Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

HÆ? Er det ikke helt naturlige ingredienser?

:ironi:

Haha joda 😂

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Christina73 skrev:

SE har ikke vist bilder av panna på en stund nå, pga botox injeksjoner for et par uker siden. Pannen har sunket liksom, men skal visst gå seg til snart. 

Dette høres kjempe skummelt ut! Jeg forstår ikke at noen tør. 

Hvis det stemmer at hun skal være med i Skal vi danse, er dette (+ leppene) noe hun kanskje gjør nå sånn at alt har roet seg og litt mer på «plass» til høsten?? 

Hvordan kan pannen synke ved botox? Har hun tatt enorme mengder da eller? Og hvorfor gjør hun det i hennes alder? Er det ikke for å minisere rynker, har hun såå mye av det?

Skrevet (endret)
12 minutter siden, Justlooking skrev:

Hvordan kan pannen synke ved botox? Har hun tatt enorme mengder da eller? Og hvorfor gjør hun det i hennes alder? Er det ikke for å minisere rynker, har hun såå mye av det?

Hun skriver: tar det to ganger i året, denne gangen gikk det ikke som planlagt. Føles som et tonn,vanskelig å holde blikket åpent. Fått sånn reaksjon før, da gikk det over etter et par uker.

Derfor har det vært en del bilder bakfra, holde på pannen osv... 

HVORFOR utsetter rynkefrie,flotte unge jenter seg for dette? HVORFOR utfører klinikkene dette? Vet ikke hva som er verst jeg...

Endret av Christina73
  • Liker 30
Skrevet
21 minutter siden, Christina73 skrev:

HVORFOR utsetter rynkefrie,flotte unge jenter seg for dette? HVORFOR utfører klinikkene dette? Vet ikke hva som er verst jeg...

Lurer på det samme. Burde seriøst vært 25 års grense på sånt. Sykt at 18 åringer kan gå å ta Botox. De som setter sprøytene tenker vel bare cash.

• Liker 11
Skrevet

Mtp hjernens utvikling burde ikke (unødvendig) plastisk kirurgi vært tillatt før fylte 25..

Fillers og botox har også en latterlig lav aldersgrense.

• Liker 15
Skrevet
25 minutter siden, Christina73 skrev:

Det kan jeg svare på :)

Om man vet at man skal ta botox en gang, så er det anbefalt å gjøre det før rynkene kommer, og ikke etter. Det lærte jeg på et legeprogram : )

Skrevet
20 minutter siden, Tibbie skrev:

Om man vet at man skal ta botox en gang, så er det anbefalt å gjøre det før rynkene kommer, og ikke etter. Det lærte jeg på et legeprogram : )

Sånn SE og andre rosabloggere holder på virker det iallfall mot sin hensikt. All mimikk blir borte, de ser mye eldre ut enn hva de egentlig er og de ødelegger huden sin. 

Rynker vil de få uansett hvor mye de holder på med botox. De fleste av disse rosabloggerene er i tillegg ekstreme på å sole seg og garantert dårlig på å bruke faktor. Resultatet med årene er rynkete og læraktig hud, som ser helt forferdelig ut selvom man er «fin og brun». Og for å ikke glemme faren for hudkreft da... men men, evnen til å reflektere over konsekvenser er ikke ferdig utviklet hos disse jentene. 

Det er forkastelig at så mange i den bransjen ikke har gode etiske retningslinjer. De burde nektet å behandle slike jenter. Og det burde vært 25 års aldersgrense på fillers og plastikk kirurgi (det kunne blitt innført en ordning med henvisning fra fastlege dersom det er særlige grunner til at operasjon ønskes utført tidligere - som hos jenter som er helt flatbrystet f.eks)

• Liker 18
Skrevet
59 minutter siden, Tibbie skrev:

Hvorfor begynne før rykene kommer? Hvorfor skal en på 20 år ta Botox?

• Liker 7
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 time siden, Tibbie skrev:

Man vet ikke når man er 20 om man skal ta botox når man er 40-50. Den legen som har sakt dette er sikkert en amerikansk plastikkirurg 😃

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Synes det er trist å tenke på jeg. Om 10-15 år så er kosmetiske operasjoner så himla vanlig, at man til slutt slutter å ligne på familien sin. Når man ser på barnebilder så blir det ikke "Oy du ligner på moren din da hun var 20". Det som er mest trist, er at kosmetiske operasjoner vil bli en selvfølge, normen i samfunnet. Du kan ikke skylde på media på samme måte som før. Nå er det ekte personer som selger kroppen sin, som selger seg selv på nett, og det de selger påvirker andre til å ta like dumme valg som dem. Ødelegger seg selv for penger og berømmelse. Før solgte du talentet ditt.. nå selger du deg selv. Og det produktet disse kjendisene selger, er skadelig for alle rundt dem og ødelegger samfunnet. Sykt trist å tenke på.

Håper virkelig trenden snur! Mitt inntrykk er at det er noen damer i 40 årsalderen som tar litt botox. Har aldri hørt noen andre enn bloggere og deres følgerne som tar det i 20 års alderen. Samme med plastisk kirurgi.

• Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Justlooking skrev (På 9.7.2018 den 20.28):

Håper virkelig trenden snur! Mitt inntrykk er at det er noen damer i 40 årsalderen som tar litt botox. Har aldri hørt noen andre enn bloggere og deres følgerne som tar det i 20 års alderen. Samme med plastisk kirurgi.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 time siden, Christy89 skrev:

Hvorfor begynne før rykene kommer? Hvorfor skal en på 20 år ta Botox?

For det hindrer at du faktisk får rynker, eller så blir de mindre synlig, kommer mange år senere eller noe i den duren...

Skrevet
42 minutter siden, Tibbie skrev:

For det hindrer at du faktisk får rynker, eller så blir de mindre synlig, kommer mange år senere eller noe i den duren...

Det tror jeg det er en som tjener på botox som har sagt som markedsføring 😊 Tror ikke det et mange som begynner med botox som 20 åring og som tar det noen ganger i året resten av livet. Det må i såfall være bloggere som har flust av tid og penger 😂

Folk får rynker forskjellig, noen tidlig og noen veldig sent. Noen nesten ikke i det hele tatt. Da er det ganske idiotisk å starte med det tullet 30 år for tidlig. Den som får tidligst rynker er de som overdriver soling, som Isabel. Ved å ikke steike seg tjener man mange år uten rynker og minsker risiko for hudkreft. Det er så ute å steike seg i solen, det er titall år siden det var populært.

• Liker 9
Skrevet

Hva gjør det vel om man får rynker? Det er en del av den naturlige aldringsprosessen...

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Tibbie skrev:

Rynker kommer uansett, så ser ikke poenget med å fylle hele trynet med botox. Man blir jo faktisk seende eldre ut

• Liker 10
Skrevet

Ryddet for innhold med opphavsrett.

Edie, adm.

Gjest førstedamen
Skrevet

Hvordan kan det ha seg at lydboka til Forbilde varer i over 6timer! 🤔😳

Altså, boka er jo ikke spesielt tykk, den burde jo vare i max 3.... Merkelig..

Skrevet

Synes det er trist og sykt at en 23-åring (er hun så gammel?) bruker botox! hun kan da overhode ikke ha bruk for det. 

• Liker 9
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
17 minutter siden, førstedamen skrev:

Hvordan kan det ha seg at lydboka til Forbilde varer i over 6timer! 🤔😳

Altså, boka er jo ikke spesielt tykk, den burde jo vare i max 3.... Merkelig..

Det som slo meg da jeg leste den var at den var skikkelig tom. Det var nesten ikke innhold i boka tross mange ord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...