Hjarte Skrevet 7. juni 2020 #18041 Del Skrevet 7. juni 2020 47 minutter siden, J.. skrev: Når du først nevner det.. Det der minte meg om da jeg og vennene mine var på fjortisfylla, og skrøt av at vi var full etter to sup med rusbrus. 😆 "Altså, jeg er bare såååå fulll altsååå!!! Fnis, fnis, fnis" 🤣 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 7. juni 2020 #18042 Del Skrevet 7. juni 2020 27 minutter siden, Hjarte skrev: Det der minte meg om da jeg og vennene mine var på fjortisfylla, og skrøt av at vi var full etter to sup med rusbrus. 😆 "Altså, jeg er bare såååå fulll altsååå!!! Fnis, fnis, fnis" 🤣 Det er jo fjortisene som følger henne, så hun må vel opptre som en for å treffe følgerskaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 7. juni 2020 #18043 Del Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, Hjarte skrev: Det der minte meg om da jeg og vennene mine var på fjortisfylla, og skrøt av at vi var full etter to sup med rusbrus. 😆 "Altså, jeg er bare såååå fulll altsååå!!! Fnis, fnis, fnis" 🤣 Nettopp. Ser mest ut som skryt. Flott at 13-14 årige følgerne får se at selveste SE er full midt på dagen, og at hun ikke helt får til å filme hunden sin! Hun var vel full på yogatime også, en tid tilbake. Så utrolig kult og gøy! Hun må gjerne drikke når hun vil, hun er jo et voksent menneske, men når man tenker på hvor mange svært unge følgere hun har, så er det jo leit at hun nærmest skryter av å være full. Får håpe ikke mange småjenter synes det ser for fristende ut, det kan fort oppstå ubehagelige- kanskje også farlige - situasjoner av sånt. ALT må heller ikke deles på SoMe. Kanskje prøve å være et godt forbilde, ikke bare et forbilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokadonøtta Skrevet 7. juni 2020 #18044 Del Skrevet 7. juni 2020 19 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev: Vgeterianer, eller var det veganer? Hun er egentlig ingen av delene, for å kunne kalle seg vegetarianer kan hun ikke spise sjødyr eller gelatin, og heller ikke en del ostetyper. Men det er vel samme for henne om folk får et feil bilde av hva en vegetarianer/veganer er, det er jo ikke sånn at det går ut over andre når man er på restaurant eller noe sånt. Jeg har selv måttet krangle med en servitør som hardnakket mente at man kunne spise fisk som vegetarianer. Hun mente jeg blandet veganer og vegetarianer 😂🤦♀️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 7. juni 2020 #18045 Del Skrevet 7. juni 2020 3 timer siden, Finlay skrev: Nettopp. Ser mest ut som skryt. Flott at 13-14 årige følgerne får se at selveste SE er full midt på dagen, og at hun ikke helt får til å filme hunden sin! Hun var vel full på yogatime også, en tid tilbake. Så utrolig kult og gøy! Hun må gjerne drikke når hun vil, hun er jo et voksent menneske, men når man tenker på hvor mange svært unge følgere hun har, så er det jo leit at hun nærmest skryter av å være full. Får håpe ikke mange småjenter synes det ser for fristende ut, det kan fort oppstå ubehagelige- kanskje også farlige - situasjoner av sånt. ALT må heller ikke deles på SoMe. Kanskje prøve å være et godt forbilde, ikke bare et forbilde? Hun er Norges mest kyniske og farlige forbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bajshue Skrevet 7. juni 2020 #18046 Del Skrevet 7. juni 2020 6 hours ago, Finlay said: Lurer på hvordan boka selger i Sverige? Kan vi gjette på:...ikke så veldig bra. Noe sier meg at hun ville postet gode salgstall. Annet man kan lure på når det gjelder SE: Hva skjedde med Barrys Bootcamp, som hun aldri blir lei av? Yoga, er det slutt på det nå? Går hun enda tur i skogen(med diger ryggsekk) hver dag? Bader hun fremdeles i iskaldt vann hver kveld? Drikker ikke hun alkohol bare når hun er i Harstad? Hvorfor blir det brune håret, som hun elsker, lysere og lysere, selv om hun ikke skal tilbake til blondt? 🤔 Det er er virus som har spredd seg til store deler av verden nå. En pandemi. Det går under navnet corona. Eller covid-19. En stor del av Norge har vært stengt en lengre periode. Blant annet alle treningssentre, som for eks Barrys. Vil tro også det gjelder stedet hun trener yoga. Det meste åpner igjen 15 juni. Kan det være hun bader uten å dokumentere det? Eller går tur med bikkja for eksempel? Har man blondt hår, og farger det lysebrunt, så vil fargen bleke fort. Hun hadde en periode der hun bare drakk når hun var i Harstad, men jenta er 25 år - hvis hun plutselig finner ut at hun vil drikke alkohol også i Oslo, så er vel det helt greit og ikke noe verken du eller jeg bør dømme? Det er greit å være kritisk, men come on!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 7. juni 2020 #18047 Del Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, Bajshue skrev: Det er er virus som har spredd seg til store deler av verden nå. En pandemi. Det går under navnet corona. Eller covid-19. En stor del av Norge har vært stengt en lengre periode. Blant annet alle treningssentre, som for eks Barrys. Vil tro også det gjelder stedet hun trener yoga. Det meste åpner igjen 15 juni. Kan det være hun bader uten å dokumentere det? Eller går tur med bikkja for eksempel? Har man blondt hår, og farger det lysebrunt, så vil fargen bleke fort. Hun hadde en periode der hun bare drakk når hun var i Harstad, men jenta er 25 år - hvis hun plutselig finner ut at hun vil drikke alkohol også i Oslo, så er vel det helt greit og ikke noe verken du eller jeg bør dømme? Det er greit å være kritisk, men come on!!!! Barrys kjører gruppetimer utendørs hver dag, samme gjør nok Yoga senter i parker. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 8. juni 2020 #18048 Del Skrevet 8. juni 2020 8 timer siden, Bajshue skrev: Det er er virus som har spredd seg til store deler av verden nå. En pandemi. Det går under navnet corona. Eller covid-19. En stor del av Norge har vært stengt en lengre periode. Blant annet alle treningssentre, som for eks Barrys. Vil tro også det gjelder stedet hun trener yoga. Det meste åpner igjen 15 juni. Kan det være hun bader uten å dokumentere det? Eller går tur med bikkja for eksempel? Har man blondt hår, og farger det lysebrunt, så vil fargen bleke fort. Hun hadde en periode der hun bare drakk når hun var i Harstad, men jenta er 25 år - hvis hun plutselig finner ut at hun vil drikke alkohol også i Oslo, så er vel det helt greit og ikke noe verken du eller jeg bør dømme? Det er greit å være kritisk, men come on!!!! Kan det være hun bader uten å dokumentere det? Nei. Eller går tur med bikkja for eksempel? Jeg snakker ikke om å lufte hunden, men å gå tur i skogen med diger ryggsekk, noe hun gjør "hver dag". Hun hadde en periode der hun bare drakk når hun var i Harstad, men jenta er 25 år - hvis hun plutselig finner ut at hun vil drikke alkohol også i Oslo, så er vel det helt greit og ikke noe verken du eller jeg bør dømme? "Jenta" er en voksen kvinne på snart 26 år, om det er "helt greit" å skryte av at hun er full, enten det er i Oslo eller andre steder, kan virkelig diskuteres (med tanke på at det er barn hun påvirker). Enig- det er greit å være kritisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 8. juni 2020 #18049 Del Skrevet 8. juni 2020 (endret) Tipper hun gjør mye iløpet av en dag uten å dokumentere det også. Ser ikke noe galt i å ha mere fokus på tennis nå enn tur i skogen. Tennis er jo det «nye» for henne nå. Om en mnd kan det være cross FIT.. er man ikke litt sånn når man er ung og barnløs? Fra det ene til det andre? Man velger jo selv om man vil følge henne fordi man syns hun er intressant, eller fordi man skal kritisere.. man finner jo alltid noe å kritisere på henne så tipper en god del eldre (enn henne)-damer følger henne selvom de ikke er fan. SE bryr seg ikke om fansen elsker eller hater henne. Fortsatt en følger/ fan. 😆👍🏻 syns og hun på enkelte ting kan være ett farlig forbilde. Men hun som alle andre må få ombestemme seg eller legge vekk det ene til fordel for det andre. Hun har jo bare seg selv, ingen barn og tenker at hennes valg er ikke så mye verre enn alle andres. Mange som gjør mye dumt😂 SE er mye av det mange her inne sier, hun vet det og det er en grunn til at hun er der hun er idag. Alle som elsker henne og alle som hater henne har en ting til felles. De snakker om henne og skriver om henne.Det er det eneste hun vil, altså oppmerksomhet. Var jo slik hun ble kjent. At hennes bloggrival TCMN i sin tid gjorde en avtale med SE om å legge ut ett hatinnlegg om SE i bloggen sin. SE fikk da masse klikk og ble raskt kjent. Bare pga dette hatinnlegget, som var planlagt og avtalt mellom de to. Hun valgte å entre kjendislivet via ett negativt innlegg om seg selv på en allerede godt etablert kjent blogg, skrevet av en annen.. kalkulert og smart? Uten tvil. Hun fikk til det hun ville oppnå, og går vel ikke av veien da nå for å få ekstra oppmerksomhet gjennom sine egne kanaler? All oppmerksomhet er god oppmerksomhet for SE. 💜 Endret 8. juni 2020 av SinfulBby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. juni 2020 #18050 Del Skrevet 8. juni 2020 23 minutter siden, SinfulBby skrev: Tipper hun gjør mye iløpet av en dag uten å dokumentere det også. Ser ikke noe galt i å ha mere fokus på tennis nå enn tur i skogen. Tennis er jo det «nye» for henne nå. Om en mnd kan det være cross FIT.. er man ikke litt sånn når man er ung og barnløs? Fra det ene til det andre? Man velger jo selv om man vil følge henne fordi man syns hun er intressant, eller fordi man skal kritisere.. man finner jo alltid noe å kritisere på henne så tipper en god del eldre (enn henne)-damer følger henne selvom de ikke er fan. SE bryr seg ikke om fansen elsker eller hater henne. Fortsatt en følger/ fan. 😆👍🏻 syns og hun på enkelte ting kan være ett farlig forbilde. Men hun som alle andre må få ombestemme seg eller legge vekk det ene til fordel for det andre. Hun har jo bare seg selv, ingen barn og tenker at hennes valg er ikke så mye verre enn alle andres. Mange som gjør mye dumt😂 SE er mye av det mange her inne sier, hun vet det og det er en grunn til at hun er der hun er idag. Alle som elsker henne og alle som hater henne har en ting til felles. De snakker om henne og skriver om henne.Det er det eneste hun vil, altså oppmerksomhet. Var jo slik hun ble kjent. At hennes bloggrival TCMN i sin tid gjorde en avtale med SE om å legge ut ett hatinnlegg om SE i bloggen sin. SE fikk da masse klikk og ble raskt kjent. Bare pga dette hatinnlegget, som var planlagt og avtalt mellom de to. Hun valgte å entre kjendislivet via ett negativt innlegg om seg selv på en allerede godt etablert kjent blogg, skrevet av en annen.. kalkulert og smart? Uten tvil. Hun fikk til det hun ville oppnå, og går vel ikke av veien da nå for å få ekstra oppmerksomhet gjennom sine egne kanaler? All oppmerksomhet er god oppmerksomhet for SE. 💜 Nei. Hun startet med å "hacke" kusinens blogg (en av topp 5 på den tiden) for å blogge om seg selv. Når det ikke ga nok boost,avtalte hun det hun gjorde med Therese. Så den første "geniale" planen failet jo. Syns hun får mye cred for å være smart og kalkulert,jeg kaller det heller flaks. Sånn forøvrig følger jeg henne ikke på noe sted,så den teorien er heller ikke riktig.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 8. juni 2020 Populært innlegg #18051 Del Skrevet 8. juni 2020 1 time siden, SinfulBby skrev: Men hun som alle andre må få ombestemme seg eller legge vekk det ene til fordel for det andre. Hun har jo bare seg selv, ingen barn og tenker at hennes valg er ikke så mye verre enn alle andres. Mange som gjør mye dumt😂 Hun har ikke barn å ta hensyn til, det er helt riktig, men hun LEVER av å påvirke andres barn, og da syns jeg hennes valg og uttalelser er viktigere enn mine og dine. Det er mange som gjør mye dumt. In fact. I løpet av et liv gjør ALLE mye dumt.Men vi har ikke hundretusenvis av følgere som speiler det vi gjør. Når man lever av å pushe produkter og meninger, så burde de om ikke annet være kvalitet, ekte og korrekte. At hun forandrer mening, interesser, kroppfasong, holdninger osv relativt ofte kan dermed bli problematisk - særlig for unge mennesker som ofte er på leting etter hvem de er og hva de liker. Ungdom har idoler, og gjør gjerne akkurat som idolet sitt. Monkey see, monkey do. Jeg syns derfor det er skikkelig harry av en influencer med 440 000 følgere å vise hvor "kult" det er å være full f.eks. Hun tok gladelig imot skryt på TV for sin gode påvirkning ved å ha valgt å være avholds. Det kan da være ganske forvirrende for unge jenter og gutter å se at det som nå gjelder er å vise frem at man er full. Hun tok gladelig imot spalteplass i avisene da de hyllet henne for å fjerne rumpeimplantatene. At hun kom hjem med nye som var minst like store, men nå også med hofter to match - det kommenterer hun ikke. Det samme gjaldt forøvrig da hun tok ut brystimplantantene. SE har et veldig lettvint forhold til å sannheten og å forme medieoppmerksomhet i sin favør. Jeg vil faktisk kalle det en form for manipulering. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 8. juni 2020 #18052 Del Skrevet 8. juni 2020 1 time siden, Isild skrev: Hun har ikke barn å ta hensyn til, det er helt riktig, men hun LEVER av å påvirke andres barn, og da syns jeg hennes valg og uttalelser er viktigere enn mine og dine. Det er mange som gjør mye dumt. In fact. I løpet av et liv gjør ALLE mye dumt.Men vi har ikke hundretusenvis av følgere som speiler det vi gjør. Når man lever av å pushe produkter og meninger, så burde de om ikke annet være kvalitet, ekte og korrekte. At hun forandrer mening, interesser, kroppfasong, holdninger osv relativt ofte kan dermed bli problematisk - særlig for unge mennesker som ofte er på leting etter hvem de er og hva de liker. Ungdom har idoler, og gjør gjerne akkurat som idolet sitt. Monkey see, monkey do. Jeg syns derfor det er skikkelig harry av en influencer med 440 000 følgere å vise hvor "kult" det er å være full f.eks. Hun tok gladelig imot skryt på TV for sin gode påvirkning ved å ha valgt å være avholds. Det kan da være ganske forvirrende for unge jenter og gutter å se at det som nå gjelder er å vise frem at man er full. Hun tok gladelig imot spalteplass i avisene da de hyllet henne for å fjerne rumpeimplantatene. At hun kom hjem med nye som var minst like store, men nå også med hofter to match - det kommenterer hun ikke. Det samme gjaldt forøvrig da hun tok ut brystimplantantene. SE har et veldig lettvint forhold til å sannheten og å forme medieoppmerksomhet i sin favør. Jeg vil faktisk kalle det en form for manipulering. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 8. juni 2020 #18053 Del Skrevet 8. juni 2020 Noen som følger kjæresten til SE på Instagram? Ser hun oppfordrer folk til å følge ham. Jeg lurer bare på hvorfor?? Hvorfor vil han ha hennes følgere? For det vil han jo åpenbart. Forstår jo på en måte at SEs fans synes alt ved henne er interessant, inklusive samboeren hennes, men trodde ikke han var interessert i rampelys og den slags. Men kan liksom ikke se noen annen grunn enn at han vil bli mer kjent, han også, via henne🤔 Hva skulle han ellers få ut av det liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. juni 2020 #18054 Del Skrevet 8. juni 2020 22 minutter siden, Finlay skrev: Noen som følger kjæresten til SE på Instagram? Ser hun oppfordrer folk til å følge ham. Jeg lurer bare på hvorfor?? Hvorfor vil han ha hennes følgere? For det vil han jo åpenbart. Forstår jo på en måte at SEs fans synes alt ved henne er interessant, inklusive samboeren hennes, men trodde ikke han var interessert i rampelys og den slags. Men kan liksom ikke se noen annen grunn enn at han vil bli mer kjent, han også, via henne🤔 Hva skulle han ellers få ut av det liksom? Fordi han ikke er ett hakk bedre enn henne. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 8. juni 2020 #18055 Del Skrevet 8. juni 2020 https://www.nrk.no/kultur/sophie-elise-atvarar-mot-mjolk-_-fagfolk-reagerer-1.15044812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. juni 2020 #18056 Del Skrevet 8. juni 2020 3 minutter siden, Lin11 skrev: https://www.nrk.no/kultur/sophie-elise-atvarar-mot-mjolk-_-fagfolk-reagerer-1.15044812 Melkesalget går drastisk ned i løpet av de neste ukene fordi unger slutter å drikke melk, haha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. juni 2020 #18057 Del Skrevet 8. juni 2020 55 minutter siden, Lin11 skrev: https://www.nrk.no/kultur/sophie-elise-atvarar-mot-mjolk-_-fagfolk-reagerer-1.15044812 Jævlig god på å fortelle hva folk skal/ikke skal gjøre,selv om 0 kompetanse i feltet. "Jeg så på YT atte...." er ikke tyngde nok.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 8. juni 2020 #18058 Del Skrevet 8. juni 2020 Ikke drikk melk. Alkohol derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 9. juni 2020 #18059 Del Skrevet 9. juni 2020 Det er latterlig at hun reklamere Kapser på sin insta story. Han som helst vil være så pass "anonym" av seg så blir kan kastet ut til folk som han ikke har peiling på hvem er😂 Åja, han er jo kjæresten til Norges plastikk dukke SE. Beklager jeg glemte det🤪 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 10. juni 2020 #18060 Del Skrevet 10. juni 2020 På 9.6.2020 den 10.41, MaleficentAurora skrev: Det er latterlig at hun reklamere Kapser på sin insta story. Han som helst vil være så pass "anonym" av seg så blir kan kastet ut til folk som han ikke har peiling på hvem er😂 Åja, han er jo kjæresten til Norges plastikk dukke SE. Beklager jeg glemte det🤪 Han blir ikke "kastet ut" til noe som helst. For du mener vel ikke at SE oppfordrer folk til å følge ham, uten at han vil det selv? 😄 Han vil slett ikke være anonym(lenger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå