Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, Jeeeeeeea skrev:

Jeg var ironisk 🙈 faren mener jo at vi har misforstått kjøp og salg av leilighet. 

Hun var jo med på "Lystløgner" på tv2 hvor hun sa at hun hadde fobi mot ark, det kunne til nøden gå med ark hvor permen var fast, men ikke pocketbøker! Aner ikke når det programmet er spilt inn men det er ikke så lenge siden det ble sendt på tv. Tipper det er spilt inn i år eller sent i fjor. Hun har også skrevet flere blogginnlegg om denne såkalte fobien sin. 

Haha. Jeg hørte noe om det lelighetskjøpet på radioen, sa ikke faren at hun hadde missforstått noe? 

Jeg har ikke vært innom bloggen hennes. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Forundret.. skrev:

Haha. Jeg hørte noe om det lelighetskjøpet på radioen, sa ikke faren at hun hadde missforstått noe? 

Jeg har ikke vært innom bloggen hennes. 

Nei, det er ikke hun som har misforstått. Det er media som har misforstått i følge faren 😂 når hun bokstavelig talt sier at hun har kjøpt leilighet og deretter at hun har solgt denne leiligheten, så er det helt merkelig av far og si at vi har misforstått... 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer til en video som ble delt her...

Jeg tror egt SE lider av en slags diagnose? 🙈

Tror det begynner å lyse noen varslerlamper når kvinnen opererer seg 10 ganger, snakker imot operasjoner og hun angrer, men likevel opererer seg igjen, så er hun flink med å komme med unnskyldninger som hun f eks ikke kan leve med de feilene kirurger har gjort. Til og med jeg har blitt så flink på å tenke ut i fra hva slags setninger hun kan si, for har fulgt med på henne fra jeg var liten og vet hva slags trekk hun tar😂 

Hun sier hun har tatt silikon i rumpa, noe som faktisk stemmer at det var/er, men hun lyver om at det er fett, hvorfor? 

Hun sier hun ville ta det ut, men gjorde det ikke, hvorfor ombestemme seg? Hun fjernet silikon og ville ikke ha det igjen, men hun har tatt silikon på nytt, bare veldig lite så det ikke synes. 

Hun har lagd så mye oppstyr og ødelagt så mye mot sin kirurgen i Istanbul, hadde de skjønt hun var et så ustabilt menneske tror jeg ikke de ville operert henne, dessverre er slike mennesker flinke med å skjule trekk der og da. Kirurgene får ikke sjekket opp ordentlig om disse menneskene er mental syke.. 😅

Blir rett og slett kvalm av henne hva hun er villig til å ødelegge for andre. Jeg tror heller ikke kirurgen i Istanbul puttet noe brystimplanter i rumpa, hallo kom igjen? Hvorfor skal en så kjent kirurger ødelegge for seg selv? Det er vel mer kroppen til SE som ikke passet inn med en slik form. Det ser jo fremdeles helt grusomt ut. Hun kommer med en ganske så nordisk kropp også rumpa passer ikke inn i det hele tatt. Ikke noe fint i det hele tatt! 

Selv om superstjerner gjør det, og om det kler de, betyr ikke at det vil bli fint på en nordisk kropp. F eks mennesker som er født med store rumper eller formfulle kropper, har jo Steatopygia i genene, og det er Latinske kvinner og Afrikanske kvinner som har det (Dette er helt normalt blant SørAmerikanere og Afrikanere) det ligger i deres gener og dette ser helt normalt ut på de. Men på hvite kvinner? Hvorfor skal hvite kvinner etterligne Latinas/Afrikanere? For noen år siden var ikke dette så populært blant hvite jenter. Kunne nesten sagt ”Wannebebrazilianskrumpe” på nordisk kropp. Nei vet du hva. Haha ble kanskje litt teit men skjønn poenget 😂 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som ikke har sjekka bloggen får jo sug til å gjøre det slik dere skriver om henne 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Forundret.. skrev:

Jeg som ikke har sjekka bloggen får jo sug til å gjøre det slik dere skriver om henne 😂

Ikke noe nytt å lese der,siden den er lagt ned.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, J.. skrev:

Ikke noe nytt å lese der,siden den er lagt ned.

Åååh, kjente at jeg ble litt skuffa over ikke å ha muligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var IG gjort privat igjen ja. Åpen og privat annenhver uke. Driver de andre store influencerne på sånn? Så barnslig måte å forsøke å "lokke til seg" flere følgere. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk snap til supporterfrue- der får badedrakten til SE gjennomgå 😂 «sytråd over fødeflagrefitten» 😂😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Zenhouse skrev:

Sjekk snap til supporterfrue- der får badedrakten til SE gjennomgå 😂 «sytråd over fødeflagrefitten» 😂😂

Nå fikk jeg meg en god latter ! "Biffgardiner" 😂

Jeez for et bilde! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isild skrev:

Jeez for et bilde! 

Halve dåsa utenfor drakta,skikkelig kledelig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var IG gjort privat igjen ja. Åpen og privat annenhver uke. Driver de andre store influencerne på sånn? Så barnslig måte å forsøke å "lokke til seg" flere følgere. 

Ja,de aller fleste gjør faktisk det..

"Go fish." 🎣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeez for et bilde! 

Hm, har noen mulighet for å legge ut bildet til de som ikke har snap? 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Justlooking skrev:

Hm, har noen mulighet for å legge ut bildet til de som ikke har snap? 😍

Ligger på instaen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...