IssaKnife Skrevet 3. april 2020 #16981 Skrevet 3. april 2020 1 time siden, J.. skrev: Mente at SE (første op.) og Ariel har operert på samme klinikk. Med engang så ikke den så ille ut heller,bortsett fra størrelsen. Gi det litt tid,så.. Ah skjønte det nå!
Isild Skrevet 3. april 2020 #16982 Skrevet 3. april 2020 Flott at SE viser bilder der hun ikke poserer også. Kudos for det! Men kommer for alltid til å syns det er trist at unge, pene, friske mennesker gjør mot kroppen sin som hun har gjort- og påvirker andre gjennom nettopp poseringer av hvor "deilig" hun har blitt. 18
WhiteSwan Skrevet 3. april 2020 #16983 Skrevet 3. april 2020 2 timer siden, IssaKnife skrev: Sykt å ha betalt så mye for det resultatet der. Er ikke noe for disse operasjonene egentlig, men syns feks Ariel Søyland sin ser helt sykt mye bedre ut i forhold. Den ser mer naturlig ut, myye rundere og finere i fasongen og passer bedre til kroppen hennes! Mer naturlig ut? Nei det gjør den ikke 9
IssaKnife Skrevet 3. april 2020 #16984 Skrevet 3. april 2020 Akkurat nå, WhiteSwan skrev: Mer naturlig ut? Nei det gjør den ikke Det synes jeg 😊
Gjest pop up bruker Skrevet 3. april 2020 #16986 Skrevet 3. april 2020 Jeg syns det er flott at hun elsker kroppen sin, og også arr og cellulitter. Det er i mitt hodet litt ironisk å elske kroppen sin, og samtidig hele tiden operere den? Jeg tenker jo at om du elsker kroppen din er du fornøyd med hvordan den er, lar den være, lar den være trygg og sunn Og ikke utsetter den før unødvendig fare?
Gjest pop up bruker Skrevet 3. april 2020 #16987 Skrevet 3. april 2020 Etter dette kan vi vel også droppe alle innlegg som går på "hun opererer seg fordi hun har så dårlig selvfølelse" - det har hun åpenbart ikke. Hun elsker kroppen sin, og selv selv - og ikke misforstå det er en utrolig bra og jeg er glad for at hun gjør det
Hulderen Skrevet 4. april 2020 #16988 Skrevet 4. april 2020 Sofie omtaler huden sin på lår og rumpe som cellulitter. Men det er vel ikke sånn cellulitter ser ut? Jeg har ikke cellulitter selv, men jeg har jo sett det på andre. De jeg har sett, har vært uregelmessige groper, appelsinhud, ikke rette streker. Det vi ser her, er vel arr etter operasjonene? 14
J.. Skrevet 4. april 2020 #16989 Skrevet 4. april 2020 (endret) 2 timer siden, Hulderen skrev: Sofie omtaler huden sin på lår og rumpe som cellulitter. Men det er vel ikke sånn cellulitter ser ut? Jeg har ikke cellulitter selv, men jeg har jo sett det på andre. De jeg har sett, har vært uregelmessige groper, appelsinhud, ikke rette streker. Det vi ser her, er vel arr etter operasjonene? Nei,det er strekkmerker. Dette er arrene etter hofteimplantatene. Endret 4. april 2020 av J.. 13
Hulderen Skrevet 4. april 2020 #16990 Skrevet 4. april 2020 1 time siden, J.. skrev: Nei,det er strekkmerker. Dette er arrene etter hofteimplantatene. Så da er du enig i at det ikke er cellulitter. Strekkmerker kan nok stemme, huden må jo ha blitt strukket mye og brått pga implantatene. 15
Gjest Gul_gul Skrevet 4. april 2020 #16991 Skrevet 4. april 2020 11 hours ago, pop up bruker said: Jeg syns det er flott at hun elsker kroppen sin, og også arr og cellulitter. Det er i mitt hodet litt ironisk å elske kroppen sin, og samtidig hele tiden operere den? Mitt inntrykk er at jo mer hun snakker om at hun elsker kroppen sin, desto mer usikker er hun. For vi har sett det mange ganger før. Hun begynner først å snakke mye om en "skavank" ved kroppen (e.g. bleierumpen), og deler gjerne bilder av det, men påstår hun elsker kroppen uansett. Ikke lenge etter blir det til snakk om å få "skavanken" fikset, og så gjør hun det. Det har skjedd med pupper, rumpe, nese... samme historie hver gangen. Hun virket usikker på hofteimplantatene helt fra starten av, da hun spurte om de var 'for mye'. Og nå viser hun frem "baksiden" av medaljen ved hofteimplantatene, og påstår hun ikke tenker negativt om det? Jeg tror hun forsøker jage bort tvilen og overbevise seg selv.
Isild Skrevet 4. april 2020 #16992 Skrevet 4. april 2020 9 minutter siden, Gul_gul skrev: Mitt inntrykk er at jo mer hun snakker om at hun elsker kroppen sin, desto mer usikker er hun. For vi har sett det mange ganger før. Hun begynner først å snakke mye om en "skavank" ved kroppen (e.g. bleierumpen), og deler gjerne bilder av det, men påstår hun elsker kroppen uansett. Ikke lenge etter blir det til snakk om å få "skavanken" fikset, og så gjør hun det. Det har skjedd med pupper, rumpe, nese... samme historie hver gangen. Hun virket usikker på hofteimplantatene helt fra starten av, da hun spurte om de var 'for mye'. Og nå viser hun frem "baksiden" av medaljen ved hofteimplantatene, og påstår hun ikke tenker negativt om det? Jeg tror hun forsøker jage bort tvilen og overbevise seg selv. Du har helt rett. Det virker å være en "syklus". Hoftene har hun fått veldig mange "negative" tilbakemeldinger på- og det har nok garantert gjort henne usikker. For JA, de er "too much". Men jeg håper hun mener at hun elsker de og seg selv og ikke gjør noe mer mot kroppen sin nå. Stakkars kropp!! 32
J.. Skrevet 4. april 2020 #16993 Skrevet 4. april 2020 30 minutter siden, Hulderen skrev: Så da er du enig i at det ikke er cellulitter. Strekkmerker kan nok stemme, huden må jo ha blitt strukket mye og brått pga implantatene. Jeg sier bare at på bildene/videoene på InstaStory (bildene jeg har postet her) ser jeg arr,strekkmerker å masse proteser,men ikke cellulitter nei. (Ikke noe galt i å ha det heller..) Men for de fleste synes cellulitter bare/best når man sitter å lårene "eser ut",i mangel på bedre forklaring. 6
Zenhouse Skrevet 4. april 2020 #16994 Skrevet 4. april 2020 (endret) 4 timer siden, Hulderen skrev: Så da er du enig i at det ikke er cellulitter. Strekkmerker kan nok stemme, huden må jo ha blitt strukket mye og brått pga implantatene. Hun har hatt strekkmerker lenge før implantatene kom på plass. Edit: strekkmerkene har hun vist frem flere ganger og har aldri skammet seg over dem. Endret 4. april 2020 av Zenhouse 7
Djungelvrål Skrevet 4. april 2020 #16995 Skrevet 4. april 2020 7 timer siden, Hulderen skrev: Sofie omtaler huden sin på lår og rumpe som cellulitter. Men det er vel ikke sånn cellulitter ser ut? Jeg har ikke cellulitter selv, men jeg har jo sett det på andre. De jeg har sett, har vært uregelmessige groper, appelsinhud, ikke rette streker. Det vi ser her, er vel arr etter operasjonene? Det er strekkmerker. Ikke så uvanlig å få etter innsetting av inplantater, mange får det etter brystinplantater også. Huden blir jo strukket. Ser ut som huden er veldig skjoldete også av uviss grunn. 11
Gjest Plannergirl Skrevet 4. april 2020 #16996 Skrevet 4. april 2020 Jeg tror nok at SE i utgangspunktet alltid er fornøyd med kroppen sin etter et inngrep, men hun har en spontan personlighet som elsker forandring, samtidig som folk (spesielt i denne tråden) peker ut alt som de synes er feil/ dårlig etter hun har gjort et inngrep og det kan vel få hvem som helst til å bli usikker. Usikkerhet skaper mer behov på å forandre og forbedre og dermed er hun i en ond sirkel. Jeg synes alt hun har gjort har vært unødvendig, for hun var en nydelig jente fra start, men samtidig hjelper det ikke å peke ut alt man synes er stygt med hennes opererte deler nå. Det er fint at hun kan vise en uflatterende vinkel og arrene som er ganske godt synlige, og da synes jeg det blir for dumt å sitte her og pirke på alt som ser rart ut for da bidrar vi til presset om forandring igjen.
Lalunagoid Skrevet 4. april 2020 #16997 Skrevet 4. april 2020 (endret) 1 time siden, Plannergirl skrev: Jeg tror nok at SE i utgangspunktet alltid er fornøyd med kroppen sin etter et inngrep, men hun har en spontan personlighet som elsker forandring, samtidig som folk (spesielt i denne tråden) peker ut alt som de synes er feil/ dårlig etter hun har gjort et inngrep og det kan vel få hvem som helst til å bli usikker. Usikkerhet skaper mer behov på å forandre og forbedre og dermed er hun i en ond sirkel. Jeg synes alt hun har gjort har vært unødvendig, for hun var en nydelig jente fra start, men samtidig hjelper det ikke å peke ut alt man synes er stygt med hennes opererte deler nå. Det er fint at hun kan vise en uflatterende vinkel og arrene som er ganske godt synlige, og da synes jeg det blir for dumt å sitte her og pirke på alt som ser rart ut for da bidrar vi til presset om forandring igjen. Jeg tror heller hun kanskje begynner å falle ned fra den høye hesten og forstår at hun er dødelig som alle oss andre. Mulig hun er på vei til å modne og gradvis bli voksen. Ikke vet jeg, men hadde en anelse om medaljens bakside. Synes ikke det har vært noe hets, eller stygge ord her som vil påvirke til nye operasjoner. Hun påpeker akkurat det samme selv. Dette er iallefall bra for de yngste når de ser resultatet etter utallige operasjoner uten redigering. Hvis hun blir påvirket av det som står her, er hun sykere enn jeg trodde. Endret 4. april 2020 av Lalunagoid 17
Gjest Plannergirl Skrevet 4. april 2020 #16998 Skrevet 4. april 2020 45 minutter siden, Lalunagoid skrev: Jeg tror heller hun kanskje begynner å falle ned fra den høye hesten og forstår at hun er dødelig som alle oss andre. Mulig hun er på vei til å modne og gradvis bli voksen. Ikke vet jeg, men hadde en anelse om medaljens bakside. Synes ikke det har vært noe hets, eller stygge ord her som vil påvirke til nye operasjoner. Hun påpeker akkurat det samme selv. Dette er iallefall bra for de yngste når de ser resultatet etter utallige operasjoner uten redigering. Hvis hun blir påvirket av det som står her, er hun sykere enn jeg trodde. Jeg vet ikke helt om hun begynner å bli voksen for en dag tror jeg henne og neste dag blir jeg usikker, men jeg synes det er unødvendig å småpirke på noe som allerede er gjort og allerede har fått mye kritikk. Konstruktiv kritikk er jeg absolutt for, men sånne småkommentarer som ikke har noe for seg begynner jeg å bli lei. Når det er sagt så håper jeg jo at hun er fornøyd med seg selv og at hun kan vise mer av disse vanlige bildene fremfor de poserte, det har de yngre godt av.
Lalunagoid Skrevet 4. april 2020 #16999 Skrevet 4. april 2020 30 minutter siden, Plannergirl skrev: Jeg vet ikke helt om hun begynner å bli voksen for en dag tror jeg henne og neste dag blir jeg usikker, men jeg synes det er unødvendig å småpirke på noe som allerede er gjort og allerede har fått mye kritikk. Konstruktiv kritikk er jeg absolutt for, men sånne småkommentarer som ikke har noe for seg begynner jeg å bli lei. Når det er sagt så håper jeg jo at hun er fornøyd med seg selv og at hun kan vise mer av disse vanlige bildene fremfor de poserte, det har de yngre godt av. Tja, hun har jo stort sett småpirket på seg selv i alle år, og småpirkingen har ført til utallige operasjoner. Dette har jo selvfølgelig ført til både hets og kritikk. Hun har jo ikke akkurat vært sannferdig med alle disse kroppslige forandringene. Dette har over mange år ført til et enormt kroppspress særlig for de som er veldig unge og i en sårbar alder. Vi vet alle hvor inderlig firnøyd og glad hun er etter operasjon, så dette må hun ta på egen kappe. 7
Populært innlegg Noomie Skrevet 4. april 2020 Populært innlegg #17000 Skrevet 4. april 2020 Det er så tydelig at hun har gitt seg selv diagnosen "Derealization". Det er ikke noe hun har fått fra en psykolog, men noe hun har funnet på nett. På norsk så heter det depersonalisering og derealisasjon, ofte kalt for uvirkelighetsfølelse, ingen norske psykologer sier det på engelsk som henne. Det er så mye hun har sagt som ikke henger på greip. Kan ikke sitere, fordi jeg orker ikke å gå igjennom halve bloggen med kilder og alt, alt blir slettet her allikevel så ser ikke vitsen. Så kan ikke sitere uten kilder, for da blir det ihvertfall slettet. Har gått i gruppeterapi med 10 andre med samme diagnose. Hvor jeg har hørt mange historier og vinklinger fra forskjellige folk. Alle har sin diagnose fra traumer, samtlige av dem. Det er en av de tingene alle har til felles. Mye er personlig og forskjellig, men det er en av de tingene alle hadde til felles, traumer i mer eller mindre grad og at det er en forsvarsmekanisme. Viktig å nevne! Alle kan oppleve uvirkelighetsføelse nå og da, uten at det er en diagnose og lidelse. Det er viktig å betegne, du har ikke diagnosen bare fordi du har opplevd dette nå og da, for det er faktisk en menneskelig reaksjon som slår inn nå og da, noen ganger uten grunn, som oftest med grunn og det er forbigående. De som har denne diagnosen og som lidelse, de har opplevd ting som gjør at de har utviklet et forsvarsmekanisme som da går under betegnelsen depersonalisering og derealisasjon, som ofte henger sammen med dissosiativ lidelse og ptsd og alvorlige angst diagnoser (og andre diagnoser). Jeg blir så sint når hun gir seg selv diagnoser fra nett. Og misbruker disse for oppmerksomhet. Hun er Norges svar på Trisha Paytas! Og det er ikke et kompliment. Sliter selv med depersonalisering og derealisasjon, eller uvirkelighetsfølelse om du vil. For meg, og for veldig mange, så er det en traumediagnose og ikke en trendy diagnose. For meg så går det hånd i hånd med både panikkangsten og dissosiativ lidelse og PTSD. Jeg blir oppriktigtalt lei meg når hun feilinformerer og gir psykiske lidelser et helt feil inntrykk på some. Vi som sliter, sliter allerede med aksept og forståelse, hun hjelper ikke på i det hele tatt! 56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå