Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, MaleficentAurora said:

Også denne;

- Mange tror nok at jeg er opptatt av å se perfekt ut, men alt av arr, strekkmerker og cellulitter bryr jeg meg ikke noe om. Jeg kan synes det ser fint ut. Skulle de helst ikke vært der? Ja, sikkert, men jeg delte ikke disse bildene for å si: «se på meg, jeg er uperfekt». Men, oppriktig fordi jeg synes bildene er digge, forklarer hun.

Tar denne også med

- Så nei, det er ingenting jeg ønsker å sette lys på annet enn at jeg elsker meg selv både med implantater, uten implantater, med operasjon, med arr og uten arr. Jeg omfavner hele meg og er det noen beskjed bak dette, så er det denne, avslutter hun.

Hun er så full av svada å vrøvl🤦‍♀️

Jeg forstår ikke helt om hun er 100% usikker eller 100% narsissist. Synes egentlig disse uttalelsene kan tyde på begge deler...

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Citha skrev:

Jeg forstår ikke helt om hun er 100% usikker eller 100% narsissist. Synes egentlig disse uttalelsene kan tyde på begge deler...

Vi kan trygt si begge deler for det beviser snapchat og IG hennes. Noe annet kan ikke sies før man ser endringer. Men kjekt at hun forsetter å lyve da. Ramme uansett bare henne.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgnen om at hun var 19 da hun tok den første rumpeoperasjonen lever videre i beste velgående også, ser jeg ... 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bedriften har et helt vanvittig fokus på kropp. Det er kjempetrist og overhodet ikke sunt. 

Jeg lurer litt på hvorfor Dagbladet velger å skrive en slik artikkel når det er så mye annet de kunne ha skrevet om? Og jeg lurer på hvorfor SE selv ønsker å diskutere kroppen sin med hele landet?

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Finlay skrev:

Noe så tragisk! Hadde det vært arr etter nødvendige operasjoner, og “body love” - det hadde vært bare flott! Men dette er selvvalgte skader i vevet, og ikke noe hun skal hylles for. 

Skal vi synes hun er tøff som har gått gjennom alt dette, og nå sitter igjen med stygge  arr, eller hva er meningen her?

Om fem minutter står hun og vrikker foran speilet i undertøy igjen, det er bare så idiotisk🤣

SE gjorde kanskje seg selv en bjørnetjeneste ved å legge ned bloggen? Der kunne hun da glimte til innimellom, og framstå som et samfunnsengasjert menneske. Umulig å vite hvor dypt det gikk, men likevel.

Nå har hun redusert seg selv til en en dukke som reklamerer for det ene og det andre, i undertøy. Eller koser med hunden. I undertøy.

Helt umulig å ta henne seriøst lenger.

Jeg tenker som deg, at hun gjorde seg selv en bjørnetjeneste ved å legge ned bloggen. Før var det iallefall en og annen tekst som ga en motvekt til det ekstreme fokuset på å vise kropp. 

Endret av Isild
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Xstrella skrev:

Utrolig lik fotballfruen med den nye kjeven sin. 

Er vel heller CBE som er lik SE enn omvendt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Er vel heller CBE som er lik SE enn omvendt..

Nei.

SE er både yngre,og har operert kjevepartiet,ikke Caroline.

Så det blir feil å si.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, J.. skrev:

Nei.

SE er både yngre,og har operert kjevepartiet,ikke Caroline.

Så det blir feil å si.

Jeg mente ang utseende messig så er det CBE som har tatt etter SE og ikke omvendt. For slin begge to ser ut nå så kunne den har vært om i slekt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldig at Instagram profilen hennes blir gjort privat, i det saken om "skavankene" kom ut i Dagbladet? Neppe.  

Nesten hver gang det er noen som helst blest rundt hennes person, så gjør hun Instagram en sin privat. Hun håper vel på at nysgjerrige folk skal trykke follow, for deretter å "glemme" og trykke unfollow etterpå. 

Dette var en strategi hun feks benyttet seg av da hun fikk oppmerksomhet i en amerikansk netteavis for sin "botched" ass, som hun skulle fjerne.  Da ble Instagramen gjort privat, og derfor måtte alle (amerikanerne? ) som ville se denne ødelagte rumpen, trykke follow... 

Altså er dette en utspekulert strategi for å skaffe flere følgere på. 

Husker at det var noen som undret seg over hvorfor denne hoppingen mellom privat og offentlig. Og tror dette er en stor del av svaret. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Finlay skrev:

Hun løy altså om leilighetskjøp i Tromsø. Hva skal man si...

https://www.dagbladet.no/kjendis/skrev-om-leilighetskjop---stemte-ikke/72357937

Det er ingen overraskelse at hun løy. Det som derimot er overraskende er at pappa-managere for en gang skyld ikke forvarer henne på dette. Men likevel så klare han å underbygge at SE har "misforstått". Hvordan er det mulig og misforstå om man har kjøpt en leilighet eller ikke? Det henger ikke på greip på hans uttalser om saken.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Finlay skrev:

Hun løy altså om leilighetskjøp i Tromsø. Hva skal man si...

https://www.dagbladet.no/kjendis/skrev-om-leilighetskjop---stemte-ikke/72357937

"Sophie Elise har dessverre misforstått litt når hun har uttalt seg. Eller kanskje har media misforstått. Det er riktig at hun vurderte å kjøpe en leilighet i Tromsø, og at vi var på visninger i byen. Men det ble ikke noe av kjøpet.

- Men hun skrev på sin egen blogg at hun både har kjøpt leilighet i Tromsø, at det «er en investering» - og at hun kjøpte den usett?

- Ja, og så fjernet hun innlegget fordi det likevel ikke stemte. Sophie Elise var ikke helt oppdatert. Hun kjøpte ingen leilighet."

Hahaha,atte var?????

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay

Ikke nok med at SE har misforstått, og trodd at hun har kjøpt leilighet i fjor høst, på tirsdag kunne hun opplyse at hun har solgt leiligheten!? Den leiligheten hun aldri har eid.

Men som pappa sier - dette er ikke noe å skrive om🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, J.. skrev:

"Sophie Elise har dessverre misforstått litt når hun har uttalt seg. Eller kanskje har media misforstått. Det er riktig at hun vurderte å kjøpe en leilighet i Tromsø, og at vi var på visninger i byen. Men det ble ikke noe av kjøpet.

- Men hun skrev på sin egen blogg at hun både har kjøpt leilighet i Tromsø, at det «er en investering» - og at hun kjøpte den usett?

- Ja, og så fjernet hun innlegget fordi det likevel ikke stemte. Sophie Elise var ikke helt oppdatert. Hun kjøpte ingen leilighet."

Hahaha,atte var?????

Hehe, det er så sykt! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Finlay skrev:

Ikke nok med at SE har misforstått, og trodd at hun har kjøpt leilighet i fjor høst, på tirsdag kunne hun opplyse at hun har solgt leiligheten!? Den leiligheten hun aldri har eid.

Men som pappa sier - dette er ikke noe å skrive om🙄

Hadde det vært opp til pappa-managere så ville ikke media fått vite noe som helst av alle løgnene datteren har servert siden hun var 18år🤦‍♀️

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Finlay

Må forresten si at Dagbladet er snill mot SE med overskriften “Hevdet hun kjøpte leilighet: Feil”

Det er ikke feil, det er jo reinspikka LØGN. Det kunne de gjerne skrevet, og det ville de også gjort om det var en annen type kjendis enn en uskyldig liten rosablogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Wow 😳, jeg har ikke ord. Det er å synke lavt! Det der er ikke engang en liten hvitløgn eller en liten liksom-løgn for å gi et svar når man egentlig vil holde noe privat. Det er er løgn-løgn, sånn lystløgner løgn!  

Og nå ble ordet "løgn" veldig rart 🤣

Ha-ha,  leste bare løgn løgn løgn i hele svare ditt😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Så du har ikke forståelse for at vi reagerer på at hun flere ganger hevder å ha kjøpt en leilighet, mens du sier at det ikke stemmer?

- Nei.

Haha, dette blir for dumt. Imponerende at man klarer å kødder det til hver gang man skal svare pressen

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...