vært ekte, så hadde det vært en helt annen sak. 

Så enig med deg. Godt å se at jeg ikke er alene om å tenke det samme. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forstå at hun har strekkmerker. Hun har da brukt den oljen som var så faaaaantastisk :P

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
6 timer siden, J.. skrev:

Feil.

Kjøpte følgere er døde kontoer,de har ingen funksjon annet enn å gi deg høyt følgertall.

De gir ikke likes,de trykker ikke på annonselinker,de kommenterer ikke,de er bare fyllmasse.

Man kan også kjøpe likes (bots) men de de gjør ikke annet enn å gi deg de likes'ene du har betalt for.

Man må ha aktive reelle følgere for å tjene på de.

Ja, var det ikke det jeg sa da? Jeg sa jo 220.000 reelle følgere, ikke 440.000 (som hun liksom har). Da har jeg sagt at 220.000 ikke teller. Tviler ikke på at dama har 220.000 reelle følgere, sex og dumhet selger. Da tjener hun penger på 220.000 følgere også, har hørt man kan leve av 50.000 følgere og selge annonser. Eller tror du ikke 220.000 reelle følgere stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, loveli skrev:

Ja, var det ikke det jeg sa da? Jeg sa jo 220.000 reelle følgere, ikke 440.000 (som hun liksom har). Da har jeg sagt at 220.000 ikke teller. Tviler ikke på at dama har 220.000 reelle følgere, sex og dumhet selger. Da tjener hun penger på 220.000 følgere også, har hørt man kan leve av 50.000 følgere og selge annonser. Eller tror du ikke 220.000 reelle følgere stemmer?

Jeg tror ikke 220.000 relle følgere er riktig,nei.

"Å kunne leve av" og å tjene millioner er jo ikke det samme.

Man kan ha en ok inntekt kun basert på IG,men de som faktisk tjener mye via IG gjør det pga andre samarbeid som de reklamerer for via IG..

Ikke ved å poste bilder av silikonræv og pupper..

Endret av J..
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det og miste følgere på instagram tar ikke flere år som noen her i tråden kom med en kommentar på.. Det kan skje på null komma niks eller gradvis. Så til slutt så sitter man kun med kjøpte følgere når de ekte følgerne har trykket seg ferdig på avfølger knappen. Og da må det være ekstra kjipt å få falske likes og kommentarer når man ikke lengre vet forskjell på hva som er ekte eller ikke. Men det er nå SE det er snakk om så da passer det jo likeså greit at hun ikke er så nøye på det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Bare jeg som reagerer på siste bilde på insta? Hun som henger foran slottet... og på et bilde så ser du halve rumpa henge utenfor shortsen og teksten er "Bare meg som venter på at Sverre Magnus skal gå forbi". HAN ER 14 ÅR!!!!!! Spøk eller ei, respektløst og smakløst er det samme fader hvordan du spinner det! 

Skammelig at hun tok det så langt selv om det er en spøk. Hun av alle burde vite bedre. I ett lite håp så er det nesten som at jeg håper på at media skal plukke dette opp slik at hele Norge får med seg hvor uforskammelig hun er mot kongefamilien. Første bildet var nok, det andre trengte hun ikke ta med.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse
8 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Bare jeg som reagerer på siste bilde på insta? Hun som henger foran slottet... og på et bilde så ser du halve rumpa henge utenfor shortsen og teksten er "Bare meg som venter på at Sverre Magnus skal gå forbi". HAN ER 14 ÅR!!!!!! Spøk eller ei, respektløst og smakløst er det samme fader hvordan du spinner det! 

Edit: Hadde hun sagt Marius så er det fortsatt smakløst, men han er ihvertfall ikke 14 år! 

Ææsj. Håper hun egentlig mente Haakon Magnus og ikke ungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Sitronmelisse skrev (På 16.6.2020 den 18.58):

Ææsj. Håper hun egentlig mente Haakon Magnus og ikke ungen.

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse
2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Slik som nå... bilde 2 med tekst og Sverre Magnus er ikke innafor i det hele tatt. Det er å gå over streken mener jeg, med tanke på at han er 14. Hadde en voksen mann skrevet noe som ei 14 år gammel jente så hadde alarmen gått hos de fleste. 
Et bilde hvor en voksen mann sitter med hånda nedi buksa eller hva nå som er tilsvarende oppi-rumpa-bilde til SE. 

Ja, ho har blitt gammel gris i en alder av 26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Enda bra SE på snap skriver noen ord om hvor bekymret hun er "over varmen på planeten og i Oslo, bekymret og engstelig for framtiden og nåtiden...", ellers kunne man trodd hun bare var opptatt av sex og egen kropp🙄

Tro det eller ei, men Gunnhild Stordalen ytret tilfeldigvis samme bekymring for to dager siden: "Noen liker det varmt, men dette er IKKE normalt. 2020 er på vei til å bli tidenes varmeste år. Jeg er engstelig og mer bekymret enn noensinne".

https://www.dagbladet.no/kjendis/advarer-mot-sommervarmen---ikke-normalt/72567196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...