Isild Skrevet 26. april 2020 #17501 Del Skrevet 26. april 2020 Rart å se intervjuer med henne fra tidligere - der hun forteller at hun IKKE ønsker å være kjent for å vise kroppen sin, og at hun vil tone det ned. Men hun viser kropp som aldri før. Etter at hun sluttet å dele tekst på bloggen, så er det nå bare bilder og videosnutter av henne selv, og det er tydelig fokus på at det skal være så sexy som mulig - jeg lurer på om hun klarer å gå, stå og smile naturlig lenger i hele tatt. (Dette intervjuet av Morten Hegseth har jeg delt før også,) Og i praten med Dorthe Skappel legger hun ut om at hun ikke har noen planer om å legge inn nye implantater i brystene, hun forteller videre at hun ikke kan gjøre noe med rumpa, for i den er det nemlig IKKE silikonimplantater, det er fett. Det er helt umulig å følge med på alle løgnene til denne influenceren lenger. "Alle kan forandre mening" husker jeg hun sa en gang. Jada, selvfølgelig, men hun stiller kun opp på intervjuer som dette - ikke på intervjuer for å forklare at hun gjorde stikk motsatt av hva hun sa. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 26. april 2020 #17502 Del Skrevet 26. april 2020 19 minutter siden, Isild skrev: Rart å se intervjuer med henne fra tidligere - der hun forteller at hun IKKE ønsker å være kjent for å vise kroppen sin, og at hun vil tone det ned. Men hun viser kropp som aldri før. Etter at hun sluttet å dele tekst på bloggen, så er det nå bare bilder og videosnutter av henne selv, og det er tydelig fokus på at det skal være så sexy som mulig - jeg lurer på om hun klarer å gå, stå og smile naturlig lenger i hele tatt. (Dette intervjuet av Morten Hegseth har jeg delt før også,) Og i praten med Dorthe Skappel legger hun ut om at hun ikke har noen planer om å legge inn nye implantater i brystene, hun forteller videre at hun ikke kan gjøre noe med rumpa, for i den er det nemlig IKKE silikonimplantater, det er fett. Det er helt umulig å følge med på alle løgnene til denne influenceren lenger. "Alle kan forandre mening" husker jeg hun sa en gang. Jada, selvfølgelig, men hun stiller kun opp på intervjuer som dette - ikke på intervjuer for å forklare at hun gjorde stikk motsatt av hva hun sa. Det mest forstemmende med det nederste innslaget er at intervjuer og intervjuobjekt er vevd sammen i business og omgangskrets. DS har personlig interesse av at SE blir fremstilt som en «saklig» og glamorøs person, fordi SE er betalt reklamepusher for Skappels firma. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 26. april 2020 #17503 Del Skrevet 26. april 2020 13 timer siden, Embla82 skrev: Det er ikke uvanlig å gå lenge mellom hver hårvask, har man problemer med oljete hårbunn så er det anbefalt. Der er enormt mye å være skeptisk til hos SE, men hvor ofte man vasker håret er veldig individuelt og sier ikke noe om deg som person eller hvor renslig man er ellers. Nei, man kan være renslig ellers, men man blir skitten i håret også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. april 2020 #17504 Del Skrevet 26. april 2020 9 minutter siden, Pust skrev: Det mest forstemmende med det nederste innslaget er at intervjuer og intervjuobjekt er vevd sammen i business og omgangskrets. DS har personlig interesse av at SE blir fremstilt som en «saklig» og glamorøs person, fordi SE er betalt reklamepusher for Skappels firma. Veldig godt poeng! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 26. april 2020 #17505 Del Skrevet 26. april 2020 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. april 2020 #17506 Del Skrevet 26. april 2020 (endret) 7 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Herregud jeg har ikke ord! Er dere sikker på at det er henne og en ekte profil? Spesielt den med wish, siste bilde som ble lagt ut oppi der. Altså, det ser jo ikke ekte ut. Men om det er ekte.. hva i alle dager. Har du noen gang sett Kylie Jenner spørre folk på instagram hva de ønsker hennes neste produkt skal være? Har du sett Jeffree Star lage en video hvor han i det hele tatt spør om hvilke farger folk vil ha? Jeg følger de ikke slavisk, men prøvde og google forskjellige fraser og ordlyd og 0 treff. Og jeg har aldri sett det selv heller. En god businessmann/kvinne vil lage noe kjøpere ikke en gang viste at de trengte! + man skal vite hva folket vil ha, uten å måtte spørre. Hun er så.. uprofesjonell at det blir provoserende å se på! Får lyst til å riste litt vett inni det lille hodet hennes. Hun ødelegger jo bare for seg selv slik som hun holder på. Oppfører seg som ei lita jente som leker butikk. Det provoserer også at minmote og tv2, gir produktene hennes alt for gode omtaler. Bare fordi de tjener penger på henne, de er jo partnere på mange måter og de tjener penger på hverandre. Mens om du ser omtaler fra andre sider og kanaler, så har pipa en helt annen lyd. Har sett mange klager på tiktok, jodel og snapchat. Det provoserer, fordi den dama trenger en rèal reality check! Slik som hun holder på nå også er uprofesjonelt og flaut for henne. Hun har ingen rundt henne som setter hun på plass og lærer hun opp i å være businesskvinne heller. Hadde håpet på at hun skulle forsvinne og dø ut da bloggen ble lagt ned. Men virker som at hun prøver å gripe fast i alt hun får tak i, og følger Kylie Jenner malen for suksess. Synd for henne at hun ikke er Kylie Jenner da, så hun flopper hardt og bare driter seg ut gang på gang. 🙄 Det er hennes ekte,private profil,ja. Måtte croppe bilde for å få med bildet hun la ved i posten.. Og badedraktbilde du sikter til er også ekte,ligger på både bloggen og instaen hennes. Endret 26. april 2020 av J.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 26. april 2020 #17507 Del Skrevet 26. april 2020 (endret) J.. skrev (På 26.4.2020 den 13.08): Det er hennes ekte,private profil,ja. Måtte croppe bilde for å få med bildet hun la ved i posten.. Og badedraktbilde du sikter til er også ekte,ligger på både bloggen og instaen hennes. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 26. april 2020 #17508 Del Skrevet 26. april 2020 2 timer siden, oxycodone skrev: Nei, man kan være renslig ellers, men man blir skitten i håret også. Selvfølgelig blir man skitten i håret også, og ingen har foreslått at man aldri skal vaske håret (eller noen driver jo med det også). Men spør man fagfolk om råd mot fett hår så vil man få anbefalt å ikke vaske mer enn 1-2 ganger i uken. Da blir det litt vel pirkete å kritisere noen offentlig for å ikke ha vasket håret sitt på en uke. Det er det samme med feks jeans. Jeans kan bli skitne, men det anbefales å ikke vaske dem oftere enn man må. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeeeeeeea Skrevet 26. april 2020 #17509 Del Skrevet 26. april 2020 På story ligger hun med en pocketbok trykket opp i ansiktet. Trodde hun ikke taklet papirark og fikk "angst" av det? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 26. april 2020 #17510 Del Skrevet 26. april 2020 11 minutter siden, Jeeeeeeea skrev: På story ligger hun med en pocketbok trykket opp i ansiktet. Trodde hun ikke taklet papirark og fikk "angst" av det? Hun har kanskje glemt det... 😬😁 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 26. april 2020 #17511 Del Skrevet 26. april 2020 6 timer siden, J.. skrev: Ja det... Det er ikke slikt jeg forventer av noen som skal lansere et sminkeprodukt poserer slik SE gjør. Hvis man skal lansere et sminkemerke er det ikke slik form for possering jeg forventer. Da ville et bilde av ansiktet vært mer passende ikke et bilde hvor man nærmest ser billig ut. SE har ikke hatt godt av å være i sosiale medier. Hun burde hatt hjelp til å få bedre selvtillit lenge før hun begynte å blogge, og hun burde blitt fratatt alle speil hvor hun kan speile seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 26. april 2020 #17512 Del Skrevet 26. april 2020 6 timer siden, Isild skrev: Rart å se intervjuer med henne fra tidligere - der hun forteller at hun IKKE ønsker å være kjent for å vise kroppen sin, og at hun vil tone det ned. Men hun viser kropp som aldri før. Etter at hun sluttet å dele tekst på bloggen, så er det nå bare bilder og videosnutter av henne selv, og det er tydelig fokus på at det skal være så sexy som mulig - jeg lurer på om hun klarer å gå, stå og smile naturlig lenger i hele tatt. (Dette intervjuet av Morten Hegseth har jeg delt før også,) Og i praten med Dorthe Skappel legger hun ut om at hun ikke har noen planer om å legge inn nye implantater i brystene, hun forteller videre at hun ikke kan gjøre noe med rumpa, for i den er det nemlig IKKE silikonimplantater, det er fett. Det er helt umulig å følge med på alle løgnene til denne influenceren lenger. "Alle kan forandre mening" husker jeg hun sa en gang. Jada, selvfølgelig, men hun stiller kun opp på intervjuer som dette - ikke på intervjuer for å forklare at hun gjorde stikk motsatt av hva hun sa. Jeg har vondt av jenta, for hun har tydeligvis slitt med dårlig selvtillit lenge før hun begynte å blogge. Bloggen gjorde det ikke noe bedre, for jeg tror de stygge kommentarene på bloggen hennes forsterket hennes dårlige selvtillit. Hun er naturlig pen fra naturen av, og hvordan kan en naturlig pen jente ødelegge utseendet sitt med plastiske operasjoner og kosmetiske behandlinger. Jeg skjønner det ikke Jeg blir lei meg Der sitter hun og har mange som ser opp til henne av unge jenter. Det blir så feil som det går an å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeeeeeeea Skrevet 26. april 2020 #17513 Del Skrevet 26. april 2020 23 minutter siden, Forundret.. skrev: Hun har kanskje glemt det... 😬😁 Eller er det vi som har misforstått? 🤔 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul_gul Skrevet 26. april 2020 #17514 Del Skrevet 26. april 2020 6 hours ago, Isild said: (...) Og i praten med Dorthe Skappel legger hun ut om at hun ikke har noen planer om å legge inn nye implantater i brystene, hun forteller videre at hun ikke kan gjøre noe med rumpa, for i den er det nemlig IKKE silikonimplantater, det er fett. Det er helt umulig å følge med på alle løgnene til denne influenceren lenger. "Alle kan forandre mening" husker jeg hun sa en gang. Jada, selvfølgelig, men hun stiller kun opp på intervjuer som dette - ikke på intervjuer for å forklare at hun gjorde stikk motsatt av hva hun sa. Spoiler Helt utrolig å se henne sitte der og lyve folk rett opp i ansiktet om fett/implantater. Skappel-intervjuet er bare uker før hun ble operert i USA for å få byttet rumpeimplantatene fra Tyrkia og i tillegg fikk satt inn hofteimplantater. (VG). Endre mening, my ass. Flybilletter og operasjon var allerede booket. Hun dro til USA/Hawaii (betalt samarbeid med EF) fire dager etter hun satt der og snakket om det bare var fett i rumpa!? 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. april 2020 #17515 Del Skrevet 26. april 2020 2 minutter siden, Gul_gul skrev: Helt utrolig å se henne sitte der og lyve folk rett opp i ansiktet om fett/implantater. Skappel-intervjuet er bare uker før hun ble operert i USA for å få byttet rumpeimplantatene fra Tyrkia og i tillegg fikk satt inn hofteimplantater. (VG). Endre mening, my ass. Flybilletter og operasjon var allerede booket. Hun dro til USA/Hawaii (betalt samarbeid med EF) fire dager etter hun satt der og snakket om det bare var fett i rumpa!? Skremmende å se hvor lett hun lyver.. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 26. april 2020 #17516 Del Skrevet 26. april 2020 45 minutter siden, Jeeeeeeea skrev: Eller er det vi som har misforstått? 🤔 Ikke umulig.. Jeg vet ikke når hun skal ha sagt det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poltergeist Skrevet 26. april 2020 #17517 Del Skrevet 26. april 2020 16 minutter siden, Forundret.. skrev: Ikke umulig.. Jeg vet ikke når hun skal ha sagt det.. https://www.tv2.no/a/7064576/ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. april 2020 #17518 Del Skrevet 26. april 2020 Overvunnet frykten for pocketbøker nå da tydeligvis. Til og med det tullet der har vært "nyheter" hos TV2, herregud... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeeeeeeea Skrevet 26. april 2020 #17519 Del Skrevet 26. april 2020 28 minutter siden, Forundret.. skrev: Ikke umulig.. Jeg vet ikke når hun skal ha sagt det.. Jeg var ironisk 🙈 faren mener jo at vi har misforstått kjøp og salg av leilighet. Hun var jo med på "Lystløgner" på tv2 hvor hun sa at hun hadde fobi mot ark, det kunne til nøden gå med ark hvor permen var fast, men ikke pocketbøker! Aner ikke når det programmet er spilt inn men det er ikke så lenge siden det ble sendt på tv. Tipper det er spilt inn i år eller sent i fjor. Hun har også skrevet flere blogginnlegg om denne såkalte fobien sin. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. april 2020 #17520 Del Skrevet 26. april 2020 1 time siden, Forundret.. skrev: Hun har kanskje glemt det... 😬😁 Hun har jo 17 diagnoser mens hun vandrer rundt helt oppegående (vel....) det blir nok litt vanskelig å holde styr. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå