Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

1 time siden, eelisabethh skrev:

Spiser hun sjømat? Ref. siste instastory. 

Sjømat,ost,egg..

Osv... :))

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og demonstrasjonen ga noen kule bilder til instafeeden. Måtte sminkes først, da.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe hun ikke blir Koronasmittet, da. Jeg fatter ikke at flere tusen personer kan gå i mot helsemyndighetenes pålegg m å være max 50 personer og med 1 m avstand, når vi vet hvor mye det har kostet mange å stenge ned. Da er det temmelig arrogant å gå ut slik og risikere smitte. For det er fortsatt smitte i omløp i Norge, og mest i Oslo.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Hulderen skrev:

Får håpe hun ikke blir Koronasmittet, da. Jeg fatter ikke at flere tusen personer kan gå i mot helsemyndighetenes pålegg m å være max 50 personer og med 1 m avstand, når vi vet hvor mye det har kostet mange å stenge ned. Da er det temmelig arrogant å gå ut slik og risikere smitte. For det er fortsatt smitte i omløp i Norge, og mest i Oslo.

Enig! Jeg er så med på å stå opp mot rasisme og skulle gjerne demonstrert om det hadde vært en vanlig tid vi var i. Det finnes så mange måter å bruke stemmen vår, men denne demonstrasjonen her var lite gjennomtenkt ift smitte.. Kjedelig om vi igjen må stenge ned hele landet når det endelig var på vei tilbake.. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som er ganske sint i dag - på de som ga flatt f*** i smittevernregler for å demonstrere. Det er en svært svært viktig sak å vise engasjement i - JA, men vi skal ikke tulle med pandemien!! 

Og at SE bruker sine store påvirker-kanaler til å påvirke til dette sier meg bare at hun desverre er det neket jeg har begynt å mistenkte at hun har utviklet seg til. Pardon my French, jeg vet at man ikke skal kalle noen for noe sånt, men folk som gjør ting hun syns er drøyt får også passet sitt påskrevet av henne så. 

Jeg syns hun må skjerpe seg! Skikkelig. Det er utrolig mange unge som velger å gjøre som hun gjør - nettopp fordi HUN gjør det. 

Drite i oppblussing av smittespredning er utrolig uansvarlig å oppfordre til. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Isild skrev:

Jeg er en av de som er ganske sint i dag - på de som ga flatt f*** i smittevernregler for å demonstrere. Det er en svært svært viktig sak å vise engasjement i - JA, men vi skal ikke tulle med pandemien!! 

Og at SE bruker sine store påvirker-kanaler til å påvirke til dette sier meg bare at hun desverre er det neket jeg har begynt å mistenkte at hun har utviklet seg til. Pardon my French, jeg vet at man ikke skal kalle noen for noe sånt, men folk som gjør ting hun syns er drøyt får også passet sitt påskrevet av henne så. 

Jeg syns hun må skjerpe seg! Skikkelig. Det er utrolig mange unge som velger å gjøre som hun gjør - nettopp fordi HUN gjør det. 

Drite i oppblussing av smittespredning er utrolig uansvarlig å oppfordre til. 

Tror ikke engasjementet til SE i BLM saken stikker så dypt heller jeg.

Ser fint ut på Insta-cv'en da.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, J.. skrev:

Tror ikke engasjementet til SE i BLM saken stikker så dypt heller jeg.

Ser fint ut på Insta-cv'en da.

Meget viktig å få en slik sak på indta-CV'en sin når hele verden følger med vettu. Men det hun ikke skjønner er at verden følger ikke med på henne pga hun deltar. Hun er bare en liten maur i en maurtue på lik linje sånn som alle oss andre når det gjeld globale å BLM saker.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, J.. skrev:

Tror ikke engasjementet til SE i BLM saken stikker så dypt heller jeg.

Ser fint ut på Insta-cv'en da.

Helt enig. Hun har gjennom mange år kastet seg på populære bølger men det har gjentatte ganger vist seg å ikke stikke så dypt likevel.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Justlooking skrev:

Helt enig. Hun har gjennom mange år kastet seg på populære bølger men det har gjentatte ganger vist seg å ikke stikke så dypt likevel.

Mhm.

Hvorfor ellers hyre inn makeupartist før man timesvis etterpå står på gata med skilt mens bekjent knipser bilder av deg?

Er nok badekardypt som alt annet..

Kunne absolutt havnet på Influencers in the wild sin Insta hun der..

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2020 den 19.00, J.. skrev:

Sjømat,ost,egg..

Osv... :))

Vgeterianer, eller var det veganer?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Vgeterianer, eller var det veganer?

Tror ikke hun vet svaret selv engang..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Revenge o'Cavatina said:

Vgeterianer, eller var det veganer?

Hun er verken vegetarianer eller veganer om hun spiser sjømat. Fisk og sjømat er ikke plantebasert, det går under «kjøtt»...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, J.. skrev:

Mhm.

Hvorfor ellers hyre inn makeupartist før man timesvis etterpå står på gata med skilt mens bekjent knipser bilder av deg?

Er nok badekardypt som alt annet..

Kunne absolutt havnet på Influencers in the wild sin Insta hun der..

Influencersinthewild var ny for meg. Herregud sier jeg bare.

 "Se hvor deilig jeg er når jeg møter opp for å ta bilder av at jeg er opptatt av krig og fred og rasisme og sånn". Til venninnefotografen 2 minutter etterpå: "få se bildet, ble det bra??"

Jeg, meg, jeg, meg, jeg, meg... 

Både SE og CBE hadde passet på den instaen. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Isild skrev:

Influencersinthewild var ny for meg. Herregud sier jeg bare.

 "Se hvor deilig jeg er når jeg møter opp for å ta bilder av at jeg er opptatt av krig og fred og rasisme og sånn". Til venninnefotografen 2 minutter etterpå: "få se bildet, ble det bra??"

Jeg, meg, jeg, meg, jeg, meg... 

Både SE og CBE hadde passet på den instaen. 

Absolutt en konto verdt å følge.. 👌🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Lurer på hvordan boka selger i Sverige?

Kan vi gjette på:...ikke så veldig bra. Noe sier meg at hun ville postet gode salgstall.

Annet man kan lure på når det gjelder SE:

Hva skjedde med Barrys Bootcamp, som hun aldri blir lei av?

Yoga, er det slutt på det nå?

Går hun enda tur i skogen(med diger ryggsekk) hver dag?

Bader hun fremdeles i iskaldt vann hver kveld?

Drikker ikke hun alkohol bare når hun er i Harstad?

Hvorfor blir det brune håret, som hun elsker, lysere og lysere, selv om hun ikke skal tilbake til blondt?

🤔

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Finlay skrev:

Lurer på hvordan boka selger i Sverige?

Kan vi gjette på:...ikke så veldig bra. Noe sier meg at hun ville postet gode salgstall.

Annet man kan lure på når det gjelder SE:

Hva skjedde med Barrys Bootcamp, som hun aldri blir lei av?

Yoga, er det slutt på det nå?

Går hun enda tur i skogen(med diger ryggsekk) hver dag?

Bader hun fremdeles i iskaldt vann hver kveld?

Drikker ikke hun alkohol bare når hun er i Harstad?

Hvorfor blir det brune håret, som hun elsker, lysere og lysere, selv om hun ikke skal tilbake til blondt?

🤔

 

 

Ikke sant..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, rebony skrev:

Hun er verken vegetarianer eller veganer om hun spiser sjømat. Fisk og sjømat er ikke plantebasert, det går under «kjøtt»...

Veganer: kun plantebasert

Vegetarianer: plantebasert + egg og melk

Pescetarianer: samme som over + fisk

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Finlay skrev:

Lurer på hvordan boka selger i Sverige?

Kan vi gjette på:...ikke så veldig bra. Noe sier meg at hun ville postet gode salgstall.

Annet man kan lure på når det gjelder SE:

Hva skjedde med Barrys Bootcamp, som hun aldri blir lei av?

Yoga, er det slutt på det nå?

Går hun enda tur i skogen(med diger ryggsekk) hver dag?

Bader hun fremdeles i iskaldt vann hver kveld?

Drikker ikke hun alkohol bare når hun er i Harstad?

Hvorfor blir det brune håret, som hun elsker, lysere og lysere, selv om hun ikke skal tilbake til blondt?

🤔

 

 

Husker hun fikk skryt på God Morgen Norge for å ha kuttet ut alkohol. Vel, standpunkt og avgjørelser har en tendens til å endre seg like ofte som håret når det gjelder SE. 

Ser ut til at Yogaen og turen i skogen er byttet ut med tennis akkurat nå om dagen. Tennisoutfit fikk sikkert flere likes enn tursekken. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Isild skrev:

Husker hun fikk skryt på God Morgen Norge for å ha kuttet ut alkohol. Vel, standpunkt og avgjørelser har en tendens til å endre seg like ofte som håret når det gjelder SE. 

Når du først nevner det..

20200607_182336.png

20200607_182326.png

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...